תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הורדתי את גרסת הטריאל של Illustrator CS3. אבל משום מה אחרי ההתקנה הוא לא מביא לי להפעיל אותו :s05: הוא מביא לי רק הודעה: http://img103.imageshack.us/img103/7340/untitledln8.jpg
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
-
תודה
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
זה מה שרשום אצלי בימיול בצבע אדום Failed to save creditfile - A sharing violation occurred while accessing D:\emule\config\clients.met.SUQWTv2.met.
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום. הורדתי את התוכנה הזו, בגירסתה הכי חדשה, וכשאני מנסה לפתוח קובץ סרט (במקרה זה .avi), אז זה מה שאני מקבל: מה צריך לעשות? אני מניח שזה עניין פעוט של הורדת פלאגין וזהו... תודה רבה מראש.
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
אני מכין לעצמי DOK עם MULTIBOOT (כ7 מחיצות הפעלה שונות) ונתקל במספר בעיות. היות שלהפעיל את המחשב כל פעם מחדש בתהליך הגדרת הGRUB לא כל כך ישים מבחינתי, אני מחפש תוכנה שתדמה תהליך בוט ותטען מDOK. אין לי צורך בזיהוי החומרה כולה, דרייברים וכו'. אשמח להמלצה על תוכנה כזו.
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
היי, אני מחפש תוכנה שאני אוכל להמיר את סרטי האמפג2 שלי לאקסויד, מישהוא מכיר תוכנה פשוטה ומומלצת? תודה רבה!!!
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום רב, אני צריך תוכנה לעריכת סרטונים היא לא צריכה להיות מסובכת, אני צריך אותה רק בשביל הוספת קול לסרטון וכתוביות באמצע ועוד כמה דבר יחסית פשוטים. אני יעדיף תוכנה חינמית ואשמח גם את תביאו את אתר הבית של התוכנה. בתודה מראש Mystery
-
- 1 תגובה
- 610 צפיות
-
-
על איזה פיירוול ואנטי-וירוס אתם ממליצים לי....עד עכשיו השתמשתי בnorton internet security 2004 ואני רוצה משהו אחר כי נורטון מעמיס יותר מידי על המחשב שלי...והמחשב שלי לא משהו... אני צריך משהו טוב ושלא יעמיס על המחשב יותר מידי... ??? ??? ???
-
- 5 תגובות
- 610 צפיות
-
-
אולי מישהו יכול להמליץ על תוכנת בדיקה לרכיבים של מחשב חדש כאשר עוד אין חומר על הדיסק ? עדיף ISO שאפשר לצרוף על CD, להכניס ושיבדוק.
-
- 1 תגובה
- 610 צפיות
-
-
יש לי עכבר G5 התקנתי את התוכנה שמגיעה איתו (SetPoint) ולאחרונה התוכנה כל כמה שעות נסגרת וכל ההגדרות של העכבר חוזרת לברירת המחדל עד שמפעילים אותה מחדש מה יכולה להיות הבעיה ואיך אפשר לתקן אותה?
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
היי, האם מישהו יודע מה צריך לשנות\להגדיר על מנת שבמקרה של סגירה לא רצויה של הדפדפן ניתן יהיה לבחור בהפעלתו שחזור המצב האחרון? (כמו ב-FF הקודם?) תודה.
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
אף פעם לא הייתה לי בעיה כלשהיא... והוא אומר פעם אחת שהשרת לא זמין, פעם אחת הרשימה לא זמינה ועכשיו השירות אינו זמין.. :\\
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
-
היי, אני צריך בבקשה איזו תוכנה חינמית שאפשר לנקות איתה את המחשב בצורה טובה.. משהו כמו window washer, ובסגנון Ad-Aware תודה.
-
- 4 תגובות
- 610 צפיות
-
-
אוקיי אז, אני לא בטוח אם זה מתאים לפורום הזה או רשתות ואינטרנט, בכל מקרה, זה נראה לי מן שילוב. לעניינו - אחי מנסה להתחבר למסן שלו [הוא חי בארה"ב] ללא הצלחה... העברתי חיפוש בפורום לגבי כמה בעיות במסן, מצאתי פתרונות והצעתי אך זה לא הועיל. אני חייב להדגיש כמה דברים - הכתובת והסיסמא הם 100% נכונות [ניסיתי במחשב שלי והוא מתחבר..].. כמו כן, התוכנה עצמה על המחשב שלו מתחברת למסן בכללי [לצורך העניין הם משתמשים שם ב-2 MSN's]. רק על הכתובת שלו אין הצלחה.. אגב , השגיאה שמופיעה בד"כ היא - 8100030d הצעות ופתרונות יתקבלו בברכה רבה... ו.. תודה !
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום לפני בערך שבועים עשיתי שיחזור מערכת ואחרי זה הצייר התחיל לעשות בעיות....(ראה תמונה) מה אפשר לעשות כדי שבעיה זו תסתדר? בתודה שגיא [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 610 צפיות
-
-
-
אני צריך תוכנה, שתסריט את שולחן העבודה, וכל מה שבעצם אני רואה, ושגם תקליט את הקול (יש לי מיקרופון, ואני צריך שהיא תקליט גם אותו, אבל אולי אני אסתדר בלי זה). תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
אהלן. יש תוכנה נוחה שמאפשרת לי להתקין סיסמה על תיקיות ספציפיות שאני בוחר ? תודה
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
משהו שיאפשר גישה למחשב הPC שלי מרחוק. מדריך/תוכנה. תודה.
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
התקתנתי את התוכנה שעבדה בסדר אבל לאחר שהסרתי אותה עדיין קיים כונן וירטואלי של דיוידי. עשיתי לו הסרה אך לאחר שאני מפעיל מחדש את המחשב הוא מזוהה שוב מה עושים.
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום האם אתם יכולים להביא לי תוכנה להפיכת WAVE שנלקח מסרט לAC3 שיהיה בו סראונד למערכת קולנוע ביתי כרגע אני משתמש בתוכנה VEGAS והיא מצויינת אך התוצר הגמור אינו טוב כי הדיבור משתלב בכל הרמקולים ולא אך ורק בסנטר כמו שצריך להיות.
-
- 1 תגובה
- 610 צפיות
-
-
שלום, כאשר התקנתי nero7, בטעות לחצתי על שאני רוצה media player של nero. אבל זה ממש מציק לי. איך אני יכול לבטל אותו ולהחזיר את media player הישן שלי?. בתודה מראש yosda boy .
-
- 1 תגובה
- 610 צפיות
-
-
תגידו מה זה ה R הזאת שמופיעה ליד מהירות ההורדה שם למטה? מאז מהירות ההורדה היא על הפנים,מקסימום 20-30 ומהירות ההעלאה גם השתבשה..
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-


