תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם . היה לי בהתחלה בפייסבוק שם באנגלית , שיניתי היום לשמי בעברית . ותכף הצ'אט לא הצליח להתחבר ועד עכשיו הוא מנותק . התקנתי פלאש מחדש - לא עזר מחקתי עוגיות - לא עזר . עשיתי DEACTIVATE והפעלה מחדש לא עזר . רשמתי ידנית בהגדרה של הכרטיס רשת שרתי DNS לא עזר . דיווחתי לפייסבוק שיש לי בעיה בצאט יש למישהו רעיון איך לפתור את הבעיה ?
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
לפני המרה של קובץ לMPEG 2 צריך לבחור בסוג ה-ASPECT RATIO... אם לא יודעים איך קודד הקובץ אז איך אפשר לדעת מהו ? אני אשמח להסבר מעמיק ! תודה
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם,האם מישהו מכיר תוכנה או אופציה אחרת שאפשר לבצע על מנת שטבלאות גדולות של אקסל עם הרבה נתונים,יעבדו יותר מהר ואני מתכוון קבצים בגדלים של לפעמים אפילו 1G,יש הרבה מספרים ונתונים וזה משגע את המחשב,חשוב לציין שמדובר במחשבים חזקים עם מספיק RAM.תודה רבה! (הקבצים נפתחים לוקאלית על המחשב ולא דרך הרשת)
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום אני עובד עם Windows XP SP3, ומעוניין להוריד את תוכנת ה-VM של מיקרוסופט. אם אני זוכר נכון, אז החל מגרסא מסוימת שלה, היא דורשת Vista ומעלה(אני צודק?), אז אם כן, מהי הגרסא האחרונה שמתאימה ל-XP, ואיפה אפשר להוריד אותה? שאלה נוספת: אני צריך קובץ virtual machine עבור התוכנה הנ"ל של מיקרוסופט, שמכיל XP בתוכו, כדי לעשות כמה בדיקות על תוכנות שאני רוצה להריץ, בלי להריץ אותן על המחשב שלי. איפה אפשר להוריד קובץ VM כזה מהאתר של מיקרוסופט? (אני מעדיף להוריד אחד מוכן, מאשר להתחיל ליצור קובץ חדש ולהצטרך להתקין עליו XP.. פשוט חבל לי על הזמן.. ואני זוכר שהרבה פעמים באתר של מיקרוסופט הם נותנים קובץ להורדה, כי הם מראים בו תוכנה מסוימת חדשה שלהם, או בטא כלשהי, או דברים כאלה, וכך הבן אדם …
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, מישהו מכיר תוכנה שעושה פעולה דומה לתוכנה Everest? שמחפשת דרייברים לחומרה לא מזוהת במחשב? תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איך אני צורב קובץ ISO (ווינדוס ויסטה RC1) על דיסק DVD אני יוכל לעשות ממנו BOOT? ???
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום אני עורך מצגת\סרטון של תמונות לבת מצווה(לא בסגנון פאוורפויינט) , מאחר וה MOVIE MAKER מוגבל אני צריך תוכנה אחרת שניתן לערוך איתה (אפקטים במעבר תמונה, פיצרים וכדומה), הורדתי תוכנה בשם PINNACLE STUDIO 16 שהיא בעלת הרבה אפשרויות אבל המחשב בקושי זז (WINDOWS 7 , 4 G RAM) חייב את עזרתכם בדחיפות לגבי תוכנה אחרת תודה
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אמממ אני רק התחלתי עם התוכנה הזאת כך שמה שאני רוצה לעשות בהתחלה זה ללמוד אותה... אז לקחתי סרטון ואני מנסה לגזור ממנו קטע כזה קטן וחמוד שאהבתי אבל כשאני מנסה לשמור רק את הקטע הזה(כן גזרתי ומחקתי את הקטעים שאני לא צריך..) אז זה מגיע לי ליותר ממאה מגה... איך אני יכול לשמור את זה בפחות מ-20 מגה?! ואיך אני יכול להוסיף אפקטים לעתיד. תודה מראש! ;D
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
המשך להודעה שראיתי בעבר אך לא נתקבלה תשובה .הורדתי משחק ב2 דיסקים כאשר ישנם 2 סוגי קבצים : BIN ו- QUE מה הם קבצים אלה בכלל? קובץ אחד הוא מעל 700 MB ולכן לא יכלתי לצרוב אותו ע"ג דיסק. עזרתכם זקוקה. חיים
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, בעבר הייתה לי בעיה במחשב שהזיכרון מחולק ל2 מחיצות ובאחת המחיצות היה מעט מדי זיכרון וכשבאתי לפה הציעו לי תוכנה כלשהי שצרבתי על דיסק ועשיתי לה BOOTS או משהו כזה ככה שהתוכנה בדיסק עלתה לפני הווינדוס וסידרתי את כל בעיית הזיכרון. וובכן, עכשיו הבעיה חזרה והיא גדולה מתמיד, נשארו לי ג'יגה בייטים בודדים במחיצה ואני צריך להוסיף עוד אבל אני לא זוכר את שם התוכנה, מישהו יכול לעזור לי לאתר תוכנה שיכולה להעביר זיכרונות בין המחיצות של ההארדיסק?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שדוחסת קובץ של סרט פלוס קובץ של התרגום לקובץ אחד יש משהו????
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי! עד לאחרונה השתמשתי בגירסה 8.5 המוצלחת אבל לאחרונה יש לי כל מיני בעיות עם סנכרון אנשי הקשר שלי והתוכנה לא ממש עובדת. מייקרוסופט גם הפסיקה לתמוך בגירסה הזו ככה שזה קצת מקשה. נאלצתי לנסות את WINDOWS LIVE MESSENGER 2011 והיא פשוט נוראית: אין כפתור SEND בהודעות לא ניתן לראות כמה משתמשים יש סה"כ אין אפשרות לשנות את הצבע של החלונות והברירת מחדל ממש חיוור. היא כבדה למדי וכוללת כל מיני דברים שאני לא צריך. ועוד ועוד... איזו גירסה מועדפת עליכם?
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מחפש תוכנה לילדים קטנים ללימוד ה "אלף בית " . תודה מראש !
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש דרך להוסיף לתפריט של הכפתור הימני את האפשרות "חיפוש יעד" (נמצאת במקור במאפיינים ופותחת את הספרייה שבה נמצא הקובץ) כאשר אני מקליק על קובץ?
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
זה מראה כאילו שהדרייברים לא הותקנו מה אפשר ךעשות? מקווה שזה הפורום הנכון.
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ערב טוב חברים. אני מחפש דרייבר לכרטיס מסך של MSI, גלגלתי בגוגל וזה לא הניב לי יותר מידיי תוצאות, וכשניסיתי להוריד מהאתר הרישמי של MSI קובץ ה RAR היה פגום. אני כבר דיי נואש וחושב ליקנות חדש למרות שממש אין לי צורך בכזה. הכרטיס הוא: MSI NX6200LE TD128E אשמח אם תעזרו לי לימצוא אחד שעובד. תודה. יבגני.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מסומן לי סימן שאלה צהוב במנהל התקנים controller i simple communications מה זה? ואיזה דרייבר אני צריך להתקין כדי שהוא יותקן?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מסמך אקסל שאני צריך ליצור ממנו גרפים וחתכים אני מעלה מסמך שבניתי בקצרה כדי להמחיש את העניין המסמך מחולק לכמה קטגוריות (כל קטגוריה צבועה בצבע אחר, גם במסמך האמיתי זה ככה) כל קטגוריה זה בעצם קורסים שונים שמתבצעים בתאריכים מסוימים ולכל קורס יש משתתפים ומשתתפות כמו כן זה מחולק לתכנון המקורי וממש בתחיל הארוע או הקורס מוכנסים נתונים (ידנית) לגבי מספר המשתתפים הסופי שתכלס נכנס (בנים ובנות) עכשיו מה שאני צריך לעשות זה ליצור 24 גראפים או חתכים כל 2 גרפים מתייחסים לחודש אחד (אחד עבור הכמות התכנונית ואחד עבור הכמות בפועל) המטרה של כל זה היא לדעת כמה אנשים יש לי בכל אירוע או קורס בכל חודש בנוסף כל העניין הזה צריך להיות דינאמי כדי שאם יכניסו שורות חדשות למסמך, הגרף יד…
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני צריך שחבר שלי יוריד ממני איזה כמה קבצים באימיול ואני לא יודע איך אפשר לשתף קבצים..... ז"א איך אני יוצר קישור של הורדה לאימיול נגיד לקובץ כלשהו שחבר שלי מעוניין להוריד ??
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
חבר שלח לי טקסט לגימייל. אבל מה שאני קיבלתי היה משהו כזה: ??????? ????? ??? וכו' אני השתמשתי בגרסת ווב של ג'ימייל. הוא השתמש בoutlook express מה לעשות? ???
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי! אני מחפש תוכנה כדי להאט משמעותית קובץ מלל או שיר כלשהו! תודה!
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום! יש לי מייקרוסופט אינטרנט אקספלורר 8 על ווינדוס 7 64 ביט. אז אני משתמש בגירסה הרגילה של האקספלורר לא של ה-64 ביט. בגירסה הרגילה כשאני לוחץ על כפתור "חזור" ו"קדימה" זה לא עושה כלום. לעומת זאת עם אני לוחץ ALT+חץ (ימינה או שמאלה) אז זה כן מעביר לי. הבעיה קיימת רק בגירסה הרגילה של האקספלורר לא ב-64 ביט. מה לעשות כדי לפתור את הבעיה? תודה לעונים! נ.ב: אני התקנתי לאחרונה מחדש IE 8 לאחר שכבר היה לי (כי לא הייתי בטוח שזה הגירסא האחרונה) אבל בכל זאת גם אחרי שהתקנתי ניראה לי שהכפתורים הנ"ל עבדו לי עד לאחרונה. אוקי זהו עשיתי ריסטרט והבעיה נפתרה תודה בכל אופן
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בכל פעם שאני נכנס לאתר YNET, אתר החדשות של ידיעות אחרונות, ה-CPU usage קופץ לסביבות 50 ואם אני פותח TAB נוסף שמכיל דף מ-YNET הוא מגיע ל-100%. ברגע שאני סוגר ואין כל זכר ל-YNET, המצב חוזר להיות נורמלי. יש לציין שזו בעיה מתמשכת (ה-PROCESS של הדפדפן הוא זה שקופץ לשמיים), כאשר ב-IE זה לא קורה. מישהו נתקל בזה ויש לו מושג למה זה קורה? איך לעזאזל אתר יכול לגרום לדפדפן לצרוך 100% יכולת עיבוד?
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
להגדיל את מהירות הגלישה בחינם!!! לגולשים בקו רגיל ולגולשים בחיבור מהיר. התוכנה ניתנת להורדה בחינם באתר: MiniSpeed.4t.com
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
listen I know Im not in the right furom, but this is a part of the wierd problem i got since yesterday every hebrew based site i enter, the hebrew letters become to quistion marks!!!! It happen like this I enter for exemple to this site, whan the page is still not fully download, i can see every thing in hebrew but onced it is on, suddenly the whole letters in hebrew changed into quistion marks! it is like some prog do it intentionly! for exemple i cant tell in which furom i am bcz all the lettres in hebrew do not existes!! but if ill do refresh as long as the page not fully loaded i will see hebrew... the prob in this site that it is loaded real fast... anyway i also can…
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-


