תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אין גבולות לתאגיד הרשע : [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 25 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
רוב הסרטים דווקא בסדר, אבל מידי פעם אני נופל על קבצים עם סאונד חלש, שאני צריך להגביר עד המקסימום בוינדוס בתוכנה וגם ברמקולים, וגם זה לא תמיד מספיק בשביל לשמוע בכיף... השאלה אם יש תוכנה שמתקנת את זה... הבנתי לפני כמה ימים שאולי יש חלק ב ffdshow שמתקן את זה, אבל בתוכנה לא מצאתי שום פתרון לבעיה (לא מצאתי בכלל לשונית בשם אודיו\סאונד), תיקון: עם המקודד שמותקן לי (klite) הותקן לי אוטומטית גם: ffdshow build 2005-12-22 ffdshow VFW interface נדמה לי שזאת הגירסא האחרונה... תודה (:
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כבר תקופה ארוכה שאני חם על איזה לוח גרפי בשביל ציור... ישדבר כזה אבל בטווח של עד 550-600 ש''ח? מצאתי את זה והוא נראה לי מתאים אבל ממש קטן.. ועוד משהו.. זה נוח לעבוד עם משטח שאתה בעצם לא רואה מה את מצייר, אלה צריך כל הזמן להסכל על המסך? http://www.arigent.co.il/Products/ProdDtl.asp?Pid=3297
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש כמה דברים שמציקים לי א. באתר www.yuvaleilam.com אין אפשרות ללחוץ על הלינקים מצד ימין ב. בתפוז בBlogTV אין את היד הזאת כאשר אתה נמצא על השם של החדר כאילו זה לא לינק, אבל אם אני לוחץ על זה זה נכנס ובתוך החדר נראה כאילו לא הושלמה הפתיחה שלו + אין צ'אט תודה לעוזרים אגב, סליחה על הבורות, דפדפנים וכל מה שקשור בזה זה לא הצד החזק שלי
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם אחרי 3 ימים של חיפושים באינטרנט אני התייאשתי, אני מחפש תוכנה פשוטה שבה אפשר לעשות מצגת שתכלול סרטוני וידאו ואפקטים של מילים. בדקתי המון תוכנות אבל מצאתי שכולן ממש מסובכות. האם יש תוכנה שיש בה מגוון אפקטים מטונים שאני אוכל להשתמש בהם בקלות בלי יותר מדי ידע בתוכנה? תודה
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
היי.. פירמטתי את המחשב לווינדוס 7 64 ביט. משום מה המדפסת לא פועלת לי.. ניסיתי להתקין דריברים אבל הם לא תומכים במערכת... המדפסת נורא חשובה לי כי אני לומד באוניברסיטה ואני צריך להדפיס הרבה דפים. סוג המדפסת: HP deskjet 710c תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לא ברור למה אבל כמה שניות אחרי שאני מתחיל בתהליך ההמרה של DVD9 ל- DVD5 כל המחשב קופא. בדרך כלל זה קורה בשלב של באנליזה ולא של האנקודינג. יש למישהו רעיון? הבעיה התחילה לצוץ לאחרונה בלי שום קשר לכלום.
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, צילמתי משהו בפלאפון (גלקסי 3) ... אך קרה שבאמצע הפכתי את הפלאפון: ממצב שהוא היה מאוזן למצב "מאונך" (כמו שמחזיקים אותו בשיחה). מה שאני רוצה זה לערוך איכשהו את הסרט שכולו יהיה במצב "מאוזן". ניסיתי לעשות זאת באמצעות Movie Maker של ווינדוס....שאמורה לאפשר הפיכת חלק מהסרט למאוזן. אך משום מה אני לא מצליח להפעיל את האופציה הזו...כאילו זה נעול. אשמח לעזרה...הכוונה וכ'ו.... תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
תוכנה שתפעל כמו התוכנות שמקבלים עם כרטיסי הקול(עם שלי לא קיבלתי אחת כזו) שתשלוט על הבאס ושאר הצלילים שאני שומע כמו בתמונה http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/kulas/icom-acer/realtek.png עריכה: ממש לא שלחתי את זה בפורום מתאים חחח עריכה: יווו העבירו לי ולא שמתי לב
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
אח שלי עשה היום ADSL בשעה טובה (לפני 4 שעות התקינו לו ) ועכשיו אנחנו סוף סוף יכולים לדבר דרך האינטרנט כמו טלפון, עם פינג נורמלי ובאיכות טובה, השאלה היא, באיזו תוכנה להשתמש, אני יודע שקיימות מיליון ואחת תוכנות לזה, לכן אני מבקש המלצה אישית ממכם על תוכנה ספציפית שהשתמשתם/משתמשים בה והיא נוחה וטובה. אני פתוח להצעות. תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני כבר עובד שנים בתוכנת QTEXT.8 ויש הרבה מסמכים בתיקיות התוכנה, ועכשיו רוצה לעבור למחשב שמותקן בו WINXP PRO איך להגדיר את הוינדוס_XP לטובת קיוטקס_8 כדי שתוכל לעבוד.
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי סרטון הייתי רוצה להריץ אותו ב slow mo sen(איך שלא רושמים אתזה) אפשרי?
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לעוזרים ולעוזרות. התוכנה avg זיהתה אצלי במחשב את הסוס הטרויאני בשם : Agent_r.IP הוא נמצא בתוך C:\WINDOWS\system32\winxp.exe אין באפשרותי להיכנס לmsconfig דרך הrun. או לsafe mode , כדי לנסות להפיל אותו משם. וכל פעם שאני פותח את כונן c , הavg קופץ עם הודעה על קיומו של הסוס , ולא מצליח לטפל בו. ניסתי לטפל בסוס דרך התוסף של וונינדוס בשם: "הכלי להסרת תוכנות זדוניות של Microsoft® Windows® (KB890830)" http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=ad724ae0-e72d-4f54-9ab3-75b8eb148356&DisplayLang=he חיפשתי בגוגל פתרונות , אבל לא ממש מצאתי פתרונות הולמים... אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי... נ.ב אולי תמונות של screenshot יעזרו להבנה של הבעיה.. https://docs.google.…
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי וינדוס אקס פי ושמעתי שבמקוםם לפרמט כל פעם ניתן להכין דיסק גוסט וככה כל פעם במקום לפרמט פשוט מעתיקים את הקבצים... יש לי את הגוסט של נורטון אבל איך אני עושה את הדיסק גוסט הזה עכשיו???
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן אנשים! מישהו מכיר איזה NOTIFIER שמודיע על מיילים חדשים בלי לפתוח את הWEB כל הזמן או את הOUTLOOK...? ניסיתי את הNOTIFIER המקורי של GMAIL והוא לא עובד הכי טוב...הוא לא מסתנכרן וכו'... אם אתם מכירים משהו בבקשה תגובות...
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בעבר זה קרה לי כשהתקנתי את גרסה 9, אז הסרתי והמשכתי עם 8 היום ניסיתי את 10, ולצורך כך שידרגתי את WIN 7 והתקנתי SP1 ושוב, לאחר הפעלת הדפדפן אני מקבל את זה: '>http://jpg.co.il/view/51671709ecc74.jpg/"] אשמח לפתרון תודה
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
משום מה, בזמן האחרון (שבוע-שבועיים) הuTorrent החלה להאט מאוד את הגלישה באינטרנט בכל הבית (הגלישה איטית גם במחשבים אחרים ברשת, ואפילו לגשת מהמחשב לראוטר לוקח זמן). הרבה פעמים דפים לא עולים בכלל והדפדפן מקבל timeout. ניסיתי להוריד את מספר החיבורים הקיים בו זמנית (מ-450 ל-100), את מספר הטורנטים הפעילים ל-3 ואת מהירות ההעלאה המקסימלית מ-90 ל-45, וזה גם לא עזר (יש לי חיבור 12 מגה עם 1 מגה העלאה). למישהו יש כיוון?
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לא בדיוק סדר ההעדפה האישי שלי, אבל קרוב Prog.
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה להורדת סרטים/קטעי ווידאו מאתרי צפייה ישירה. למשל אני רוצה להוריד מהאתר של היורוליג משחק של מכבי(שאין אותו ברשת אני מחפש אותו כבר שנים) יש דרך לעשות זאת? תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
שלום חברים, נתקלתי לאחרונה במשהו מוזר, האמת שלאחרונה כי אופי העבודה שלי היה מאז ומתמיד בפוטשופ היה מיועד למדית מחשב, אז עבדתי בRGB. לאחרונה אני עובד על הפקת ספר. מה שאומר שהעבודה מיועדת לדפוס. את כל הניואנסים הקטנים שמשתנים מכורח כך אני מבין (מעבר ל300DPI, מעבר לCMYK , מעבר תצוגה לס"מ/מ"מ מפיקסלים וכו'...) בכל מקרה, שמתי לב שבמעבר לCMYK נעלמו לי חצי מהפילטרים (או בכלליות- הFILTER GALLERY), כשהעברתי חזרה לRGB הם חזרו. למה זה? אני לא מוצא סיבה הגיונית לדבר, אם מישהו יסביר לי אשמח. כמו כן, איך משנים את תהליך העבודה בהתאם? האם לעבוד בRGB, לסיים עם הפילטרים ואז להעביר את המסמך לCMYK? זה קצת מעצבן היות טכלח הסקאלת צבעים שאני בונה עליה תשתנה לי בסוף העבודה, מה שיוביל כנראה לאי ש…
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני צריך תוכנה כדי לערוך כתובית בסרט כך שייצא לי סרט עם תרגום מובנה...... תודה לעוזרים!
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לאמא שלי יש בעיה באוטלוק 2003 כל פעם שהיא עושה "העבר" להודעה שהיא קיבלה זה כותב ליד ההודעה "לא ניתנת למסירה" כתוב שיש בעיה עם הנמען (למרות שאין ) "דעה שלך לא הגיעה לחלק מהנמענים המיועדים או לכולם. נושא: RE: --- נשלחה: 31/07/2007 10:03 מסירת ההודעה לנמענים הבאים לא הצליחה: '---'ב- 31/07/2007 10:03 530 5.7.1 Relaying not allowed. If you are 012-Goldenlines customer, please contact our support at +972- "
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
שלום יצרתי חתימה חדשה בPhotoshop. אני רוצה שתופיע במייל שלי OUTLOOK ו GMAIL.. אני צריך לדאוג לגודל פיקסלים מסוים ? באיזה סוג קובץ אני צריך לשמור אותה? תודה
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כל פעם שאני סוגר את הFF פתאום הוא מתחיל לרוץ ב100% במעבד ולא מספיק עד שאני עושה לו KILL בתהליכים.... זה היה לי ב3.0.11 ועכשו גם ב3.5.1... רשימת התוספים שיש לי בתמונה המצורפת.... מה אני עושה כדי לפתור את הבעיה הזו? תודה לעוזרים [attachment deleted by admin]
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-


