תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
זה 4.67 אמור להיכנס ? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה משום מה השתנה לי הפונט של UTF-8 (unicode) באקספלורר ..... מישהו יודע איך אני יכול לשנות אותו בחזרה ל- arial ? תודה מראש !
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם הבעיה צצ הועולה כאשר אני מקבל קבצים במייל אשר כוללים רוסית או שפה זרה אחרת שהיא לא עברית. פתיחה של קובץ וורד כזה תגרום לקריסת הוורד. במחשבים אחרים אין לי את הבעייה הזו. יש לי רעיון לנקות ספריה בשם olk18a אשר נחבאת לה במחשב היכן שהוא. האם אני בכוון?
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
זאת תוכנה שעוסקת ברשת ראיתי אותה בביצפר...היא מאפשרת למחשב Admin (שהוגדר כך ע"י התוכנה) לשלוט בכל המחשבים המחוברים אליו ברשת...ואני מתכוון ממש לשלוט..כלומר ניתן לקבל print screen מכל מחשב, להקפיא כל מחשב, לפתוח תוכניות וכו'....... נראה לי היא מתחברת בעזרת הכרטיסי רשת שיש בכל מחשב אבל אני לא בטוח..אולי יש לה כרטיס מיוחד אז קיצר מי שמכיר שירשום מה עוד הוא יודע עליה..ומאיפה אפשר להשיג אותה..
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
פתאום כולם ניהיו פה תמימים. חלאס.. בכל מקרה, ערכתי את ההודעה, מי שרוצה לעזור - בפרטי. לזה שמתחתיי.. מה הקשר להשתין מהמקפצה?
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שלום לכם, כשאני מפעיל את התוכנה קופצת לי הודעה של "BUSY SERVER", ב- EVENT VIEWR זה מראה איזושהי בעיה עם ה-DCOM, EVENT 10010. חקרתי על ה-EVENT הזה והבנתי שצריך להגדיר את התוכנה כמו שצריך מבחינת התקשורת לשרת. אודה למי שיעזור לי בהגדרות.
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
יש אפשרות לשים כמה שירים , קליפים לדוגמה אני מסמן כמה שירים ורק שיר אחד מתנגן אי אפשר להפעיל כמה שירים כמו ב-Windows Media Player הרגיל ? זה באפור (לא ניתן ללחוץ)
-
- 4 תגובות
- 651 צפיות
-
-
מדובר על מחשב ישן (p4, 256 ram), הבעייה היא בסרטים שפתאום הוידאו והקול יוצאים מסינכרון, ואחרי כמה דקות חוזרים ואז שוב יוצאים.. וככה זה נמשך, הסרטים תקינים. הבעייה יכולה להיות במקודדים? (אם כן, תמליצו על חבילת מקודדים אחרת מklite) אולי הוספת ram תפתור את הבעייה? (מה שלא נראה הגיוני - 256 מספיק ביותר לxvid.) תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 651 צפיות
-
-
היי משום מה יש לי בעיה מוזרה שפתאום צצה, אני משתמש באווטלוק 2007 ושאני מנסה לפתוח לינק הוא מסרב לפתוח לי אותו ורושם שיש בעיה תודה
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
-
לפני כשבועיים ניסיתי לשלוח קובץ של תמונות בגודל של 3 מגה אבל הבנתי שאי אפשר לשלוח קובץ גדול כל כך במכה אחת הבעיה היא אחרת ניסיתי למחוק את הקובץ מהתקיה של ה OUTLOOK של קבצים יוצאים והקובץ מסרב להמחק וכל פעם שאני מנסה לפתוח את התוכנה היא מנסה לשלוח את הקובץ בשנית מה אפשר לעשות איך אפשר למחוק את הקובץ מהתוכנה תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה במחשב החדש ועקב זאת נגרם לי כל יום מסך כחול. אני מסיר אותה-הכל מסתדר. שאלה: איזו תוכנה אחרת יכולה לתפקד כמו ה Netlimiter ז"א שאוכל לשלוט ב Upload שלי במחשב ?
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
אווקיי אממ אני צריך המלצה לאנטיוירוס ופיירוול עכשיו עשיתי חיפוש ומצאתי הרבה תגובות על Kasperasky ואכן החלטתי להשתמש אבל .. ראיתי שהרבה דיברו על sygate בתור פיירוול ולפי מה שראיתי symantec קנו את החברה או משהו.. עכשיו מצאתי מקום שאני יכול להשיג את הגירסא הינמית של התוכנה.. האם ישתלם להוריד אותה בכך שישכול להיות כי לא אקבל עידכונים יור וכל' ?? ואם יש לכם עוד המלצות אשמח לקבל בתודה מראש, דור
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שלום, שאני מנסה לפתוח קבצים שבאתרים בדפדפן אני לא מצליח. ה-Pop-up Blocker על off. מה יכולה להיות הבעיה? תודה
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
שלום ולילה טוב לכל קהילת HW. אני מחפש תוכנה ליצירת התקנות, לא משהו מסובך מדיי, אבל שיכיל את הפונקציה של ה Features ואני אסביר: נניח אני מכניס כמה סוגים של דברים לאותה ההתקנה, עכשיו יכול להיות שלאותו משתמש יהיו כבר חלק מן הדברים, ולכן הוא יוכל להוריד אותם מרשימת ההתקנות. נו אתם בטח מכירים שמסמנים V על DX9 או על איזו תוכנה למשחק ברשת... אני צריך אופציה כזו דומה. ניסיתי בעבר ליצור התקנה עם InstallShield, אבל זה סיפור מההפטרה בעיקר בגלל הקטע שיש שפת תכנות שנקראת InstallScript שצריך להשתמש בה ואני לא מבין בזה בגרוש. אני אשמח לקבל מכם המלצות, לתוכנות חינמיות או בתשלום אפילו אם אין אופציה אחרת. תודה, Daglas.
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
מישהנו מוכן להסיר לי אחת ולתמיד איך אני משתמש ב RSS אשמח אם תוכלו להסביר בשלבים אני משתמש במקסטון! אני בטוח שזה יעזור גם לעוד הרבה אנשים שלא הצליחו להבין את היתרונות של העניין! בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
אני צריך דריבר למחשב נייד לכרטיס רשת , לזה שאתה מחבר את הכבל בשביל איטרנט ! זה הכי דחוף בעולם את לא מבינים שנה אני מחפש ולא מוצא מוצא רק לWIRELSS יש מחשב נייד עם לוח אם Field Value Motherboard Name Hewlett-Packard Presario V6000 (RM484EA#ABU) תודה לכולם מראש !
-
- 4 תגובות
- 651 צפיות
-
-
איך אני יכול לדעת איך לצרוב דיסק DVD כך שאני אוכל לאחר מכן לראות אותו בDVD הספציפי שלי?... וכמו כן אני לא מצליח לצרוב בצורב הDVD שלי דיסקים רגילים רק של DVD, יש לי גרסת נרו לייט כלשהי.
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שבעזרתה אני יוכל לעצב קולות שאני מקליט מהמיקרופון !!! תוכנת עריכת קולות כמו שיש בסטודיו להקלטות וכול זה אני מחפש את השם שלה או איפלו את הגירסת דמו שלה !!!!! תודה לכול מי שעוזר
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש ב-Lenovo T60 עם WinXP SP3. לאורך זמן רב ניגנתי את כל קבצי הוידאו בתוכנת VLC שעבדה בלי תקלות. לפני כמה שבועות התקנתי את חבילת הקודקים K-Lite ואת BSPLAYER. השתמשי בתוכנה הזאת במשך כשבועיים וגם היא עבדה מצוין. פתאום, בלי שעשיתי אף שינוי נוסף, BSPLAYER וגם VLC סרבו להציג תמונה בכל קבצי וידאו (avi בקידודים שונים וגם WMV), שומעים רק את הצלילים. כך המצב גם בנגן המדיה של וינדואוז. מאז הסרתי והתקנתי את כל התוכנות המוזכרות, אבל המצב לא השתנה. למישהו יש מושג מה קרה לי? תודה מראש, דוד
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שלום, אני לא מצליח למצוא באתר של אינטל עדכון לRAID CONTROLLER, יש לי ICH9R,עם לוח מצ'יפסט X38 ודגם P5E של אסוס. אם אפשר שמישהו ינסה למצוא לי באתר את העדכון אודה לו מאוד, תודה רבה! *בבקשה,לא לתת לי לינק לחיפוש או משהו,שעות חיפשתי אחרי הדבר הזה ומצאתי רק את הRAID MANAGER שבתוך הווינדוס, אני צריך עדכון לשבב RAID עצמו!
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מנסה להפוך סרט עם התוכנה cucusoft באמת תוכנה טובה מאוד אבל פתאום היא עושה לי בעיות ומקודדת לי את הסרט בצורה הפוכה מה אני יכול לעשות בשביל להחזיר את זה לקדמותו בבקשה עזרה בתודה מראש אלעד
-
- 4 תגובות
- 651 צפיות
-
-
אני אשמח לקבל המלצות... היה לי עד עכשיו נורטון החבילה השלמה, אני מחפש גם משהו כזה עד שהיא פגה תוקף מה אתם ממליצים ?
-
- 5 תגובות
- 651 צפיות
-
-
התקנתי איסיקיו והוא לא שומר לי הסטוריה... הכפתור מסומן באפור כך שאי אפשר לסמן בו V.... התקנתי מחדש ולא עזר.... מה עוד אפשר לנסות? מצורפת תמונה...
-
- 4 תגובות
- 651 צפיות
-
-


