תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
האם רשיון לתוכנת איחוי PerfectDisk מוגבל לשנה , או קבוע ?
-
- 4 תגובות
- 583 צפיות
-
-
אי אפשר למצוא אותם אחר כך אני לא מתכוון לקבצים בלתי חוקיים . אני מתכוון על דבר פשוט כמו להוריד איזה תמונה למחשב , יותר חשוב מזה קיבלתי באימייל איזה מסמך PDF ניסיתי להוריד אותו למחשב , רשום DOWNLOAD COMPLETE אבל אין קובץ !!! אני משתגע :'( ויסטה 32 ביט
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
שלום חברים אני זקוק לתוכנה חינמית להקלטה מ LINE IN ניסיתי את Audacity וכל מיני תוכנות מסובכות עם כל מיני מיקסרים ופרוייקטים.... אני מחפש תוכנה הכי פשוטה שיש להקליט מ LINE IN , פשוט תקליט , ושלח ל WAVE\MP3 ...... תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
אני נכנס לאתר כלשהו, לא מוריד כלום, סתם גולש בו. לאחר הפעלה מחדש אני מגלה שמותקן לי איזה דיאלר itunesff.exe internt.exe ו-vbsys2.dll. מאוד מעצבן כשזה קורה כי צריך לשבת שעה-שעה וחצי למחוק את הוירוס\סוס טרויני הזה. אני מצאתי באינטרנט הרבה הסברים עליו אבל בשום מקום לא מצאתי איך הוא מוצא את דרכו למחשב :s05:. אם הייתי יודע איך הוא מגיע למחשב הייתי חוסם לו את הדרך. אולי מישהו נתקל בסוס טרויני כזה ויודע איך להמנע ממנו ? אולי לעשות עידכון וינדוס כדי לחסום חורים ? אני לא עשיתי שום עידכון לוינדוס חוץ מSP2. תודה רבה על העזרה מראש !
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
אני משתמש הרבה זמן בונטרילו עכשיו קניתי מחשב עם הסט מקלדת: Logitech® diNovo Media Desktop BLUETOOTH 2.0 עכשיו אני לא יכול לבחור בתור לחצן את הגלגלת אז מה שהייתי עושה תמיד זה סוגר את התוכנה של המקלדת ואז זה היה מאפשר לי לדבר עם הלחצן של הגלגלת (mouse 3) . עכשיו לא יודע מה קרה גם אם אני סוגר וגם אם לא זה לא נותן לי לי לבחור את הלחצן הזה.. ושאר ההגדרות מוגדרות בסדר.. מה אפשר לעשות ?... :-\
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
אני מנסה להעיף את האייסיקיו מהמחשב...אבל הוא החליט שאי אפשר כי הוא לא מוצא את הקובץ לוג... ניסיתי להתקין עליו אייסי חדש - והוא גם לא מאפשר אז איך מעיפים אותו?!
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-
אח שלי הקטן (קטן) החליט לשגע אותי בזמן האחרון ולקנות לו ג'יפורס 6 למרות שאין לו מושג מה זה.. העיקר שיהיה לו כמו אצלי עכשיו העניין הוא שהמשחק היחיד שהוא משחק במחשב זה ICY TOWER אז זה לא עניין של לקנות או לא... (הסיפור עוד ארוך אני לא ימשיך אותו ^^) יש לו כרגע FX 5300 במחשב ואני זוכר שפעם פרסמו כאן תוכנה ומדריך שתשנה את שם הכרטיס מסך שיש במחשב לאיזה שם שנרצה.. למישהו יש לינק לזה? תודה מראש לעוזרים... נ.ב ניסיתי עם ריווה טיונר אבל זה רק מאותה סידרה נותן אז אני צריך תוכנה אחרת
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
למה אני לא מצליח להעלות את האתר כאן בפיירפוקס אלא רק בIE? כל פעם שאני מנסה להכנס עם פיירפוקס זה מעלה לי את האתר הזה (וזה קורה בעוד כמה אתרים בארץ)
-
- 6 תגובות
- 583 צפיות
-
-
http://www.one.co.il/cat/articles/article.aspx?id=84826&bz=2 הסרטון שמופיע בעמוד הזה למשל,אני לא מצליח להפעיל אותו,כנ"ל לגבי הסרטונים שבynet אני מניח שזו בעיה בתוכנה מסויימת שלא נמצאת במחשב שלי או לא מעודכנת? יש רעיונות?
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-
יש לי הארד דיסק של 200 ג'יגה, הוא לאט לאט מתמלא ומאבד כל "צלם אנוש" , ואני כבר לא כל כך מוצא דברים. שמעתי על תוכנת החיפוש של google, ה- google desktop search... אך לפי מה שקראתי, היא די "פולשנית" ובעלת התנהגות spyware לשמה, אם היא פועלת כל הזמן, ועושה סריקות בעת שהמחשב במנוחה, זה די מטריד. רציתי לדעת מאנשים שמשתמשים בה, אם יש אופציה לעשות סריקה רק פעם בשבוע, משהו כזה, וששאר הזמן, התוכנה לא תפעל בזכרון ? תודה.
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
שלום בירצוני להקליט שיחות טלפון (טלפון קווי) ואני לא יודע איזה עם יש אפשרות קזאו בכלל אז עם מישהו מכיר דרך אשמח מאוד
-
- 3 תגובות
- 583 צפיות
-
-
לא משנה איזה משחק אני מפעיל אם הוא פועל בFULL SCREEN MODE (למשל סוליטר לא כזה, CS כן) אם אחרי זה אני מדליק את הטלויזיה, ממיר מחובר למחשב שלי, אז יש לי מסך שחור כזה ורואים רק כמה דברים שהם מאוד בהירים למשל המילה ביפ של הערוץ. פעם מה שהייתי עושה זה לפתוח את חלון ההגדרות הזה של הדרוויר של הכ.מסך שלי. לאחורה התקנתי תגרסה החדשה יותר וזה כבר לא עובד(אז היה 94 נקודה משהו ועכשיו יש162.18). מה אני עושה? עריכה: עליתי על משהו שמסדר את זה, אני צריך להיכנס לCOLOR CORRECTION. נעבור לשאלה הבאה שלי, איך אני מסדר שאפילו את זה אני לא צריך לעשות...? זה פשוט לא משהו רגיל ככה זה לכולם..
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
איך אני יכול לשנות גודל של תמונה שצילמתי ל128X128? כי אני מנסה בACDSEE אז אני רושם שם 128 אז זה ישר נותן לי במספר השני 90 ומשהו וזה לא יוצא כמו שאני רוצה... תודה
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
-
שלום לכולם! התקנתי את הווינדוס מחדש והכל, והורדתי IE7 והתקנתי. עכשיו כשאני לוחץ על האיקון ע"מ לפתוח את הדפדפן הוא נפתח לכמה שניות ואז זורק ארור ריפורט וסוגר לי את הדפדפן. הוא כל הזמן עושה את זה כשאני פותח את הדפדפן. אבל אם נניח אני פותח תקיה ומקיש שם כתובת של אתר אינטרנט הוא משתמש בIE7 ע"מ להכנס לאתר ולא עושה שום בעיה שום ארור ריפורט. ניסתי להסיר ולהתקין מחדש פעמיים וזה לא עזר. מה הבעיה? האם מישהו נתקל בזה והאם למישהו יש פתרון בשבילי? ועוד שאלה קטנה - על איזה אנטי-וירוס אתם ממליצים? תודה רבה, רן!
-
- 3 תגובות
- 583 צפיות
-
-
שלום! אני לא יודעת עם זה המקום המתאים לשאול את זה אבל עם לא.. אז לא מצאתי מקום אחר.. אני צריכה תוכנה שאיתה אפשר לחתוך חלק מסרט לא לחלק לחצי אלא נגיד שסרט ששוקל 800 מגבייט בגלל שהוא יותר ארוך.. לחתוך חלק ממנו שישקול 700 מגבייט..? יש תוכנה כזאת..? תודה בכל מקרה.. :-\
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
אהלן, אתמול התחילה במחשב שלי בעיה מאוד מוזרה, כאשר לפתע גיליתי שאני לא מצליח לעשות לוגין לחלק מהאתרים - אחרי שאני ממלא את הפרטים (הנכונים), פשוט לא קורה כלום וכעבור כמה דקות אני מקבל הודעת שגיאה של the page cannot be displayed. יש לציין שאחד האתרים האלו הוא הפורום הזה ממש, כך שהבעיה היא בוודאות בקצה שלי. מכיוון שאני משתמש (לרוב) ב-FireFox, ניסיתי לבצע את אותה פעולה דרך IE - ונתקלתי באותה תוצאה, למרבה הפלא. ישנם אתרים שבשני הדפדפנים הללו אני לא מצליח לבצע אליהם לוגין, בעוד שאתרים אחרים עובדים בלי שום בעיה. כמובן שניסיתי למחוק את כל הקבצים הזמניים, את כל הקוקיז ואת כל מה שאפשר למחוק - אבל עדיין אני נתקל באותה הבעיה, בשני הדפדפנים. הניחוש שלי הוא שמדובר בבעיה כלשהי של שמי…
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש די חדש וראיתי שאפשר לבקש פה דריברים. האם אפשר לקבל בבקשה דרבירים הכי מעודכנים לATI.? ריידון 9550.. בתודה ויום נעים אדיר, 2יי 2יי
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-
הורדתי קובץ EXE מאתר של סטודנט שלומד איתי (קובץ לפריסה עצמית) וכשאני מנסה לפתוח אותו הוא נותן הודעת שגיאה שזה לא קובץ WIN32 תקף. מה עושים?! בתוך הקובץ אמורים להיות דפי המבחנים לדוגמא. הבחור לא נמצא בארץ כרגע. את אחד הקבצים ניתן לראות את תכנו ע"י rar אבל אי אפשר לפתוח אותו. מה עושים??
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
שלום חברים תעזרו לי אך אני הופך מVISIO לAUTOCAD ולמי יש מדריך לAUTOCAD???
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
יש לי כרטיס טלויזיה אין לי שמץ מאיזה חברה הוא אני רק יודע שקוראים לו ST TV AV Capture וכן - חיפשתי בגוגל ורק מצאתי אתרים ברוסית... אגב מישהו יודע אם מופיע על זה מידע בתוכנות כמו Everest או Aida32?
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
יש לי בעיה. התחיל שיגעון במחשב שלי שאינו מאפשר לי לגלוש בצורה נורמטיבית באינטרנט. לא משנה איזה דפדפן אני משתמש ניסיתי כרגע FIREFOX ו IE ובשניהם אותה בעיה. נגיד אם אני גולש על כל 3 דפים שאני צופה לפחות 1 מקבל הודעה שלו נמצא ומקבל את החלון של דף לא נמצא. יש לציין שזה קורה לי רק במחשב אחד מתוך השלושה שיש לי בבית. לא נראה לי שזאת בעיית חומרה ראוטר וכו אז פתחתי את האשכול פה. כי נראה זה כאילו רוגולה או וירוס שגורמים לזה. הדבר היחיד שאני חושב שאולי אני עשיתי וזה גרם לזה ששינתי את ההגבלה בוינדוס מ 10 חיבורים בו זמנית ל 50 הקטע שהחזרתי את זה בחזרה ל 10 ועדיין הבעיה קיימת. מה יכול להיות הבעיה ?
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
יש לי מחשב ישן שהחלטתי להעביר אליו את כל שירים שיש לי על המחשב. יצרתי רשת בין המחשבים, העברתי את 12GB השירים שיש לי, התקנתי WINAMP 2.91V וכל רשימות ההשמעה המוכנות שלי לא עובדות. אני אפילו לא מסוגל ליצור רשימות השמעה חדשות. הצמדתי תמונה של איך נראה ה WINAMP כשאני מפעיל רשימת השמעה [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 3 תגובות
- 583 צפיות
-
-
לא מזמן התקנתי מנהל הורדות כלשהוא שאינני זוכר את שמו... לאחר זמן מה מחקתי אותו דרך הוספה/הסרה של תוכניות והוא השאיר לי את התיקייה של התוכנה בפוגרם פיילס ובתוכה הקובץ fumshext.dll יש לי ויסטה והוא לא נותן לי למחוק את הקובץ.. הוא אומר לי שאני צריך הרשאה מסויימת.. נראה לי שאני מוגדר אדימיניסטרטור במחשב שלי אך אינני בטוח.. מישהו יודע איך מוחקים את הקובץ.. אשמח לפירוט מקצועי ברור וארוך...
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-
שלום, החלטתי לשלב בין שתי המחשבים שלי ונתקלתי בבעיה. חיפשתי בכל הרשת דרייברים לכרטיס קול SigmaTel STAC9708/11 @ Creative EMU10K1 SB Live! Audio Processor הורדתי אולי 5 חבילות דרייבים שבפירוש רשום באופרייטינג סיסטם XP אך בהתקנה רשום שזה מתאים רק לויסטה. ד"א בנוסף יש לי כרטיס קול מובנה, זה צריך תשומת לב מיוחדת? תודה רבה!! (מי שתוהה, אין לי את דיסק ההתקנה) עריכה--- אפשר לנעול תודה
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-


