תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
באייבורי יש מבצע של בלאק פריידי http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=11913 ב30 , השאלה האם לקחת את האנטיוירוס הזה ולנצל את המבצע , או שעדיף אנטיוירוס אחר , כי הנורטון לא משהו ?או שיש יותר מומלץ וטוב .. למשל AVAST החינמי ,תודה
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
היום פירמטתי ת'מחשב ונמחקה לי תוכנת הצריבה איסי סידי כריטור 5 פלטיניום. ועכשיו אין לי תוכנת צריבה. מי מביא לי לינק לתוכנה? (הבסיק גם בסדר) ואם יש עוד תוכנות טובות אבל קלות ולא מסובחות שנתקעות באמצע הצריבה אז בסדר, רק לא נירו, תוכנה מסריחה. (כל אחד והדעות שלו 8))
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
צהריים טובים. אני מנסה לפתוח קובץ באמצעות winrar ועולה לי השגיאה הבאה: מבקש את עזרתכם בפתרון הבעיה. תודה רבה ושבוע טוב.
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
רציתי לדעת במידה ואני משכפל סרט DVD בעזרת ה DvdShrink (מוריד את מה שאני לא רוצה...תרגומים ,פסי קול וכו' ) האם איכות הסרט תעלה ?
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם ושבת שלום לפני כחודש גלשתי בפייסבוק ואז חבר שלח לי איזשהי הודעה, פתחתי את ההודעה בלי לדעת מה תוכנה ובסוף מסתבר שזה היה ווירוס . החבר ששלח לי לא יידע שהוא שלח לי זה היה בתקופה שהייה בפייסבוק הרבה ווירוסים. מפה לשם הסתבר שהווירוס הזה דפק לי את האינטרנט אקספלורר ואלמלא התוכנה שהייתה לי שנקראת גרביטי 3 לא הייתי יכול לגלוש היום. רצוי לציין שעשיתי מלא בדיקות לווירוסים ע"י האנטי ווירוס ושום דבר לא עוזר ואי אפשר למחוק את הדבר הזה. ד"א, התקנתי גם את הפיירפוקס כדי לבדוק אולי יצא משהו מזה אבל שום דבר! מתי שאני פותח את האינטרנט אקספלורר מופיעה לי ההודעה המצורפת.. אין לי שום מושג מה לעשות ואיך לפתור את הבעייה, אשמח לעזרה ! [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
till now i have d\l over 200 quality mvies from thos programs. since the break appart of thos two, i cant find any new movies. my qustion is, which program (other then edonkey) is good for me if im searching for divx movies and games?
-
שלום, יש ברשותי דיסק המכיל תוכנה. יש לי רישיון לתוכנה והכל חוקי. אבל... הדיסק בפורמט DVD. אני מעוניין להתקין את התוכנה במחשב ללא כונן DVD, והתוכנה תמיד צריכה את הדיסק המקורי לשם פעולה תקינה. חשבתי שאוכל להעתיק את תוכן הדיסק למחשב הזה דרך רשת מקומית. העתקתי אך התוכנה לא מזהה את הקבצים בתור דיסק. האם אפשר ליצור קובץ IMAGE מהדיסק הזה ולהפעיל את הIMAGE הזה דרך DEMON TOOLS? ניסיתי דרך ANYDVD והתוכנה הזו אומרת שהדיסק לא מוכן...? אשמח לעזרה מכם. תודה מראש לעונים!
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
שלום רב אני מעוניין לדעת אם יש תוכנה אשר היא פועלת כמו שעון מעורר כאשר מכוונים אותה לשעה מסויימת היא תפעיל קובץ mp3 (שיר) . תודה לכל המוכנים לעזור .
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אנלא רוצה את רדלייט כי יש בה ספייוורים יש תוכנה קלה אחרת ?
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מחפש תוכנה לשליחת הודעות לפלאפון GMS של אורנג'... ניסיתי את התוכנה SMS4all וזה לא עובד...לפחות לא לי כי צריך להרשם באורנג' ולי יש bigtalk ובגלל זה אין אפשרות שליחה אם מישהו מכיר תוכנה טובה לשליחת הודעות לאורנג' שיתן לי את הכתובת. תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן..., חיפשתי בגוגל לגבי הנושא הזה ולא מצאתי תשובה ..בתקווה שמישהו כאן מתעסק עם אקסל... יש לי 2 גליונות באקסל שמתוכם אני צריך להוציא רק את הערכים שמופיעים גם בגליון 1 וגם בגליון 2... או להגדיר לו שרק אם 5 מהמספרים חופפים ... אז שיסמן לי את התא שבו נוצרת חפיפה.... ניסיתי ע"י הפונקציה COUNT IF אבל זה לא עובד כמו שצריך. עזרה תתקבל בברכה. תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום הייתי רוצה להתחיל ללמוד אבטחת מידע כרגע בכוחות עצמי האם זה אפשרי?יש ספרים שאפשר לקנות המלצות? איפה ניתן ללמוד את התחום הזה בכלל (אוניברסיטה,מכללה,או שיש קורסים מיוחדים)?מה עדיף ? ואם למשל אני עושה קורס אז ניתן למצוא עבודה בזה -כאילו משהו רציני ?
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
ראיתי בדיון הראשון ללחוץ הלחצן של כדה"א אבל אני לא מוצא מוצא אותו.
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
"בדואר ניכנס" החלק העליון של המסך מוסתר בצבע כחול ,ורק בחלק התחתון אני רואה את ההודעות. למה זה ? מה צריך לשנות ?
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
איך אפשר להוריד את אותם קיטעי וידיאו שמופיעים באתר ynet ?
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, יש לי כרטיס לכידת וידאו די ישן אבל שימושי. אני משתמש בו בעיקר לסקייפ עם מצלמה מיוחדת. הגרסאות היותר חדשות של סקייפ לא עובדות טוב עם הדרייבר הישן ורציתי לנסות דרייבר מעודכן יותר. מצאתי אותו ברשת אבל באף מקום אין לינק להורדה ותמיד דוחפים שם כל מיני תוכנות "עזר"... הדרייבר המתאים נמצא באתר הבא: http://www.driverfiles.net/Video-Adapters/Brooktree/BT848KPF/download/page,sh,22417,366,5,.html אבל אני לא מצליח להוריד אותו או למצוא לו קישור. חיפשתי דרייברים אחרים שתומכים בצ'יפ שלי אבל לא מצאתי מתאימים שעבדו טוב. הצי'פ הוא של brooktree 848KPF - היום חברת conexant, אבל אין באתר לשהם כי דרייבר ישן מדי... אשמח אם מישהו פה יעזור לי להוריד אותו ולשלוח לי לינק או את הקובץ עצמו מהאת…
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש תוכנה שממירה בין פורמטי וידאו, ושיכולה 'לסבול' גם הטמעה של כתוביות. לא משנה אם היא חינמית או לא. אם יש לכם את התוכנה המועדפות עליכם, אשמח לשמוע ! תודה!
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כל תוכנה שתעשה את העבודה יש לי תוכנה ממש קלה, רק 50 קילו, אבל היא קצת מעצבנת לפעמים, כי היא לא כותבת על הגרף שיעורים של נקודות מינימום ומקסימום, או נקודות חיתוך עם הצירים, והיא מתאימה רק לגרף אחד...אז אי אפשר לבדוק חיתוך בין שני גרפים. אם מישהו מכיר משהו טוב, בבקשה תודיעו לי תודה טל
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היום נפלה עלי תובנה גדול אחרי שנמחק לי קובץ של סרט שירד 706MG מתוך 717MG אסור לסגור את מורפיוס או קזה כאשר הקובץ יורד לעצור קודם ואז לסגור !!!! או שהקובץ ימחק ללא זכר
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן חברים, פעם הייתה לי התקלה אך היא נפתרה למעט זמן וחזרה שוב. מערכת ההפעלה במחשב היא XP [התקלה הייתה גם בווינדוס 7]. המקורות - יוזנט וטורנטים. כאשר אני מוריד תכנים בודק אותם עם התוכנה PAR2, רואה שהכל תקין, אין בלוקים ולא חסרים קבצים או שחלקם פגומים אני מנסה לחלץ אותם וה-Winrar כותב לי שגיאה כזו "the archive is either in unknown format or damaged" ולא נותן לי לחלץ את הקבצים. העברתי באמצעות DOK את הקבצים למחשב אחר והפלא ופלא - הם נפתחו. משמע - הקבצים תקינים. ניסיתי להתקין 5-6 סוגי גרסאות של Winrar חלקם פרוצים, חלקם לא. אף אחד לא עזר. אשמח לקבל את עצתכם המלומדת בסיוע לפתרון הבעיה תודה, אדיר.
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, לאחרונה מצאתי מצלמת רשת ישנה בבית שנמצא לה שימוש. הבעיה היחידה שעומדת בפני היא שכבר אין לי את דיסק הדריבר של המצלמה. המצלמה היא מצלמת WEBCAM פשוטה ביותר עם חיבור USB, המצלמה היא של חברת Quantum וחוץ מזה לא ידוע לי כלום עלייה. עד שלא אמצא דריבר מתאים אי אפשר להתקין את המצלמה, אודה מאוד לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אחד שיוכל לקווץ לי ת'סרט בכמה עשרות מגבייטים במינימום פגיעה באיכות. תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לבן דודי מחשב שבו לא השתמש זמן רב, ושכח את הסיסמה ל-WIN שלו. יש לו WIN XP PRO, ברצותי לישאול אם יש איזו דרך קלה ופשוטה לגילוי הסיסמה? אולי משהו בסיגנון, להעתיק את הקובץ ששומר את כל הסיסמאות ב-WIN ואז עם תוכנה שמפצחת\מפענחת לימצוא את הסיסמה המתאימה.? ולנושא השני,זה יהיה אתגר לא קטן, בבית סיפרי ישנה מעיין רשת מחשבים שבה כל תלמיד יכול להיתחבר אך ורק כ guest, לא מדובר ברשת תרתי משמע אלא תוכנת פיתוח חדשה שממחשב אחד (מארז אחד) מתחברים שישה מסכים ולכל אחד יש את היוזר שלו, אבל המידע כולו נישמר על המחשב היחיד.. עכשיו, ליוזר הרגיל (הguest) יש הרבה מיגבלויות ורק דרך חשבון הAdministrator אפשר לשנות דברים מסויימים במחשב, המורה שאחראי על המחשבים שכח את סיסמת האדמין …
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי בעיה באמצע סרט או משחק הסרט נכבה לי וישלי הודעה מנהל התצוגה הפסיק לפעול וביצע שיחזור בהצלחה הסרתי את הדרייבר של הכרטיס מסך עם Driver Sweeper 3.2.0 והתקנתי עוד פעם גירסה 285.62 וזה עדיין קורה לי
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-


