עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. זה לא בגלל אינטרנט זהב !!!!!!

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. שלום, מישהו יודע אם אני אוכל להמיר את 2 מחיצות שלי במחשב מFAT32 לNTFS ללא אובדן מידע ? פרמוט לא בא בחשבון וכמו-כן גיבוי מאחר שמדובר במחיצות מאוד גדולות, בסביבות ה100 גיגה לאחת.

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. יש COMPUMAP אבל היא ישנה. יש למישהו המלצה לתוכנה אחרת?

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by shg,

    אהלן אהלן אני מחפש דרך להתקין מעקכת הפעלה של מק על מחשב נייד במקום windows אם יש מישהו שיכול לעשות זאת תמורת שכר מינימום זה גם אחלה תודה רבה!!

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. Started by srulikg,

    יש לי ווינדוס 10 ואני רוצה תוכנת הגנה יותר טובה מזאת הבנויה בווינדוס. אפשר לקבל המלצה על תוכנת הגנה חינמית?

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  6. Started by kawaii,

    יש לי דיסק די שרוט שאני רוצה לעשות ממנו IMAGE לפני שהוא כבר לא יהיה שמיש..הכיצד?

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. Started by ot,

    סיפור ארוך, נפל לי המחשב על כל תכולתו...... :'( התקנתי (זמני) XP, בדפדפן (גירסה6) ייבאתי את המועדפים (שנשמרו) וכל העברית מופיע כג'בריש !! (כמובן שהגדרתי ב-XP תמיכה בעברית) אנא ענו לי בדחיפות, תודה

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by b007,

    שלום רב, יש לי גירסא VMware workstation. בעת הפעלה של מערכת הפעלה כלשהיא התצוגה של המסך היא באמצע המסך ומסביב מלא שחור, לא במצב של FULL SCREEN על כל החלון בצד ימין. איך מסדרים את זה? מצורף תמונת מצב. תודה [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. לפני שפניתי לכאן קראתי כבר את כל ההצעות לפתרון הבעיה. שום דבר לצערי לא עבד. זה התחיל לקרות אחרי ששיניתי ססמא בגוגל, אבל הסיסמה עובדת כשאני נכנס לגוגל ואותה ססמה לא עובדת כשאני מכניס אותה באאוטלוק. ניסיתי להכניס להגדרו האאוטלוק את סיסמת המייקרוסופט שלי, גם לא עבד. בנוסף כשאני מסמן בגימייל Enable POP ועושה שמור שינויים, הוא לא שומר את זה. ספק האינטרנט טוען שלא נותן תמיכה לחיבור האאוטלוק עם גימייל. אני כבר אובד עצות. בבקשה עזרה

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  10. ממש מעולה, הכי אהבתי את זה שבלחיצה כפולה על שולחן העבודה היא נפתחת וזוכרת את הספריה האחרונה שהיית בה ויש עוד מלא אופציות גאוניות שמה,

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. שלום, קיבלתי מייל ממקור בטוח, בעת לחיצה על קישור לאתר שצורף למייל זה, קיבלתי הודעה "פעולה זו בוטלה עקב מגבלות החלות על מחשב זה..." (קובץ מצורף) מישהו יודע על מה מדובר ואיך אפשר לתקן זאת? תודה ושבת שלום [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. התקנתי את Mozilla Thunderbird 1.06. הגדרתי חשבון Gmail אחד, אבל לא מצאתי שדה שבו ניתן לכתוב את ה-Password של החשבון. שאלה נוספת: אני רוצה שכל קבצי הדואר של Thunderbird יישמרו בתיקייה "D:\My Settings\My Email Files\Thunderbird". מה צריך להגדיר? האם התיקיות והקבצים של כל חשבון דואר נשמרים תחת תיקייה שונה ("Accont 1", "Account 2")? מה ההבדל בין Local directory בהגדרות של Server Settings ל-Local directory בהגדרות של Local Folders? מה זה Local Folders?

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by krispelj,

    שלום, אני הבעלים המאושרים של Acer aspire one ao722-bz545 וברכישה הקבוצתית האחרונה רכשתי כונן SSD של 128 GB. למרות מאמצי הרבים לא הצלחתי למצוא מדריך ראוי לאיך להחליף את הכונן (לא פיזית, זה ידוע) באופן בטוח וללא איבוד מידע. האידיאל הוא אם יהיה אפשר פשות לעשות Image מלא למחשב. אם למישהו יש מדריך, או אם אפשר להסביר לי את התהליך בכמה שלבים קצרים אני ממש ממש אשמח! תודה רבה לכל העונים יונתן. נ.ב אני מקווה שזה הפורום הנכון :\

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by SaXtoR,

    היי. הרעיון הוא להמיר קובץ MKV לAVI עם פגיעה מינימלית באודיו והוידיאו. ניסתי דרך FORMAT FACTORY לפי המדריך כאן: http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=606&messageid=163686006&r=1 והתוצאה היא קובץ שהכפיל את עצמו בזמן במקום שעה וחצי של סרט, 3 שע' + כמובן שהוא לא מצליח לנגן אותו בDVD. ניסיתי גם בהגדרות ברירת מחדל MPEG4(XVID) ועדיין לא עובד. ניסתי גם קבצים אחרים ואותו סיפור. תוכנה קלה ונוחה להמרה?

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  15. Started by Elad87,

    קובץ שנראה כמו WinRar רק עם סיומת ACE מכיל בתותכו דיסק DVD איך אני פותח אותו? לצפייה? אין לי בעיה אפילו לצרוב אתו (בצורב DVD) תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by sxs,

    אחרי שניות ספורות של בנצ'מארק זה מפסיק בפתאומיות ומביא לי את ההודעה הבאה:

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by stio,

    שלום רב, איך צורבים קובץ ISO לדיסק 700 מגה CD-R? האם כקובץ DATA? תוכנת הצריבה היא Nero 6.6 תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. שלום פירמתטי את כונן (ssd 256 gb) בזמן ההתקנת ווינדוס 10 כולל עדכונים. הורדתי דרייברים ( קול , כרטיס רשת ...) והתקנתי את תוכנת העריכה וההקלטה סונאר . בקיצור יש לי מעל 100 GB פנויים. תוכנת סונאר עובדת תקין פרט להקלטה, כשאני מקליט התוכנה קורסת ושולחת לי הודעה שהדיסק מלא ( כשיש לי מעל 100 GB פנויים.) לפני הפירמוט סונאר עבדה והכל היה בסדר.

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by eladbu,

    שלום לכולם אני משתמש ב BITCOMET 0.60 שהיא תוכנה מומלצת ומעולה עד היום הגעתי למהירויות מטורפות ממוצע של 150 160 לקבצים חדשים ו 90 80 ללא הכי חדשים ביומיים האחרונים חלה ירידה משמעותית מאוד במהירות!אני מדבר על ממוצע של 20 30 גם יחסית לקבצים חדשים!שמספיק מבוססים לצבור מהירות!אבל המהירות לא עולה על 30 40 גם התקנה מחדש לא עזרה!והחלפתי את קובץ הקונפיג כמו שהלינק הבא אומר: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=146324.0 גם הפורטים פתוחים ל 50 כמתבקש! מה יכולה להיות הבעיה? הדבר היחד שאני יכול לחשוב עליו ששיניתי במחשב ביומייים האחרונים הוא ה CASH MEM ב PREFORMENCE מידני לידי המלצות מערכת! האם זה יכולה להיות הבעיה!מה שלא נראה לי! ועל איזו בדיקה אתם ממליצים?אולי איזה קובץ שאתם…

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. מעוניין לדעת דברים ב ADSL יש לי ADSL 1.5 מגה ויש לי רק את התוכנה קזה להורדת שירים וסרטים כמו שכולם כבר מכירים את התוכנה , אבל לצערי כמו שכולם כבר יודעים לצערי התוכנה איננה תומכת באנטרנט מהיר ואני מוריד במהירויות מגעילות של 0.75,0.08 ועוד ... שאלתי האם יש פיתרון לתוכנה אחרת ששם יש רק משתמשים מהירים שיכולים לתת לי פס יותר רחב ואני באמת יוכל להוריד בקצב שאני רוצה שהוא 100,200 ועוד יותר מהר אפילו אשמח לתשובה מתן!!!

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by danezeq,

    הצפיין תמונות של WINDOWS כולל כמה באגים שאני לא יכול לחיות איתם. יש המלצה לאחד קליל ומהיר ללא באגים? משהו בסגנון ACDSEE של פעם.

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. שלום!, אני מישתמש כבר שבוע בתוכנה ההצפנה הטובה הזאת שניקראת TrueCrypt, כדי שילדיי לא יגלו את הסרטים-הכחולים, (רחמנא ליצלן), שאנוכי מוריד מהאינטרנט.....אבל קורה דבר מאוד מוזר, כשזוגתי ואנוכי מסיימים ליצפות באיזה סרט קצר, או סרט לא מוצלח, פשוט אני עושה עכבר-ימני + delete , הוא שואל אם אני מעוניין ליזרוק את הקובץ ל-RecycleBin, ואני נותן לו כמובן YES....אבל אחרי שאני זורק סרטים דפוקים, או סרטים שסיימנו ליצפות בהם ואנחנו הולכים לישון מבסוטים מהחיים, ביום למחרת כשאני בא לנקות את סל-המיחזור, (כפי שהייתי עושה לפני שהיה לי את ה-TrueCrypt והייתי מוצא שם איזה 10סרטים שזרקתי), אני לא מוצא ב-RecycleBin שום-דבר....התיקייה חלקה ונקייה, כמו טוסיק של תינוק אחרי החלפת-חיתול.....ואל תציעו ל…

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by vered,

    כנסו לדף הזה: http://www.igl.net/php/page.php?p=lad_frame&t=base&lng=eng&l=fsgin&g=classic יש למעלה שלוש תיבות, יש ללחוץ על התיבה המרכזית ולבחור 1-100 ונא ללחוץ DISPLAY עולה טבלה, לפעמים זה לוקח זמן, קצת סבלנות, ואם כתוב SERVER BESY לחצו שוב על DISPLAY. אחרי שתופיע הרשימה, מופיעה טבלה מאוד מפורטת, אני צריכה דרך להעתיק רק את --שני הטורים משמאל,-- (המספרים והשמות). אבל שאני מעתיקה ל-WORD, מופיע לי איזה כתובת אחרי כל שם וזה נורא מסרבל, אני צריכה להעתיק רק טקסט, בלי כתובות אינטרנט ובלי האייקונים הקטנים של G או P. מי מוצא לי פתרון?

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. שלום. בזמן האחרון אני מתעניין ביצירת תכנים מצוירים דו מימדיים, בסגנון סאות'פארק ומ.ק. 22, לא דברים תלת מימדיים. חבר שעוסק ביצירת משחקים ולומד את זה עכשיו בצורה עצמאית אמר שאפשר לעשות את זה על ידי יצירת מודלים ב3D max ובשילוב עם C# ומשהו שנקרא XNA נדמה לי, לעשות את הסרטים. אבל זה נראה לי דרך קצת עקומה ושלא מיועדת לזה, לכן אני מתייעץ איתכם כאן. מה שהוא אמר נכון? מה הדרך המתאימה לעשות את מה שאני מחפש? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by VegansXe,

    אהלן חברים יש לי המון מקרים שאני מוריד נגיד אוסף גדול בטורנט אני מוחק המון ממנו ומשאיר רק חלק ישר הטורנט אומר שיש שגיאה בטורנט כי הוא רואה שיש קבצים חסרים, ואז בפועל אני לא משתף גם את הקבצים שנשארו אצלי יש דרך שהוא ידלג על הקבצים שחסרים וימשיך לשתף את מה שיש ? תודה

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים