עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אתמול ב00:00 הפעלתי מצב איחוי לכל שלושת הכוננים שבמחשב שלי. לא מזמן קמתי, עברו 8 פאקינג שעות!! וזה כמעט ולא זז. כונן אחד עשה משהו כמו חצי אחוז מהדיפרגמנטציה. השאר עשו אפילו פחות מזה. וואט דה פאק??

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by dbx22,

    שלום יש לי קבצי מוזיקה שהסיומת שלהם היא MPC. עם איזה תוכנה אפשר להפעיל אותם? או אולי להמיר אותם לאמפי3?

    • 2 תגובות
    • 951 צפיות
  3. Started by ilansery,

    קניתי מחשב חדש ואני כרגע מתקין את הדרייבר לכרטיס מסך X1950XT 512MB באמצע ההתקנה פתאום מופיעה לי שגיאה שרושמת שאני צריך להתקין קודם כל משהו שקשור ל-VGA ואז ההתקנה נעצרת מישהו יודע מה עלולה להיות הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 453 צפיות
  4. שלום, אני מחפש תוכנה פשוטה (ואם אפשר - חינמית) לעריכת וידאו - ליתר דיוק אני פשוט רוצה לקחת קטע קטן מסרט. אשמח לקבל המלצות בנושא. תודה

    • 1 תגובה
    • 690 צפיות
  5. Started by ybe,

    בשני האתרים מופיעות הודעות המשמיצות את האתר השני, אחת ההודעות אומרת שמשתמשי lhemule לא יקבלו יותר קרדיט מכיוון שהם נחסמו.בתור משתמש ותיק של lhemule האם כדאי להחליף גירסת emule?

    • 38 תגובות
    • 9.7k צפיות
  6. Started by nika,

    הי, התקנתי את הנורטון 2002 ועכדיו אני ככבר לא מצליחה להתקשר לאינטרנט וגם לא להסיר את התוכנה . הוא אומר לי שאני אמורה להיות עם חשבון של supervisor - ואני ממש לא יודעת מה הוא רוצה ממני כי אני נכנסת למחשב כ-ADMINISTRATOR ולא זכור לי שבשלב כלשהו בהתקנת הנורטון הוא ביקש ממני ליצור חשבון. תעזרו לי בבקשה

    • 4 תגובות
    • 863 צפיות
  7. מסקרן אותי, האם יש דרך לדעת באיזה אתרים גלשתי גם אם מחקתי את כל הקוקיז והקבצים הזמניים מהמחשב?

    • 7 תגובות
    • 779 צפיות
  8. Started by OrBen91,

    אשמח להמלצה לתוכנה שמבצעת חיפוש במחשב ומנקה קבצים / עוגיות מיותרות שמעמיסות על המחשב ..

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by gilp123,

    שלום, יש לי שני חשבונות ב - GMAIL. את שניהם אני רוצה להעביר לתוכנת OUTLOOK. ביצעתי את כל ההגדרות גם ב - GMAIL וגם בתוכנת ה - OUTLOOK אבל משום מה המיילים שמגיעים ל GMAIL לא מועברים ל OUTLOOK? אודה על עזרתכם.

    • 0 תגובות
    • 777 צפיות
  10. Started by afekchaos,

    אני התקנתי את התוכנה טוטאל קומאנדר ובשביל לעשות רג'יסטרישן צריך לעשות מלא שלבים שאני לא יודע כל כך כדי שהתוכנה תהיה מלאה, תודה.

    • 1 תגובה
    • 773 צפיות
  11. היי, אני מקווה שזה המקום הנכון לשאלה - אני צריך לסדר כונן עם מ ל א תוכן ואני רוצה למפות אותו לפני. מכירים משהו יעיל? תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by boss,

    אני מוריד אתר IE7 מקור אחרי התקנתי תוכנה IE7 וריסט..אני פותח את דפדפן נתקע וגם מחשב נתקע...הסרתי IE7 וריסט..שוב התקן IE7 אותו דבר קודם נתקע..מה לעשות..אני מת רואה דפדפן חדש בבקשה תעזרו לי

  13. Started by devek,

    אני לא יודע מה עשיתי במחשב שלי אבל בכמה ימים האחרונים כל פעם שאני נכנס לאתר שדורש הרשמה אני מוצא את עצמי מנותק.. צריך להתחבר כל פעם מחדש ואפילו אם אני סוגר את האתר ונכנס אליו מחדש אני צריך שוב להתחבר מחדש! יש לזה פיתרון? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  14. האם זה נראה לכם נכון כל מה שכתוב באתר הזה?> דירוג פיירוול החזק בעולם 1 zonealaram pro 2 Outpost Firewall pro 3 Norton Personal Firewall mecafee במקום השישי מקור http://personal-firewall-software-review.toptenreviews.com/?ttreng=1&ttrkey=sygate+firewall+review אנטי וירוס 1 bitdefender 2 kaspersky 3 nod32 לא להתקרב לנורטון שלא שווא כלום לדעתי מקור http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/ אנטי ריגול 1 spy sweeper 2 CounterS 3 Trend Micro Anti-Spy נכון ש Spyware Doctor במקום החמישי והוא טוב אבל יש יותר טובים במיוחד spy sweeper שאני משתמש בו והוא מעולה .ad ware במקום השביעי מקור http://personal-firewall-software-review.toptenreviews.com/…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by Big-B69,

    שלום לכולם ! אני מחפש תוכנה טובה שיכולה להמיר כתוביות מסוג sub לכתוביות srt תודה רבה לכל העוזרים Big-B69

    • 3 תגובות
    • 608 צפיות
  16. שלום שוב. יש לי מצב נתון בו 10 מחשבים עובדים ב-workgroup משותף. המחשב הראשון הוא ה-administrator היחידי. אני מחפש תוכנה שנועלת את כל המחשבים וניתן לשלוט עליה מהמחשב של המנהל ובתוכנה ניתן להזין כמות זמן מסויימת (שעה\חצי שעה) והיא משחררת את המחשב לאותו פרק זמן וכשהוא נגמר - היא נועלת אותו. חשוב שהתוכנה תעבוד מרחוק ולא יהיה צורך להגיד למחשב לוקלית. אם מישהו שמע או מכיר תוכנה כזאת - אשמח אם יגיד לי עליה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Moty_p,

    למחוק

    • 1 תגובה
    • 875 צפיות
  18. אני מתכנת בשפת אסמבלי ו C++... יש איזו תוכנית שעשיתי בשפת אסמבלי ולקחתי את הקובץ EXE ושמתי אותו על שולחן העבודה ומאז הוא לא רוצה להימחק כל פעם שאני מנסה למחוק אותו אז מופיעה ההודעה שאיזו תוכנה/אדם משתמש בקובץ ולכן אי אפשר למחוק... ואין לי מושג מה יכול להשתמש בזה, וניסיתי לסגור ישומים וזה גם לא עזר!! יש למשהו רעיונות איך להיפטר מזה??? :o

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by gator_play12,

    ניסיתי התקנה מחדש וזה לא עוזר יש לי מסנג'ר לייב ווינדוס אקס פי פעם רואים שחור פעם נעלמת תיקייה מהמסך חרפן לגמרי

    • 1 תגובה
    • 673 צפיות
  20. Started by netanel1,

    שלום, אני מתעניין בלעדכן את הדרייברים של המחשב שלי בעיקר של כרטיס המסך שלי והמעבד וכשחיפשתי בגוגל עדכונים, לא מצאתי אתרים טובים בשביל להוריד אותם, לכן באתי לפה לשאול אם למישהו יש אתר טוב בשביל עדכוני דרייברים ל: NVIDIA GeForce 6100 ו-AMD Sempron Processor 3000+?

    • 2 תגובות
    • 660 צפיות
  21. Started by NIVs,

    ניסיתי בינתיים VEGA שהיא מעפנה. יש לי עכשיו את ADOBE PREMIRE 6 שהיא די אחלה אבל כבדה בטירוף.... יש תוכנה שתיהיה קלה יחסית ושיהיו בה הרבה אפקטים ??? אני ינסה עכשיו את Pinnacle Studio Plus Titanium Edition v10 6 איך היא??? *בקשר ל ADOBE, יש דרך להוסיף\להוריד כול מיני מעברים ואפקטים נוספים חוץ ממה שיש בתוכנה? תודה רבה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  22. שלום לכולם, אני מחפש תוכנה שמאפשרת התחברות של משתמש נוסף למחשב שלי או להיפך ונוכל לעבוד ביחד על תוכנה מסויימת (VS במקרה הזה). הייחוד שאני מחפש זה שאשתף רק תוכנה מסויימת ולא את כל המחשב. משהו בסגנון team viewer אבל שתאפשר גישה אך ורק לתוכנה שאני אבחר. תודה רבה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 858 צפיות
  23. Started by Dano,

    אני כיום משתמש בZonealarm ותאמת שהיא די עושה לי בעיות בכל הקטע של התוכנות ופורטים וכאלה אז אני מחפש עכשיו תוכנת פיירוול יותר טובה או טובה כמוה..יש לכם המלצות?

    • 5 תגובות
    • 903 צפיות
  24. אהלן, אני לא ממש אוהב את התוכנה של הICQ, ומשתדל להמנע ממנה, אבל אני רוצה ליצור קשר עם אנשים שיש להם רק ICQ ולכן אני מחפש תוכנה שתומכת בכל מיני תוכנות מסרים וביניהן ICQ. את טריליאן ניסיתי - זוועתית, לא מעדכן סטטוס שלי באתר של הICQ, לא נותן לי אופציות לשנות מצבים בICQ בנפרד, לא מאפשר לי כתיבה בעברית וכו' - פשוט נורא. יש לכם הצעות אחרות? אולי אפילו תכנה רק לICQ שהיא פשוט לא ICQ? תודה לעוזרים

  25. Started by Maksim88,

    לדוגמא עשיתי 3 משוואות של חיבור ב3 שורות רצופות. המיספרים שיוצאים לצורך העניין הם 19 , 7 , 14. איך אני עושה שהתוכנה תסדר לפי הסדר מהגדול לקטן את כל השורה לפי מספרי התוצאה ? זה מאוד דחוף לי ! תודה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 628 צפיות

דיונים חדשים בפורומים