תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
לאחרונה החלטתי לעבור מ-Avast לאנטי וירוס של מיקרוסופט (MSE), גם בגלל ש-Avast מציע להתקין תוכנות צד שלישי בעת התקנה או עדכון, גם בגלל כבדותו, וגם מתוך הנחה שהדבר יקצר את משך זמן טעינת מערכת ההפעלה (מה שלא קרה במקרה האחרון, שכן Soluto מדווח שמשך זמן האתחול האחרון הוא 3:03 דקות כאשר ל-MSE לקח 101 שניות להטען (יותר מל-Avast). בקיצור, כצפוי החלטתי להפעיל גם את Windows Defender, כהשלמה לאנטי וירוס של מיקרוסופט, אלא שבהתחלה הוא הופעל בסדר גמור, אבל עכשיו הוא מציג לי כל פעם את החלון הבא: ולחיצה על "לחץ כאן כדי להפעיל אותה", לא עושה שום דבר, ו-Windows Defender לא נטען בכלל. ניסיתי להפעיל ב-Services את Windows Defender, ולאחר כמה שניות, הוא רשם לי את ההודעה הבאה: מה הסיבה ל…
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
איך אני מסדר את זה - שכאשר אני אלחץ על - נקה - זה יחזור לחפש הכל. תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
מה ההבדל בין הקובץ IMAGE שאני יוצר עם נרו לבין הקובץ ISO שאני יוצר עם WINISO? יש הבדל ?
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מאוד אוהב את קספרסקי משתמש בא שנים אך מסיבות שלא אוכל לעלות על דף זה אני נאלץ להסיר ולהתקין אנטי וירוס אחר על מה אתם ממליצים ???
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום רב, יש לי בבית שני מחשבים. אחד נמצא בחדר שלי, מחובר לרשת ואיתו אני עושה את מרבית העבודה. השני, מדיה סנטר שמוצב בסלון, משמש אך ורק לצפייה בסרטים, ולא מחובר כלל לרשת. כאשר יש לי צורך להעביר תכנים בין המחשב בחדר לבין המדיה סנטר, אני מעתיק את המידע לכונן חיצוני, ומשם מעביר למדיה סנטר. כמובן שזו פעולה מסורבלת ואיטית, לכן אני מחפש דרך לפשט את כל התהליך. האם יש תוכנה שניתן להתקין בשני המחשבים ובאמצעותה ניתן להעביר את המידע? כמובן שרצוי שהתוכנה תהיה פשוטה וקלה לשימוש ככל האפשר. אגב, שמעתי שיש יישום של מייקרוסופט (שייך לחבילת ה-LIVE) שיודע לעשות דברים כאלה בעזרת חיבור לרשת וסנכרון. אבל אינני יודע עד כמה זה מתאים לצרכיי, ועד כמה תוכנה זו קלה לתפעול... תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם הפיירפוקס שלי השתגע, והפונטים של התוכנה ( לא של תוכן דף אינטרנט ) התכווצו צירפתי תמונה להמחשה. איך אני מחזיר לגודל המקורי? ( חיפשתי בהגדרות ולא מצאתי ) תודה מראש [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, לאחרונה עברתי להשתמש ביוטורנט, שהיא מאוד נחמדה קלה ו(לפעמים)אפילו מהירה. הבעייה היא כזאת: בזמן שיש לפחות טורנט אחד פעיל (כלומר מוריד או אפילו seeding אחרי שסיימתי להוריד), הדפדפן מתחיל לקרטע. הכוונה היא, דפים מתחילים לעלות, ואז מפסיקים כאילו מישהו לחץ על Stop. אם אני לוחץ על הכתובת ואנטר כמה פעמים הדף מועיל בטובו לעלות, אבל מספר הפעמים משתנה (יכול להיות 1, יכול להיות 7 ויכול לא לעלות בכלל). גם כשהדפים עולים, זה לא כמו שצריך, כלומר חסרות תמונות, לינקים לא מגיבים לעיתים, ולפעמים הדף סתם נראה מוזר (בלי רקע פתאום וכו'). זה קורה עם כל סוגי הדפים, לינקים, כתובות וכו'. גם האאוטלוק לא מצליח להתחבר לשרת (ומודיע על תקלה) כשהתוכנה פעילה. כדאי לציין שזה קורה בכל דפדפן שיש לי על …
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם. אצלי באירגון אנחנו משתמשים ב-OUTLOOK 2007 שמחובר לשרת EXCHANGE 2007. לא מזמן הותקן המחשב של אותו המשתמש מחדש, עקב בעיות רבות שלא קשורות ל-OUTLOOK. לאחר ההתקנה חלק מהמיילים שהם באנגלית נטו השורות פתאום החליטו שהם ניצמדות לצד ימין במקום לשמאל, ולפי טענתו של המשתמש לפני ההתקנה מחדש של המחשב זה היה תקין. חפרתי בהגדרות ניסיתי כל מני שינויים שהיו ניראים לי הגיוניים ושום דבר לא עזר. כעקרון אנחנו מתקינים אצלנו את OFFICE 2007 ENT SP2 בשפה העברית ולאחר מכן מתקינים חבלית שפה באנגלית, נכון אני יודע שזה נישמע קצת עקום, אבל זאת האופציה היחידה שמתאפשרת לי. אני ישמח אם משהו שמכיר את הבעיה ופתר אותה יוכל לשתף את הפורום בזה. תודה והמשך יום נעים, צחי.
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן, יש אתר מסויים שעבד לי מאז ומתמיד בפיירפוקס. מאתמול כשאני מנסה להיכנס אני רואה את לוגו של האתר בשורת הכתובת (כמו שכאן יש HW אז גם שם יש לוגו שאני רואה אותו), אך במקום האתר יש רק עמוד לבן. האתר עובד בפיירפוקס אחרים בבית וגם דרך IETAB. מה יכולה להיות הבעיה? ניסיתי למחוק CACHE וגם קוקיס ספציפיים של האתר וזה לא עוזר... תודה
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן... איפה אני יכול להשיג תוכנות כמו מציף אימייל, מציף צ'טים, תוכנות פריצה וכאלה? :asthanos:
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
הי!. אני רוצה לבנות אתר עם נגן שירים אם מישהו יוכל להביא לי תוכנה אשמח. תודה!.
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
צהריים טובים! מישהו יודע כיצד אפשר לעשות אפקט רנטגן (XRAY) על אובייקט בפוטושופ?
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
היי יש לי ISO של WINDOWS XP , וHIRENES BOOT CD ISO וISO של לינוקס UBUNTU , אני רוצה לעשות איזהשהו משהו שאני מפעיל את זה וברגע שהBOOTLOADER עולה זה יראה לי מסך של בחירה מה אני רוצה, ושהוא ידע להריץ את ההתקנה שבחרתי דרך דיסק USB איך עושים את זה? ראיתי כל מיני תוכנות כמו MAGICISO אבל הם טובים רק ל CD ולא ל USB DISK ON KEY מישהו יודע?
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי יש לי כרטיס FLYVIDEO וביצעתי איתו לכידה של קלטת החתונה של אחי, השתמשתי לצורך הלכידה בתוכנה WINDOWS MOVIE MAKER התוכנה אומנם ביצעה את הלכידה, ואפשר לומר שזה גם בוצע בצורה איכותית מאוד. אך אליה וקוץ בה, הלכידה בוצעה בפורמט של WMV. ואני רוצה לערוך את זה. VIRTUAL DUB לא יודע להתמודד עם הפורמט הזה. אני צריך לחתוך כמה קטעים, ובסוף להמיר את הקובץ או ל XVID/DIVX. יתכן ובעתיד אני ארצה להמיר את זה לפורמט של DVD. אך כרגע זה לא רלוונטי כי אין לי צורב DVD. את ההמרה ל XVID ו DIVX אני יודע איך להעות. יש את התוכנה OSS VIDEO CONVERTOR, אך התוכנה מפסיקה לבצע את ההמרה ב 20 דקות האחרונות של הסרט, וזה מאוד מרגיז כי זה קרה פעמיים. מישהו מכיר תוכנת עריכה אחרת היודעת להתמודד עם קבצי וידאו ב…
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
איך אני חוסם גישה לתיקייה מסוימת בשרת? זאת אומרת, כשאני נכנס לתת תיקייה על השרת דרך שורת הכתובת זה יכתוב לי: You don't have permission to access ________ on this server.
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לפני שהתקנתי את המקודדים החדשים לא היתה שום בעיה עם Media Player Classic עכשיו יש קבצים ששומעים רק ת'סאונד ולא רואים תמונה אולי חסר משהו ?
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
התקנתי את האיי סי קיו מחדש עשיתי את זה פעמים רבות אבלל משום מה אין לי אף אחד ברשימה אני לא יוע מה לעשות בבקשה עזרה. עריכה: ראיתי שנפתחו עוד תרדים בנושא לא מזמן יכול להיות שנפל להם הסרבר ????? אני ממש עצבני על אמא שלי כי היא גרמה להפסקת חשמל וואני חושב שזה דפק תאיי סי קיו תגידו שאני טועה ונפל הסרבר לפני שאני שובר משהו!!.
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום רב, במסגרת עבודתי אני נכנס לאתרי https:// ומקבל שגיאת Certificate Error. לאחר מכן אני לוחץ להמשיך. רציתי לדעת האם מישהו מכיר דרך מהימנה לבטל את ההודעה ולתת לי להיכנס לאתרים ללא בדיקת ה Certificated שלהם? עשיתי חיפושים די מקיפים בגוגל ומצאתי שם הסברים על שינויים של ה INTERNET OPTIONS-SECURITY וגם ב INTERNET OPTIONS-ADVANCED אבל עדיין אני מקבל את הודעה השגיאה כל פעם שאני נכנס לאתר שכזה. עזרה?
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מתחיל להימאס לי לשאול שאלות - מרוב הבעיות שבאות לי. והזוכה הפעם: יש לי סורק של genius עם חיבור lpt 1 וכשאני מחבר את הסורק ומתקין את התוכנה, המחשב לא מזהה את הסורק. הוא אומר שאו שהסורק לא מחובר לחשמל(והוא מחובר) או שהכבל Lpt לא מחובר או לא מופעל(והוא מחובר), אז מה לעשות מה זה האופציה של מופעל?(ממתי צריך להפעיל כבל lpt)
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בהמשך לפוסט הזה בפורום כרטיסי : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=401611.0 אני שואל בעצם אם שווה להשקיע בקוואדרו במידה ואני כן צריך PREVIEW מהיר בעבודה בתלת? ובכלל מי שיש לו ניסיון בהחלטה כזאת. תודה.
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי אנטי וירוס NOD32.. מה עוד כדאי לי להוריד? שישמור לי על המחשב מפני רוגלות וכל זה..
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום רב, יש לי כמה שאלות בנושא פלטפורמת הגיבויים של Ahsay אם יש מישהו שמבין בתוכנות שלהם כמו OBM ABS וכאלה.. אשמח לקצת מידע. תודה מראש לעוזרים.. (במידה ואני לא בפורום הנכון, אם אפשר להעביר לשם את הדיון, אני אשמח).
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן יש לי חשבון EXCHANGE - ללא PST . הכל מנוהל על השרת. אני מעוניין ליצור סיסמא בעת הכניסה לחשבון. קיימת איזה אופציה בעת כניסה להגדרות חשבון>אבטחה>סיסמא אבל היא לא ניתנת לשינוי (צבועה באפור) למישהו יש רעיונות או למה זה מסומן באפור? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-


