תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי, הנני מחפש לרכוש תוכנה להתקנה מקומית ( לא לעבוד ישירות דרך ה-Web ), אשר מאפשרת לשלוח פקס דרך האימייל. אשמח אם למישהו יש המלצה ואו התנסות בנושא. תודה. יוסי.
-
- 0 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שלום חברים. אני מנסה להתחבר ל SOULSEEK והתוכנה לא מצליחה לעשות CONNECT לשרת. אני חושד שברק חוסמים, מישהו כאן מחובר ל SOULSEEK תחת 013 ? ולפני שכולם קופצים כאן שאני אסדר את הפורטים, אז א. ה PORT FORWARDING שלי מכוון כהלכה ב. ההתקשרות לשרת בכלל לא תלויה ב PORT FORWARDING שיעבוד
-
- 0 תגובות
- 614 צפיות
-
-
היי דבר ראשון עשיתי חיפוש לשאלה וההודעות היחידות שמצאתי היו משנה שעבר אז לא נראה לי שזה ממש רלוונתי אז אני קונה מחשב חדש מעבד אינטל 2 או 4 ליבות מהדור החדש וגם 4GB זכרון אני חושב לקנות ויסטה אבל לא יודע אם 64 או 32 נראה לי הכי הגיוני ללכת על ה64 בגלל ה4GB זכרון אבל אני מפחד מחוסר תאימות של תוכנות ודריברים ובעיות בכללי מה דעתכם בנושא? אני עד היום היתי עם XP 32 תודה רבה חברים
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
אני מקבל שגיאה כל פעם שאני מנסה לראות סרטון QUICKTIME בFF (תמונה למטה) התקנתי מחדש את QUICKTIME האחרון (7.2) ועדיין זה קורה... הכתובת לסרטון: http://www.tutvid.com/tutorials_pages_subs/AI/onsiterials/ipodgelbar.html אני מקבל שגיאה דומה בIE (תמונה שנייה) מה אני אמור לעשות :s05: [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעייה מוזרה עם אופיס 2007. אני עובד עם מערכת ההפעלה חלונות ויסטה פרימיום. כאשר אני מתחיל גיליון אקסל, ורוצה לשמור אותו, האופיס מיידית מבצע המרה למסמך וורד, כלומר, במקום לשמור את הקובץ כמסמך אקסל זה שומר לי אותו כמסמך וורד. מה יכולה להיות הבעיה ?
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
מישהו יכול להביא לי תוכנה חינמית להסיר אותו?? יש לי כבר ad-aeare וזה לא עוזר.. תודה!
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה בשם 3DMax לעיצוב בתלת מימד. חיפשתי בגוגל וכל מה שמצאתי זה אתרים בסינית או יפנית, אנערף. אני אשמח אם מישהו יוכל לתת לי לינק לגירסה הכי חדשה (7.0 נראה לי) כי אני לא מצליח למצוא את התוכנה בשום מקום.
-
- 3 תגובות
- 614 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי איך אני נועל כלומר הגנה לחלק מגיליון אני רוצה שרק עמודה או שורה מסויימת תינעל ורק בה לא נוכל לשנות נתונים! תודה מ
-
- 0 תגובות
- 614 צפיות
-
-
משום מה בחלון המרכזי של ה WINAMP (MAIN WINDOW) הוא לא מגיב ללחצני המקלדת א"א ךהעביר שירים לעצור או להתחיל נגינה, ניסיתי הסרה והתקנה מחדש ולא עזר, יש למישהו רעיון ?
-
- 3 תגובות
- 614 צפיות
-
-
איך מתקינים EMULE חדש על ישן כדי שישמר הקרדיט???
-
- 2 תגובות
- 614 צפיות
-
-
כאשר אני מנסה, לכתוב בעברית או לראות את הכתוב בעברית, בתוכנות כמו אימול או אי סי קיו הכתוביות מוצגות בסימן שאלה. איך פותרים את הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 614 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש.. ואני לא יודע בדיוק איזה דרייברים צריך להוריד ומאיפה, ולמה. אשמח אם תתנו לי כאן קישורים ישירים לדרייברים, או שפשוט תגידו לי למה אני צריך למצוא דרייברים. Q6600+ac freezer 7 pro ABIT IP35 Geil DDR2 4096mb 800mhz BFG Nvidia GeForce 8800GTS OC 512mb PCIe 2.0 Samsung Sh-203B NZXT Hush + SeaSonic S12ll-500 500W Hauppauge winTv-PVR-150 MCE Logitech Cordless Desktop MX 5000 Laser Microsoft OEM Vista Premium ENG 32Bit המון תודות!
-
- 3 תגובות
- 614 צפיות
-
-
כשאני צורב VCD בNERO אני לא מצליח לעשות שהמסך ישמר בגודל המקורי או לפחות שאני אראה אותו ב-16:9 איך אני עושה את זה ?
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
-
הי יש לי סרטים ממצלמה דיגטלית בפורמט של XVID ו DVIX אכשיו רני רוצה להפוך ל SVCD או ל DVD (כידי להראות בDVD שלי) איזה תוכנה עושה את זה הכי איכותי והכי לא מסובך...?? קניתי סרט לDVD ואני רוצה לעשות לו גיבוי יש לי צורב DVD מינוס של טושיבה עשיתי לו אם DVDSRINK גיבוי....הכול טוב ויפה... אבל כאשר(איך לא) נשבר לי הסרט המקורי (המכה של אחים קטנים)רציתי לעשות עוד גיבוי לגיבוי אבל זה לא נותן לי לשכפל את הגיבוי לא נרו6 הכי חדש ולא DVDSRINK הוא קורא כמה שניות ואז מפסיק ב ERROR מה לכול הרוחות זה יכול להיות????? ??? ???
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
שלום. ברשותי כמה צורבי DVD (ראה מפרט) במסגרת העבודה יש לי צורך לצרוב כמיות גדולות של חומר. עד כה השתמשתי ב-CLONE DVD של SLYSOFT בכדי לצריב 3 DVD במקביל. פשוט פתחתי את התוכנה 3 פעמיים. כעת יש לי צורך לצרוב כמות גדולה של CD ... ניסיתי לבצע זאת באמצעות CLONE CD של אותה חברה. אבל זה בלתי אפשרי. משום מה הצורב של NEC ושל Optiarc לא תומכים בצורה יציבה בתוכנה. פעם מצליח ופעם לא, אני צריך משהו יציב, אחרת זה לא מסחרי ... NERO 7 לא מסוגלת לבצע זאת. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
אהלן. יש לי אקפלורר 7 ולא עובדים לי הסרטונים של וואלה. הורדתי חבילת מקודדים של Divx ושל K-Lite ועדיין זה לא עובד לי. מה אפשר לעשות? תודה.
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
קטע מוזר, כל פעם שמישהו מסויים שולח לי הודעה לאייסיקיו האייסיקיו שלו נכבה, ואם הוא שולח לאחרים זה לא קורה, יש לכם מושג למה ?
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
שלום ידוע למישהו אם קיימת גרסאת 64 ביט של WINRUNNER ? יש בעיה בהתקנה של התוכנה (נסיון של 30 ימים, לפני ראיון עבודה...) על ויסטה 64 ביט..
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
שאני לוחץ דאבל קליק על תמונות במחשב (על חלקן הגדול), לוקח להם הרבה זמן לעלות, חוץמיזה המחשב עובד סבבה ברוך ה'...
-
- 3 תגובות
- 613 צפיות
-
-
שלום לכם. רציתי לשאול מאיפה אני מוריד את התוכנה live cd...?? ומה בדיוק התוכנה עושה ???
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
התקנתי את הפיירפוקס 2 נראה לי שהוא יותר איטי. מה דעתכם? הוא שווה יותר מהגירסה הקודמת?
-
- 3 תגובות
- 613 צפיות
-
-
שלום, יש לי קובץ אימג' ape עם ה cue שלו אבל צריבה לא מצליחה ככה (התוכנה מבקשת את ה wav המתאים) איך מתקדמים??
-
- 3 תגובות
- 613 צפיות
-
-
היי יש לי על המחשב קבצי WMA וwinamp ו media player לא צליחים לקרוא אותם. מה צריך לעשות כדי לקרוא אותם? בתודנ נראש Install
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
בעיה שכבר הורדתי את תוכנת FLASH ועוד כמה אבל לא עוזר אני מצרף בזה קובץ שתוכלו לראות תודה.... [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 613 צפיות
-


