עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by stalbetman,

    רציתי לדעת האם יש תוכנה של אלבום תמונות במחשב (שאפשר להעביר ממצלמה דיגיטלית) ובתוכה אפשר לרשום על כל תמונה, ואפילו אם רוצים לצרוב את זה על דיסק ניתן? ואיך קוראים לתוכנה הזו? תודה

  2. Started by Yellow,

    שלום לכל הפורום! אני רוצה להכיר לכם תוכנה שבחנתי במשך חודש שלם ואני רוצה לשתף אותה איתכם. שם התוכנה היא EasyCleaner והיא תוכנה שלפי דעתי היא הכי טובה לניקוי רגיסטרי (ויש לה עוד 11 כלים לתחזוקת המחשב) ובאופן כללי לתחזוקת מחשב נכונה. התוכנה מציגה ביצועים מרשימים ומנקה רגיסטרי מדהים!. יש לה עוד מספר כלים שימושיים. מומלץ בחום. להורדה: http://software.nana.co.il/Software/?SoftwareID=5341

    • 6 תגובות
    • 673 צפיות
  3. Started by ata01,

    התקנתי Vista Ultimate 64 על מחשב עם כרטיס HD4850 ויש לי בעיה רצינית. התקנתי מספר משחקים ובכל אחד כשאני מתחיל לשחק אחרי מספר דקות אני חוטף מסך כחול והוא צועק לי על הקובץ שבכותרת. מישהו מכיר את הבעיה ויודע איך לפתור אותה? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 673 צפיות
  4. Started by carock,

    יש לי את הווינדוס 7 ולחצתי בתיקיה על "כלול בספריה" ועכשיו יש לי ספריות בצד ימין ואני משתגע מזה. איך אני מוריד את זה וקרה לי גם משהו דומה בווינדס מדיה פלייר אם מישהו יכול לעזור לי תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 673 צפיות
  5. יש לי ארבעה מחשבים בבית ואני היחיד שהאינטרנט שלו לא יכול לטעון סרטים ביוטיוב ברצף או להוריד איזה משהו בלי שתהיה שגיאה באמצע, לפעמים אני מוצא את עצמי לוחץ שש פעמים ENTER כדי שהאינטרנט ייכנס לאתר כלשהו... אני חושב שאולי יש לי איזה תוכנה שמפריעה אחרת זה לא הגיוני, בבקשה תעזרו לי.

    • 5 תגובות
    • 673 צפיות
  6. יש לי חשבון ביהוו ואם אני פותח אותו בIE העברית מופיע בסדר אבל בפייר פוקס יש לי ג'יבריש.....? HELP? ,תודה מראש איתן

    • 3 תגובות
    • 673 צפיות
  7. Started by nod32,

    Sygate Personal Firewall Pro גירסה 5.5.2637 - אני צריך לבטל את התוכנה בשביל שהאינטרנט היפעל מה עושים?

    • 2 תגובות
    • 673 צפיות
  8. השתמשתי בתכונות spybot ו ad-aware. הם מזהות ומעיפות את כל הספיי אבל בכל הדלקה של המחשב מחדש... זה חוזר ודף הבית משתמה לאתר בשם mysearch ונוספים tool-bar שנדבק וחוזר בכל פתיחת דפדפן מחדש! עזרה ?? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 673 צפיות
  9. ההורים אהבים שלי נוסעים למדינה רחוקה. בבית שלהם יש מדייה סנטר מבוסס VISTA והוא מחובר למלצלמה USB פשוטה. אני מעוניין לעשות מערכת הבטחה בבית שתאפשר לצלם אם משהו זז בבית וגם תישלח לי תמונה\התארה ל אימייל 1)האם יש משהו כזה ? 2) האם אפשר לחבר יותר ממצלמת USB 1 למערכת ? תודה GSM.

    • 0 תגובות
    • 673 צפיות
  10. Started by Lancer,

    התקנתי ICQ 5.1.לאחר ההתקנה הופיע הודעה שיש גרסא חדשה ל ICQ אז הורדתי אותה והתקנתי. פעם ראשונה התחברתי בצורה תקינה לחשבון.בפעם הבאה שניסיתי להתחבר קיבלתי את ההודעה הבאה http://www.drivehq.com/file/DF.aspx/icq+problem.JPG?isGallery=&share=&shareID=0&fileID=236487391&pay=&sesID=mj14qtbd2go2fe555c2iscvs ניסיתי כבר מליון פעם למחוק ולהתקין מחדש את התוכנה אבל הבעיה חוזרת על עצמה. מישהו יכול לעזור בבקשה?

    • 9 תגובות
    • 673 צפיות
  11. Started by mgm90210,

    שלום אני מעוניין בתוכנת אודיו שעובדת עם כרטיס קול מובנה שאני יוכל לברור איזה ערוצי אודיו יופעל בתוכנת סקייפ

    • 5 תגובות
    • 673 צפיות
  12. Started by dyn,

    שלום, אני צריך המלצה לאנטי וירוס חזק, משהו יעיל שלא יכביד לי על המחשב. תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 673 צפיות
  13. אני משתמש בתוכנה ShareAza והיא לאחרונה מורידה לי ממש מהר... ופעם זה לא היה ככה... אז נשאלת השאלה האם יש לה קובץ קרדיט?

    • 5 תגובות
    • 673 צפיות
  14. אני מקווה שזה הפורום המתאים... עד לפני 3-4 חודשים הייתי על רזולציה 1024*768.. ואיכות צבע 32 ובזמן האחרון כל פעם שאני עושה ריסטרט זה חוזר לי ל16 מה שגורם לאייקונים להתבלבל להיות מכוערים ולהתהפך אחד עם השני... למשל אייקו של ווינאמפ פתאום מראה אייקון של אקספלורר או משהו... ואז אני מחזיר ל32 הכל מסתדר ... ריסטרט וחוזר ל16...!@# למההההההה? ובדקתי לא מצאתי שום תוכנה שמפריעה או שהתקנתי לאחרונה ויש סיכוי שהיא הפריעה,SPYWARE ADAAWARE,אממ כל דבר פשוט שכל אחד היה חושב בדקתי... GEFORCE 3 TI 128... (פעם זה היה נשאר על 32----) מישהו יודע למה זה יכול להיות או איפה אני יכול לשנות לו ברירת מחדל אולי משהו ברג'סטרי..? תודה..

    • 8 תגובות
    • 673 צפיות
  15. הים קניתי MX518 בשעה טובה אחרי שהתקנתי את הדיסק שבא אים העכבר צריך לעשות ריסט למחשב ואז צצה לי בעיה כאשר אני פותח את התוכנה.. http://www.ROR.CO.IL/my.php?id=4127392209.bmp עשיתי התקנה כבר כמה פעמים אבל הבעיה אינה עוברת מה לעשות?

    • 3 תגובות
    • 673 צפיות
  16. Started by blackthought,

    חברה אם מישהו מכיר את התוכנה אז פליז עזרה !

    • 0 תגובות
    • 673 צפיות
  17. לא ממש מצאתי מקום אחר לשאול את זה אז אם זה לא מתאים תעבירו בבקשה.. יש לי כרגע HDD של 250GB ואני רוצה לקנות בקרוב 750GB על ה250 יושב XP והמון משחקים, האם אפשר להעביר את הכל כגוש אחד לדיסק של ה750 ? כולל המערכת הפעלה ? האם הכל יעבוד בלי בעיות ?

    • 2 תגובות
    • 673 צפיות
  18. למרות שאני לוחץ ok בכל פעם שההודעה מופיעה (בתמונה), היא ממשיכה לחזור. מה קרה לנורטון? ומה לעשות? ד"א בדקתי בנורטון וכל הסעיפים מסומנים ב-וי ירוק, הכל עובד ומופעל. תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 673 צפיות
  19. Started by BrAvE_HeArT,

    התוכנה לא רוצה להתחבר לשרת של kazaa ואני לא יודע למה כשאני מפעיל את התוכנה זה כותב לי connecting וזה לא מצליח להתחבר ??? יש למישהו הצעות???

    • 0 תגובות
    • 673 צפיות
  20. יש אינטרנט אקספלורר פרוץ כבר אצל אנשים? אני שואל בכלליות ולא רוצה אחד פרוץ!!

  21. אני רוצה לגבות את כל המועדפים שלי שבFF איפה הם נמצאים ?

  22. Started by redead,

    לא יודע מה קרה ואני לא מצליח למצוא את האפשרות של לבטל את זה אבל הBSPLAYER שלי מנגן סרט ואז בסוף מתחיל אותו מהתחלה.. איך אני מבטל את האופציה הזאת? תודה..

    • 3 תגובות
    • 673 צפיות
  23. Started by -impreza-,

    שלום לכוללם למישהו יש תוכנה שמתרגמת משפטים ארוכים אני צריך תוכנה טובה ופשוטה ולא שאני צריך להיות מחובר לאינטרנט בישביל זה.. תוכנה שמתקינים במחשב ומשהו טוב ואם אין תוכנה של המחשב אז שיהיה עם אינטרנט תודה לעוזר

    • 4 תגובות
    • 673 צפיות
  24. כי זה שירות שניתם כמעט בכל פוטו צילום

    • 1 תגובה
    • 672 צפיות
  25. Started by yuraxp,

    שלום, אם למשהו יש את ההתקנה הזאת בבקשה ליצור קשר באי סי קיו 227651622.

    • 3 תגובות
    • 672 צפיות

דיונים חדשים בפורומים