תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
בוקר טוב, מישהו יודע איך אני מיישר את המסמך כך שהטקסט יוצמד למספור כמו בצורה הרגילה של הדברים? ובכלל, איך מיישרים בוורד?.. http://icecream.me/18d5171070bc7b7a40f3ec86dabc0cae תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי במקלדת את הכפתרוםי שמעבירים שירים אבל זה מעביר רק במדייה פלייר אפשר לעשות שזה יעביר שירים בוינאמפ?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי קובץ גדול שמשקלו הוא 718 אך הוא יצא קובץ שעוד לא ראיתי ושמעתי עליו, קובץ cdi, ואין לי מושג עם איזו תוכנה לפתוח אותו. אודה לכם מאוד אם תעזרו לי למצוא תוכנה כזאת. בתודה רבה, דודי.
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אני צריך לצרוב דיסק cd-rom ISO עם קבצי MP3 דרך תוכנת NERO שסידרתי לפי מספור עוקב(1, 2, 3 וכך הלאה) בתיקיה. לאחר שצרבתי את הדיסק שמתי לב שהיתה התעלמות מהמספור שנתתי בתיקייה לבין סדר ההשמעה של השירים בדיסק. איך אוכל בכל זאת לקבוע את סדר השירים ?
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, כאמור יש ברשותי ALIENWARE M11X ומשום מה התמונה בסרטונים נמרחת, יש למישהו פיתרון? מה אני יכול לעשות?
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בוקר אור אשמח לקבל הסבר איך ליצור רשת בין 2 מכונות וירטואליות או יותר דרך התוכנה VB. גם דרך VMWARE זה יכול להיות נחמד בוקר מצוין.
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
??? למישהו יש מושג למה לאחרונה שאני מוריד תוכנות או שירים דרך KAZAA זה ממש איטי יש לי מודם 56K ואם פעם דברים היו זזים לי בקצב של 4.5kbps היום אני לא עובר את 1.5kbps (ברור שאני לא מפעיל עוד דברים ברקע...) לא שיניתי כלום בהגדרות אז כך שאין לי מושג איך אפשר לסדר את זה למישהו יש פתרון ??????
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
העבודה נעשתה בPhotoshop + Image Ready בלבד! קישור אל תשאלו למה באנר של הופ, כי אין סיבה טובה (סתם היה משעמם). אשמח לקבל תגובות. :
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
:s05: ??? :s05:
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לפתע פתאום, לאחר זמן רב מאד(*), החלו להיפתח בדפדפן (פיירפוקס + אקספלורר 8 ) לשוניות של אתרי פרסום. המחשב שלי מוגן וגם לא מתעסק בשטויות כגון: קישורים לא רלבנטים וכניסה לאתרים מפוקפקים וכו. סרקתי בעזרת Ad-Aware 2007 מעודכן ומחקתי באופן גורף (כדי להסיר ספק) את כל מה שנמצא בתוצאות החיפוש. מה עלי עוד לעשות כדי להיפטר מהמטרד הנ"ל, אגב, לפעמים זה נפתח מיד עם הפעלת אחד הדפדפנים וממשיך בגלישה השוטפת. (*) לפחות שלוש שנים שלא נתקלתי בתופעה הזאת. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי קובץ MKV ששוקל קצת יותר מ8 גיגה ואני רוצה לחתוך אותו ל-2 כדי שיעלה לי על דיסק DVD כי אני רוצה לראות אותו בטלויזיה היא תומכת בFULL HD . באיזו תוכנה לשתמש ? (וירטואל דאב לא קורא קבצי MKV) תודה רבה !!
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שזה יהיה קבוע כאילו,שאני יפעיל את הסרט והכתוביות כבר מובנות בפנים,אןם תוכלו לעזור לי אני ישמח!!!!
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
ערב טוב, כאשר אני נכנס לאתר חיפוש, כמו גוגל, וואלה, ואני מקליד את מילת החיפוש, במקום עברית אני מקבל ג'יבריש. למישהו יש מושג למה ? משתמש ב IE.
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום יש לי שני דיסקים תוכנה שהוא FAT32 נתונים שהם NTFS התוכנות של עריכת הוידאו עובדות מצוין מ FAT32 על נתונים ב- NTFS אבל NERO לא מוכן לצרוב קבצים גדולים מ-2G למרות שהנתונים ב- NTFS כיצד להתגבר על זה? תודה, יהודה
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, יש לי לפטופ שלhp עם כרטיס מסך ati 2600 ומערכת הפעלה של ויסטה. יש לציין שכל הדרייברים מעודכנים. כאשר אני צופה בסרטונים באתר יוטיוב אני רואה אותם במסך קטן אך כאשר אני מנסה להגדיל את המסך אני רק שומע קול והתמונה היא חצי מסך אפור חצי לבן. אודה לעזרתכם.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מישהו יכול לתת בבקשה קישור לקודקים לויסטה 32 ביט? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
טוב.. יש לי סרט של 12 גיגה .. ועכשיו פיצלתי אותו על ידי HJ-SPLIT . אחרי שפיצלתי אותו מה שקיבלתי זה 12 קבצים 11 מתוכם הם 001 קבצי מחשב וקובץ 1 מהם הוא RAR קובץ 002 . הוא נהפך לי ל RAR . עכשיו אני לא יודע מה לעשות , יש איזה דרך שמחליפים את הסיומת קובץ של RAR לקובץ רגיל ? עם כן מה הסוג של הקובץ..? אגב אני לא יכול להפוך את כולם לקובץ RAR כי זה לא יפתח ניסיתי ..(זה לא מחבר).. מה שאני צריך לדעת איך הופכים את 002 לקובץ רגיל בינקום הראר.. זה מאוד חשוב לי . תודה על העזרה . עריכה : 001 File WinRar FILE File 003 File 004 File 005 File 006 File 007 File 008 File 009 File 010 FILE 011 File 012 ככה הקבצים .. אני לא יודע איך הופכים את WINRAR ל FILE 002 ..?????
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם! אני משתמש במוד של morphXT, לאחר המלצות בפורום הזה. בנוסף אני משתמש בתוכנה NetLimiter ובעזרתה מגביל את מהירות ההעלאה של האימיול ל8. בשבועות הראשונים, הייתי מאוד מרוצה. הורדתי כמות סבירה של קבצים(מקסימום 10 באותו זמן) והמהירות הייתה מעולה, 35-50. ההגדרות המוגדרות באימיול עצמו הן מהירות Download 180, אפלואד 12 והגבלת מהירות הורדה 180, ולאפלואד הגבלה 12. עם הגדרות אלו קיבלתי מהירויות גבוהות(לטעמי). לפני יומיים שמתי לב לתופעה מאוד מעצבנת. המהירות עולה ל20 KB/s ופשוט נשארת על זה. אפילו שהשארתי את זה יומיים ברצף דלוק, שאני לא גולש או עושה כל שימוש במחשב. הממוצע הוא ישר על קו ה20-22. מאוד התעצבנתי בגלל שהמוד, אשר הרגיל אותי למהירויות גבוהות במיוחד, התחיל להוריד ב…
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הכנתי מודל בתלת מימד למארז...... את התמונות לקחתי מהגלריה של האתר וקרדיט לאלה שיצרו את המודינג הזה!! הסברים ומדריכים איך להכין אחד משלכם נמצאים כאן http://www.nockout.net/index.php?showforum=87 מי זרוצה יכול להיכנס וללמוד קצת..... ובבקשה קצת תגובות.....! תמונה:
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
רק לידיעה הקובץ d347bus.sys נמצא אצלי במסלול הבא: C:\WINDOWS\system32\drivers הנה הפרטים לאחר אנליזה: KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED_M (1000008e) This is a very common bugcheck. Usually the exception address pinpoints the driver/function that caused the problem. Always note this address as well as the link date of the driver/image that contains this address. Some common problems are exception code 0x80000003. This means a hard coded breakpoint or assertion was hit, but this system was booted /NODEBUG. This is not supposed to happen as developers should never have hardcoded breakpoints in retail code, but ... If this happens, make sure a debugger gets connected, and the…
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן יש ברשותי קישור לקובץ מדיה של שיעור. הייתי מעוניין להוריד אותו כך שאוכל להשתמש בו בלי צורך באינטרנט, איך אני עושה זאת? בתודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
זה התחיל לפני כשבועיים. אין לי מושג למה, אבל מאז אני לא מפסיק לקבל לפחות 10 (כן כן, אתם קוראים נכון) מכתבים בדואר האלקטרוני שהנורטון מזהה שהם נגועים בווירוס! מישהו יודע איך אפשר להיפטר מהדבר הזה?
-
התקנתי תוכנה של לינגו לבדיקה וגרמה לי לבעיות ה-BAR שלי התהפך לו כאילו זה ממשק עברית איך משחזרים את המצב ?! :'( תודה
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
פירמטתי מחשב ונמחקו לי הקבצים אני צריך לשחזר אותם אני מחפש שמות של תוכנות לקנות על מנת לשחזר את הקבצים תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לא יודע עם שמתם לב אבל הגירסאות האחרונות של firefox מרגישים לי ממש איטיות ועגלות ורציתי לדעת ממכם איזה גירסה של הזמן האחרון הייתה הכי מוצלחת? 4? 4.2? 5? 6? 7? ואם אני יכול לחזור אליה?
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-


