עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני מעוניין ליצור גישה למספר משתמשים שונים ב-OUTLOOK. מוגדרות לי שני תיבות מייל, ואני רוצה שכל אחד שיפתח את ה-outlook יקבל את המייל שלו. כרגע אין לי שמות משתמשים שונים בכניסה לווינדוס, ואני גם מעדיף שזה ישאר ככה. האם זה אפשרי? או שאני חייב להגדיר שמות משתמש שונים בכניסה לווינדוס ואז יהיה אפשר איכשהו להגדיר גם ב-OUTLOOK?

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by nw,

    אני משתמש ב- easy CD creator 5 בשמות הקבצים במקום עברית הוא צורב לי קווים: ___ ____.mp3 יש לזה פתרון?

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by dariel,

    שלום רב ! יש לי תופעה שבזמן ניגון קיבצי וידאו (AVI, וכד') אני מקבל בכל מה שאני מתשמש -במדיה פלייר או בנירו מסך שחור שרואים את קובץ בצורה של כמה נקודות צבעוניות וזהו.אין כמובן בעיה ביוטיוב. שמתי הרבה דריברים. אבל אי אפשר לראות סרטים......... יהודה.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by tamiravigan,

    יש לי פרמיר CS3 10.01 אני מכין סרט של כ40 דקות, בינתיים הוא 16 דקות. רוב הקבצים הם ממצלמה דיגיטלית MINIDV והם בפורמט DV וחלק ממש ממש קטן הוא ממצלמת 8MM שהועתקה למחשב לקובץ DIVX. לוקח לי המון זמן להוציא את הסרט בפורמט DV(כשעה וחצי ואפילו שעתיים וחצי) ורציתי לשאול אם יש דרך לייעל את העבודה ולהמהיר את הרינדור? והשאלה העיקרית היא, כשלוחצים אנטר בפרמיר הוא מתחיל לרנדר. למה זה תורם? המפרט רשום בצד והוינדוס הוא ויסטה אולטימט 64 יש לי 3GB זיכרון: 2 סטיקים שכל אחד מהם הוא 1GB של OCZ 800MHZ ו2 סטיקים שכל אחד מהם הוא 512MB של SUPERTALENT 667MHZ תודה מראש

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by asherkastro,

    אנשים יקרים מישהו יכול לעזור במפתחות פעילים חדשים לקספרסקי 2009 ??? כי זה נהייה כמו מלחמה שלהם נגדנו כל שבוע חוסמים הכל ... תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by MiniMizer,

    הכונן הקשיח בנייד שלי (שוב) עושה בעיות (נתקע לשניה + רעש וחוזר חלילה, לפעמים במשך שעות) אז לפני שאני מתקשר ל-Dell והטכנאי שלהם מגיע להחליף את הכונן, הייתי רוצה לגבות את כל המידע שיש לי עליו. אני רוצה ליצור קובץ image יחיד של הכונן כולו, לשמור אותו בצד (על כונן חיצוני) ואחרי שיותקן הכונן החדש, אני רוצה לפרוס את ה-Image ושהמחשב שלי יהיה בדיוק כמו שהוא היום. אני יודע שבזמנו Norton Ghost הייתה תוכנה מומלצת, אבל האם זה נכון גם היום? או שיש תוכנות נוחות/מהירות יותר שיכולות לעשות את אותה עבודה?

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by CRYSMAN,

    שלום נמאס לי מכל ההורדות שאחרי שבועיים המפתחות והסיריאלים נחסמים אני רוצה המלצה לאנטיוירוס ממש טוב כי אם אני משקיע כסף אני רוצה שיהיה תמורה איזה אנטוירוס הכיטוב היום בושק? יוצא לי הרבה להיתקל בקבצים מפוקפקים ואני כמעט כל חודשיים מפרמט את המחשב.. אני עכשיו עם AVG וMALWAREBYTES ושניהם לא מוצאים וירוסים אבל המחשב איטי ברמות !! בפתיחת קבצים / תיקיות / הורדות / אינטרנט הכל.. תודה ד"א רציתי לשאול אם אפשר להוריד מדיה סנטר לXP כתוסף ולא כמערכת הפעלה

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. קניתי דיסק מקורי של dvd ומיכוון שהוא יקר בטירוף (250 שקל!!!) אני רוצה לצרוב אותו, עכשיו יש כאלה שישר יגידו ווארז! אבל אני יודע שיש וקיים חוק כזה שמותר לי לגבות את הדיסקים שקניתי למקרה שיקרה להם משהו, אז עכשיו אם זה מותר לדבר על זה פה (ואני לא חדש ומודע לחוקים) שיגידו המנהלים ואני ישים את השאלות שלי...

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by Yahi69,

    שלום חברים, אני מחפש תוכנה לבדיקת תקינות קבצי אופיס, אני לא מעוניין לתקן אותם אלא לאתר למחוק קבצים פגומים. תוכנות בסגנון לבדיקת תמונות יש את Bad Peggy או לקבצי PDF יש את Recursive finder of corrupted PDF files גם ל-MP3 יש, אך משום מה אני לא מצליח למצוא אחת כזאת לקבצי אופיס (word, excel) מי שמכיר, אשמח לעזרה. תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by Born2Kill,

    שלום רב, רקע... יש לי סרט ומצאתי לו כתובית בעל סיומת SRT. כשאני טוען אותו ב-BS Player הכל טוב ונפלא ועוד מצויין, הבעיה היא שאני טוען אותו בטלויזיה שלי (מדובר בטלויזיה 4K של LG). אני מכניס את הכבל USB לכונן ולטלויזיה ומריץ את הסרט אך הכתובית לא פעילה משום מה... (והכתובית נמצאת באותה תיקייה שבה נמצא הסרט). אשמח לתשובה איך אני פותר את העניין.

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  11. Started by noodle,

    אין אפשרות לגרור ולזרוק קבצים ב-gmail לשם צירוף קבצים למייל, ב-firefox v26 , שום סוג קובץ לא מצליח. עובד ב-chrome. ניסיתי להפעיל את פיירפוקס ללא כל התוספים ועדיין לא עובד, מופיע סימן 'אין כניסה'. עריכה: flash player מותקן, ניסיתי RESET לא עובד, ניסיתי SAFE MODE לא עובד, ניסיתי לשנות ערכים ב-about config לא עובד! מישהו מכיר פתרון?

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  12. Started by iyc,

    יש לי את התוכנה EASY BOOT ואני לא מצליח להגדיר את הבוט אני מצליח לעצב אותו אבל הלינקים לא עובדים מישהו יכול אולי לעזור לי איך מגדירים אני מנסה להכניס בדיסק אחד את XP בעברית ובאנגלית אם למישהו יש שם של תוכנה אחרת עם הסבר איך לעשות את זה אני אודה לו.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. מופיעים לי יותר מדי IEXPLORE.EXE במנהל משימות מדי פעם קובץ לי בועה כזאת על שולחן העבודה של משהו עם RECOVER כאילו זה מנסה לשחזר עמוד כלשהו או משהו כזה... אבל זה לא מבצע כלום... מישהו יודע מה הפתרון לבעיה? תודה רבה

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by drbrain,

    שלום חברים הורדתי סדרה והווליום של כל הפרקים מאוד חדש מכירים תוכנה להגברת הווליום באופן אוטומטי ? תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by urielka,

    יש יל קובץ BIN בלי CUE איך אני יוצר לו אחד כזה?

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. קיבלתי במייל את ההצעה להתקין חינם, בתוקף עד מחר 14-10-09 רשיון לשנה ל-3 מחשבים רק ללקוחות חדשים נדרש לתת מספר כרטיס אשראי : Credit card required for verification ובנוסף פרטים אישיים מלאים, שם כתובת מגורים מייל ... שאלות: מתן כרטיס אשראי מדאיג במקצת, בטח יעשו חידוש אוטומטי בתשלום בעוד שנה ולך תתווכח .. האם גרסת ה- PRO שווה את המאמץ ? (אני משתמש כיום ב ZA רגיל החינמי)

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by MDK,

    מאז שהתקנתי את הICQ, הפעלתי משתמש חדש, ואז חזרתי לישן כשגיליתי שהוא לא אבד לגמרי... בכל מקרה, לשניהם כל כמה זמן יש בעיה שזה מנתק אותי ורושם your icq is being used on another computer.... ואז אני צריך לעשות את התהליך הבא: להחליף סיסמה תוך הזנת הסיסמה החדשה שמחליפה את הישנה, מה שמפריע לי להיכנס בקיצר אני צריך כל פעם לבקש אותה באימייל ואני מתחרפן פה אנשים .... חבר שלי עקב עם תוכנה כלשהי אחרי הIP וטוען שגילה חלק מהIP - התחלה של האזור והספק...אבל מעבר לזה אין כלום אני חושד שאני יודע מי זה אבל מה אני יכול לעשות?! לעשות חשבון חדש כנראה לא יעזור, הוא כנראה השתיל משהו במחשב שעוקב אחרי זה... מה אתם מציעים לעשות? :-\ יש רעיון איך אני יכול להיות בטוח שזה פורץ בכלל??? יש מצב שזו בעי…

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by J0n1,

    פתחתי חשבון SKYPE אבל לא הבנתי תכלס מה קורה פה בנוגע לתעריפים... אני הולך להתקשר דרך WIFI מפלאפון, לארץ לפאלפונים ומחשבים. למחשב זה חינם? או שזה גם יורד לי מהדקות? מישהו יכול לשפוך קצת אור אני מאוד מבולבל

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. לפני כמה ימים הורדתי איזה סרט ואחרי שפתחתי את הקובץ (tar.*) יצאו לי שני קבצי bin ושני קבצי sfv ושני קבצי cue איך אני פותח את הסרט הזה? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by Yarinnn,

    שלום קניתי אתמול מחשב חדש. אחרי שהתקנתי הכול מסתבר שאני לא יכול לשמוע מוזיקה (Itunes,WMP) ובכלל לא שומע קול גם באינטרנט. לעומת זאת כאשר אני עושה בדיקת סאונד בתוכנה אני יכול לשמוע דרך הרמקולים. לוח האם שלי הוא Asus P5GC-MX התקנתי כל מיני קודקים ודירקטX וזה גם לא עזר אשמח לעזרה תודה

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by zombie,

    כשאני מנסה לעשות מאוונט אימג' בדימון טולס הוא עושה לי(לכל קובץ)שהקובץ לא תואם או משו כזה....מה לעשות? זה די דחוף תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. אורח ^Rockford
    Started by אורח ^Rockford,

    2002a Beta v5.33 Build #3722 Updated Monday, March 25th.

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by LOL,

    שלום, אני משתמש בכרום כמו שאפשר לראות ואתמול פתאום יוטיוב החליט שלא בא שבוא פשוט לא עובד לי יותר על כרום כל פעם שנכנסתי לסירטון פשוט היה מסך שחור במקומו בלי קול או תמונה ניסיתי בפיירפוקס וזה הסכים לעבוד עם שהיום זה החליט לא לעבוד גם בפייר פוקס (בדיוק אותה תופעה של מסך שחור בלי קול ותמונה) וגם באקספלורר זה לא עובד אין לי מושג מה לבדוק או לעשות ואני אשמח לרעיונות

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  24. Started by zohar678,

    יש פה בפורום אחד שהעלה קישור להורדה של תוכנה לשליחת SMS בחינם. כשבתי להתקין את התוכנה , הובלתי למעשה לאתר של מייקרוסופט שם הייתי צריך להורית את התוכנה שנקראת framework ברצוני לדעת למה משמשת תוכנה זאת והאם היא לא יכולה להזיק למחשב?

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by levydor,

    שלום לכולם, מחפש תוכנה ללכידת ועריכת וידאו. הורדתי את pinnacle videspin שאני מכיר והיא טובה לי, אבל יש בה חסרון אחד: אין לה לכידת וידאו... http://www.videospin.com/Redesign/ חיפשתי תוכנה ללכידת וידאו והיה נראה ש debut טובה ולוכדת גם ממצלמות וגם מהמסך ויופי טופי... http://debut-video-capture-software.software.informer.com/ אבל אחרי שהורדתי, התקנתי, חיברתי, התוכנה לא מזהה את המלצה לא בחיבור Firewire (אופטימלי מבחינת המחשב ) וגם לא ב USB2 (שאז המחשב מזהה את המצלמה כמצלמת אינטרנט רגילה). מבקש עזרה: או מה צריך לעשות כדי שהתוכנה תזהה את המצלמה? לחילופין: מבקש המלצה על תוכנה ללכידת וידאו טובה וחינמית (אין לי בעיה גם עם המלצה לתוכנה אחרת שגם לוכדת וגם עורכת). המחשב: win7 מצלמת פנ…

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים