עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by chap123,

    איך אני נפתר מוירוסים או מטרויאנים שהאנטי וירוס מגלה (אגב יש לי גרסא 9.0.0.463) ? האם מספיק רק למחוק את הקובץ שהוירוס/טרויאן נמצא בו?

    • 3 תגובות
    • 662 צפיות
  2. Started by chap123,

    אני מעוניין לעדכן את הכרטיס מסך שלי Geforce 8800 gts 512 mgb אבל דבר ראשון הוא לא מוריד את הקובץ עד הסוף ושנית בהתקנה הוא עושה ארור ורושם: The content of this file cannot be unpacked. The executable you are attempting to run has been corrupted. Please obtain another copy of the file, verify its integrity and try again אני מניח שרוב הסיכויים שארור זה בא בגלל שההורדה לא מסתיימת במלואה וכל פעם שאני מנסה להוריד זה קורה.... עזרה!!!!!

  3. במשך תקופה ארוכה השתמשתי בפיירפוקס כי כולם אומרים שהוא הדפדפן הכי טוב שיש. אבל אני ממשיך להיתקל בו באיטיות, בקריסות ובעומס מאוד גדול על המחשב. אז הפסקתי להשתמש בו ועברתי למקסטון, אבל קראתי לאחרונה שיש בו פירצת אבטחה שכבר חודש לא תקונה, אז החלטתי לחזור לפיירפוקס מחדש (למרות שמקסטון היה מאוד נוח ויעיל :-\). לפי מה שהבנתי אני יכול לבצע כל מיני טוויקים לפיירפוקס, כדי לשפר את מהירות עליית האתרים בו, להוריד את העומס שהוא גורם על המחשב וכו'. לא מצאתי מדריך דומה לבנתיים, אז יש סיכוי שמישהו מביא לי קישור לאחד, או אפילו רושם את השלבים בעצמו? תודה

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  4. או שהבפר טוען 20 שנה או שהוא בכלל לא זז. למשהו יש רעיון מה לעשות :s05: :s05:

    • 1 תגובה
    • 661 צפיות
  5. Started by Bar1234,

    אני מחפש דרייבר של סאונד PC PARTNER דגם הצ'יפסט הוא: i865P/PE/G דגם הלוח: 865G/GV/PE-87X2 יש פה אתר שאני לא מצליח להתמצא בו כל כך: http://www.pcpartner.com/download.php?category_id=20051110113940-295715 אני מודה לכל מי שיעזור לי.....!!!!

    • 1 תגובה
    • 661 צפיות
  6. עשיתי גיבוי למחיצה C של דיסק למחיצה F של אותו הדיסק (מחיצה לאימג') והתהליך הסתיים ללא בעיות ואולם בניסיון לחלץ קבצים מהאימג' מתקבלת הודעת: "The CRC values did not match when restoring this file. The file is corrupted." אני מניח מכך שלא יהיה ניתן להשתמש בקובץ לשחזור המחיצה ולא ברור לי מאיפה נובעת הטעות. חיפשתי ברשת ולא מצאתי אזכור לעניין הזה מה שקצת מוזר. בכל אופן תודה למי שיוכל לייעץ.

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  7. הבעייה שלי היא כזו: נניח שיש לי 100 שירים שהורדתי מהאינטרנט. מכיוון שאני רוצה לראות איזה שירים ירדו ובאיזה שירים מתוכם אני מעוניין אני מסמן את כולם ואז מפעיל את המדיה פלייר. נניח שאני שומע את שיר מס' 1 והוא לא מוצא חן בעיניי. לשם כך אני צריך לסגור את הנגן ולגשת לתיקייה ואז למחוק את הקובץ ואז שוב לסמן את כל השירים ולהפעיל שוב את המדיה פלייר. כלומר אין לי אופציה למחוק את הקובץ הבלתי רצוי מתוך רשימת ההשמעה. יוצא מתוך זה שאם יש לי בין ה-100 שירים 50 שירים שאני לא מעוניין בהם אני צריך להפעיל ולסגור את הנגן 50 פעם. אם השירים היו מסומנים במס' סידוריים אז הייתי יכול לרשום בצד את השמות של הקבצים ואז להיכנס פעם אחת לתיקייה ולמחוק את הקבצים הבלתי רצויים. הבעיה שלכל קובץ יש שם ארוך …

    • 6 תגובות
    • 661 צפיות
  8. Started by yuraxp,

    איני יכול לשלוח ולקבל קבצים באי סי קיו, יש לי איס קיו לייט, מה יכולה להיות הבעיה?

    • 5 תגובות
    • 661 צפיות
  9. Started by fifke,

    משום מה אין לי אפשרות לקבל או לשלוח הודעות במסנג'ר של מייקרוסופט ניסיתי להסיר את התוכנה ולהתקין מחדש כמה פעמים ולא עזר הוא כותב לי שאין אפשרות ליצור קשר עם המכותבים שלי ושאולי ארצה לנסות מאוחר יותר יש למישהו מושג איך מתקנים את זה? שמעתי שיש תולעת/וירוס במנג'ר, האם זה קשור?

    • 4 תגובות
    • 661 צפיות
  10. המייל של hotmail.com נותן תיבת דואר של 2 מגה אבל נוצרה לי בעיה עם השפה הכל הופך לג'יבריש וברגע שאני מנסה ב:"קידוד"את שאר השפות בעברית עברית של דוס וינדוס וכ'ו עדיין זה לא עוזר מה לעשות אי אפשר ככה לקרוא הודעות וזה מחזיר מיילים שנשלחו שנכתבו בעברית ומה שהיה כתוב במכתב בעברית זה מראה אותו בג'יבריש מקבש עזרה מה לעושת תודה.אריה

    • 3 תגובות
    • 661 צפיות
  11. Started by alex_2007,

    מחפש אימיול טוב ומהיר

    • 3 תגובות
    • 661 צפיות
  12. Started by a_a_aa,

    יש לי במחשב 2 דיסקים קשיחים. הבעייה צצה בדיסק הקשיח הוותיק שהינו בנפח 160GB שהיה מחולק ל3 מחיצות:C-F-E כאשר ניסיתי בעזרת תוכנת PartitionMagic 8.0להכניס את מחיצת F לתוך E. התהליך כנראה לא עלה יפה ולאחר האיתחול נעלמו לי 2 המחיצות וכעת מהדיסק הקשיח הזה אני רואה רק את מחיצה C. האם מישהו מכיר את התוכנה ויכול לעזור שכן היו לי בתוך כונן E המון חומר[50GB] שאני לא מצליח להגיע אליו. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 661 צפיות
  13. Started by vali13,

    שלום לכולם רציתי לדעת איך אפשר לפרוץ קובץ אקרובט על מנת להעתיק את התמונות הנמצאות בקובץ תודה לירון

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  14. Started by liav12,

    אני משתמש כרגע בגרסה 3.1 יש משהו יותר חדש? יותר טוב? תודה לעוזרים!

    • 4 תגובות
    • 661 צפיות
  15. Started by Joli,

    כשאני עושה שיחת ועידה בסקייפ אחרי כמה שניות של שיחה המצלמות של כולם מפסיקות לעבוד ואף אחד לא רואה אף אחד, ורק שומעים אחד את השני.. משהו יודע מה הבעיה? תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  16. Started by Or94,

    אני מחפש מנהל הורדות טוב ומהיר שיאיץ לי את ההורדות ויהיה יותר מהיר מהאקספלורר. אני מכיר הרבה מנהלי הורדות אבל לא יודע איזה הכי טוב. (IDM, אורביט, flashget וכו')

    • 3 תגובות
    • 661 צפיות
  17. שלום לכולם אני מעוניין לקנות Norton Systen-Works 2007 שכוללת גם אינטרנט סיקיוריטי וגם אני וירוס התקציב שלי 490 שקל כל היודע מאיפה לקנות שיעזור לי בבקשה בתודה!

    • 5 תגובות
    • 661 צפיות
  18. Started by green_dragon,

    שלום, לאחרונה עברתי ספק מברק לבזק בינלאומי והתחילו לי בעיות ב-emule. אני מקבל בד"כ low id כשאני מתחבר לשרתים שונים, וה-kad נמצא רוב הזמן במצב firewalled. זה קורה גם כשאני לא מפעיל שום firewall ולא מחובר דרך נתב. בדיקה של הפורטים תמיד מצליחה. זה קרה איך שהתחברתי לבזק בינלאומי. אני לא חושב שזו בעיה בהגדרות, מכיוון שלא שיניתי שום דבר חוץ מאת החיבור לספק. מה יכולה להיות הבעיה? אסף.

  19. Started by pc student,

    חברה אני מחפש תוכנה שאפשר לעשות שם שינוי מלא של התמונה והדפסה

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  20. היי חברה, יש ל חשבון בסטים ויש לי שאלה: אם אני מחובר לחשבון שלי, ואח שלי מנסה להתחבר גם ממחשב אחר שברשותי - VALUE עושה משהו בקשר לזה? היא לא תתן באן לחשבון שלי או משהו כזה אם היא תראה ש-2 מתחברים לאותו חשבון (הרי היא אולי תחשוב שהפצתי את פרטי החשבון למרות שזה לא נכון)? תודה.

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  21. Started by nimrods,

    שלום לכולם..! יש לי בעייה בדפדפן firefox 2.0.0.14 מתי כשאני לוחץ לפתוח את הדפדפן אז הדפדפן נפתח ופותח לי אותו במסך לבן כולו, וניסיתי גם למחוק הוא ולהתקין מחדש ולא עובד..!! :-[ מה אתם ממלצאים לי לעשות.??? תודה לעוזרים.!

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  22. באיזה אמצעי ניתן לראות בברור אם זיכרונות עובדים בדואל :s05: אני לא רואה ב - SiSoftware Sandra Pro Home 2007 :s05:

  23. Started by gabriel,

    יש בעייה שקוראת בתקופה האחרונה. כשאני נכנס למקומות מסויימים, בעיקר בפורומים של תפוז (כמה אירוני) הרי העמודים הם קבצי ASP, והדפדפן אמור לפתוח אותם בלי בעייה. אז זהו, שאצלי זה מדי פעם לא מזהה את זה ושואל אותי אם אני רוצה לשמור את הקובץ או לפתוח אותו ישר וכו'... (כמו כשלוחצים על קובץ זיפ, ויש לוח עם 4 אפשרויות, ככה לי יש מסתבר עם קבצי ASP) וזה קורה כמה יחסית הרבה בתקופה של השבוע האחרון, וזה מעולם לא היה אצלי קודם. HELP זה גורם לי להשתגע, עד שזה עובר זמנית...

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  24. כמה UPLOAD KBPS SYKPE לוקח בשימוש רגיל ? או שיש איזה נוסחה לפי כמות אנשים? אם אני מעוניין להשתמש בטלפון SKYPE , הוא כאילו זולל לי את האינטרנט ? יש איזה פתרון שאפשר לעשות ?

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  25. Started by nemo,

    כשאני מתחבר לפייסבוק מופיעים לי כל המשתמשים שהתחברו מהמחשב שלי בשורה של המייל, איך אפשר למחוק את כולם?? מחקתי את כל הקוקיס וההיסטוריה של האקספלורר וזה לא עזר עדיין תודה

    • 1 תגובה
    • 661 צפיות

דיונים חדשים בפורומים