עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by INON,

    שלום רב .. חבר שלי פתח לא מזמן מפעל ליצור מיטות... כעת הוא רוצה להש/תכלל ולגלוש לעולם המודרני וחפץ בתוכנה לעיצוב והדמייה של המיטות שלו בתלת מימד אפשר גם דו מימדי... האם קיימת כזו תוכנה .?? ואם לא אולי תוכנה לעיצוב אחרת שאפשר דרה לעצב מיטות וכאלה.. (שמעתי על Autocad אך אנני יודע אם היא טובה בשביל מיטות) אפשר לקבל שם או אתר המקשר לחברה שאוכל לקבל פרטים אודות התוכנה..תודה רבה.. נ.ב אם זה משנה ואפשרי אז שהתוכנה תכלול גם את האפשרות שאפשר להכניס אלמטנים כמו ברזל וקישוטים למיטהה טנקססס חב'רהה

    • 0 תגובות
    • 603 צפיות
  2. Started by root3:16,

    אני מחפש תוכנה שאפשר לעשות בה כתבות של עיתון, כותרות עיתון,שער עיתון ובכלליות לעצב בה עיתון. יש יל את האיחולן אבל לא אהבתי אותה היא די פשוטה... אם מישהו מכיר תוכנה טובה אז זה מאוד יעזור לי. תודה מראש לכל מי שיעזור

  3. שלום, אני מנסה לבנות מתאם למאוורר 120 מ"מ ככה שיתאים בדיוק על הפינים של ה SLK-947U, לא כמו בתמונה הזאת שבצדדים המאוורר לא מוציא אוויר על הפינים: אני מחפש תוכנה שאני אוכל להכניס בקלות את המידות (במ"מ) של החרוט, של הבסיס שלו (כמו בתמונה למטה), של הפינים, לסדר את הצורות ושיצא לי דגם מדוייק של התוצאה הסופית. ניסיתי לעשות בRhino3D וזה יצא בערך אבל קשה לי לעבוד שם עם מידות מדוייקות (וזה לא מה שהתוכנה הזאת בשביל ואני לא מומחה גדול בתלת ממד). [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 0 תגובות
    • 685 צפיות
  4. Started by subarel,

    יש לי עכבר של TEAC אלחוטי עם 10 מקשם עליו דגם M43WC, אני מחפש תוכנה שתיתן לי לשלוט בכל מקש, להגדיר אותם. התוכנה שבאה עם העכבר איכשהו מפילה לי את המחשב.... (מסך כחול...) וגם היא לא משהו בכלל... (יש בה איזה 15 אופציות קבועות מראש) אם זה שייך לפורום תוכנה אז בבקשה להעביר. בראל.

  5. אם עוד חלון אחד קופץ לי מול העניים אני משתגע. אני חייב POPUP KILLER שפשוט יסגור לי כל כל חלון שעומד לקפוץ. פעם הייתה לי תוכנה כזאת טובה אבל שכחתי את השם שלה. יש המלצות ? תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 868 צפיות
  6. האם יש תוכנה שיכולה לעקוב אחריי פעילות המחשב ולדווח מתי שיש reset אוטומטית שקורה לפעמים אחריי עידכונים למשל של ווינדוס ? ויכולה להגיד מה עשו במחשב ?

    • 5 תגובות
    • 900 צפיות
  7. ז"א תוכנה שתוכל לחתוך קטעים מהשיר.. תודה

  8. Started by אנדרי07,

    שלום לכולםאני מחפש תוכנה לעריכת אודיו.אני צריך לחתוך קטעים וכו/,אשמח מאוד אם מישהו יביא לי שם של תוכנה כזו. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  9. מדובר על עריכה בסיסית של ניגודיות ובהירות(בהיר מדי אחרי סריקה). ב-acdsee ו-infranview ניתן לעשות זאת רק לכל עמוד בנפרד, כלי העריכה של OFFICE2007 פותח רק את העמוד הראשון של הקובץ, והכלי של VISTA לא מאפשר עריכה. מחפש תוכנה שתאפשר משהו בסגנון auto contrast לכל העמודים בו זמנית. תודה.

    • 3 תגובות
    • 641 צפיות
  10. Started by itaysp,

    אני מחפש משהו בין Magix music studio ל Frooty loops אם יש דבר כזה. תודה לעזורים.

  11. השאלה כפי הכותרת.. הייתה לי פעם תוכנה כזאת, שבעזרתה אם לא הייתי מוצא תרגום מסונכרן כמו שצריך לאיזה סרט, הייתי יכול לקחת תרגום לא מתאים ולסנכרן אותו כמו שצריך בשביל הגרסא שלי. כמו כן לשנות לו את הטקסט וכל מיני כאלה אחרים. אבל אז פירמטתי ואני לא זוכר את השם של התוכנה.. מישהו מכיר תוכנה כזאת? תודה רבה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 777 צפיות
  12. בד"כ מפורמט mpg ל- avi. בעיקר לצורך דחיסה (איכותית) של סרטים המוקלטים דרך כרטיס טלויזיה. עדיפות לתוכנות חינמיות וידידותיות למשתמש. תודה.

    • 0 תגובות
    • 496 צפיות
  13. שלום, אני מחפש תוכנה לעריכה PDF אבל משהו בסגנון של האתר של ACE עם מישהו מכיר: http://www.ace.co.il/book2.aspx?f=gan תוכנה קלה ונוחה למשתמש. עם אפשרות לעשות תוכן וקיצורים. תודה

    • 0 תגובות
    • 847 צפיות
  14. Started by lev-27,

    אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לבצע את בפעולות הבאות בקבצי MKV: א. שינוי רזולוציה. ב. קידוד פס קול מ-DTS ל-AC3 חשוב שהתוכנה תהיה פשוטה לשימוש. ישר ולעניין.

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  15. אפשר עם sony vegas ? אם כן איזה גירסה ?

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  16. Started by Eviljelly,

    שלומות , אני מכין איזה דיסק עם כמה סרטונים אישיים ואני מחפש תוכנה שתיתן לי ליצור תפריטים לדיוידי , אפילו משהו פשוט יספיק, ברוב התוכנות שניסיתי להשתמש קיימת רק אפשרות לקידוד וידאו ... אם מישהו מכיר שם של תוכנה , רצוי אפילו חינמית זה יעזור תודות ..

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by Eternal Bliss,

    שלום. אני מחפש תוכנה שאני אוכל לערוך קבצי MIDI, כל מה שאני רוצה זה להקטין קבצי MIDI(להגדיר לו איפה ההתחלה ואיפה הסוף וזהו). אני כבר מחפש שעות ולא מוצא כלום, בתקווה שמישהו פה יעזור. בתודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  18. Started by AmitDanan,

    מחפש תוכנה שיודעת לטפל בקבצי MKV כמו הוספת כתוביות לשנות פונט גודל שתוצג הכתובית, אם היא יודעת לעשות דברים נוספים זה פלוס.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by GUNZ,

    אם אני למשל רוצה להוסיף קצת את הבאסים באיזה שהוא שיר להגביר אותם ליותר חזקים מישהו מכיר תוכנה שיכולה לעשות זאת?<

    • 6 תגובות
    • 749 צפיות
  20. אני מחפש תוכנה שתאפשר לי להוריד תחום תדרים מסויים. כלומר, להשאיר רק גיטרה חשמלית ולא תופים למשל... תודה מראש לעונים.

    • 0 תגובות
    • 537 צפיות
  21. Started by arik_bulldog,

    תוכנה חינמית ופשוטה. יש למישהו המלצה?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. אני צריך לערוך את הקול בדיסק DVD שיצא קצת פגום (שומעים בחלק רק בצד אחד) ולכן אני מחפש תוכנה שיודעת לשמור לי את הקול מתוך קבצי הסרטים ושאני אערוך אותו ואחרי זה שאוכל לשמור שוב את הקול לתוך קבצי הסרטים. אם יש תוכנה כזו אשמח לשמוע עלייה. ועדיף תוכנה שיודעת לחלץ ולהחזיר את האודיו מבלי לקודד מחדש את הווידאו.

    • 0 תגובות
    • 705 צפיות
  23. Started by sherlock1212,

    אני צריך משהו ברמה פשוטה מאוד. אני צריך שתהיה בו אפשרות להוריד איכות sound ולחתוך את השיר בשתי נקודות. תודה.

  24. Started by Vatos-Locos,

    לשינוי הגודל שלהם, גזירה של המימדים וכו, כמובן תוך כדי שמירה על תזוזת האנימציה... תודה (:

    • 0 תגובות
    • 692 צפיות
  25. שלום מישהו יודע על תוכנה שאפשר לסרוק תוכנית של בית ולהעביר אותה לתוכנה שתהיה בעלת קנה מידה ? ניסיתי לעשות זאת עם 3D Home Architect אבל זה לא הצליח מישהו מקיר במקרה תוכנה אחרת? תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 679 צפיות

דיונים חדשים בפורומים