עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ofir_16,

    אהלן רציתי לדעת אם אתם מכירים תוכנה אשר הופכת את האותיות, למשל אם יש לי םולש אז התוכנה תוציא לי שלום וכך הלאה, אבל שתהפוך את האותיות בטקסט שלם. אני כמעט בטוח שיש כאלה תוכנות, אם אתם יכולים בבקשה לעזור לי. תודה

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. שוב אין דרייבר... שוב צריך להתקין מחדש... רק שהפעם אני לא מוצא את ההתקנה [פעמים קודמות דווקא מצאתי...] כמה שחיפשתי, לא מצאתי אני יודע שזה פותר את הבעייה מתוך אברסט: שם לוח אם: Hewlett-Packard HP d330 uT(DC579AV) Audio Adapter: Intel 8280 1EB ICH5 AC'97 Audio Controller קראתי איזה מאמר על זה ולא הבנתי מה אני צריך לחפש [אינטל או HP?] ואני לא זוכר מה זה היה פעם שעברה... מה יכולה להיות הבעייה שגורמת לזה לקרות כל הזמן [חוץ מווירוס?] ואם יש לכם רעיון מה הבעייה, איך אפשר לפתור אותה? [אם אפשר, ובלי לפרמט!] תודה רבה למושיע איל

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. http://tech.walla.co.il/?w=/4015/1881942 חבל שקניתי תוכנה אדובי.עכשיו אין תמיכה טלפון בישראל.אין מי לדבר איתם.זה עצוב.טעיתי ליקנות תוכנה אדובי. חבל חבל.מה יהיה עכשיו? מיקי

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by viper_sb,

    האם מישו יכול לתת לינק לMESSENGER 9 hebrew for xp 64 bit ?

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by ZXY1,

    יש לי את התוכנה acronis true image home גירסה 12 האחרונה (הגירסה המלאה) רציתי לדעת איך הופכים את התוכנה ל - BOOT CD (שיעלה מה- DVD / CD באיתחול) ? ואיך עובדים עם התוכנה שיכפול דיסקים וכ"ו, וכול מה שאפשר לעשות עם התוכנה ? תודה

  6. Started by יהושע מנחם,

    איך אני יכול לדעת מחוץ לקובץ PDF (על אייקון הקובץ) שהוא מרובה עמודים?

  7. Started by Black Knight,

    מאיפה אני יכול להוריד דרייבר לכרטיס רשת של לוח אם Asus M2N-E? זה דחוף.. תודה

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. באתר http://www.4flasher.com היו הדרכות וידאו בעברית למתחילים, מדריכים ממש טובים. האתר כבר לא קיים. האם ניתן להשיג את המדריכים שהיו שם בצורה כלשהי ? בתודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. ראשית אני מודה ומתוודה שמעולם לא קניתי תוכנה חוקית !!! מכיוון שתוכנת בבילון עושה לי צרות וכל פעם אני צריכה לחפש קראק חדש הרמתי ידיים והחלטתי לקנות תוכנה חוקית - אני מקווה שיש פה אנשים שקונים תוכנות ויוכלו להסביר לי משהו שלא הצלחתי להבין. נניח שקניתי תוכנה חוקית וקיבלתי איתה סריאל והתקנתי אותה על המחשב והכל עובד. השאלות שלי הן כדלקמן: יש לי בבית יותר ממחשב אחד. מה קורה אם אני רוצה להתקין את התוכנה גם על המחשב השני? האם למחשב השני אני צריכה לקנות רשיון נוסף? ומה יעשה מישהו שיש לו 4 מחשבים? יקנה 4 רשיונות? האם יש פתרון לבעיה הזו? במידה ואני מחליפה מחר מחשב - האם הסריאל יתקבל ע"י המחשב השני או שהוא יזהה שאי פעם הרשיון הזה הותקן על מחשב אחר והוא יזהה את זה כאילו אני מנסה להתק…

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. אם כן ,איך? תודה

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. שלום אנשים יקרים, אנא עזרו לי, אני כבר שנים שבוי בידי ספק האינטרנט וע"י כך גם בידי התשתית כיוון שאני לא רוצה לאבד את הודעות הדואר שבתיבה של המנוי. מדובר בכ-1000 הודעות בערך. אני זקוק לשם של תוכנה שיכולה לגבות את כל תיבת הדואר דרך POP3. לא משנה אם זו תוכנה שמיועדת לגיבוי או קליינט דואר (כמו אאוטלוק). אני יודע שיש אינספור תוכנות כאלה וניסיתי לא מעט, אבל יש מילכוד! אני חייב תוכנה שיכולה לשמור מקומית את התמונות שמוטבעות בהודעות, זאת אומרת, להוריד אותן מהאינטרנט ולשמור אותן עם הגיבוי במחשב שלי לצפייה אופליין. בין התוכנות שניסיתי אפשר למנות את Eudora, את ThunderBurd ואת MailStore Server. שאלתי בפורומים באנגלית ואף אחד לא ידע, אולי יש פה איזה גאון שיוכל להציל אותי?

  12. לא מצאתי שום דרך...

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. שלום לכולם רציתי לשאול שתי שאלות 1.האם divx יותר טובה או פחות טובה מ-xvid 2.ומה ששאלתי בכותרת

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by RON_Xxx,

    ?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by y_i_c,

    יש לי בעיה מוזרה!!! כל פעם כשאני עובד עם וורד ורוצה לסגור את התוכנה קורה דבר מוזר נפתח לי חלון שגיאה!! ונותן לי 3 אפשרויות 1. לסגור 2. Debug 3. פרטים כשאני בוחר פרטים זה מה שאני רואה! :AR15: :AR15: :AR15: WINWORD caused an invalid page fault in module VBE6.DLL at 018f:6500dbb9. Registers: EAX=02e4a540 CS=018f EIP=6500dbb9 EFLGS=00010202 EBX=ffffffff SS=0197 ESP=0062e0dc EBP=0062e1d0 ECX=04be08b0 DS=0197 ESI=04c708b0 FS=6017 EDX=02e4a534 ES=0197 EDI=00000008 GS=0000 Bytes at CS:EIP: 8b 01 51 ff 50 08 eb e8 55 8b ec 8b 45 0c 53 56 Stack dump: 00461d72 6507f9d7 04c708b0 02e4a540 ffffffff 00000000 00000000 00000000 00000000 00000009 00000000 04c708b0 00000000 00000000 00000…

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  16. Started by efee123,

    כשאני רואה סרט ושם אותו על מסך מלא אחרי כמה דקות הוא פשוט יוצא ממסך מלא לבד ואז צריך שוב להחזיר אותו ואחרי כמה דקות שוב הוא יוצא!! מישהו יודע אם זה משהו בהגדרות או שזה איזשהו באג? תודה!

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  17. Started by ShayGTi,

    מחפש תוכנה טובה קטנה וחינמית לחיתוך קבצי MP3...בלי המרות!!! תודה לכל העוזרים.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by haviv822,

    אהלן, ה- µTorrent שלי פשוט התשגע, אחרי שהיה מוריד לי על מהירות מקסימלית- 180kb עכשיו כל ההורדות לא עוברות את ה 1KB . ניסיתי למחוק את התוכנה ולהתקין מחדש ועכשיו כל הטורנטים נעלמו, איך אני מחזיר אותם? ומטפל בבעיית מהירות הזאת ?

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by bariko,

    שלום רב, יש לי מחשב עם ווינדוס 7 64 ביט. כאשר אני מעלה סרט AVI רגיל באמצעות התוכנה SUBTITLE WORKSHOP , הכול פועל כשורה. אבל כאשר אני רוצה לעבוד עם סרט בפורמט MKV שומעים רק את הקול אבל אין תמונה. התקנתי את חבילת המקודדים SHARK 07 (כולל החבילה שמותאמת ל-64 ביט, אבל זה לא עזר) הסרתי את חבילת המקודדים, והתקנתי רק את המפצל HAALI וכן את FFDSHOW העדכני ביותר, גרסה 3483. גם זה לא עוזר, למרות שניסיתי לשחק עם כל מיני הגדרות. אשמח אם מישהו יוכל להציע פיתרון תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  20. במקביל בווינודס XP ? תודה

  21. Started by J0n1,

    שלום. עשיתי כפתור בפלאש ואני רוצה שהוא ינגן רדיו אינטרנטי, האם יש פקודה (יש לי פלאש MX) להפעיל URL במדיה פלייר? תודה

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. פתאום משום מקום זה תקף אותי. 3+ popup unders אחרי כל שינוי דף, או אחרי זמן מסוים. גם מוסיף לדפים Ads משלו והופך מילים רנדומליות בתוך הדפים לקישורים לADS, עם הכיתוב מתחת Ad OptionAds by FreeHDSport%20TV%20V9.0 זה לא מתגלה בשום סריקה. ניסיתי להסיר היסטוריה, COOKIES וכו', לא עזר. הייתי פותר את זה לבד, אבל אני כבר לא בקיא בכל הדברים האלה כמו בעבר.. מחכה לשמוע מכם. windows 8.1 firefox 30.0 ללא אנטי וירוס צד שלישי. IObit Malware Fighter v2.4

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by i_iaf,

    שלום אני חדש פה וגם בנושא צורבי DVD הורדתי סרט סרט באיכות DVIX או שהוא DVIX ברצוני לצרוב אותו לDVD שלי שהוא תומך בהכל חוץ מDVIX אבל אני לא יודע איך לעשות המרה וכאלה אני עושה המרה בתוכנת TMPGEnc plus לא דמו !! ואני פשוט לא יודע איך לעשות אני צורב לפורמט DVD RIP ואחרי זה מכניס לנרו 6 צורב והDVD והצורב שלי לא מזהים אותו דיברתי עם טכנאי מומחה מהרשת והוא אמר לי האם עשית לו סגירה לפני הצריבה אין לי מושג על מה הוא מדבר ודרך אגב הDVD עובד ולא אני התקנתי אותו אלה טכנאי מומחה אנא עזרו לי בבקשה :'(

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים