תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התקנתי (ברוב טיפשותי) את חלון המבזקים של ואללה. עכשיו, כאשר איני מעוניין בו יותר, אני לא רואה שום דרך להוריד אותו. אין כלום במסגרת add/remove programs או אפילו בסיפריית ההתקנה שלו. למישהו יש מושג מה עושים איתו?
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
-
בשולחן העבודה למטה בצד שמאל איפה שהאנטי וירוס והתוכנות שפועלות אין לי את הלחצן של הקול בצורת עיגול אפור שאפשר להנמיך ולהגביה איך אני מחזיר אותו לשם
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
-
הורדתי קובץ mpeg אבל לצערי יש בו בעיות באודיו, אז רציתי לדעת אם יש אפשרות לתקן את הבעיות ההלו?
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
כול פעם שאני ניכנס לתוכנה זה כותב לי ב Status System Status:Attention וזה אתם יודעים מה זה אומר וזה אומר לי את זה ביגלל שה E-Mail Scaning סגור (OFF) ואין לי שום דואר (כי אחי משתף את האינטרנט והדואר אצלו). האם יש איזשהי דרך לעשות שזה יהיה על OK?
-
- 4 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מתעניינת ללמוד עיצוב גרפי ועיצוב אתרי אינטרנט אבל תעודה. האם מישהו יכול להמליץ לי על מקום ששם אני יוכל לרכוש את כל הכלים לעצב וגם ללמוד את התוכנות? -הרבה ממליצים על מנטור אבל מישהי שלמדה שם אמרה לי שהכל שם על קצה המזלג בחצי שנה אי אפשר ללמוד 4 תוכנות. האם מישהו למד שם ויכול לעזור לי? -מכללת סלע רוצים המון כסף האם זה מצדיק את זה? אני כבר מבולבלת תעזרו לי. תודה.
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום שמי ירון ויש לי בעייה שהיא דיי נדירה רוב האנשים אומרים שאין להם את זה שמעו אני בא להכנס לאתרי הורדות שלא אפרסם את שמם רושם לי את ההודעה הבאה :This server does not accept known web page mining tools like Custo. powered whit Protector System ולכן זה לא מכניס אותי ויש לי נורטון 2003 ותוכנת רוגלות חלק אמרו לי שזה פייראוול פליז אנשים מי שיודע מזה אומר ואיך לפתור בבקשה
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
יש לי במחשב כמה סרטים בפורמטים שונים כמו AVI MPEG MOV ... רציתי לדעת האם יש תוכנה (תוכנה אחת) שאוכל בעזרתה להפוך את כל קבצי הווידאו לדיסק DVD שהיא כבר עושה הכל לבד : המרה צריבה וכל צה שצריך .. תודה
-
- 6 תגובות
- 643 צפיות
-
-
הרצתי בדיקה למשחק ב canyourunit.com ובתוצאות נאמר לי שאני צריך לעדכן דרייברים, הנה תמונה: נכנסתי לקישור של ה FREE UPDATE DRIVER וזה נכנס לי לאתר הרישמי של NVIDIA, עשיתי חיפוש לכרטיס המסך שלי, ומסתבר שיש לי את הגרסה הכי עדכנית 175.16 ל 8600GT. ובתמונה הוא מראה לי את אותה ההודעה בקשר ל Sound שלי.. אין לי מושג מה אני אמור לעשות.. הרי יש לי את הגרסה הכי עדכנית לפי NVIDIA, האם האתר פשוט טעה? בנוסף נכנסתי גם ל Device Manager שלי ואין שם התקן בלתי מזוהה (הסימן שאלה הצהוב הזה) או משהו.. ניסיתי לעשות UPDATE לדרייברים שם וזה לא מצא כלום.. למישהו יש פיתרון ? תודה מראש, אורן.
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
כבר שני מחשבים יש לי. שניהם חדשים. אני מתקין את הדרייברים של הקול כראוי. בכל אופן אחרי זמן מסויים של שימוש במחשב. המחשב מפסיק להשמיע קול. וכשאני בודק בבקר קול כתוב שאין לי התקני שמע. (כאילו נאבדו לי הדרייברים של הקול.) ואז אני צריך לאתחל את המחשב וחוזר חלילה. שני המחשבים עם אותו מערכת הפעלה. (ווינבורג אקס פי אס פי 3 ) האם זה קשור לחומרה (למערכת הפעלה?) או לתוכנה. מה אני יעשה לעזאזל? עזרו לי אנשים טובים. (וניסיתי גם את הדרייבר הכי מעודכן שייש ללוח שלי. אסוס פרו)
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
ערב טוב אני חייב את עזרתכם ! יש לי קובץ סקריפט ב PHP ו CONTACT FORM בפלאש אני מתכוון לצור קשר ! אז עשיתי בדיקה קטנה העלית את זה ל lycos.co.uk פתחתי שם חשבון והכל שם עובד מעולה ויפה ושולח אי מיילים לאן שכתבתי שישלח אבל יש 2 בעיות ! אחת מהן זה כשהאי מייל מגיע לי הוא לא כותב ממי הגיע הדואר הוא רק מראה חשבון של אי מייל שכאילו פתחתי בלייקוס שבא בחינם עם החשבון ! ולא מראה את האי מייל שאני כתבתי למשל ! רק פעם אחת זה הראה לי ואחרי זה .זה התחיל להשתגע ופשוט מראה לי אי מייל של לייקוס בעיה שנייה יש לי שרת נוסף ששם כל האתר שלי נמצא והכל ושם אין לי SMTP לפי מה שכתוב בגלל שזה חינמי עכשיו אני עשיתי 1+1 אמרתי את הכל האתר אני יעלה לשרת השני ואת הצור קשר אני יעלה ל LYCOS ובטוח זה יעבוד פעם…
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
ערב טוב לכולם! אני מנסה להסיר את הקאזה 3 שהתקנתי והמחשב מראה לי שגיאה מוזרה כזאת ואני לא מצליח להפתר מהתוכנה הזאת..... מה עושים? ההערה מוצגת למטה... [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 643 צפיות
-
-
יש לי שני קבצי pdf שבכל אחד מהם עמוד אחד אני מחפש דרך ליצור משניהם קובץ אחד עם עמוד אחד כאשר שניהם יופיעו אחד על השני (והלבן יהיה שקוף) יש לי abode acrobat 7.0 pro מישהו יודע איך לעשות כזה דבר?
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
מחשב חדש. הותקן נורטון מה עוד מומלץ להתקין כדי להגן עליו. אשמח לקבל הסברים על ההבדלים ביון וירוסים לרוגולות ולכל שאר הטפילים תודה
-
- 3 תגובות
- 643 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם פוטושופ 9 CS2. נגמר לי ה 30 יום. בקיצור,אני מקיש סיריאל (סיריאל נכון,וזה בדוק!) והוא מאמת את הסיריאל,ובאמצע הוא מציג לי שגיאה שתוכלו לראות בתמונה מתחת. שום סיריאל אחר לא מצליח להגיע למד הירוק שמאמת את הסיריאל,רק הסריאל הזה. מה לא עשיתי? שחזור מערכת,הפיכת התאריך,שום דבר לא עזר. התמונה: [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום, שאלתי היא איך נקראת תוכנה שחוסמת מאנשים לפרוץ אלי למחשב. תודה לקוראים, moshe
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
חברים אני מחפש את התוכנה האולטימטיבית להפיחת DVD ל קובץ AVI ? תודה לכל מי שעוזר.
-
- 2 תגובות
- 643 צפיות
-
-
התקנתי לפני שבועיים בערך את התוכנה הזאת ולפני איזה כמה ימים ראיתי איזה קובץ לא מזוהה (קובץ טקסט) אז מחקתי אותו.. מאז אני האנטי וירוס לא עובד ואני מקבל את שתי ההודעות האלה: עכשיו כבר התקנתי אנטי וירוס פלוס פיירוול של מקפי אז אני לא צריך את Kaspersky אבל אני מעוניין למחוק אותה ועד עכשיו לא מצאתי שום דרך! אז בבקשה תעזרו לי תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 643 צפיות
-
-
הדוידי שלי לא תומך בפורמט mpg ואני מעוניין להמיר סרטים מmpg ל avi ניסיתי עם כמה תוכנות וגם עם winavi וזה לא הלך זה תקוע מאוד . יש תוכנה שתמיר את זה בצורה חלקה בלי בעיות ? תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
בזמן האחרון הסימניות בדפדפן כל הזמן נעלמות לי..אני שומר אותם מחדש ובפתיחה של המחשב מחדש הם שוב נעלמות.. היום זה הגיע למצב שאני אפילו לא יכו לשמור תסימניות.. יש פיתרון?
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
הייייי בנתיים זה רק הגוף למה ניראה לי לא יאהבו את זה פה ממש אם אני יפרסם תמונות שלה ערומה... שיהיו בגדים יהיה גם תמונות של הגוף תהנו וכרגיל תגיבוו חג שמח היייי אז ככה סיימתי אותה אבל לא הייתי מרוצה מהיד אז עשיתי יד חדשה ואז מהרגע שבאתי לחבר אותה הכול התחיל ליפול בגלל בעיות של אי התאמת פולינומים אחד לשני עכשיו אפשר לסדר את זה אבל זה יקח לפחות 3-4 שעות ולפחות גיגה של ראם ואת שינהם יש לי מה גם שהמטרה הייתה ללמוד לעצב גוף אנושי כמו שצריך ואני בהחלט יכול להגיד שאני יודע לעשות את זה עכשיו... בכול מיקרה אז ככה אין לה עיניים כי שוב המטרה הייתה למדל גוף אין לה שיער כי זה דורש המון ראם אז אין לי כוח לעשות את זה בסתם עבודה כדי ללמוד ויש לה חתך באמצע שוב בגלל חוסר זמן…
-
- 2 תגובות
- 643 צפיות
-
-
רציתי לדעת מה האופציה שסימנתי באדום בתמונה הבאה עושה... תודה
-
- 4 תגובות
- 643 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה שאני שומע במקוטע במסנגר שלי שהוא גירסא 6.1 . הצד השני שומע אותי טוב אבל אני שומע רק חצאי משפטים מה אפשר לעשות? ???
-
- 2 תגובות
- 643 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות Backup לכונן C ואני צריך תוכנה טובה, כי אני רוצה לשנות פורמט מ-FAT32 ל-NTFS שיניתי מקודם ל-FAT32 וגיליתי שזה לא טוב באמצא השינוי כל מה שהיה בדיסק הקשיח נמחק, אז בבקשה, צריך תוכנה טובה, ועוד שאלה איך אני עושה את הגיבוי, אני מאכסן את המידע בדיסק הקשיח או בדיסק לצריבה? כי אני רוצה לאכסן איזה 20GB.... תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-


