עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. היי יש לי את מילון ספיר והוא מיועד ל 95 או 98 כיצד אני יכול להריץ אותו על 'ןמ XP? יש אמולטורים? בתודה יהודה

    • 3 תגובות
    • 683 צפיות
  2. hideip לא עובדת במתכונת בדיקה בישראל למה ? ותחליף איפה ? התקנתי את התוכנה ונכתב לא פעיל בישראל לצורך התרשמות למה ? מה עושים ? http://www.hide-ip-soft.com/

    • 6 תגובות
    • 683 צפיות
  3. לאחר שהתקנתי את הדפדפן FireFox בהמלצת אנשים רבים ניסיתי להפעיל את הסרטים באתר של "ארץ נהדרת" www.nehederet.tv והסרטים לא עולים. שמתי לב שלאחר הנסיון להפעיל את הסרטים נכתבות הודעות שגיאה ב"מסוף JavaScritpt".. ניסיתי להתקין כל מיני גרסאות Java של Sun אבל זה עדיין לא מריץ את הסרטים. תוכלו לעזור לי? תודה, עמית

    • 2 תגובות
    • 683 צפיות
  4. Started by stojakovic,

    יש איזו תוכנה פשוטה שאפשר באמצעותה לבנות אתרים? תודה!

    • 1 תגובה
    • 683 צפיות
  5. Started by shaypoi1,

    עובד רק בלינוקס בווינדוס לפעמים עובד, לפעמים לא יש קו אדום על הסימון של הרשת האלחוטית בפינה השמאלית התחתונה של המסך. מחשב: LG T380 ווינדוס 7 עידכנתי את הדריוורים דרך תוכנה של LG ששכחתי את שמה. בנוסף המחשב מאוד מאוד איטי (לא כמו שקניתי אותו). במיוחד בווינדוס.

    • 0 תגובות
    • 683 צפיות
  6. Started by noodle,

    אני משתמש ב-IE8 וכשאני פותח את הדפדפן אז במנהל המשימות מופיעים לי 2 תהליכים בשם הזה, אם אני סוגר את אחד התהליכים אז מופיע לי הודעה בדפדפן שאומרת שהדף שוחזר עקב תקלה, וכשאני מנסה לסגור את התהליך השני אז הדפדן נסגר. כשאני סוגר את הדפדן בעצמו אז שני התהליכים נעלמים. מדוע מופיעים לי 2 תהליכים? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 683 צפיות
  7. Started by eninyo,

    שלום, אני מנסה ללחוץ על לינק של קובץ ASX ואני לא מצליח לשמוע אותו. זה קובץ של שידורי רדיו באינטרנט. הינה דוגמה: http://www.oranim.ac.il/radio.asx התקנתי את חבילת KLITE אבל עדיין לא מתליח לשמוע. יש לי BSPLAYER וגם ווינדוס מדיה פלייר 11. מישהו יודע איך גורמים לקובץ הזה להשמע? תודה מראש,

    • 3 תגובות
    • 683 צפיות
  8. התקנתי לאחרונה את הדפדפן החדש של גוגל בעיקרון אני די מרוצה.... (הרבה יותר מהיר ויעיל מIE7) רק יש בעיה אחת מאוד מעצבנת: כשאני מנסה לראות וידאו CastUp, אני חייב להיות ב FULL SCREEN אם אני לא אהיה ב FULLSCREEN אז אני אשמע סאונד אבל לא אראה שום תמונה

    • 0 תגובות
    • 683 צפיות
  9. Started by The Dom,

    הגרסה מעודכנת והכול, אבל כשבאתי להיכנס לראשונה עם משתמש חדש אני רואה שהכול מחורבש ואני לא יכול לשנות את השם- עזרה :'( [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 683 צפיות
  10. אני מחפש תוכנה שתאפשר לי להריץ מערכת Server 2003 + שתי מערכות XP במקביל שיהיו מחוברות ברשת Doamin וירטואלית. אני השתמשתי ב-Virtual PC אבל הביצועים לא משהו. אני יודע שיש עוד כמה תוכנות פופולאריות וטובות, אבל אני לא בטוח שהן מאפשרות תקשורת בין המחשבים הוירטואליים כמו ה-Virtual PC. יש הצעות לתוכנה עם ביצועים טובים שתומכת בזה?

    • 1 תגובה
    • 683 צפיות
  11. Started by yehielio,

    שורת adress bar לא מופיעה למרות שבקליק ימני על העכבר אני רואה סימן V ליד address bar? תודה

    • 1 תגובה
    • 683 צפיות
  12. Started by ElemenTal,

    אני רוצה להתקין VISTA מבלי לפרמט, אז חשבתי אם אני יכול לקחת את כונן C שהוא 100GB ולחלק אותו לשתים כך שבחלק אחד ישאר ה XP והחלק החדש יהיה ריק ובוא אני אוכל להתקין את VISTA ? אפשר לעשות את זה ?

    • 4 תגובות
    • 683 צפיות
  13. Started by DUDEnamE,

    כשאני כותב MYSQL בCMD זה מה שאני מקבל Access denied for user 'ODBC'@'localhost' (using password: NO אני מנסה להתקין על XP בכל מקום שאני רואה בגוגל רשום לאפס סיסמא לROOT כדי שזה יעבוד אבל פה הוא בכלל לא מנסה לי להתחבר אם ROOT כן חפשתי בגוגל אבל לא הצלחתי להבין אשמח לעזרה

    • 2 תגובות
    • 683 צפיות
  14. Started by tzolerguy,

    מחפש דריוור למודם ADSL מדגם ALE150 בחיבור USB האם יצא כזה דבר??? איפה אפשר לחפש??

  15. קורה לי לפעמים שכאשר אני מפעיל ב-Avira את אופציית החסימה של Autorun.inf, ו-Windows Defender מופעל, האנטי וירוס של Avira מתריע לי כי הוא חסם את הקובץ בכוננים C ו-D שהם למעשה המחיצות של הדיסק הקשיח שלי. התופעה מתרחשת רק בחלונות 7. בכלל האם הקובץ הזה, שנועד להפעלה אוטומטית של תוכנות מרגע הכנסת דיסק און קיי/תקליטור, אמור להיות בדיסק הקשיח? האם הימצאות הקובץ Autorun.inf בדיסק הקשיח, היא סימן לוירוס או נוזקה? ואם כן, איך מוחקים אותו (הוא איננו נראה דרך סייר החלונות)?

    • 0 תגובות
    • 683 צפיות
  16. Started by zvkel,

    התחלתי להישתמש במוזילה הכל טוב ויפה אבל כשאני נכנס ל blog tv בתפוז אני לא יכול להצטרף לצ'אט (את השידור החי אני כן רואה) מה אני צריך להוריד בשביל לסדר את זה?

    • 2 תגובות
    • 683 צפיות
  17. שלום רב, אמש התקנתי 3DMARK05 הפעלתי וקיבלתי את ההודעה הבאה: הייתכן שהחומרה שלי לא מתאימה ל-3DMARK05 או שאני יכול בכל זאת לעבוד עם 3DMARK ? ואם אני צריך להשתמש ב-3DMARK03, אפשר קישור בבקשה ? תודה רבה.

    • 9 תגובות
    • 683 צפיות
  18. Started by omri_ro,

    יש לי ברשימת התוספות 2 תוספים שפעם התקנתי לניסיון ואז הסרתי אבל עדיין הם מופיעים ברשימה ואני לא מצליח להפתר מהם וגם כשלוחצים קליק ימני עם העכבר אז רוב האפשרויות מנוטרלות ואלה שלא, לא עושות כלום מישהו מכיר דרך להפטר מהמזיק [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 683 צפיות
  19. שלום לכולם. שמעתי ממשהו שיש תוכנה שיודעת לזהות את הקול של מישהו (דרך המיקרופון) ולהפוך את זה לטקסט. הבנתי שיש תוכנה כזאת שאפילו תומכת בעברית, אם מישהו יוכל להביא לי שם של תוכנה כזאת אני מאוד ישמח. תודה לכל מי שיעזור, צחי.

    • 0 תגובות
    • 683 צפיות
  20. Started by alex125,

    שלום יש לי קבוץ שלא רוצה למחק אז אך אני יכול למחוק אותו??

    • 8 תגובות
    • 683 צפיות
  21. כמו שכתבתי בכותרת רק חשוב לציין שזה קורה רק שאני משחק במשחק. המחשב נתקע, הסאונד והמסך של המחשב הופך לשחור וחוזר אחרי מס' שניות- זה יכול להיות 2-5 וזה יכול להיות 10-20 שניות! ואחרי שהתקיע הפסיקה אחרי דקה מקסימום זה שוב קורה. וככה חוזר חלילה. מה יכולה להיות הבעיה? *יש לי וינדוס 7 וזה קרה מאז שהתקנתי אותו אז אם זאת יכולה להיות הבעיה ולא לפה צריך לפנות אז תעבירו אותי בבקשה לאן שכן. תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 683 צפיות
  22. Started by neeto,

    הסתכלתי בסטיקי והורדתי את המקודד של K-LITE, אבל זה עדיין לא מקרין לי חלק מהסרטים (לפחות לא בBS PLAYER). יש לציין שבעיקר וידאו ולא אודיו. מה אני צריכה לעשות מכאן? שאלה נוספת - איזה מקודד יש לצפיה בסרטים שהסיומת שלהם היא MKV?

    • 4 תגובות
    • 683 צפיות
  23. אני מחפש את התוכנה auto משהו... לאדריכלים, אך הבנתי שזה מגיע בכל מיני וריאציות וצריך להיזהר לא לטעות לגביה כי יש גירסאות למכונות בלבד ולאדריכלים ולשניהם.. אני מחפש לאדריכלים + תלת מימד בצבע באיכות פוטו (כאילו צולם במציאות) מישהו יכול לתת לי את הגירסא המדוייקת ע"מ שאוכל למצוא אותה?? הכי חדיש. הבנתי שזה 2004 sd משהו ועולה 10000 usd.

    • 5 תגובות
    • 683 צפיות
  24. Started by Aviv C,

    ניסיתי להוריד התקנה של Windows Live Messenger 8.0 אבל לקראת סוף ההורדה האנטי וירוס שלי (קספרסקי) אמר לי שיש בקובץ סוס טרויאני ולא נתן לי להוריד אותו. ניסיתי גם להוריד התקנה של Visual C# 2005 Express Edition ואותה הודעה על הסוס הטרויאני הופיעה לי גם לגבי זה. מה הבעיה? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 683 צפיות
  25. אני מחפש תוכנה כמו Alcohol 120% אבל משהו שיהיה אפשר לעשות Virtual CD במקום לקבצים כמו iso וcue אלא מקבצים דחוסים כמו rar, tar, zip... תודה

    • 0 תגובות
    • 683 צפיות

דיונים חדשים בפורומים