תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש תוכנה מקצועית שיכולה לתת מענה מלא על ביצועים של כרטיס רשת מול שרתי הDHCP,DNS תודה.
-
- 0 תגובות
- 668 צפיות
-
-
לכתבה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3341509,00.html
-
- 1 תגובה
- 668 צפיות
-
-
שלום. יש לי בעיה עם האתר של בנק הפועלים במוזילה פירפוקס האם יש דרך לעשות שהוא ייראה את האתר כמו שצריך?
-
- 5 תגובות
- 668 צפיות
-
-
ניסיתי לשנות הגדרות אבל כל הזמן הוא קורס מישהו נתקל ? מערכת WIN 7 64 BIT מפרט בצד
-
- 0 תגובות
- 668 צפיות
-
-
באפשרויות > מעבד - המהירות של המעבד צריכה להיות המהירות הנוכחית (כלומר אחרי אוברקלוק) או המהירות המקורית של המעבד ?
-
- 1 תגובה
- 668 צפיות
-
-
לפני יום-יומיים העלתי שאלה בקשר לCPU גבוה במחשב אמרתם לי שזה סוס טרויאני פירמטתי את המחשב והבעיה נשארה איזה עוד אפשרויות יש לבעיות CPU גבוה? תודה מראש אם תצתרכו עוד פרטים תגידו לי
-
- 1 תגובה
- 668 צפיות
-
-
שלום פתאום בלי סיבה התחלתי לקבל את התופעה הבאה (ראו תמונה מצורפת) האם למישהו מכיר? תודה [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 668 צפיות
-
-
יש באתר של ויניאמפ רק דברים מגעילים אז אנא אם אתם מכירים אתר עם סקינים שווים תביאו. יש לי את הוינאמפ הכי מעודכן שיש. תודה
-
- 4 תגובות
- 668 צפיות
-
-
ה-V MEMORY שלי כרגע הוא 384MB ב-ENDTASK ה-PF תמיד גבוה...איך אני "משחק" עם ה-V MEMORY שיתאים לי נכון ומהי ההמלצה? למה ה-PF שלי גבוה?
-
- 1 תגובה
- 668 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, בזמן שהמחשב שלי עולה, בדיוק ברגע בו אמורה להופיעה ההודעה הרגילה של "ברוכים הבאים", אני מקבל הודעת שגיאה ארוכה, שמתחילה במילים "one of your discs need to be checked for consistency" ואז המערכת מריצה אזושהי בדיקה מוזרה. שמתי לב שגם מוזכרת מערכת הקבצים ntfs אבל לא יודע אם זה קשור (2 הכוננים שלי הם כך). למישהו יש מושג?
-
- 2 תגובות
- 668 צפיות
-
-
כאשר אני פותח את תקיית התמונות לפי תצוגה של סרט צילום מופיעות לי התמונות בצורה מוזרה. ברגע שאני לוחץ על תמונה כדי לראות תצוגה מקדימה, מופיעה לי תמונה אחרת מהתיקייה, כך שכל התקייה מבולגנת ולא תואמת את שם הקובץ לתמונה...
-
- 0 תגובות
- 668 צפיות
-
-
מחפש תוכנה שנותנת פרטים על חומרה איזה חומרה יש לי במחשב ושל איזה יצרן פרטים נוספים יתקבלו בברכה
-
- 3 תגובות
- 668 צפיות
-
-
למי שלא מכיר את התוכנה ניתן http://www.oovoo.com. תודה מראש וחג שמח, dr70
-
- 3 תגובות
- 668 צפיות
-
-
יום אחד אני גולש לי באינטרנט פתאום המחשב עושה לי ריסט וכותב לי לפני הקטע של הטעינת וינדוס אז זה כותב לי שיש לי ווירוס בHARD DISK הודעת בצבע אדום כזה ואז יש לי ללחוץ N כדי להמשיך וY כדי לראות פרטים בלה בלה.. מתי שאני שם BOOT כדי לפרמט תמחשב אז זה לא מזהה לי תדיסק וזה עושה לי משהו עם BOOT וזה לא קורא לי תדיסק בעע והדיסק עובד פיקס בעע מה עושים?
-
- 3 תגובות
- 668 צפיות
-
-
היי האם כדאי שיעלה ב startup כשווינדוס עולה? פשוט לוקח קצת זמן עד שזה עולה. תודה
-
- 4 תגובות
- 667 צפיות
-
-
אהלן. אסביר את השאלה שלי. ערכתי שעה של מוזיקה עם מיקסים - העניין הוא שהכל בקובץ MP3 אחד של שעה, כך שזה בעצם כמו שיר אחד ארוך ... האם לדעתכם יש אפשרות ליצור בזמן הצריבה איזשהם מצייני מקום או אינדקס כך שהמאזין שיחזיק את הדיסק יוכל לעבור לשיר מס' 2 , שיר 3 וכו' ? אשמח לקבל עיצה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 667 צפיות
-
-
במנהל התקנים רשום לי שחסר ההתקנה של הUSB התקנתי מחדש תדריברים וכלום לא עוזר פרמטתי שוב את המחשב הורדתי דרבים עדכניים של הלוח 965P s-3 של ג'יגה בייט הכל מותקן חוץ מהUSB המצלמה לא פועלת לי השלט של לוג'יטק עם חיבור usb לא פועל העכבר והמקלדת עם כניסת USB כן עובדים מה זה אומר שהUSB בלוח הלכו או מה?
-
- 7 תגובות
- 667 צפיות
-
-
שלום רב, קניתי נייד Dell XPS M1710 והתקנתי עליו vista. הבעיה היא שבתוכנה bsplayer לא רואים וידאו אבל כן שומעים ובמדיה פלייר וגם ב- mv2player רואים ושומעים תקין אבל אני לא אוהב לעבוד איתם ואני גם לא אוהב לא לפתור בעיות. הקודקים שניסיתי להתקין הם:[/FFDShow MPEG-4 DivX 6.6 Koepi's XviD Codec DivX Free XP Codec Pack Codec Pack All in 1 K-Lite Codec Pack K-Lite Mega Codec Elecard MPEG decoder power dvd 7 אני מקווה שיש יש למישהו רעיון כי אני די מיציתי את הידע שלי בנושא. תודה מראש למשיבים.
-
- 1 תגובה
- 667 צפיות
-
-
יש לי כרטיס טלוויזיה שפועל ב32BIT...המעבד שלי הוא Q6600 (64BIT). אני מפעיל וויסטה ואני לא מוצא שם את מה שהיה בXP, "אשף תאימות תוכניות". האם אשף זה קיים בויסטה?
-
- 5 תגובות
- 667 צפיות
-
-
יש לי סרט שלוקח ג'יגה 400 ואני צריך לצרוב אותו אבל אני לא יכול ניסיתי דרך dr.divx אבל משום מה נוצרת בעיה עם הקול של הסרט ויוצא ככה שהקול מקדים את מה שזה מראה על המסך איזה תוכנה יש לפצל קובץ ל 2?
-
- 3 תגובות
- 667 צפיות
-
-
היי בניגוד לפעמים קודמות, מכיוון שמדובר בגירסה חשובה הכוללת המון חידושים ותיקונים, החלטתי להודיע גם על שיחרור בטא (פתוחה לקהל הרחב כמובן) של תוכנת הדואר emailaya רשימת השינויים: * הוספת אשף להגדרות התוכנה * תפריטים יוצמדו לימין כאשר עובדים בעברית * אפשרות חדשה למייל: למחוק את כל המכתבים של השולח * אפשרות חדשה לסל מיחזור: רוקן את סל המיחזור * אנשי קשר מועדפים לגישה ישירה בעת כתיבת מייל חדש * מצא תוך כדי כתיבה בחלון תוכן גולמי/צפייה במכתב/צפיה מוקדמת בחלון הראשי * אם במייל אין טקסט או שהוא מכיל HTML תופיע כיתובית במקום תוכן לא קריא * שיפור מהירות פתיחת חלון מכתב חדש/צפייה * אפשרות למחוק איש קשר+שיחה בצי'טוט מהיר * כפתור שליחת מכתב גדול יותר * כשמגיעה שיחה חדשה האייקון ליד ה…
-
- 1 תגובה
- 667 צפיות
-
-
קניתי את המוצא הזה http://lamir.co.il/product.asp?product=12835 ואני לא מוצא לו דרייבר...הוא לא עובד וכותב שאי אפשר לעדכן את הדרייבר.. לפי מה שהבנתי הוא נקרא awe32 אבל אולי זה איזה משהו כללי זה מה שהוא רשם שהוא חיפש תודה
-
- 9 תגובות
- 667 צפיות
-
-
לאחר שהתקנתי Nero 8.3.13.0 המחשב הנייד (טושיבה) התחיל לעשות בעיות כגון: איטויות, תקיעות, בעיות כיבוי ולאחר צריבה אחת הוא לא עלה. איך אני יודע שזה הנרו? כי אחרי שהסרתי, המחשב הפסיק לעשות בעיות... יודעים על הבעייה? או יש גרסה אחרת (לא חובה של נרו) שאפשר להתקין ?
-
- 2 תגובות
- 667 צפיות
-
-


