תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שכל מסך יתפקד כמחשב נפרד, עם מקלת ועכבר משלו. מחפש תוכנה כזאת בנרות תודה
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מקוה שזה הדיון המתאים לשאלה כזו, לא מצאתי דיון יותר רלוונטי. אני לא מוצא לינק ישיר למועדפים (סימניות) בדפדפן החדש. מצ"ב screen shot ככה שיהיה יותר קל להסביר לי. תודה [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי את תוכנת ההצפנה הזאת לכמה קבצים הבעיה היא ששכחתי את הסיסמה ...מה עלי לעשות?האים יש תוכנה שיכולה לומר לי למשל מה ההתחלה של הסיסמא כדי לזכור את ההמשך או משהוא כזה? תודה מראש..
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, אני רוצה לצלם תהליך בנייה. בשביל זה יש לי לפטופ + מצלמת רשת + תוכנה שתצלם אוטומטית תמונה כל כמה שניות. כלומר - לצלם תמונות במשך 3.5 ימים בערך וליצור סרטון באורך 5 דקות +- לפי מה שחשבתי יהיה לי צורך ב200fps לפחות.. (תמונה כל 5 שניות) ב Movie Maker (של ויסטה) אפשר עד 8fps (אפשר מעבר של 0.125 שניות בין כל תמונה). עכשיו - 200fps זה לא יעיל, אפשר לשמור סרט ב200fps בכלל? ובכל מקרה לא יבחינו במעבר ל60/70 מבחינת כמה שהסרט יראה חלק, אז עדיף לרדת ל60fps? עכשיו הבעיה העיקרית - אני צריך תוכנה שאפשר בעזרתה להעביר תמונות כל 0.005 שניות? או כל 0.013 שניות?
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי וירוס בכונן נייד..... אי אפשר להוציא אותו.... אפילו רק שאני מחבר את הכונן הוירוס ישר עובר למחשב...כדי להוציא אותו מהמחשב הייתי צריך לעשות שיחזור מערכת..(יש לי את ה NOD32 החדש והוא לא מתגבר עליו..)... אם יש למישהו איזה דרך להוציא אותו..... אני חייב פתרון דחוף!! הוירוס גם עבר לי פעם אחת לכרטיס של הפלאפון...אבל כשחיברתי אותו דרך הבלוטוס' למחשב ראיתי איזה חמישה קבצים כאלה...והצלחתי למחוק אותם(כאילו מחקתי ת'וירוס)...שלא כמו בכונן שאני הכלל לא רואה אותם....
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הנגן מדיה שלי לא תומך בעיברית. יש לי הרבה סרטים בפורמט MKV שמכילים תרגום מובנה,אבל אני לא מצליח ליראות אותו בנגן WD שלי. איך אני יכול לקרוע" את הכתוביות -להמרת כתוביות לקבצי Bitmap הלא הם- IDX/SUB
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש זון אלארמ וראוטר אז אין מצב הדפי אינטרנט זזים למעלה למטה ואותו דבר במשחקים
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
איך התוכנה הזאת ? כדאי להשתמש בה ? לא עושה בעיות ? עדיפה על ccleaner ?
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כאשר אני עושה חיפוש ב sharereactor אז אני כותב את שפ הסרט\המישחק. וזה מוצא את הקבצים אני מסמן אותם ועושה SELECT ואז אני עושה Add Selected Files. ואז זה כותב לי את הודעת השגיאה הבאה:
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום! אני מעוניין לדעת מהי התוכנה לעריכת שירים וכאלה (בקיצור יצירת רמיקסים ואפקטים קוליים) הכי טובה שקיימת כרגע. עזבו כרגע מחיר תביאו רק שם וגם אתר החברה יכול לעזור.
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מישהו כאן יודע למה אני לא מצליח להיכנס חשבון שלי בתוכנה שליטה מרחוק TeamViewer וגם אתר TeamViewer כניסה חשבון שלי ? האם זה בעיה בשרת האתר חברה TeamViewer תקלה שלהם ? תודה! בתמונה אני מקבל הודעות :
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום לכולם!! אני משתמשת בwindows live mail כבר כמה שנים ופעם ראשונה שנתקלתי בתקלה שאני לא מצליחה לסדר... התקלה היא כזאת, שאני מנסה לעשות reply למייל ולהתחיל לכתוב הוא לא נותן לי לכתוב, הוא מהבהב ולא שם את הסמן כמו שצריך כדי שיהיה אפשר להתחיל לכתוב. הבנתי שרק כאשר אני עושה ctrl+a ומוחקת כביכול את מה שיש במייל הקודם הוא נותן לי לכתוב... אבל כל המטרה היא לראות את כל ההתכתבויות שהיו... כמו כן, בחלון של התצוגה המקדימה של המיילים הוא לא מראה ברוב המיילים תצוגה מסוימת של המייל. פשוט מסך לבן ריק כאילו המייל ריק. אני מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי טוב כדי שתוכלו לעזור לי כי זה משגע אותי!!! ניסיתי למחוק את התוכנה ולהתקינה מחדש אבל זה לא עוזר - הסרתי אותה ואז גם מחקתי את התיקיות שיש…
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לפני הבעיה שלי ,איני בטוח אם אני במקום המתאים בקשר לנושא העיתי אז אם אני צודק בבקשה תפנו אותי למתאים רציתי לדעת מאיפה(להוריד) ואיך (להתכין ) כותרות (תרגום) לסרטים
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, שמעתי שישנם דיסקים מיוחדים שעולים ללא התקנה (boot מדיסק) שמכילים כלים לטכנאיי מחשבים : תוכנות לחלוקה למחיצות, סריקת וירוסים, מידע מערכת, bechmarking, וכו'. אחד מהמוכרים נקרא "איירן" (או משהו בסגנון) האם מישהו מכם יוכל להמליץ לי על אחד מהם או אולי לספק לינק להורדה של קובץ ה iso ? תודה רבה, מקסים.
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם! קיבלתי מחשב לתיקון ואני צריך לפרמט אותו, מסוג IBM יש לי את הדגם ואת הסריאל נמבר שלו ואני לא יודע איפה למצוא לו דרייברים, אשמח אם תעזרו לי! S/N lkzb3yn MT-M 8090-11u תודה רבה לעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מה ההבדל במאפיינים ובאיכות בין ה VCD וה SVCD ו ה XVCD וה DVCD? (את ה VCD וה SVCD אני יודע אבל מה זה כל השאר???)
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מישהוא יודע איפה אני יכול להוריד קודאק לavi טוב??? ??? (בחבילה של ליון לא היה)
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי מעבד E6600 CORE 2 DUO. כדי לאמץ מעבד כזה באמת צריך משהו גדול. למה האי מיול רוצה כל כך הרבה משאבים? איך אני מוריד לו אותם? תודה.
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום רב, מחשב מסוג אינטל פנטיום 3 450 עם 384MB זיכרון שנרכש לפני 12 שנה מתקשה מאוד להריץ את הפרק האחרון של "יצאת צדיק" (כל הזמן נתקע). רציתי לשאול איך אני צופה בפרק על גבי המדיה פלייר של וינדוס? יש צורך להעתיק קישור לחלון הייעודי אבל לא מצאתי מהו הקישור הנכון. מדובר בחלונות XP מקורי. תודה לעונים, גיא.
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן חברים ערכתי קצת את ההודעה ... אז ככה אין לי עבר כצייר זה משהו שאני רוצה לעשות כתחביב ועכשיו אני מאוד אוהב לצייר אבל אני לא אוהב את כל הלכלוך שעיפרון משאיר וכו ואני נמשך ללוח WACOM יותר שהכל נקי וממוחשב אז חשבתי לקנות INTOUS4 M אבל ראיתי באינטרנט אנשים שמציירים דברים מטורפים בעזרת INTOUS4 S ואני שובר את הראש שלי איזה גודל לבחור כבר שבוע זה משגע אותי האם אתם יכולים לשפוך לי קצת אור על הנושא תודה..
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתדע לגבות ולהעביר את כל המידע, הדואר וההגדרות מתוכנת דואר של יצרן אחד לתוכנת דואר של יצרן אחר. דוגמה: מ-Outlook 2003 או Windows Live Mail ל-Mozilla Thunderbird וההיפך *לגבי גיבוי בין תוכנות דואר של מיקרוסופט מצאתי כבר את התוכנות הבאות: http://www.remosoftware.com/outlook-migration http://www.backupoutlook.com
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
האם HDD REGENERATOR מומלצת? האם יש תוכנה טובה יותר?
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שאמורה לפתור את הבעיות... http://dl.cnet.com/downloads/0-1896420-100-6525083.html?st.dl.1896420-101-6525083.bc.1896420-100-6525083
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אז ככה כמו שהכותרת אומרת יש לי קובץ ISO של 8GB, איך אני צורב אותו על שני דיסקים רגילים של 4? שם של תוכנה שעוזרת יהיה נחמד... כמו כן הצורב שלי תומך DUAL LAYER האם אני יכול להשתמש בנרו רגיל כדי לצרוב דיסק כזה, וכמה הם עולים בערך? תודה רבה נ.ב. אם אני כבר פה - איך אני פותח חשבון מסנג'ר בלי להשתמש בדוא"ל של הוטמייל? תודה מראש בכל מקרה
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הדפדפן נסגר לבד זה וירוס?הוא לא מודיע על שגיאה ולא כלום הוא פשוט נסגגר.
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-


