עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. ניסיתי להגדיל את התצוגה ע"י CTRL + אבל כל פעם שפתחתי עמוד חדש ראיתי שוב בקטן (יש לי מסך 22) באקספלורר זה נשמר לכל העמודים שנפתחים מאותו רגע ואילך. איך אפשר שזה יישאר קבוע בפיירפוקס?

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. כמו שאר העבודות המצוירות שלי, זו נוצרה מתוך שעמום. מה מיוחד בה מול הקודמות אתם שואלים? ובכן החלטתי לא להכין דמות מצוירת עבור העבודה הזו, הכנסתי את עצמי כחלק מהבדיחה, ובנוסף שכללתי את העננים שלי! ;D קישור תגובות עושות לי רק טוב, אז תגיבו. 8)

    • 4 תגובות
    • 854 צפיות
  3. לפי דעתי 2.95...המצליצו לי על 2.81 אבל היא לא מלוטשת

  4. Started by booster,

    שלום לכולם. אני מחפש מדריך בעיברית לאלכוהול 120 תודה.

    • 4 תגובות
    • 648 צפיות
  5. Started by רוני1,

    מה דעתכם עדיף מבין התוכנות הנ"ל..??

    • 2 תגובות
    • 875 צפיות
  6. Started by son gohan,

    לדעתי נורטון 2003 המלא ופוטושופ5.5 הכי שווים

    • 3 תגובות
    • 849 צפיות
  7. אני מנסה להוריד את המשחקים ש NVIDIA ו STEAM נתנו בחינם והמהירות ממש נוראים (לא עוברת את ה 20K) יש דרך לסדר את זה או שזה תמיד ככה?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by gabriel6,

    שלום, אני מחפש פונטים של ברקוד - גם אם אינם חופשיים אבל שיש לכם נסיון איתם והם עובדים בדקתי כבר מספר פונטים אך התברר כי אינם יעילים (קוד 39 , DAFONT ועוד) אשמח לקבל עצה ממי שכבר משתמש תודה ושבוע טוב, גבריאל

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. שלום לכולם, אני לא יודע כמה משתמשים עובדים פה עם IRC אבל אני אישית הייתי עובד איתה הרבה עד שפתאום התחלתי להוריד משם במהירות של עד 5 KB . אני לא יודע למה זה ככה כי בד"כ הייתי מוריד שם ב - 180 KB וגם היום אם אני מוריד קובץ רגיל באקספלורר אני מגיע למהירויות כזאת. אני מאוד אשמח אם מישהו יוכל לתקן לי את זה כי זה בטוח לא בעייה בשרת ששולח לי את הקובץ בIRC כי ניסיתי לקבל קבצים בכמה ערוצים מכמה אנשים שונים וזה פשוט לא עובר את 5-6 KB . תודה רבה. נ.ב. אין לי פיירוול על המחשב ( חוץ משל XP) , אני משתמש בתוכנה שקוראים לה NETLIMITER שאיתה אני שולט על ה- UPLOAD RATE של המחשב וזהו . ניסיתי להוריד את הקבצים גם שהתוכנה לא עובדת וזה לא צלח.

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  10. איזה פורטים הכי מומלץ לפתוח בביטורנט(min-max)?

    • 4 תגובות
    • 800 צפיות
  11. ניסיתי לפי המדריך הזה http://malwaretips.com/blogs/adcash-com-removal/ וזה לא עזר, ניסיתי גם שחזור מערכת גם לא עוזר

    • 12 תגובות
    • 3.5k צפיות
  12. Started by lordgod,

    התקנתי את התוסף VERTIGO , מחקתי אותו אח"כ ומאז אין לי כפתור (X) סגירה לTABS !!

    • 9 תגובות
    • 716 צפיות
  13. Started by limi1,

    צילמתי את החינה של אחותי במצלמה וידאו ביתית של סוני. במחשב שלי יש כרטיס TV של פינקל ואני לוחד את הסרט ע"י התוכנה WINDVR ששומרת לי את הסרט בגודל של 3:4 ובפורמט של mpeg ואני צריך לערוך את הסרט (אני צריך תוכנה שעושה עריכה יסודית כמו להוריד את הקול ברקע ולהשים מוזיקה או משהו אחר). ואם התוכנת עריכה לא ניתן לערוך איתה בפורמט mpeg אז בבקשה תיתנו לי גם לינק של תוכנת המרה שתמיר לי את הקובץ הקיים לקובץ שהתוכנה דורשת. תודה מראש לירון.

    • 8 תגובות
    • 655 צפיות
  14. Started by Access Denied,

    אני מניח שזה המקום הכי טוב לשאלה הזו - בנושא של וירטואליזציה, אם יש לי שרת עם מערכת הפעלה שהיא Hypervisor level 1, האם ניתן על אותו שרת לייצר מכונה וירטואלית עם מערכת הפעלה (לדוגמה windows) ולעבוד עליה, או שנדרש client מרוחק שיריץ את המכונה הוירטואלית?

    • 8 תגובות
    • 2.5k צפיות
  15. Started by pafi,

    נמחקה לי תקייה מוד חשובה האם אפשר לשחזר אותה

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by DARK-SPIRIT,

    בעבר היה לי את בבילון 5, כשהייתי רושם דברים מסויימים הם היו מורחבים למשל "בית המקדש", "Peng" "מוצרט" ועוד... זאת אומרת שהיה כתוב עליהם יותר בהרחבה. אם אני לא טועה המידע הגיע מויקיפדיה. משום מה היום שהתקנתי את התוכנה בבילון 6 והוספתי לה את ויקיפדיה, מתי שאני רושם דברים מסויימים הם לא מורחבים ולפעמים גם התוכנה לא מוצאת פירוש למה שרשמתי כמו שהיה בעבר. יש למישהו מושג איך לפתור את הבעיה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  17. Started by itaic,

    שלום לכולם יש לי רמקולים logitech x-530 ב WINAMP אני שומע רק את הקדמי שמאלי והאחורי שמאלי בתוכנות אחרות כמו מדיה פלייר ו VLC, שומעים את כולם הכרטיס קול מוגדר טוב ומוגדר כ 5.1 מה הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 563 צפיות
  18. Started by Yaron-Cohen,

    אז ככה אני משתמש בAD AWARE....והוא לא מעיף את כל התוכנות...ואי אפשר למחוק אותם ידנית...(גם שהמשימה לא פועלת...)... אחד מהתוכנות האלה זה חיפוש שהוא ממוקם ליד ההתחל...(בלי קשר להתחל)... ועוד מלא של XXX...וכל מיני דברים שעושים את המחשב שלי ב100% מאמץ...(LOAD)... ועוד משהו... בפירפוקס...שאני כותב משהו בשורת הכתובת...נגיד בעברית...אז הוא מפנה אותי לISearch...ובמנועי חיפוש שם...יש אותו...ואני רוצה להעיף אותו...

    • 7 תגובות
    • 722 צפיות
  19. כל פעם שאני מכניס קישור הוא בצבע צהוב עם קו תחתי. אני אני משנה את זה? (ללחוץ על עיצוב הפונט זה לא משפיע, כי זה לא טקסט רגיל מסתבר)

    • 0 תגובות
    • 675 צפיות
  20. Started by SUBX2,

    במחשב שלי היתה מותקנת מערכת חלונות WINDOWS 98 לא מזמן החלפתי לWINDOWS XP ואני צריך תוכנה שתעבוד בWINDOWS הכרטיס שליח FLY 2000 ויש לי תוכנה טובה אך היה לתקופת ניסיון ואני לא מבין למה יצרני החברה לא מספקים תוכנה טובה גם לחלונות XP אז רציתי הצלצות או קישורים לתוכנות טובות או שמות מה שיש לך תודה..................

    • 7 תגובות
    • 977 צפיות
  21. רובם הם או במצב רגיל או במצב נמוך וכמה בגבוה. יש אפשרות לגרום לשרתים להיות בגבוה? תודה.

    • 1 תגובה
    • 721 צפיות
  22. Started by Wingedbull,

    זה מתחיל בבעיה בכך שאין לי אפשרות לסמן בעידכונים אוטומטיים להוריד עדכונים. תראו עפ"י התמונה: http://img258.imageshack.us/img258/8530/updatewa5.jpg ניסיתי דרך האתר של מייקרוספט לעדכן וזה לא מצליח. יש אולי הורדה ישירה אחרת של SP3, ולאחר מכן יהיה אפשר לעשות התקנה שהיא תהיה טובה לעדכון המערכת? תודה. עריכה: אחרי הורדת עידכון SP3 זה רושם לי שגיאה בהתקנה. http://img502.imageshack.us/img502/3651/sp3problemru3.jpg *תעבירו את הנושא למקום המתאים אם צריך, התלבטתי בין פורום ווינדאוס לבין תמיכה טכנית לבין פה.

    • 0 תגובות
    • 554 צפיות
  23. Started by nirfun,

    יש לי מיני-דיסק של Sony ואני צריך את התוכנה שמעבירים שירים מהמחשב אל המיני דיסק תודה

    • 0 תגובות
    • 532 צפיות
  24. Started by oren88,

    שלום, אני יחסית חדש בפורום.. לא משנה עכשיו חח הממ בקשר לשאלה שלי.. חבר שלי סיפר לי על תוכנת קיווץ ישראלית חדשה.. שהיא ממש ממש טובה ומקווצת הרבה יותר מה WINRAR ומה WINZIP.. ממש מקווצת בהרבה .. הוא אמר לי שהידיעה הזאת הופיעה באתר שלכם \ בפורומים שלכם.. רציתי לשאול איפה בדיוק? אני רוצה לקרוא.. ואם אפשר אז גם להוריד אותה.. (הוא אמר שהיא חינמית) תודה רבה מראש הממ אני חושב שמצאתי אבל אני לא בטוח.. http://hwzone.co.il/news/1144176655/13200/

    • 28 תגובות
    • 3.3k צפיות
  25. Started by shishko,

    שלום אנשים.. קניתי HD חדש לאחר שהאחרון שבק חייו לפתע..(לעולם אל תגיד לי זה לא יקרה!!) רציתי לחלק את החדש ל-2 מחיצות אחת להתקנות WIndows וכו' ועוד מחיצה לכל שאר הדברים. הגדרתי בהתקנה של ה-Windows כ-20 גיג'ה לכונן C ואת שאר הזיכרון השארתי Unpartiotion, כי חשבתי שהוא יגדיר את כל השאר ככונן D אז זהו שזה לא קרה, ולאחר שהתקנתי Win אני מסוגל לעבוד רק עם ה-20 גיגה.. אני לא חזק בתחום... האם יש אפשרות להגדיר את שאר 140 גיגה שנותרו ככונן נוסף מבלי לפרמט שוב הכל ולהתקין WIn וכל שאר התוכנות שוב. בקיצור צריך עזרה דחוף אנשים טובים. תודה.

    • 1 תגובה
    • 521 צפיות

דיונים חדשים בפורומים