תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי יש לי את מילון ספיר והוא מיועד ל 95 או 98 כיצד אני יכול להריץ אותו על 'ןמ XP? יש אמולטורים? בתודה יהודה
-
- 3 תגובות
- 683 צפיות
-
-
hideip לא עובדת במתכונת בדיקה בישראל למה ? ותחליף איפה ? התקנתי את התוכנה ונכתב לא פעיל בישראל לצורך התרשמות למה ? מה עושים ? http://www.hide-ip-soft.com/
-
- 6 תגובות
- 683 צפיות
-
-
לאחר שהתקנתי את הדפדפן FireFox בהמלצת אנשים רבים ניסיתי להפעיל את הסרטים באתר של "ארץ נהדרת" www.nehederet.tv והסרטים לא עולים. שמתי לב שלאחר הנסיון להפעיל את הסרטים נכתבות הודעות שגיאה ב"מסוף JavaScritpt".. ניסיתי להתקין כל מיני גרסאות Java של Sun אבל זה עדיין לא מריץ את הסרטים. תוכלו לעזור לי? תודה, עמית
-
- 2 תגובות
- 683 צפיות
-
-
יש איזו תוכנה פשוטה שאפשר באמצעותה לבנות אתרים? תודה!
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
עובד רק בלינוקס בווינדוס לפעמים עובד, לפעמים לא יש קו אדום על הסימון של הרשת האלחוטית בפינה השמאלית התחתונה של המסך. מחשב: LG T380 ווינדוס 7 עידכנתי את הדריוורים דרך תוכנה של LG ששכחתי את שמה. בנוסף המחשב מאוד מאוד איטי (לא כמו שקניתי אותו). במיוחד בווינדוס.
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-
-
אני משתמש ב-IE8 וכשאני פותח את הדפדפן אז במנהל המשימות מופיעים לי 2 תהליכים בשם הזה, אם אני סוגר את אחד התהליכים אז מופיע לי הודעה בדפדפן שאומרת שהדף שוחזר עקב תקלה, וכשאני מנסה לסגור את התהליך השני אז הדפדן נסגר. כשאני סוגר את הדפדן בעצמו אז שני התהליכים נעלמים. מדוע מופיעים לי 2 תהליכים? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 683 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה ללחוץ על לינק של קובץ ASX ואני לא מצליח לשמוע אותו. זה קובץ של שידורי רדיו באינטרנט. הינה דוגמה: http://www.oranim.ac.il/radio.asx התקנתי את חבילת KLITE אבל עדיין לא מתליח לשמוע. יש לי BSPLAYER וגם ווינדוס מדיה פלייר 11. מישהו יודע איך גורמים לקובץ הזה להשמע? תודה מראש,
-
- 3 תגובות
- 683 צפיות
-
-
התקנתי לאחרונה את הדפדפן החדש של גוגל בעיקרון אני די מרוצה.... (הרבה יותר מהיר ויעיל מIE7) רק יש בעיה אחת מאוד מעצבנת: כשאני מנסה לראות וידאו CastUp, אני חייב להיות ב FULL SCREEN אם אני לא אהיה ב FULLSCREEN אז אני אשמע סאונד אבל לא אראה שום תמונה
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-
-
הגרסה מעודכנת והכול, אבל כשבאתי להיכנס לראשונה עם משתמש חדש אני רואה שהכול מחורבש ואני לא יכול לשנות את השם- עזרה :'( [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתאפשר לי להריץ מערכת Server 2003 + שתי מערכות XP במקביל שיהיו מחוברות ברשת Doamin וירטואלית. אני השתמשתי ב-Virtual PC אבל הביצועים לא משהו. אני יודע שיש עוד כמה תוכנות פופולאריות וטובות, אבל אני לא בטוח שהן מאפשרות תקשורת בין המחשבים הוירטואליים כמו ה-Virtual PC. יש הצעות לתוכנה עם ביצועים טובים שתומכת בזה?
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
שורת adress bar לא מופיעה למרות שבקליק ימני על העכבר אני רואה סימן V ליד address bar? תודה
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
אני רוצה להתקין VISTA מבלי לפרמט, אז חשבתי אם אני יכול לקחת את כונן C שהוא 100GB ולחלק אותו לשתים כך שבחלק אחד ישאר ה XP והחלק החדש יהיה ריק ובוא אני אוכל להתקין את VISTA ? אפשר לעשות את זה ?
-
- 4 תגובות
- 683 צפיות
-
-
כשאני כותב MYSQL בCMD זה מה שאני מקבל Access denied for user 'ODBC'@'localhost' (using password: NO אני מנסה להתקין על XP בכל מקום שאני רואה בגוגל רשום לאפס סיסמא לROOT כדי שזה יעבוד אבל פה הוא בכלל לא מנסה לי להתחבר אם ROOT כן חפשתי בגוגל אבל לא הצלחתי להבין אשמח לעזרה
-
- 2 תגובות
- 683 צפיות
-
-
מחפש דריוור למודם ADSL מדגם ALE150 בחיבור USB האם יצא כזה דבר??? איפה אפשר לחפש??
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
קורה לי לפעמים שכאשר אני מפעיל ב-Avira את אופציית החסימה של Autorun.inf, ו-Windows Defender מופעל, האנטי וירוס של Avira מתריע לי כי הוא חסם את הקובץ בכוננים C ו-D שהם למעשה המחיצות של הדיסק הקשיח שלי. התופעה מתרחשת רק בחלונות 7. בכלל האם הקובץ הזה, שנועד להפעלה אוטומטית של תוכנות מרגע הכנסת דיסק און קיי/תקליטור, אמור להיות בדיסק הקשיח? האם הימצאות הקובץ Autorun.inf בדיסק הקשיח, היא סימן לוירוס או נוזקה? ואם כן, איך מוחקים אותו (הוא איננו נראה דרך סייר החלונות)?
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-
-
התחלתי להישתמש במוזילה הכל טוב ויפה אבל כשאני נכנס ל blog tv בתפוז אני לא יכול להצטרף לצ'אט (את השידור החי אני כן רואה) מה אני צריך להוריד בשביל לסדר את זה?
-
- 2 תגובות
- 683 צפיות
-
-
שלום רב, אמש התקנתי 3DMARK05 הפעלתי וקיבלתי את ההודעה הבאה: הייתכן שהחומרה שלי לא מתאימה ל-3DMARK05 או שאני יכול בכל זאת לעבוד עם 3DMARK ? ואם אני צריך להשתמש ב-3DMARK03, אפשר קישור בבקשה ? תודה רבה.
-
- 9 תגובות
- 683 צפיות
-
-
יש לי ברשימת התוספות 2 תוספים שפעם התקנתי לניסיון ואז הסרתי אבל עדיין הם מופיעים ברשימה ואני לא מצליח להפתר מהם וגם כשלוחצים קליק ימני עם העכבר אז רוב האפשרויות מנוטרלות ואלה שלא, לא עושות כלום מישהו מכיר דרך להפטר מהמזיק [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 683 צפיות
-
-
שלום לכולם. שמעתי ממשהו שיש תוכנה שיודעת לזהות את הקול של מישהו (דרך המיקרופון) ולהפוך את זה לטקסט. הבנתי שיש תוכנה כזאת שאפילו תומכת בעברית, אם מישהו יוכל להביא לי שם של תוכנה כזאת אני מאוד ישמח. תודה לכל מי שיעזור, צחי.
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-
-
שלום יש לי קבוץ שלא רוצה למחק אז אך אני יכול למחוק אותו??
-
- 8 תגובות
- 683 צפיות
-
-
כמו שכתבתי בכותרת רק חשוב לציין שזה קורה רק שאני משחק במשחק. המחשב נתקע, הסאונד והמסך של המחשב הופך לשחור וחוזר אחרי מס' שניות- זה יכול להיות 2-5 וזה יכול להיות 10-20 שניות! ואחרי שהתקיע הפסיקה אחרי דקה מקסימום זה שוב קורה. וככה חוזר חלילה. מה יכולה להיות הבעיה? *יש לי וינדוס 7 וזה קרה מאז שהתקנתי אותו אז אם זאת יכולה להיות הבעיה ולא לפה צריך לפנות אז תעבירו אותי בבקשה לאן שכן. תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 683 צפיות
-
-
הסתכלתי בסטיקי והורדתי את המקודד של K-LITE, אבל זה עדיין לא מקרין לי חלק מהסרטים (לפחות לא בBS PLAYER). יש לציין שבעיקר וידאו ולא אודיו. מה אני צריכה לעשות מכאן? שאלה נוספת - איזה מקודד יש לצפיה בסרטים שהסיומת שלהם היא MKV?
-
- 4 תגובות
- 683 צפיות
-
-
אני מחפש את התוכנה auto משהו... לאדריכלים, אך הבנתי שזה מגיע בכל מיני וריאציות וצריך להיזהר לא לטעות לגביה כי יש גירסאות למכונות בלבד ולאדריכלים ולשניהם.. אני מחפש לאדריכלים + תלת מימד בצבע באיכות פוטו (כאילו צולם במציאות) מישהו יכול לתת לי את הגירסא המדוייקת ע"מ שאוכל למצוא אותה?? הכי חדיש. הבנתי שזה 2004 sd משהו ועולה 10000 usd.
-
- 5 תגובות
- 683 צפיות
-
-
ניסיתי להוריד התקנה של Windows Live Messenger 8.0 אבל לקראת סוף ההורדה האנטי וירוס שלי (קספרסקי) אמר לי שיש בקובץ סוס טרויאני ולא נתן לי להוריד אותו. ניסיתי גם להוריד התקנה של Visual C# 2005 Express Edition ואותה הודעה על הסוס הטרויאני הופיעה לי גם לגבי זה. מה הבעיה? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 683 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה כמו Alcohol 120% אבל משהו שיהיה אפשר לעשות Virtual CD במקום לקבצים כמו iso וcue אלא מקבצים דחוסים כמו rar, tar, zip... תודה
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-


