תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אהלן! יש לי בעיה. קניתי לא מזמן מצלמה חדשה (12MP) וכל תמונה שאני מצלם שוקלת כ4 מגה. עכשיו בתוכנת צפיית תמונות של ווינדוס, וגם בזאת של פיקאסה, כל תמונה שאני רוצה לראות אני צריך לחכות כמה שניות על שהיא "תטען". יש תוכנה שטוענת מראש את התמונות הבאות כל הזמן וככה אני לא צריך לחכות בכלל? או משהו בסגנון שאני לא צריך לחכות כל כך הרבה לכל תמונה? תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
איזה תוכנה יכולה ליצור קבצי PDF חדשים או לערוך קבצי PDF קיימים ?
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
hello i don"t know whay but i can"t write in hebrew ?! i tray anything caps lock restart my keyborld but its just not working... i se the hebrew on my languagebar but its no write in hebrew
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני רוצה להפוך תוכן של קלטת וידאו ל-SVCD בצורה האיכותית ביותר כך שאוכל כמובן לצרוב את הקובץ לצפייה במכשיר DVD. כרגע אני עושה CAPTURE מהקלטת באמצעות וירטואלדאב ישירות לפורמט XVID. יכולתי להמיר ל-SVCD אבל השאלה מבחינת האיכות היא אם לא עדיף כבר לקודד באמצעות VD ל-SVCD. האם זה אפשרי? כי באופציות הקידוד של VD יש לי רק MPEG-4 וזה למרות שהתקנתי את MPEG-2. יש תוכנית CAPTURE אחרת שמסוגלת? בהנחה שזה ייפתר, הבנתי נכון שהקובץ יוכל להיצרב באמצעות נרו כ-SVCD? יש שם הגדרות מסויימות שצריך לשים אליהן לב? האם עצם הצריבה בנרו משפיעה על איכות הקובץ? בתודה מראש.
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אם היו שואלים אותכם מה הייתם רוצים שהמדיה פלייר שלכם (לא חייב מדיה פלייר, זה רק דוגמה), יעשה שאף תוכנה מהסוג הזה לא עושה?.. מה הייתם מוסיפים מה הייתם מורידים וכו'..
-
- 25 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
וכו' וכו'... אני מחפש שם של תוכנה כזאת.
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
??? דבר ראשון אני מצטער אם פירסמתי ת'הודעה בפורום הלא נכון. עכשיו, תראו, הורדתי סרט שהסיומת שלו היא .dvdrip.divx.ac3-zen ככה. כשאני מנסה להפעיל אותו ( גם ב - Windows MediaPlayer וגם בכל תוכנה שמנגנת סרטים ) הוא מראה לי את ההודעה הזאת : אמרו לי שזה בגלל הסיומת של הסרט, שזה קשור לקול, שהכרטיס קול שלי לא תומך, ובגלל זה צריך לשנות לו את הסייומת של הסרט, עם תוכנה מיוחדת. הבעיה היא שאין לי מושג איזה תוכנה עושה את זה. אם מישהו יכול לעזור - אז בבקשה תודה רבה אנשים ! נ.ב. יש לי את כל ה - Codec שקיימים, של Divx ושל - Xvid.
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי, תמיד שאני עושה דיסקים ורוצה להדפיס להם עטיפה, אני מודד עם סרגל את המקום לנייר בעטיפה וזה תמיד יוצא לא מדוייק.. אני עובד בפוטושופ, ולא בא לי להדקין כל מיני תוכנות מיותרות לעשות עטיפות, אם מישהוא יודע איך מתאימים גודל של תמונה לגודל המדוייק של עטיפת cd בפוטופ? תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני משתמש ב FFDSHOW ונכנסתי בהגדרות וסימנתי SUBTILES והורדתי קובץ כתוביות וערכתי את השם שלו כדי שיהיה זהה מלבד הסיומת, ב VLC זה עובד ב WMC12 זה לא
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום כולם... ה XP שלי נוטה להתשגע מידי פעם... האם התוכנה norton utilities תעזור משהו.. אני זוכר שבימי WIN95 היא עזרה לי לא מעט...
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי.. התקנתי אתמול את הנרו החדש (גירסא 7.5.7.0) ומאז כל פעם אני מכניס דיסק DVD-RW (הדיסק ריק אחרי פירמוט מלא !!!) ומתחיל לצרוב הנרו מחליט על דעת עצמו לעשות לדיסק פירמוט מהיר. לא מצאתי איך לבטל את זה... מישהו יודע איך אני מבטל את זה? תודה רבה
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי לכם, במחשב הנוסף שיש בבית הוא משמש לעבודות מחקר ויש בו שימוש רב מאוד של גוגל ואקספלורר 8. לאחרונה החלה בעיה מוזרה בו שבגוגל לא ניתן כלל ללחוץ על הלינקים, אלא רק לכתוב בשורת החיפוש. ניסיתי לאתר וירוסים ותקלות עם האנטי וירוס (אנטי וירוס נורטון 2009) Windows Defender ובSpybot וכולם איתרו כל מני דברים ומחקו אותם. הבעיה לצערי עדיין נמשכת אז ניסיתי לעשות שחזור מערכת ללפני שהתקלה התחילה ומשום מה השחזור מערכת נכשל, אז עשיתי לזמן יותר ישן, שוב נכשל ולזמן עוד יותר ישן ושוב נכשל. הבעיה עדיין נמשכת, האנטי וירוסים לא מוצאים דבר והמחשב לא מוכן לעשות שחזור מערכת! מישהו יכול להגיד לי מה לעשות בבקשה? תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי פנטיום 3 800, די וי די פיוניר כפול 6, כרטיס מסך asus v7100t 32m אני משתמש בתוכנת powerdvd 3 ויש לי קיטועם קלים מה לעשות? להחליף כרטיס מסך? (אם כן איזה הכי מומלץ?) להחליף כונן די וי די? (אם כן איזה?) או פשוט להחליף את התוכנה? (ואם כן איזו?) בתודה גבי...
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
התחלתי ללמוד מקס ויש לי כמה דברים שאני לא מבין פה ושם אז אני מחפש איזשהי קהילה עם פורום שאפשר יהיה להעזר באנשים שם תודה
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי דימון טולס גרסה: 4.30.3 והבעיה היא כזאת - דימיתי ארבעה כוננים וכשאני מנסה לבטל אותם, הוא מתחיל את התהליך שבסיומו זה אמור לבטל את הכוננים אבל זה נמשך שעות ולא קורה שום דבר. מה זה יכול להיות?
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אם לא חייב, מישהו יכול להסביר לי איך עושים את זה? בתודה, EliaV-PeretZ.
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי קראתי על כמה תוכנות להפיכת פורמטים שונים, אך לא הבנתי איזה תוכנה מומלצת להפיכת וידאו לאודיו. אשמח לתשובתכם איזה תוכנה מתאימה לכך ממה שהמליצו. תודה דיידו
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
פשוט לא רוצה להשמיע כלום... סרטים שפעם פעלו אצלי עם קול כבר לא משמיעים כלום, ואפילו MP3 הוא לא מצליח לנגן (פעם כאמור הוא כן עשה את זה). לא עשיתי שום דבר חריג ואין לי מושג למה הוא הפסיק לפעול, נסיתי להתקין את התוכנה עוד פעם וזה עדיין לא עוזר... מישהו יודע מה לעשות ? אם היה אפשר לעשות UNINSTALL לגמריי זה אולי היה עוזר אבל אין דרך...
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לאחרונה צצה בעיה במחשב שלי, אני לא מצליח לשמוע סאונד מהאינטרנט, כל סאונד. במחשב עצמו אפשר לשמוע, כלומר שירים שיש על המחשב הוא מנגן, מדיה פלייר מנגן אבל מהאינטרנט לא יוצא קול. מישהו יודע מה הבעיה ?
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם, בניתי תוכנה קטנה שיכולה לעזור למורידי סדרות (רק סדרות , לא סרטים). אתאר בקצרה ע"י דוגמה: הורדת סדרה שלמה ואת כל קבצי התרגום שלה, אתה מציין לתוכנה היכן התקייה שנמצאים בה כל הקבצים. התוכנה תתאים בין קובץ המדיה (כרגע עובד רק עם AVI) לקובץ התרגום (SUB או SRT) כלומר שם קובץ התרגום יהיה כשם קובץ המדיה ובנוסף יש מספר אופציות לסידור מחדש: 1) להשאיר בתקיה הנוכחית - כלומר רק התאמה של שם הפרק לתרגום המתאים. 2) להכניס כל עונה לתקייה נפרדת - כלומר כל הקבצים והתרגומים יוכנסו לתיקייה של העונה למשל (למשל כל עונה 3 תוכנס לתיקייה S03). 3) להכניס כל פרק לתקייה נפרדת - כלומר כל פרק והתרגום שלו יוכנסו לתיקייה משלו (למשל פרק 4 יכנס לתקייה E04). 4) כל עונה ופרק יכנסו לתיקייה - כלומר…
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אז ככה, אני מפרסם פה כדי לשאול מהי דעתכם המקצועית (יותר ממני, או לא מקצועית ) על עבודה שעשיתי- ברכת מומולדת. אני לא מקצוען, אני רק מתעסק קצת בעיצוב דיגיטלי בזמני הפנוי. אז זוהי בעצם ברכה כללית ליום הולדת הכוללת ברכות בעשרות שפות שונות ומגיעה בפורמט של רקע לשולחן העבודה. אז, מה דעתכם? איפה לשפר? [היום בדיעבד אי יודע שהייתי צריך לבחור פונט שמן יותר ל- Happy Birthday, אבל זה בדיעבד.] [הקובץ גדול מידי לצירוף (מי החליט שיותר ממגה וחצי אסור?! ) ולכן אני מעלה אותו באיכות מלאה (1920*1080): http://www.megaupload.com/?d=3WJ4GL43 אני גם מצרף את התמונה מוקטנת, למרות שכדי להינות ממנה במלואה אני ממליץ להוריד את הגודל המקורי. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אהלן. אני מחפש תכנה שיודעת לעשות snapshots בכל רגע נתון ושאפשר יהיה להחזיר מערכת לנקודה שאותה שמרתי. בדומה לתכנה של radix. תודה! (עדיפות לתכנה חינמית אבל אני גם מוכן לשלם אם זה במחיר של תכנה ביתית)
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכם פורום יקר אני מקווה שתוכלו לעזור לי בקטע הזה קיצר אני מקבל הודעות בסגנון הזה the virus backdoor seasty family אין לי מושג מה זה אומר ידוע לי שזה וירוס ויש איכשהו דרך להסיר אותו מישהו יכול לעזור לי איך מה ? להסביר לי מה לעשות בבקשה אני מאוד יודה לו תודה מראש ..
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
אשמח לקבל המלצות על תוכנות צריבה חינמיות, קלות ופשוטות שעולות על nero (אם קיים דבר כזה). שתהיה תמיכה בכמה שיותר סוגי קבצים ובפרט לקבצי תמונת דיסק (ISO וכו'). תודה רבה!
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
רק לMP4. יש למישהו תוכנה להורדה מהיוטיוב באיכות ל AVI?
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-


