תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מחפש תוכנה אמינה לשיתוף קבצים שיש בה את הקבצים שיש באימיול
-
- 3 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שלום יש לי במחשב 2 תקיות שלא רוצות להימחק אז אני מחפש איזו תוכנה שתימחק אותם יש המלצות? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 634 צפיות
-
-
זה אפשראי לנווט קול של תוכנה מוסימת ליציאה אחת וקול מתוכנה אחרת ליציאה אחרת?
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
מותקן לי במחשב הגרסה האחרונה (11) והכרטיס מסך שלי תומך ב 10.1. רציתי לדעת האם זה מהווה בעיה שהגרסה לא תואמת את הגרסה של הכרטיס מסך? וכיצד אני יכול להתקין גרסה של 10.1. תודה רבה מראש
-
- 3 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני משתמש בגרסא 1.5 , וכשאני מעלה עמוד עם מספר תמונות, Firefox מפסיק להעלות את העמוד לפני שעלו כל התמונות. בדרך כלל רק רוב התמונות עולות, ורק לאחר 3-4 לחיצות על Reload התמונות הנותרות מופיעות. כל עזרה תתקבל בברכה...
-
- 3 תגובות
- 634 צפיות
-
-
מישהו יכול להגיד לי איפה קיבינימאט נמצאת האופציה בפיירפוקס שבה בכל פעם שאני פותח אותו ייפתחו אטאבים שהיו פעילים כשסגרתי אותו?! ושאלה נוספת היא למה אני לא מסוגל לראות סטרימינג (של ערוץ הספורט לדוגמא) למרות שהורדתי את ה - ACE codec pack ?
-
- 4 תגובות
- 634 צפיות
-
-
איך אני יכול להשיג סקינים לICQ 5 ?? או איזה תוכנה שמכינה סקינים לICQ 5 ??
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שלום לכם אנשים ,אני חדש פה ולא כל כך מבין בנושאי הפורום אז רציתי לשאול אותכם שאלה: אם יש לי תוכנת עריכה על המחשב וברצוני לערוך עליה סרטים שיועברו לקלטת VHS אז איך אני מחבר את הוידיאו למחשב שלי כדי לערוך סרטים?? ד"א למה כשאני מנסה לערוך סרט במחשב שלי(לא דרך הוידיאו..) הוא או מראה לי מסך שחור או שהוא מראה לי את הקטע הארוך בקפיצות תמידיות??. אני משתמש בעותק חוקי של ADOBE PREMIER 1.5. רציתי גם לדעת אם ניתן לשים רקעים בתוכנה ?? תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
איזה גירסא/מהדורה טובה יותר ? 1 - Premium Edition 2 - Ultra Edition ואם מישהו יוכל להסביר לי מההבדלים ביניהם אני גם אשמח..
-
- 3 תגובות
- 634 צפיות
-
-
מהכותרת הבנתם בטח איזה תוכנות עושות את הבעיה, אני מנסה להתקין Norton PersonalFirewall גם 2002 וגם 2003 ויש בעיה, באמצע ההתקנה הוא מעלים את החלון ולא רואים אותו יותר, אחרי שעושים ריסט למחשב לאחר ההתקנה התוכנה לא מגינה אוטומטית על המחשב ואי אפשר לשנות את זה {ניסיתי}, והיא יוצאת הרבה פעמים שאני בתוך התוכנה מעצמה, בקיצר יש בלאגן, יש לי Microsoft Windows 2000Pro + Windows 2000 Service Pack 3, אותו דבר קורה לי גם עם ה-ZoneAlarmPro, ממש מעצבן, אני לא יכול להתקין שום תוכנת הגנה. אז מהר זה דחוף, תעזרו לי כל מי שיודע. תודה מראש, מתן.
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
טוב ככה אני מחפש 2 תוכנות : 1) נכון שאתם משחקים באיזה משחק ואתם רוצים להקליט חלק מאותה פעולה שאתם עושים וכול זה ??(עם אזיה תוכנה אני יכול להקליט?? כיאילו להפעיל את המשחק ולהקליט ..) 2)תוכנה שאני יש לי סרט ואני רוצה לערוך אותו .. להוסיף לו עוד חלקים וכאלה .. כמו שעושים עם תמונות בWindows Movie Maker תודה רבה אנשים ..
-
- 2 תגובות
- 634 צפיות
-
-
אני משתמש בעכבר של לוגיטק MX1100 אלחוטי , כשעוברים לעכבר חוטי התופעה נפסקת מייד , אז יתכן וזה לא קשור לכרטיס מסך ..... כמו כן תוכנת ההתקנה של logitech הוסרה אף היא . לאחר זמן ממושך בה העכבר החוטי הוכיח את עצמו , חיברתי את הMX1100 האלחוטי למחשב שוב , הפעם ללא תוכנית ההתקנה שלו , רק סתם ככה , ותוך כמה דקות הסמן הוגדל שוב. אשמח אם תשתפו תובנות שלכם לגבי זה ומה לדעתכם מקור התקלה , כי נראה לי שזה לא ATI אשמים כאן
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב כמו שאתם יכולים ליראות בחתימה. אז ככה...היום ניכנסתי למחשב הכל טוב ויפה... ואחרי הצהריים שמתי קטודה של CoolerMaster בצבע ירוק וגם הוצאתי את הכבל ATA של ההארדיסק ושל הסידירום כדי שיהיה יותר נוח להרכיב. וגם שמתי כבל מעוגל של VANTEK לסידירומים וכבל מעוגל של TT לפלופי אבל להרדיסק לא החלפתי. שמתי הכל...ואז שהמחשב עולה הוא רשם שהוא לא מזהה את ההארדיסק. אז החלפתי הוצאתי שניתי....מה לא ניסיתי...בסוף המחשב עלה אבל לאחר הרבה זמן מתי שהונדואוס ניטען. ואז שוב התעסקתי וניסיתי הכל כדי לסדר את הבעייה(זה בחיבור של ההארדיסק הייתה לי את הבעייה הזתא פעם) ואז הצלחתי והוינדואוס פעל כרגיל אבל הקול של הוינדואוס שהוא עולה קירטע ממש!!...ואז אפילו שאני מזיז את העכבר הוא מקרטע ושם ש…
-
- 3 תגובות
- 634 צפיות
-
-
מפרט: amd 3200 gigabyte gak8n ultra 9 gigabyte x800xl 512x2 kingston תוצאה היא: 4008 מספק?
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
-
-
חייב עזרה הדיסק קשיח שלי דיי נדפק אבל עדין יש לי גישה אליו הוא "תקין" הבעיה יש עליו מידע שאני חייב להציל מה התוכנה הכי רצינית שיש להצלת מידע מדיסקים קשיחים? אני יודע שיש תוכנות שגם יכולות להיכנס עמוק עמוק גם למידע שנמחק לפני הרבה זמן. מה הכי מומלץ? אפשר גם תוכנות בתשלום.
-
- 2 תגובות
- 634 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שאפשר נגיד לקחת המון סרטונים קצרים קצרים של דקה או 20 שניות לא משנה כמה ולחבר אותם ולעשות בן כל סרטון איזה טקסט מקצועי מעבר מקצועי ולצרוב אותו לידיוידי בלי צורב דיוידי יעני SVCD ו VCD ושיהיה אפשר להכין גם תפירטים מקצועיים או רגילים אותו דבר בשביל לעשות תמונות תודה רבה לעוזרים compman112
-
- 4 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שלום. איפה אפשר להוריד DirectX 10? חוץ מהאתר של מיקרוסופט כמובן. בתודה מראש
-
- 2 תגובות
- 634 צפיות
-
-
הנרו שלי has expired, ואני צריך לצרוב תלינוקס שלי... =P אבל אין לי איך... למישהו יש תוכנת צריבה טובה, שניתן לעשות בה בורן אימאג', ושהיא בחינם?
-
- 2 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שלום כשאני מעלה דף אינטרנט שיש בו הרבה תמונות (למשל חיפוש תמונות של גוגל) לוקח לFF הרבה זמן לטעון את הדף לאות IE שלוקח לו כמה שניות אבל אם אני מעלה דף שיש בו מאט תמונות הוא עולה תוך שניה. יש דרך שהFF יטען דפים מרובי תמונות מהר? או שזה עוד דבר שצריך להתרגל אליו בFF תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 634 צפיות
-
-
המצלמה הנפוצה עם ה 6 לדים וכפתור שליטה בעוצמת האור. לא מוצא דרייברים, לפי מה שהבנתי הדגם שלה הוא LTI-359A. אבל עדיין לא עזר לי ממש. מישהו משהו ? תודה מראש. Windows 7 64x
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
-
-
כשהאימיול מבצע חיפוש,איך הוא עושה את זה? כלומר כשהוא שולח בקשה לחיפוש למחשב השני, האם הוא משתמש בפס הרוחב שהוקצה לו ע"י המשתמש כיחידה שלמה,או שהוא משריין רוחב פס מסויים להעלאה של קבצים,רוחב פס מסויים לחיפוש פריטים(בשורת החיפוש),רוחב פס מסוים לחיפוש מקורות וכו'...? אם נניח שהוא משתמש בכל הרוחב להעלאת קבצים,האם הוא יוכל לבצע חיפוש תוך כדי כך?
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
יש לי צורב BENQ 4300U, הוא נהדר והתוכנה שבאה איתו ממש קלה אבל היא לא מחלקת תמונות, כלומר עם אני שם שני תמונות או שלוש או ארבע או כל מספר הסורק שומר את זה כתמונה אחת גדולה, יש תוכנה איזו שהיא שיכולה לחלק את התמונות אוטומטית? או שזה תלוי בסורק?
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שלום חברים התקנתי השבוע ויסטה, סוף סוף. ותוכנת הבבילון לא פועלת כראוי: 1. בדף אינטרנט היא לא מגיבה כלל; אפילו לא נפתח החלון!!! 2. על שולחן העבודה, נפתח החלון, אך ללא יכולת לקרוא דבר!!!!!!!! ; כמובן שאם אקליד מילה לחיפוש בחלון, אקבל פירוש. וכו... האם מישהו נתקל בבעיה דומה? האם למישהו יש מושג איך לפתור את הבעיה? אשמח לקבל עזרה.
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
-
-
איפה התקיה בה נשמרים הםקסים היוצאים בפקב האינטגרלי שמגיע עם XP תודה, אפילו אם אף 1 לא יודע...
-
- 6 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שלום, אני מתקין את MATLAB על המחשב שלי, ואחרי שאני מכניס את ה-CD השלישי שהוא מגיע ל-97% הוא כאילו נתקע, בדקתי והתוכנה היא ב-RUNNING וכן אני רואה שמתחלפות כל פעם התמונות בזמן ההתקנה. האם זה אמור להיות ככה? כמה זמן אני אמור לחכות? תודה
-
- 2 תגובות
- 634 צפיות
-


