עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. התקנתי (ברוב טיפשותי) את חלון המבזקים של ואללה. עכשיו, כאשר איני מעוניין בו יותר, אני לא רואה שום דרך להוריד אותו. אין כלום במסגרת add/remove programs או אפילו בסיפריית ההתקנה שלו. למישהו יש מושג מה עושים איתו?

    • 1 תגובה
    • 643 צפיות
  2. Started by moshiko69,

    רציתי לדעת האם באנטיווירוס ESET יש גם FIREWALL?

    • 2 תגובות
    • 643 צפיות
  3. בשולחן העבודה למטה בצד שמאל איפה שהאנטי וירוס והתוכנות שפועלות אין לי את הלחצן של הקול בצורת עיגול אפור שאפשר להנמיך ולהגביה איך אני מחזיר אותו לשם

    • 1 תגובה
    • 643 צפיות
  4. Started by nehmia,

    מה התוכנה הכי טובה ומהירה לשתף בה סרטים ?

  5. Started by Sweet_Tooth,

    הורדתי קובץ mpeg אבל לצערי יש בו בעיות באודיו, אז רציתי לדעת אם יש אפשרות לתקן את הבעיות ההלו?

    • 0 תגובות
    • 643 צפיות
  6. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    כול פעם שאני ניכנס לתוכנה זה כותב לי ב Status System Status:Attention וזה אתם יודעים מה זה אומר וזה אומר לי את זה ביגלל שה E-Mail Scaning סגור (OFF) ואין לי שום דואר (כי אחי משתף את האינטרנט והדואר אצלו). האם יש איזשהי דרך לעשות שזה יהיה על OK?

    • 4 תגובות
    • 643 צפיות
  7. Started by נילס,

    שלום לכולם. אני מתעניינת ללמוד עיצוב גרפי ועיצוב אתרי אינטרנט אבל תעודה. האם מישהו יכול להמליץ לי על מקום ששם אני יוכל לרכוש את כל הכלים לעצב וגם ללמוד את התוכנות? -הרבה ממליצים על מנטור אבל מישהי שלמדה שם אמרה לי שהכל שם על קצה המזלג בחצי שנה אי אפשר ללמוד 4 תוכנות. האם מישהו למד שם ויכול לעזור לי? -מכללת סלע רוצים המון כסף האם זה מצדיק את זה? אני כבר מבולבלת תעזרו לי. תודה.

    • 0 תגובות
    • 643 צפיות
  8. Started by yaron10,

    שלום שמי ירון ויש לי בעייה שהיא דיי נדירה רוב האנשים אומרים שאין להם את זה שמעו אני בא להכנס לאתרי הורדות שלא אפרסם את שמם רושם לי את ההודעה הבאה :This server does not accept known web page mining tools like Custo. powered whit Protector System ולכן זה לא מכניס אותי ויש לי נורטון 2003 ותוכנת רוגלות חלק אמרו לי שזה פייראוול פליז אנשים מי שיודע מזה אומר ואיך לפתור בבקשה

  9. Started by ftzahi22,

    יש לי במחשב כמה סרטים בפורמטים שונים כמו AVI MPEG MOV ... רציתי לדעת האם יש תוכנה (תוכנה אחת) שאוכל בעזרתה להפוך את כל קבצי הווידאו לדיסק DVD שהיא כבר עושה הכל לבד : המרה צריבה וכל צה שצריך .. תודה

    • 6 תגובות
    • 643 צפיות
  10. הרצתי בדיקה למשחק ב canyourunit.com ובתוצאות נאמר לי שאני צריך לעדכן דרייברים, הנה תמונה: נכנסתי לקישור של ה FREE UPDATE DRIVER וזה נכנס לי לאתר הרישמי של NVIDIA, עשיתי חיפוש לכרטיס המסך שלי, ומסתבר שיש לי את הגרסה הכי עדכנית 175.16 ל 8600GT. ובתמונה הוא מראה לי את אותה ההודעה בקשר ל Sound שלי.. אין לי מושג מה אני אמור לעשות.. הרי יש לי את הגרסה הכי עדכנית לפי NVIDIA, האם האתר פשוט טעה? בנוסף נכנסתי גם ל Device Manager שלי ואין שם התקן בלתי מזוהה (הסימן שאלה הצהוב הזה) או משהו.. ניסיתי לעשות UPDATE לדרייברים שם וזה לא מצא כלום.. למישהו יש פיתרון ? תודה מראש, אורן.

    • 3 תגובות
    • 643 צפיות
  11. Started by danidin1313,

    כבר שני מחשבים יש לי. שניהם חדשים. אני מתקין את הדרייברים של הקול כראוי. בכל אופן אחרי זמן מסויים של שימוש במחשב. המחשב מפסיק להשמיע קול. וכשאני בודק בבקר קול כתוב שאין לי התקני שמע. (כאילו נאבדו לי הדרייברים של הקול.) ואז אני צריך לאתחל את המחשב וחוזר חלילה. שני המחשבים עם אותו מערכת הפעלה. (ווינבורג אקס פי אס פי 3 ) האם זה קשור לחומרה (למערכת הפעלה?) או לתוכנה. מה אני יעשה לעזאזל? עזרו לי אנשים טובים. (וניסיתי גם את הדרייבר הכי מעודכן שייש ללוח שלי. אסוס פרו)

    • 3 תגובות
    • 643 צפיות
  12. Started by boogie,

    ערב טוב אני חייב את עזרתכם ! יש לי קובץ סקריפט ב PHP ו CONTACT FORM בפלאש אני מתכוון לצור קשר ! אז עשיתי בדיקה קטנה העלית את זה ל lycos.co.uk פתחתי שם חשבון והכל שם עובד מעולה ויפה ושולח אי מיילים לאן שכתבתי שישלח אבל יש 2 בעיות ! אחת מהן זה כשהאי מייל מגיע לי הוא לא כותב ממי הגיע הדואר הוא רק מראה חשבון של אי מייל שכאילו פתחתי בלייקוס שבא בחינם עם החשבון ! ולא מראה את האי מייל שאני כתבתי למשל ! רק פעם אחת זה הראה לי ואחרי זה .זה התחיל להשתגע ופשוט מראה לי אי מייל של לייקוס בעיה שנייה יש לי שרת נוסף ששם כל האתר שלי נמצא והכל ושם אין לי SMTP לפי מה שכתוב בגלל שזה חינמי עכשיו אני עשיתי 1+1 אמרתי את הכל האתר אני יעלה לשרת השני ואת הצור קשר אני יעלה ל LYCOS ובטוח זה יעבוד פעם…

    • 0 תגובות
    • 643 צפיות
  13. ערב טוב לכולם! אני מנסה להסיר את הקאזה 3 שהתקנתי והמחשב מראה לי שגיאה מוזרה כזאת ואני לא מצליח להפתר מהתוכנה הזאת..... מה עושים? ההערה מוצגת למטה... [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 643 צפיות
  14. Started by Holy,

    יש לי שני קבצי pdf שבכל אחד מהם עמוד אחד אני מחפש דרך ליצור משניהם קובץ אחד עם עמוד אחד כאשר שניהם יופיעו אחד על השני (והלבן יהיה שקוף) יש לי abode acrobat 7.0 pro מישהו יודע איך לעשות כזה דבר?

    • 0 תגובות
    • 643 צפיות
  15. מחשב חדש. הותקן נורטון מה עוד מומלץ להתקין כדי להגן עליו. אשמח לקבל הסברים על ההבדלים ביון וירוסים לרוגולות ולכל שאר הטפילים תודה

    • 3 תגובות
    • 643 צפיות
  16. Started by RayZ,

    יש לי בעיה עם פוטושופ 9 CS2. נגמר לי ה 30 יום. בקיצור,אני מקיש סיריאל (סיריאל נכון,וזה בדוק!) והוא מאמת את הסיריאל,ובאמצע הוא מציג לי שגיאה שתוכלו לראות בתמונה מתחת. שום סיריאל אחר לא מצליח להגיע למד הירוק שמאמת את הסיריאל,רק הסריאל הזה. מה לא עשיתי? שחזור מערכת,הפיכת התאריך,שום דבר לא עזר. התמונה: [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 643 צפיות
  17. Started by moshehason,

    שלום, שאלתי היא איך נקראת תוכנה שחוסמת מאנשים לפרוץ אלי למחשב. תודה לקוראים, moshe

    • 1 תגובה
    • 643 צפיות
  18. חברים אני מחפש את התוכנה האולטימטיבית להפיחת DVD ל קובץ AVI ? תודה לכל מי שעוזר.

    • 2 תגובות
    • 643 צפיות
  19. Started by devek,

    התקנתי לפני שבועיים בערך את התוכנה הזאת ולפני איזה כמה ימים ראיתי איזה קובץ לא מזוהה (קובץ טקסט) אז מחקתי אותו.. מאז אני האנטי וירוס לא עובד ואני מקבל את שתי ההודעות האלה: עכשיו כבר התקנתי אנטי וירוס פלוס פיירוול של מקפי אז אני לא צריך את Kaspersky אבל אני מעוניין למחוק אותה ועד עכשיו לא מצאתי שום דרך! אז בבקשה תעזרו לי תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 643 צפיות
  20. הדוידי שלי לא תומך בפורמט mpg ואני מעוניין להמיר סרטים מmpg ל avi ניסיתי עם כמה תוכנות וגם עם winavi וזה לא הלך זה תקוע מאוד . יש תוכנה שתמיר את זה בצורה חלקה בלי בעיות ? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 643 צפיות
  21. Started by avi2014,

    בזמן האחרון הסימניות בדפדפן כל הזמן נעלמות לי..אני שומר אותם מחדש ובפתיחה של המחשב מחדש הם שוב נעלמות.. היום זה הגיע למצב שאני אפילו לא יכו לשמור תסימניות.. יש פיתרון?

    • 0 תגובות
    • 643 צפיות
  22. Started by idofr,

    הייייי בנתיים זה רק הגוף למה ניראה לי לא יאהבו את זה פה ממש אם אני יפרסם תמונות שלה ערומה... שיהיו בגדים יהיה גם תמונות של הגוף תהנו וכרגיל תגיבוו חג שמח היייי אז ככה סיימתי אותה אבל לא הייתי מרוצה מהיד אז עשיתי יד חדשה ואז מהרגע שבאתי לחבר אותה הכול התחיל ליפול בגלל בעיות של אי התאמת פולינומים אחד לשני עכשיו אפשר לסדר את זה אבל זה יקח לפחות 3-4 שעות ולפחות גיגה של ראם ואת שינהם יש לי מה גם שהמטרה הייתה ללמוד לעצב גוף אנושי כמו שצריך ואני בהחלט יכול להגיד שאני יודע לעשות את זה עכשיו... בכול מיקרה אז ככה אין לה עיניים כי שוב המטרה הייתה למדל גוף אין לה שיער כי זה דורש המון ראם אז אין לי כוח לעשות את זה בסתם עבודה כדי ללמוד ויש לה חתך באמצע שוב בגלל חוסר זמן…

    • 2 תגובות
    • 643 צפיות
  23. רציתי לדעת מה האופציה שסימנתי באדום בתמונה הבאה עושה... תודה

    • 4 תגובות
    • 643 צפיות
  24. Started by ruff stuff,

    שלום לכולם יש לי בעיה שאני שומע במקוטע במסנגר שלי שהוא גירסא 6.1 . הצד השני שומע אותי טוב אבל אני שומע רק חצאי משפטים מה אפשר לעשות? ???

    • 2 תגובות
    • 643 צפיות
  25. Started by Born2Kill,

    אני רוצה לעשות Backup לכונן C ואני צריך תוכנה טובה, כי אני רוצה לשנות פורמט מ-FAT32 ל-NTFS שיניתי מקודם ל-FAT32 וגיליתי שזה לא טוב באמצא השינוי כל מה שהיה בדיסק הקשיח נמחק, אז בבקשה, צריך תוכנה טובה, ועוד שאלה איך אני עושה את הגיבוי, אני מאכסן את המידע בדיסק הקשיח או בדיסק לצריבה? כי אני רוצה לאכסן איזה 20GB.... תודה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 643 צפיות

דיונים חדשים בפורומים