תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, לפני כמה שבועות המליצו לי פורום על tirminal. בימים האחרונים המחשב שלי מוכה סוסים טרויאנים, שלאחר ניקוי שלם של המחשב חוזרים עם התחברות לאינטרנט. האם יש מצב שטירמינל זה כולרע שהשאירה פריצה לחארות למיניהם? (אגב, הסרתי אותה עוד לפני התקפות הטרויאנים)
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
קניתי מעבד כפול ליבה ולא נראה שיש שיפור רב בזמן פתחית קבצי RAR בWINRAR אני יודע ש WINRAR לא תומך בריבוי מעבדים השאלה שלי אם יש תכונה דומה לWINRAR שגם עובדת אם 2 מעבדים? תודה לעונים
-
- 3 תגובות
- 674 צפיות
-
-
אפשר לפתוח עוד ערוץ לאודיו במובי מייקר? אני מכין קליפ ואני צריך ערוץ למוזיקת רקע וערוץ לבתים מוקלטים -- אם אי אפשר אז אפשר המלצה לתוכנה שאני אוכל לעשות את זה על ציר זמן + ערוץ אחד לוידאו ולא פרמייר כי זה כבד מדי... תודה
-
- 3 תגובות
- 674 צפיות
-
-
בפעם האחרונה שבדקתי מה שהיה בעסק זה daemon tools ו alcohol 52% יש היום עוד תוכנות שיוצרות כונן וירטואלי שהן יותר טובות ממה שהזכרתי ?
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
ערב טוב, הנני שדרן באחת מתחנות הרדיו המצליחות ברחבי האינרנט, יותר נכון שדרן מתחיל. היום קיבלתי את תפקיד ה"שדרן", שמחתי נורא עקב מתן התפקיד, אך כמו שנאמר "גודל הציפיה כגודל האכזבה" עליתי לשידור עם כמות מאזינים די גדולה של כ-80 מאזינים. אך קיבלתי הערות מהמאזינים אל נפילות ותקיעות בזמן השידור, הבעיה רק אצלי, אצל כל השדרנים האחרים זה עובד מצוין, חשבתי אולי משהו במחשב. יש לי רשת בבית עם נתב, אני גולש במהירות 750kbps אשר נחצית לשניים מכיוון שיש לי שני מחשבים, אז יוצא שאני גולש ב 375kbps האם זו הסיבה שבגללה יש תקיעות ? אני מבקש תגובה בונה אם אפשר, תודה !
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
שלום לכולם. עכשיו נכנסתי לאתר של מוזילה ודרכו הורדתי את הגרסא החדשה של פיירפוקס, ה1.5. מהרגע שהתקנתי החלו הבעיות. מצורפת תמונה שתעזור לי לפרט את בעיותי. 1) תמיד, מהרגע שאני מפעיל את הפיירפוקס אני רואה את הדבר הזה בצד, כאשר אני שם עליו את העכבר הוא מגיב(נהיה כחול), אבל חוץ מזה כלום. 2) אם אני מנסה להיכנס לאפשרויות, לא עולה בפני בעצם שום חלון, חוץ מהכפתורים הללו. 3) אין לי פס גלילה בצד וזה די מעצבן. תודה רבה לכל העוזרים.
-
- 3 תגובות
- 674 צפיות
-
-
אני פותח את האדובי פרימייר שלי וכל פעם שאני עורך משהו אז קובץ התמונה בסדר אבל האודיו תמיד הופך לOFFLINE בניגוד לאימג' שהם תמיד ONLINE.. מה אני אמור לעשות כדי לפתור את זה? תודה.זה חשוב מאוד.
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
-
כשאני מדפים מסמך אחרי כל העתק ב"וורד" Microsoft Office Word 2007 יוצא דף נוסף עם פרטי הקובץ שם הקובץ:.... ספריה... C: \ תבנית.... וכו' איך אפשר לבטל את הודעות הנ"ל תודה.
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
אשמח עם יוסבר ההליך תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
שלום לכולם : אני לא ממש יודע אם זה המקום להודעה הזאת אבל לא מצאתי שום מקום אחר.... ככה : לפני יומיים קניתי מחשב ולאחר שהתקנתי כל מיני דברים חיוניים הופיע לי משהו מוזר בדפדפן : מתחת לשורת הכתובת מופיע לי מעין Toolbar" שכולל לשוניות כאלו שכתוב עליהן : book, travel, html וכו'. מלבד זאת, במועדפים נוספו לי דברים שלא אני הוספתי וכוללים גם שטויות כמו שהזכרתי. אגב, שאני לוחץ על אחת מהלשוניות, זה מכניס אותי לאתר כחול כזה שכתוב עליו בגדול open search web. ניסיתי את כל הדברים הרגילים של אפשרויות סרגל הכלים והגדרות נוספות אבל אני מבין שזה לא זה. אמרו לי שהוכנסה לי מעין תוכנת ריגול. הבעיה היא שלא האנטי וירוס ולא ה Ad ware הורידו את זה. יש למישהו פתרון ??? בבקשה !!!
-
- 5 תגובות
- 674 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין למצוא תוכנה שמייצאת ומייבאת רשימת איגנור של ICQ מחשבון אחד לשני . אם מישהו מכיר כזו, אודה לו אם יצרף קישור שלה בעמוד זה. תודה !
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
ניסיתי התקנה מחדש וזה לא עוזר יש לי מסנג'ר לייב ווינדוס אקס פי פעם רואים שחור פעם נעלמת תיקייה מהמסך חרפן לגמרי
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
לראות כמה שניות לוקח לכל מעבד לרנדר דברים.. ככה אני יוכל להחליט איזה מעבד יספיק לי..
-
- 4 תגובות
- 674 צפיות
-
-
אני מקווה שזה הפורום המתאים. לאחרונה רכשתי לראשונה כונן די וי די והיום ניסיתי להציג סרט, שזז במהירות איטית להחריד. הכונן הוא של טושיבה, המחשב xp2500+ והכרטיס מסך Radeon9500 ניסיתי להציג אותו גם במדיה פלייר וגם בנגן שמקבלים עם הרדאון, אותם תוצאות.. יש איזו דרך להוריד מעט מהאיכות או משהו בסיגנון, בשביל שהמהירות תהיה נורמאלית ?
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
שלום רב, קניתי מחשב נייד חדש עם מערכת הפעלה windows 7 וכאשר אני מתקין את האימיול אני מקבל את ההודעה Access to C:\Program Files (x86)\eMule\config\cancelled.met was denied. אשמח לקבל עזרה, תודה רבה ערן
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
למישהו יש מושג איך אני יוצר Menu (תפריט) לסרט די וי די שערכתי? אני יושב על זה כבר כמה שעות ולא מצליח להבין זה משגע אותי. הממשק של התכנה מאד נוח חוץ מהדבר הזה, אני מוסיף את התפריט בתחילת הסרט אבל לא מצליח להגדיר בו את ההתחלה של כל chapter לפי הפריים או הקטע שאני רוצה... :-\ אני מתחנן פה לעזרה - בבקשה שמישהו יגאל אותי... תודה!
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
שאני מנסה לערוך תמונה כלשהי בצייר , על ידי כפתור ימני בעכבר ואז Edit . אני נתקל בהודעה הבאה : http://www.uploadfileyou.com/files/hw2dw6qidy18nbyiwge4.jpg הלכתי ל Folder options ועשיתי לכל דבר שם Restore defautls וזה לא עזר . תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
התוכן בכותר. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
שלום התחדשתי בשני דיסקים 0.5TB כל אחד. חשוב לי לבדוק שאין להם שום פגם. בעבר המליצו לי על mhdd, אך אני די חושש לעבוד איתה, כי כבר יש לי הרבה מידע על הדיסקים קשיחים. בכל אופן די הסתבכתי עם התכנה. מבקש המלצה לתכנה קלה לתפעול שתבדוק לי את הדיסק קשיח. או לחילופין הסבר על תפעול תכנת הmhdd. תודה
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
-
שלום. התקנתי לפני כמה ימים WINDOWS 7 32BIT ויש לי בעיה שכל פעם שאני מפעיל מחדש את המחשב זה שוכח לי את כל הסיסמאות, אם זה אתרים ופורומים באקספלורר, תוכנות (STEAM) וכו'. מישהו יכול לכוון אותי מה אני צריך לעשות? תודה.
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
יש לי מעבד amd 64 ביט עם מערכת הפעלה win xp 32 bit האם לשים אנטי וירוס רגיל של 32 ביט או לשים של 64 ביט ואם כן איזה? וכמו כן איזה פיירוול לשים האם zonealarm יענה על הדרישות?
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
מישהו יכול אולי להמליץ לי על אנטי פופאפ טוב שבאמת עובד תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
ובכלל לניקוי מערכת ההפעלה , (אני לא מתכוון לתוכנות כמו SPYBOT? )
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-


