תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מה עדיף להתקין? Norton 360 2009 או Norton antivirus 2009 ו Norton internet security ביחד? אני עובד על ויסטה 64
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כשאני לוחץ F8 זה מעלה תפריט של בחירה מה לעלות בבוט,ואני מעוניין לעלות ב SAFE MODE,יש מקש אחר שצריך ללחוץ? תודה רבה על העזרה.
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
עד עכשיו השתמשתי ב purelyrics שמשום מה הפסיק לתפקד. אני מחפש כזה שיחפש לבד באתר שלו את המילים לפי שם ומבצע השיר, ויציג אותם. לא כזה שאפשר רק להדביק לתוכו מילים. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן, מחפש תוכנה, שתוכל לרוץ על המחשב, ותגיד לי איזה רכיב חומרה במחשב זקוק לעדכון דרייבר + קישור. מכיר כבר driver agnet אבל הוא נורא יקר. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
קיי עשיתי פורמט למחשב שלי לWIN XP באנגלית בקיצור התקנתי הכל דריברים וכל זה ואני מגלה שאין לי אינטרנט המחשב לא מזהה את המודם למרות שאני מחשבר כבל לא נגעתי והשארתי את זה ככה לא מזמן עשיתי למישהו פורמט(תמורת ירוקים חח) בידיוק כמו שעשיתי במחשב שלי והייתי צריך להוריד כמה דברים חיברתי את הכבל של המודם שלי וגלשתי ללא בעיות מישהו יודע מה הבעיה?!
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
נוכחתי לשים לב לכך, שבגרסאות החדשות של תוכנת Youtube Downloader, התוכנה הפכה למעשה מ-Freeware ל-Shareware, כיוון שמספר רב של אופציות שהיו זמינות בעבר בתוכנה (כמו האצת מהירות הורדת הסרטונים מיוטיוב למחשב באמצעות תוכנת האצה כגון DAP, וכן הורדת הסרטונים בפורמטים AVI או MP4 אשר מכילים תמונת פתיחה במקום FLV שאין לו תמונת פתיחה), נוטרלו בגרסאות האחרונות, ועל מנת להשתמש בהן, יש לקנות בתשלום, גרסת פרמיום של התוכנה (Youtube Downloader Pro) או לרכוש בתשלום רישיון (Serial number) כדי לרשום את התוכנה כפרמיום. זוהי הפעם השנייה (מאז תוכנת בבילון) שאני נתקל במצב כזה שתוכנה שהייתה בעבר חינמית (Freeware) לחלוטין, הופכת לשיתופית (Shareware, כמו תוכנה זו) או לקניינית (Commercial, בתשלום עם …
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי דיסק בוטאבל עם תוכנת גוסט 2003, הוא נקרא ע" רוב המחשבים שהיו לי עד למחשב אחד של לנובו עם מעבד AMD שיש עליו אימג' שנוצר ע"י גוסט 2003 ואני מקבלת הודעת שגיאה בסגנון: שגיאת קריאה נעשה בגירסה מתקדמת. איך זה יתכן" ואיך מתגברים על הבעייה כדי לשחזר את ה C , אין לי קובץ אימג' אחר! אשמח לפתרון כלשהו. תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שוב האתר לא עולה.. בIE7 הוא עולה מה אפשר לעשות? תודה
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום,אני מתנצל מראש אם זה לא המקום.פשוט אני לא יודע לאיזה פורום הנושא מתאים. אני נתקל בבעיה עם קובץ וידאו מסויים,שום נגן לא מצליח להריץ אותו.ניסיתי בכל מיני תוכנות ופשוט לא הצלחתי. אני מקבל הודעה שהפורמט לא נתמך. הקובץ הוא DIVX רגיל ויש לי את חבילת המקודדים החדשה של KLITE MEGA CODEC כמו כן בהתקנה שלה (של חבילת המקודדים)בחרתי באפשרות המקסימלית להרצה ולא בברירת מחדל. תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, יש לי תרגום מDVD (שד"א למי שמתעניין נרכש באופן חוקי לחלוטין במכירת חיסול) הוצאתי ממנו את "ערוצי התרגום" עיברית ואנגלית בעזרת הפילטר VOBSUB 2.23 כל זה מתוך התוכנה GORDIAN KNOT 0.27. עכשיו הקובץ המתקבל הוא ענק (מספר רב של מגהבייטים בקובץ SUB ועוד קובץ IDX) וכולל בתוכו את שני התרגומים. איזה תוכנת תרגום (או המרה) ממירה פורמט זה ל SUB רגיל של MICRODVD או SRT או פורמט אחר מקובל שלא תופס הרבה מקום ? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
יש לי נייד Amilo Pro V2055 (ישן מאוד, אבל שמיש בהחלט) שהלך לו המסך (הופך ורוד רוב הזמן). חיברתי לו מסך חיצוני (Benq FP19GX) שעובד איתו בסדר. הבעיה היא שכדי להגדיר לו את הרזולוציה הטבעית, אני חייב לעבוד בדסקטופ מורחב. כל פעם שאני עובר למצב אחר, קלון או מצב בו המחשב מכבה את המסך המובנה ומפעיל רק את החיצוני, הוא קופץ לרזולוציה של המסך המובנה. קצת נתונים טכניים: יש לו כרטיס מסך מסוג: VIA/S3G UniChrome Pro IGP, והתקנתי לדעתי את הדרייברים האחרונים. יש תוכנה שנקראית S3TrayPlus Utility שלא מצליחה יותר מ"מאפייני המערכת". הוא לא מצליח לזהות את סוג המסך החיצוני, ולא זיהה את הדרייברים בדיסק של המסך. הפתרון היחיד שאני חושב שאולי יעבוד זה לשכנע אותו שבכלל אין לו מסך מובנה. השאלה איך אפ…
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
יש לי כבר אנטיוירוס שאני מרוצה ממנו ואני לא רוצה להתקין שום דבר אחר, אבל מכיוון שיש למייקרוסופט גם כלי לאנטי ספייור הייתי רוצה שהם יעברו על המחשב שלי. אפשרי?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בזמן האחרון יש לי בעיה באיסיקיו, גרסה 5.1 באנגלית. אחרי זמן מה, במידה והאייסיקיו MINIMIZED, הוא נשאר כאייקון ואני לא יכול לפתוח אותו מחדש. אני צריך לעשות SHUT DOWN ולהפעיל מחדש בשביל לפתוח... ניסיתי לעשות REINSTALL ולא עזר. ניסיתי להוריד את האופציה של AWAY אוטומטי אחרי זמן מסויים ולא עזר... במחשב אחר הגרסה הזאת ספציפית עובדת כמו שצריך... למישהו יש רעיון?
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מעוניין בתוכנה שמפענחת קבצי DUMP עד עכשיו הישתמשתי ב windbg האם יש תוכנה אחרת מומלצת? מבלי להוריד "חבילות עזר" למינהם תוכנה אחת פשוטה, תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
כפי שכבר כתבתי... יש לי windows xp ha הורדתי את גוגל כרום, אני מקליקה על האייקון מכל מקום: דרך שולחן העבודה או סרגל הכלים וכו') אך הוא לא מגיב. לשבריר שניה מופיע שעון חול אבל נעלם ולא קורה כלום... מה עושים? ניסיתי להוריד מספר פעמים. ניסיתי למחוק את האנטי וירוס (avast) אבל גם זה לא עוזר. אולי ה firewall? מה לעשות???
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://www.deviantart.com/deviation/22766892/ צילום "אומנותי" ראשון שלי. לא היתי בטוח ם זה שייך לפה או לצילום, אבל אני מעדיף את זה פה.
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לאחרונה אני רואה את זה ב TASK MANEGER מה זה הדבר הזה? זה חדש לא היה מקודם האם זה תקין או מה ?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
ה E-mule לא מגיע לי למהירויות רציניות בכלל... שמתי אותו כל הלילה וסה"כ המהירות מכל ההורדות הייתה 10 Kb/s .... זה כלום, איך אפשר להעלות את זה ? דיברתי עם אנשים שהורידו במקסימום שהחיבור שלהם איפשר (200KB/s !!). עזרה תתקבל בברכה
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ובכן, יש לי בעיה- רציתי למחוק לצמיתות דואר באחת התיקיות שלי בתוכנה, ובטעות סימנתי את התיקיה. לחצתי במהירות (בלי לשים לב) על 'כן', ורק אז שמתי לב שמחקתי אותה לצמיתות (אינה נמצאת בסל המחזור). מצאתי את קובץ ה-dbx של התיקיה, אך ביבוא oe לא מזהה אותה. ניסיתי להוריד מיני תוכנות שישחזרו את ההודעות, אך מכיוון שאלו גרסות ניסיון, אני יכולה לשחזר רק 10 מההודעות. מה עליי לעשות? כיצד אוכל להשיב את תוכן התיקיה? בתודה מראש לעוזרים, נעה.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי! מדוע כאשר אני מבצע גיבוי במחשב 1 עם תוכנת ACRONIS מכווין אותו לצורב שיצרוב לי את האימג' לאחר מכן הולך למחשב 2 הוא לא מאפשר פתיחה של הקובץ הנצרב ,אלא רק על המחשב בו בוצע האימג'? אני מודע לכך שאימג' שנוצר במחשב 1 לא ייפתח על מחשב 2 משום שהחומרה שונה,אך מאוד מעניין אותי למה הוא לא מאפשר פתיחה כלל על מחשב 2. תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, לאחרונה פתחתי משתמש ביוטיוב שבו אני מציג את הפרויקטים שלי, ומכין מדריכים, אז החלטתי לשתף אותם כאן בפורום. (כל הפרויקטים נעשו בAFTER EFFECTS ובסוני וגאס) מדריך לירי (muzzle flash). מדריך לטקסט ב3D באפטר אפקטס עזר: מבחר של עשן על מנת לעשות אפקט של ירי. פרויקט: כדור אנרגיה פרויקט: רובה לייזר מקווה שזה עזר לחלקיכם. וגם אם לא, תמיד אפשר ללחוץ על הכפתור הקטן של הלייק
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-


