תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום רב, ניסיתי להתקין את תוכנת "פוטושופ 7" בעברית, וקיבלתי את הודעת השגיאה המצורפת. יש דרך לגרום לתוכנה לעבוד בכל זאת? מצורפים גם קבצי ההתקנה. תודה מראש! [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
כל פעם זה מוחק לי סיסמאות באתרים http://img529.imageshack.us/img529/7118/ccleanerqu7.jpg
-
- 2 תגובות
- 639 צפיות
-
-
כשאני צורב CD רגיל אני בוחר בX24 אבל כשאני מתחיל לצרוב הצריבה מתבצעת בX48, זה התחיל רק השבוע. מישהו יודע איך לסדר את זה? תודה.
-
- 6 תגובות
- 639 צפיות
-
-
ביום חמישי האחרון, הרצתי Junkware Removal Tool במחשב של אימי, כדי לזהות שאריות אפשריות של נוזקות. לתדהמתי הרבה, בדוח של התוכנה, התברר לי כי התוכנה מחקה את התוכנה Free Youtube Downloader שאחי התקין שם. מה הסיבה לכך?
-
- 0 תגובות
- 638 צפיות
-
-
אחרי שאקווהמארק מסיים את הבדיקה הראשונה זה עושה לי את השגיאה הבאה TERMINATION: Exception Caught Code: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION Info: The thread tried to read from or write to a virtual address for which it does not have the appropriate access. Flags: 0x00000000 Addr: 0x0ff6266a eax: 0x00000001 ebx: 0x1e5303e4 ecx: 0x00000001 edx: 0x00000091 ebp: 0x0012f954 edi: 0x00000091 esp: 0x0012f940 eip: 0x0ff6266a esi: 0x0012f95c segc: 0x001b segd: 0x0023 sege: 0x0023 segf: 0x003b segg: 0x0000 segs: 0x0023 מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש באקספלורר 7 עם וינדוס ויסטה ושמתי לב שגם אצלי וגם אצל חבר שלי כל הזמן הדפדפן בשלב כלשהו נתקע וצריך לעשות סיום משימה ולסגור את האקספלורר ולהפעילו מחדש... האם למישהו יש פתרון לבעיה המעצבנת הזאת? תודה ושבת שלום.
-
- 2 תגובות
- 638 צפיות
-
-
התוכנה עובדת בצורה מאוד פשוטה והיא מאפשרת לכם לראות מה לוקח מקום בכונן וכמה אחוזים,אותו הדבר ניתן לעשות לתיקיות ולפ סיומות קבצים. מאוד שימושית,היא מאפשרת לך לדעת מה למחוק כדי לפנות מקום בכנון. ועוד פלוס גדול - אין צורך להתקין אותה. http://www.webattack.com/get/disktective.html שימושית להפליא.
-
- 2 תגובות
- 638 צפיות
-
-
אני רוצה להפעיל את תוכנת הסורק והורדתי את הדרייבר מהאתר של זירוקס וההתקנה מתחילה אבל בסיום לא מתקבל icon של תוכנת הסריקה אם מישהו יכול לעזור אשמח מאוד נועם
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
מחפש תוכנה שפנה אוטמטית זכרון ולא תתן למעבד להגיע לאחוזים גבוהים מכירים משהו ? או עם מה אתם עובדים ?
-
- 6 תגובות
- 638 צפיות
-
-
שלום רב... עשיתי המרה קטנה של כמה סרטונים ואלה הקבצים שיש לי: VTS_01_0.BUP VTS_01_0.IFO VTS_01_1.VOB VTS_01_2.VOB VTS_02_0.BUP VTS_02_0.IFO VTS_02_1.VOB VTS_02_2.VOB VTS_03_0.BUP VTS_03_0.IFO VTS_03_1.VOB VTS_03_2.VOB אז איך אני עושה שיהיה לי את video_ts.ifo ואת video_ts.bup כי בלעדיהם אני לא יכול לצרוב |: תודה מראש,עידן.
-
- 0 תגובות
- 638 צפיות
-
-
אם אני יוצר אנימציה פשוטה ב-3dmax איך אני יכול לייצא אותה לפלאש באיכות גבוהה וברקע שקוף?
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
שאני מנסה לפתוח קובץ במייל הוא לא נותן לי,רק את האופציה "שמור" למישהו מוכר ?
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
שלום לכולם! אתמול כשאחי היה על המחשב ואין יל מושג מה הוא עשה אז כל הקבצים של המוזיקה בפורמט MP3 והכל פשוא הפכו לקבצים כאלה לא מוכרים. כשאני לוחץ עליהם להפעיל אותם הם עודים והשיר מתנגן אבל התמונה של הקובץ לא הופכת לסמל הזה של המדיה פלייר. וגם כשאני רוצה לצרוב תמונות בנרו אז כשאני בוחר מהירות ומתחיל לצרוב הוא לא מזהה ששמתי דיסק ריק בכונן למרות ששמתי! למישו יש מושג?
-
- 2 תגובות
- 638 צפיות
-
-
שלום לכולם! עוד כמה ימים יש לסבא שלי יום הולדת ואני עושה לו מצגת יפה!! עושים לו מסיבת הפתעה רציתי לעשות אנימצייה קאילו נגיד בצבע כחול זוהר כזה מ 1 עד 70 רצה מהר מהר וב 70 זה עוצר ועושה זיקוק כזה האם אין לכם אפשרות לעשות לי עד 70 לפחות ככה: 10,20,30,40,50.... עד 70 לפחות ככה בבקשה זה באמת דחוף!!
-
- 0 תגובות
- 638 צפיות
-
-
-
כמצוין לעיל, בתפריט הadd ones אני מקבל רק theme אחד. אני חושב שזה הסטנדרטי של השוא"ש. זה למרות שהשוא"ש אצלי פועל עם theme אחר, והעידכונים דוקא מראים themes אחרים. יש הסבר למישהו?
-
- 6 תגובות
- 638 צפיות
-
-
what is firewall ? and from where i can download it i have sp1
-
- 2 תגובות
- 638 צפיות
-
-
אז ככה קניתי קבל שאני מחבר לטלוויזיה שלי ואז למחשב אבל שאני מחבר יש לי רק 3 רזולוציות והם יחסית קטנות כי אני מחבר ל פלזמה 41 אינץ אז השאלה היא זאת אני צריך איזה תוכנה או דריבר שמסדר את זה? אם כן מה? או שהקבל הוא לא טוב ואני צריך להחליף? אם כן אז למה? יש לי XP 32 ביט והכרטיס מסך 8800GTX של MSI NVIDIA תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
אני לא מבין מה קרה,היום בצהריים הכל עבד כמו שצריך ועכשיו כשהדלקתי הוא פשוט לא מתחבר(ראה תמונות). ??? החלפתי את הפורטים שהיו לפורטים:6008 ו6984,אבל לא היה שום שינוי. לפי התמונות ניתן לראות שהKAD דווקא היה מחובר אבל הוא היה במצב של :FIREWALLED,שמתי לב שהמצב הזה תמיד יורד כאשר מתחברים לשרת. ליתר ביטחון(למרות שזה לא קשור) החלפתי את קובץ ה SERVER.MET בהכי מעודכן. עריכה-עכשיו הורדתי את הפירוול(של וינדוס),והבעיה ממשיכה. עריכה2-אוקיי,מסיבה כלשהי הוא התחבר(או היה כתוב שהוא התבר),וכך זה היה זמן מה,אבל כשעשיתי ריסטרט ועוד הפעם הדלקתי את התוכנה,הוא ממשיך בלא להתחבר לשרתים. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 638 צפיות
-
-
אהלן, לאח שלי יש כל הזמן מסכים כחולים במחשב. יש לו מערכת הפעלה של Vista Home Premium SP1 בדקתי ב-WINDBUG מה הבעיה, וזה כותב ש-Probably caused by : Mpfp.sys ( Mpfp+7412 ) אפשר בבקשה הסבר למה זה קורה?
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה במסנג'ר עם חלק קטן מהאנשים ברשימה שלי[בערך 2 אנשים..] שלפעמים אחרי שאני מקבל מהם קובץ, המסנג'ר מקפיץ לי הודעה עם הסמל של הפיירוול של מיקרוסופט שאומרת שאני לא יכול לקבל את הקובץ כי הוא נחשד למסוכן ואני לא יכול לקבל אותו אחרי ההודעה אני לא יכול לפתוח את הקובץ, והוא נעלם מתיקית הקבצים שקיבלתי... גם בחיפוש במחשב אני לא מוצא. מיותר לציין שהקובץ ממש לא מסוכן, ושאנשים אחרים קיבלו אותו בהצלחה וזה לא הקפיץ להם שום הודעה.. הפיירוול של הווינדוס מכובה, והגדרתי בהגדרות של המסנג'ר שלא יסרוק קבצים עם אנטיווירוס. הבעיה הזאת מאוד מעצבנת אותי - יש פתרון? תודה, אבי.
-
- 0 תגובות
- 638 צפיות
-
-
אני משתמש בZONE ALARM 5.1 ואפשר להגיד שאני מרוצה מהעבודה שלו כי לחסום 10000 האקרים בשבוע זה לא פשוט רק הבעיה היא שהאינטרנט נהיה איטי והוא נתקע יותר פעמים כשZONE ALARM מופעלת מה אני יכול לעשות כדי שהאינטרנט יעבוד יותר מהיר ולא יהיו תקיעות? ועוד דבר הוא חוסם ספיוור מה שהspybot לא מוצא לי למשל כשאני רוצה למחוק ספייור זה לא מוחק לי את זה וזה מופיע כל הפעלה מחדש של המחשב מה אני יכול לעשות? להפעיל במצב בטוח ולמחוק?
-
- 2 תגובות
- 638 צפיות
-
-
שלום לכם, בעקבות בעיות במחשב של אבא שלי עם הOE שטענו שאין מספיק זיכרון/שטח דיסק, החלטתי לחקור את העניין. (חוץ מזה שהמקום בC מתחיל להצטמצם) העברתי את הקבצים למחשב שלי ונפטרתי מרוב ההודעות, אך להפתעתי, לא רק שנפח הקובץ לא קטן, אלא להפך, גדל בכמה KB. עכשיו המייל עדיין לא עולה, והתיבה שלו מתחילה לגדול ולגדול. מה לעשות? בתודה מראש, Ameralis Zaiir
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
כשאני לוחץ על ההתקנה של נרו זה פותח את ההתקנה הראשונית שזה חילוץ הקבצים ל - TEMP של ווינדוס לאחר שזה מסתיים לא קורה כלום ממש כלום נאדה בדקתי ברשימת ה - Processes והקובץ SetupX (קובץ ההתקנה של נרו) רץ שם ניסתי גם לחלץ את קובץ ההתקנה הראשוני לבד ולאחר מכן ללחוץ על קובץ ההתקנה SetupX וגם כאן הוא רק רץ ב- Processes יש למישהו מושג למה זה קורה??? ואיף אפשר לפתור את זה???
-
- 2 תגובות
- 638 צפיות
-
-
אני לא מעונין שזה יקרה חיפשתי בהגדרות שלו ולא מצאתי כיצד אפשר למנוע פתיחה של כל קישור בחלונית חדשה?
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-


