עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ronenur,

    שלום יש לי אנטיוירוס של NOD32 ANTIVIRUS BUSINESS EDITION 64BIT 2010 ויש לי גם אנטיוירוס שקיבלתי ביחד עם לוח האם של גיגהבייט של NORTON ANTI-VIRUS 2009 אז השאלה מה עדיף לשיפור הביצועים של המחשב ולהגנה טובה יותר: NOD32 2010 או NORTON מקורי אבל שנת 2009? וכמו שהבנתי NORTON לוקח פחות משאבים מהמחשב זה נכון? ומה מגן יותר טוב? כדאי אולי לקנות NORTON 2010? או שאולי עדיף בכלל לקנות KASPERSKY? תודה לכולם! המפרט שלי: E7500@3.6 GHZ EP43-UD3L 2X2 GB 800 MHZ CL4 HD4870 WIN 7 64 BIT

    • 5 תגובות
    • 910 צפיות
  2. יש לי קובץ במחשב שאשמח שיפעל דרך System ולא דרך המשתמש הרגיל שלי. כפי בתמונה שהוספתי, שהקובץ יפעל תחת System. http://www.ufu.co.il/files/au8wvhtf5jngkqpez0nb.jpg חרשתי את הנט בפתרון לבעייה ולא מצאתי, אשמח אם מישהו מכם יוכל להסביר לי איך ניתן לעשות זאת. גם שיעבוד תחת Local Service יהיה סבבה, אבל עדיף System. תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 782 צפיות
  3. תוכנה למשל כמו BOOTICE.EXE אם אני משנה דרכה את הMBR של הארדיסק עם שתי מחיצות, אין סכנה שהחלוקה תעלם?

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  4. Started by Cha0stAlker,

    כבר תקופה מסויימת (אולי אפילו מעל חצי שנה) יש תסמינים קלים לוירוס, ולא היה לי אנטי וירוס. לפעמים היה קופץ windows help and support ולא היה מפסיק לקפוץ עד שהייתי מקליד משהו ב feedback ועושה OK, לפעמים קפץ מלא google chrome support ולפעמים mozilla help and support, וכשאני אומר "מלא" אני מתכוון כמה מאות טאבים. ניקיתי את המחשב מאיזה 9 וירוסים/רוגלות לפני כחודש בעזרת תוכנה חינמית, והיום התקנתי את האנטי וירוס (ESET חבילת אבטחה). סיימתי לסרוק את המחשב (כולו) ומצאתי 0 סיכונים. כעבור זמן מה הייתה מעין "התקפה משולבת": גם מאות טאבים בכרום, גם windows help and support, גם ESET support (זה היה חדש לי) ואני מניח שאם מוזילה היה פתוח אז גם שם. תסתכלו גם על מה שפתוח ב taskbar, לא בדיוק …

    • 2 תגובות
    • 931 צפיות
  5. Started by vato_loco,

    יש לי דיסק של דיוידי של קליפ מסויים ואני רוצה להעתיק אותו. אין לי 2 כוננים במחשב, ופעם הצלחתי דרך נרו 8 יצרתי IMAGE או משהו איך אני עושה את זה? רב תודות.

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. שלום, אני לומד באוניברסיטה הפתוחה, וחלק מהקורסים אני לוקח בהנחיית וידאו. הבעיה היא, שאפשר לראות אותם רק סטרימינג ועד היום לא מצאתי דרך להקליט אותם. יש תוכנה שעושה זאת?

    • 1 תגובה
    • 771 צפיות
  7. Started by Asafalfa,

    יש לי בעיה שאני פשוט לא מצליח למצוא פתרון אלה : כשאני מנסה לכתוב בWORD נגיד משפט כמו :"שלום צחי זה פשוט כותב אותו : צחי שלום וזאת למרות שהותקן חבילת UMI וSP2 וחבילות תאימות :\... אנשים אני פשוט חייב עזרה כי אני לא מצליח לפתור את הבעיה הזו ... דבר נוסף כבר נעשה נסיון של מחיקה והתקנה מחדש אבל לא עזר... *מערכת הפעלה WIN 7 . תודה [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 748 צפיות
  8. Started by volan,

    שלום יש לי מחשב נייד עם מערכת הפעלה של WINDOWS 7 HOME PREMIUM 64BIT העברית ואני רוצה לשנות לאמגלית ואין לי אפשרות כזאת ב הגדרות שפה ומערכת

    • 2 תגובות
    • 831 צפיות
  9. Started by dj_horse,

    למישהו יש נתונים עדכניים לגבי השקתה של גרסת 2010 של אופיס?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by VerdineR,

    שלום לכולם, כבר תקופה ארוכה שאני מחפש תוכנה לחיפוש, סאריאלים, קראקים וכו'. למיטב ידעתי "Craagle" התוכנה האולטימטיבית לשאיפותיי. יש לי אנטי וירוס "נוד 32" וכול פעם שאני מוריד אחת מגירסאות ה-Craagle אני ניתקל בוירוסים (לפי האנטי וירוס) עכשיו אם אני מכבה אותו בזמן העבודה התוכנה פועלת מצויין. השאלה עם באמת מדובר בוירוסים או שמה האנטי וירוס מתריאה לשווא. אודה לעזרתכם בנושא. נ.ב אשמח עם תמליצו לי על תוכנות נוספות כגון ה- Craggle - ובמידה ויש אנטי וירוס מתקדם ואמין אשמח להשתדרג תודה מראש. עמית

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  11. אני מנסה לחלץ (עם ווינראר) קובץ מסוים בכונן D. (הוא נמצא בכונן D ואני מחלץ לD, אין טעות) כל זמן שהחילוץ פועל המקום הפנוי בכונן C (הכונן עם קבצי המערכת) יורד במהירות והוא נגמר לפני שאני מסיים את החילוץ. כשאני מפסיק את החילוץ הכל חוזר להתחלה - הבעיה שאני לא מספיק לסיים את התהליך... למה זה קורה? יש דרך לפתור את זה?

    • 3 תגובות
    • 787 צפיות
  12. שלום לכם אני משתמש באנטי וירוס אוירה גרסגא חינמית הבעיה החלב לפני כמה ימים שהוא פשוט מסרב לעדכן היום הורדתי קובץ עידכונים מוכן מהאינטרנט שאמור להתעדכן ללא קשר לרשת וגם פה הוא אומר שגיאה קצת פרטים מחשב WINDOWS XP SP3 תוכנות אבטחה נוספות מותקנות Malwarebytes' Anti-Malware .Spybot .COMODO Firewall. זה נראה ליכל הפרטים הרלווינטים אני יצרגם את הדוח לאחר ה"עידכונים"

    • 0 תגובות
    • 641 צפיות
  13. קבצי TS הם קבצי וידיאו הנוצרים כתוצאה מהקלטה באמצעות ממיר 5 הערוצים החינמי (DVB-T ) ראו קישור דומה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=459258.msg3922559 מתברר שגם מי ששם צלחת לווין ומנסה להקליט שידורים באמצעות מקלט לוויני (DVB-S ) ניתקל באותה בעיה. ניסיון להקליט שידורים על-ידי הכנסת DISK ON KEY לחריץ ה-USB והפעלת פונקצית ההקלטה ,מביאה ליצירת וידיאו עם סיומת TS על גבי כרטיס הזיכרון. עד כה לא מצאתי שום דרך לנגן אותם באמצעות הכנסת ה-DOK למחשב האישי, תוך שימוש בתוכנות כמו VLC ,שבדרך כלל מצליחה להריץ את כל קבצי הוידיאו שישנם. האם יתכן שזה סוג של הגנה , על מנת למנוע העלאת תכני שידור לרשת?

    • 11 תגובות
    • 3.5k צפיות
  14. מישהו מכיר במקרה תוכנה שאפשר להוריד ממנה את התכנים מהאתר? השתמשתי פעם ב IDM, ורציתי לשאול אם במקרה מישהו מכיר תוכנה מועילה, הדומה לה שמאפשרת הורדת תכנים מהאתר?

    • 9 תגובות
    • 988 צפיות
  15. אז ככה, התכנה שקיבלתי עם האנטנה היא די גרועה, היא מפצלת את המסך של הוידאו מהמסך של השליטה ועוד מסך להעברת ערוצים או בקיצור לא נוח התחלתי לראות עם וינסוד מדיה סנטר, אבל השליטה שם בסאונד שולטת על הסאונד של כל המחשב (אם מישהו יגיד לי איך להפריד זה יהיה נהדר) ובנוסף אני עובד עם שני מסכים וכששמים מסך מלא אי אפשר לעבוד במסך השני עם VLC אני לא מצליח להעביר ערוצים וזה מראה לי רק את ערוץ הכנסת ולא מוכן לעבור, אבל אני לא סגור שהצלחתי למצוא שם ערוצים כמו שצריך בכל מקרה אני צריך תוכנה שתצליח לסרוק את הערוצים, שלא תפצל לי את השליטה לשלושה חלונות נפרדים, לא תשלוט לי על הווליום של כל המחשב ובטח שלא תתקע לי את המסך כשאני על מסך מלא איתה במסך השני יכול להיות שאני סתם חולם על תוכנה כזאת אב…

    • 0 תגובות
    • 865 צפיות
  16. שלום לכולם ... נכון שאני מדבר עם מישהו בicq החדש שזה מראה שאתה מחובר גם בפייסבוק אז אני יכול ללחוץ עליו ולעשות הצג היסטוריית שיחה עם אותו בנאדם ואז נפתח לי חלון עם כל ההודעות שכתבנו אחד לשני ? עכשיו ההדעות נשמרות אפהשהוא במחשב בתור איזשהוא קובץ בתוך איזה תיקייה של ה-icq ..איך אני מגיע לקבצים של אלה שאני מדבר איתם ? שאני אוכל לקרוא את השיחות אבל בתוך קובץ טקסט שנשמר במחשב ? אני יודע שזה נשמר ב-historydb אבל אני לא מוצא את זה ...ביטלתי שאני אוכל לראות קבצים מוסתרים ונכנסתי ל- C:\Documents and Settings\user\Application Data\ICQ ואין שם historydb ועשיתי חיפוש במחשב history וזה לא מצא את מה שאני מחפש ... בתוך התייקיה יש עוד 2 תיקיות אחד bart והשני את המספר משתמש ובתוך התיקייה …

    • 0 תגובות
    • 802 צפיות
  17. Started by urich,

    הבעייה היא שכשאני מדליק את המחשב התוכנה עולה אבל האייקון אדום ויש הערה שהתכנה אינה עובדת כי השירות שלה הופסק. כשאני לוחץ על START NOW התוכנה עולה כמו שצריך ללא בעייה. אני כן שיניתי את השירותים שעולים אוטומטית וידנית על המחשב איזה שירות צריך לאפשר?

    • 1 תגובה
    • 789 צפיות
  18. Started by wooper,

    היי אני שמרתי תקופה ארוכה כל מיני מדריכים באתרים באמצעות scrapebook אבל משהו נדפק בהגדרות והחלטתי לא להשתמש יותר בהרחבה אם אני שומר על הלינק למשל של ynet fxp וכו יכול להיות שעוד שנה אני יכנס ללינק והמדריך יוסר?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. אני מריץ כבר אולי שנתיים סרטי HD (בפורמט MKV) וזה התחיל לקרטע השבוע.. בדרך כלל אני מתקין KLITE ועל זה CCCP כבר המון זמן.. פתאום זה התחיל לעשות בעיות, ניסיתי להתקין AVC CORE וזה גם לא עוזר. ניתן לציין שלאחרונה היו לי בעיות עם הלוח אם והזיכרונות ושניהם הוחלפו לחקלים ששווים בערכיהם.. הבעיה זה שזה פשוט מקרטע, רץ לחצי שניה, ונתקע לחצי שניה וכו'.. רץ על WINDOWS 7 תודה!

    • 0 תגובות
    • 633 צפיות
  20. Started by roi777,

    יש לי במנהל ההתקנים שתי דברים בלי דרייברים ואין לי מושג מה זה הדברים האלה. אני מצרף תמונה. אשמח אם תעזרו לי. ווינדוס 7 64 BIT תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 624 צפיות
  21. Started by menyd1,

    שלום יש לי נרו 9 לייט (שעבד לי איך שהו לא יודע איך קודם בווינדוס 7) פירמטתי תמחשב הכל סבבה לא עובד לי הנרו אני צריך נרו שיעבוד בווינדוס 7 בלי בעיות אפשר עזרה? זה רושם ההפעלה ניכשלה כי תצורת "זה לצד זה" שלו שגויה http://img38.imageshack.us/img38/1521/89982319.jpg

    • 6 תגובות
    • 2.2k צפיות
  22. שלום אני מנסה להתקין XP מחדש אבל בהתקנת XP הוא לא מזהה את ההארד דיסק WD80 בכלל (בהתקנה) אני מניח שחסר דריבר לSATA ל XP אוקיי הורדתי דרייברים (מקווה שאת הנכונים ואם לא תקנו אותי) http://support.wdc.com/product/download.asp?groupid=603&sid=10〈=en עכשיו שאני מתחיל להתקין יש לי את הדרייבר על USB אבל שאני לוחץ על F6 הוא לא מציג לי את האפשרות של הUSB אלא רק פלופי דיסקט (מי זוכר מה זה) מה עושים איך ממשיכים ?

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. שלום לכולם windows xp אין קול youtube + אין קול בסרטים מסויימים (היום סרטים שעבדו ומשום מה הסאונד הפסיק לעבוד) התקנתי k-mega codac , הסרתי התקנתי xp codac pack , ועדיין אין גואל אגב המחשב מחובר לTV אבל לא אמור להיות קשר בגלל שהרמקולים רגילים ומחוברים ליציאת סאונד רגילה. תודה...

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. שלום אני רוצה לסנכרן או לעביר את הפרופיל שיש לי בWIN 7 בFirefox עם מערכת הפעלה ubuntu 10.04 יש דרך כול שהיא? אני משתמש בגרסה האחרונה של Firefox תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by Cahiml,

    אני משתמש בדפדפן Firefox (גרסה אחרונה). במחשב הקודם שלי, יכולתי להפעיל Firefox כמה מופעים בלי בעיות (כל אחד עם ה TAB-ים שלו). במחשב החדש, הפעלת Firefox פעם נוספת מחזירה אותי חזרה ולא פותחת מופע חדש... לא מצאתי שום דבר מתאים בהגדרות Firefox, מישהו יודע מה צריך להגדיר ??

    • 8 תגובות
    • 873 צפיות

דיונים חדשים בפורומים