תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הבעיה שאני לא יכול לפתוח את הלינקים של ההודעות שאני מקבל באיימל של hotmail,וכמובן שאני לא יכול למחוק את ההודעות ולא יכול לכנס לשום תיקייה אחרת באיימל שלי, , ובחלון למטה(בשורת ההערות) כתוב לי javascript error ולפעמים כתוב לי error on page, נא בבקשה לעזור לי לפתור את הבעיה.
-
- 6 תגובות
- 652 צפיות
-
-
אז מופיעה טבלה עם דברים שחיפשתי....אני רוצה למחוק אותם ניסיתי למחוק cookies וכמעט הכול ושום דבר לא עוזר מישהו יודע איך?
-
אני לא בטוח על כמות האנשים ששמעו על התוכנה הנהדרת הזאת אבל מי שבא מתחום העריכת קול צריך להכיר אותה דיי טוב . הקטע הוא שאני לא מצליח להשמיע/להראות כל מיני פורמטים שונים ורציתי לדעת איך אני מתקין פלאגים ומקודדים בשביל התוכנה . בואו נומר שאני מעוניין לחדש פס קול של קליפ אשר נמצא באיכות לא טובה ויש לי את קובץ השמע כבר אבל כשאני פותח את הקובץ וידיאו הוא מראה לי את התמונה אך לא בונה פיקים (גרף תצוגה) לסאונד. בכל פעם הוא נותן לי הודעת שגיאה בקשר לאיזה קודאק , עכשיו מבחינתי אני יודע שהדבר אפשרי - להתקין רק איך ??
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
-
טוב אז תביאו לינק ותפרטו קצת בבקשה לא להגיד חיפוש... + שמיהו יעלה בבקשה התקנה של ff של הגרסא האחרונה לפני 2 (-מששהו כזה?1.5.7)
-
- 4 תגובות
- 652 צפיות
-
-
איך אפשר לדעת אם שמו אותי באיגנור? יש איזה תוסף או תוכנה שיאפשרו לי לדעת? תודה
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
שאלה קטנה לי אליכם, האם ניתן להתקין אנטי וירוס על זכרון נייד ( disk on key ) במטרה למנוע ממנו להידבק בוירוסים כאשר מחברים אותו למחשבים במקומות ציבוריים כגון אוניברסיטה. האם יש פתרון אחר ?
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
סליחה פשוט לא מצאתי פורום יותר מתאים.. אז ככה.. אני רוצה ליצור דף\תוכנה\משהו שיחפש בכמה אתרים את הערך שאני מכניס לו.. כאילו מנוע חיפוש ספציפי לכמה אתרים.. כמו של גוגל רק לכמה.. זה אפשרי?
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
לפני שבוע קניתי מסלקום את הסלולרי ולא קיבלתי דיסק עם תוכנה Mobile Phone Tools אני רוצה להעביר צלצולי MP3 למכשיר ואני לא יכול לעשות את זה בלי התוכנה. כל מקום שחיפשתי התוכנה בתשלום ואין תקופת נסיון. ד"א יש לי גם בעיה עם תוכנות הP2P שלי... סתם בלי שום קשר. אני צריך עזרה דחופה. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
יש אופציה כזאת שמובנת במסנג'ר או שדרושה תוכנה נוספת לשם כך ?
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני קונה מחשב חדש ואני מתלבט האם להתקין ווינדוס xp או ווינדוס vista. אני משתמש במחשב בעיקר לעבודה על פוטושופ ואילוסטרייטור ופחות במשחקים. בכלל מה ההבדל בין גירסא ביתית לגרסא מקצועית?, והאם כדאי ללכת על 32bit או על 64bit?. תודה לכל מי שיעזור.
-
- 3 תגובות
- 652 צפיות
-
-
שלום. התקנתי daemon tools והוא יצר לי כונן וירטואלי, עכשיו השאלה שלי איך אני מבטל את הכוננים שלי?
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
בעבר כשלא הייתי במחשב שלי אז הייתי נכנס לאתר של איסיקיו ודרך שם שולח הודעה עם המספר והסיסמה שלי, עכשיו אני לא מוצא את הדף שמאפשר לשלוח SMS דרך אתר אינטרנט, מישהו יודע אולי מה הכתובת של האתר? היא אמורה להיות באתר הרשמי של ICQ אבל היא פשוט נעלמה לי. אני מקווה שהבנתם אותי : תודה !
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
היי לכולם, אני מחפש תוכנה שתוכל להמיר לי קבצי סאונד (MP3,WMV[את הסאונד שלו] וכ"ד...). לWMA. חשוב שהיא תתמוך בריבוי ערוצים, כלומר סראונד. מישהוא מכיר כזו תוכנה? תודה רבה!!!, יאיר.
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
מחפש תוכנה חינמית להתקין ב USB לאפס סיסמה לווינדוס ששכחתי
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
-
שלום רב. יש לי כרטיס מסך ASUS 7100 ואני רואה את המסך של המחשב על הטלויזיה אבל עלי להוזיז את העכבר לכיון שאליו אני רוצה שמהסך יזוז ז"א שהתצוגה בטלויזיה היא יותר מדי גולה בשבילה, ואני משתמש בתוכנה של NVIEW שמגיע עם הדרייברים של הכרטיס , והשתמשתי עם TVTOOL אבל זה ממש לא עזר גם שם יש את אותה הבעיה אז מה עלי לעשות! תעזרו לי בבקשה אני ממש נואש!
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
אז ככה... יש לי 2 בעיות. 1. האימיול מתנתק לי מהשרת ( ובזמן האחרון לא מתחבר בכלל) ורשום את ההודעה :שגיאה בעת ניסיון התחברות. יכול להיות כי ההתחברות לאינטרנט נפלה. אבל מה שמשונה זה שהאינטרנט עובד כרגיל כמו כן גם ICQ ומסנגר ואבל לעומת זאת למשל FEAR COMAT (משחק אונליין) לא מצליח להתחבר לשרתים. בקיצור יש דברים שעובדים ויש כאלו שלא. 2. יש לי דפדפן אקספלורר ובזמן האחרון כאשר אני כותב בדפדפן (כמו למשל בפורום הזה) אז יש ג'יבריש אבל למשל בתיבת הכתובות שלמעלה (איפה שמכניסים את כתובת האינטרנט) אפשר לכתוב בעיברית כרגיל. אם אתם שואלים את עצמכם איך אני כותב עכשיו אני מעתיק את זה מדף WORD. אני לא בטוח אם זה ג'יבריש אבל ככה זה נראה: ה?‗???טח'/י???ג????ד,וךז?א??ב? (חלק מהאותיות מתחלפות עם…
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
שלום.. יש לי אייפוד 60 גיגה של אפל עכשיו אני רוצה להעביר לו סרטים .. עכשיו תוכנה חילופית לאייטנוס מצאתי את זאת (SharePod) תוכנה טובה מאוד.. עכשיו אמרו לי גם עם התוכנה הזאת אני משנה תפורמט COWON Media Center - jetAudio עכשיו השאלות הם כאלה?! איך אני משתמש בתוכנה אולי יש תוכנה יותר פשוטה להפוך תפורמט ושיעבוד לי באייפוד?
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כרטיס TV במחשב ויש לי בעיה בתוכנה של בכרטיס TV כשאני נכנס לתוכנה של הכרטיס TV זה רושם לי ככה: cannot find any video capture device והכרטיס TV של winfast ((DLEADTEK דגם: winfast TV 2000 xp והיום בבוקר זה עבד לי..! תודה מראש לעוזרים...!
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני חווה כרגע בעיה מאוד מוזרה: המרתי סרט מAVI לDVD בעזרת WINAVI. הסרט הומר לVOB ללא בעיה, ובמחשב אני יכול לראות אותו בעזרת הPOWERDVD. כשאני צורב את הסרט בעזרת הנרו, אני רואה בDVD הבייתי מסך ירוק עם פסים מוזרים, ואת הסאונד אני כמעט ולא שומע... הבעיה אינה בDVD הביתי(פיוניר שקורא ואוכל הכל). סרטים אחרים אני צורב ורואה ללא בעיה. נראה לי גם שהבעיה אינה בהמרה - אפשר לראות את הסרט במחשב. הרסתי כבר 2 מדיות על העניין הזה. יש למישהו מושג במה מדובר? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 651 צפיות
-
-
זה קורה לרוב בGTA 4 יש רעשים מעצבנים במקום הסטונד במשחק נראה לי זה בגללל שאני צריך לעדכן או להתקין שוב את הכרטיס קול(אני לא מבין חח נראה לי) אז אם אפשר תגידו לי מה הבעיה ואם צריך הורדה תביאו לי בבקשה Field Value Audio Adapter Intel 82801GB ICH7 - High Definition Audio Controller [A-1] זה נראה לי הכרטיס קול שלי
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
-
חיברתי את הכרטיס טלויזיה, התקנתי את הדרייבר וכל התוכנות שבאות עם הדיסק. התוכנה שקיבלתי עם הכרטיס היא WinTV, איתה אני מצליח לעשות RECORD, אבל זאת תוכנה די דפוקה שעושה מלא בעיות. לכן הורדתי והתקנתי את WinDVR3, אבל כאשר אני לוחץ לעשות RECORD קופצת לי שגיאה; "the specified capture format is not supported on hardware" למישהו יש מושג על מה מדובר? ועוד משהו, השלט שאני מקבל עם הכרטיס, שולט רק על התוכנה WinTV, יש דרך להפוך את WinDVR3 כברירת המחדל? אף על פי שלשלט אין ממש שימוש, אני משתמש רק בשלט של הממיר.
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
הקדמה: אבא שלי כול הזמן שואל אותי למה אני לא עושה משהו מועיל עם המחשב במקום לשחק כול היום "במשחקים מטופשים" כמו שהוא מגדיר אותם. תמיד התעננינתי בתוכנות כמו MAYA ו3DSTUDIO MAX ותמיד רציתי ללמוד לעבוד איתם אבל אני ממש לא מבין בנושא וכמו כן לא יודע איזו מערכת צריך בשביל זה. אני מחפש תוכנה שדומה מבחינת הכלים והאפשרויות לתוכנות שהזכרתי אך תיהיה יותר קלה לשימוש ותאפשר לי לרכוש ניסיון ולהתקדם אליהן
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-


