תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני זקוק תוכנת קיבוץ לויסטה 64 וינראר פשוט עובד על 32 אז האם יש תוכנה כל שהיא שעובדת עם 64?
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת אם יש אפשרות לשנות את תאריך יצירת הקבצים ושינוי אחרון של קובץ. תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 686 צפיות
-
-
המחשב מסרב להתקין את האופיס הוא מפסיק באמצע בכל פעם בטענה שחסרים קבצים שלא מאפשרים את תהליך ההתקנה. ניסיתי 3 גירסאות שונות גם כאלה שעובדות בויסטה. יש דרך להפוך את הוינדוס לSP2 או איזה פאץ' שיעזור בהתקנה? תודה
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
זה התחיל אתמול שהמחשב לא פותח חלק מהחולונות של internet explorer. המחשב לא נותן לבצע עדכון לתוכנה registry booster/ אני אשמח לקבל עזרה בהקדם האפשרי, לצערי זה נופל לי בתקופת מבחנים סוף סימסטר ואני חייב את המחשב. תודה
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
עד היום הייתי משתמש בתוכנה GHOST 2003 שהיתה עובדת מצויין בעת כול תקלה ציק צק הייתי עושה שיחזור למערכת והכול היה חוזר לקדמותו... עד ש.... התחילו לצוץ כונני הרד דיסק בתקן SATA!! וברוב המחשבים עם הכוננים הללו (לא בכולם) לא עובדת הגירסה הנ"ל עכשיו מה זה אומר לא עובדת.... זה אומר שכאשר אני מנסה לגבות כונן הוא כמובן עושה ריסטרט למחשב ואז ניכנס למצב דוס ושם עושה העתקה לכונן... וכנ"ל לגבי שיחזור המערכת.. אבל בכונני SATA (שוב לא בכולם.. אולי זה תלוי גם בלוח אם למרות של ניראה לי כי בדקתי את זה עם כונן ATA ואז זה עבד) זה פשוט מגיע למסך הכחול של טעינה של התחלת פעולת הגואוסט ואז זה פשוט ניתקע וזהו... אין מה לעשות יותר!!! אוקי אז עברתי ל- GHOST 9 גירסה יותר מיתקדמת שאפילו עושה את הגיבו…
-
- 0 תגובות
- 686 צפיות
-
-
איך אני יכול לשחזר את ההיסטורי של התוכנה...אם האיסיקיו מותקן אצלי ב2 תיקיות שונות, ואני רוצה את האיסיקיו מאחת התיקיות אבל לא יכול להכנס שם לתקיה...יענו השאלה שלי, היא בעצם איפה נשמר ההיסטורי
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
יש לי את הכרטיס מסך הזה - nvidia geforce 7600gt 256 mb אך אין לי את הדרייברים המעודכנים.. יש למישהו לינק להורדה או לפחות תגידו לי מה הדרייברים האחרונים לכרטיס הזה..
-
- 4 תגובות
- 686 צפיות
-
-
אני משתמש די הרבה זמן בסרגל קיצורי הדרך של Office XP, ועד עכשיו הוא לא עשה לי בעיות. יש בסרגל קיצור דרך לחיבור ADSL, שעד השבוע האחרון פעל בלי בעיה. לפני בערך שבוע הקיצור התחיל לעשות בעיות.... כשאני לוחץ עליו כשאני לא מחובר לאינטרנט הוא לא עושה כלום, ואם אני כן מחובר לאינטרנט - הוא מנתק אותי. הבעיה קיימת רק בסרגל, וכשאני מנסה להשתמש בקיצור דרך רגיל לחיבור אז אין שום בעיה. יש לציין שיש לי עוד חיבור לאינטרנט (dialup), שפועל בלי שום בעיה. מישהו מכיר את הבעיה, או שיש לו הצעות? דרך אגב, הדבר היחיד ששיניתי במחשב בשבוע האחרון הוא שהפעלתי את ה-ICS...
-
- 2 תגובות
- 686 צפיות
-
-
לא מצאתי ת'רד קיים בחיפוש אגב, אני ונורטון ברוגז עברתי לפנדה שהיא תוכנה מעולה !!!
-
- 0 תגובות
- 686 צפיות
-
-
אתם משתמשים בגירסא האחרונה? ואם כן, מחקתם לגמרי את ה NET LIMITER או שהצלחתם לסגור אותו איכשהו? כי הגירסא האחרונה של סבבה דיסי לא מוכן לפעול עם NET LIMITER, וגם שאני סוגר אותו ידנית הדיסי עדיין מודיע שהנטלימיטר פתוח.
-
- 0 תגובות
- 686 צפיות
-
-
יש לי לוח אם ASUS P4S533-MX שמשלב בתוכו כרטיס קול, בדיסק שקיבלתי איתו יש את הדריבר שאני צריך (SoundMax) ניסיתי להוריד SoundMax אבל מתקבלת לי הודעת השגיאה הבאה: כמובן שניסיתי להדליק את המחשב מחדש ולהתקין שוב.. אז כנראה הדריבר הזה לא מתאים.. אז מה אני עושה? מצאתי הדף הזה: http://www.dealtime.com/xFS?KW=P4S533MX&FN=Motherboards&FD=1717&x=8&y=14 יש שם את כל המידע על הלוח אם שלי כולל ה Audio Drive ! תודה לעוזרים.. אם מישהו ימצא לי את הדריבר של הלוח אם ולא רק של הכרטיס קול, זה יהיה ענק! ככה אני אצרוב את זה כבר יעשה לי חדש.. תודה..
-
- 3 תגובות
- 686 צפיות
-
-
מבקש המלצה על תוכנה חינמית לשיחזור קבצי mp3 שנימחקו לי בטעות מהמחשב. (היו על מחיצה D בדיסק הקשיח) תודה
-
- 2 תגובות
- 686 צפיות
-
-
דבר ראשון, עשיתי חיפוש בפורום ומצאתי את easy recovery ואת getdataback. הצלחתי בעזרתן לשחזר מידע שעבר פירמוט או נמחק, הבעיה שקבצי התמונות שוחזרו אבל לא ניתן לצפות בתמונה, כנראה היא נפגמה או משהו כזה, רציתי לדעת אם יש משהו נוסף שאפשר לעשות על מנת לשחזר את התמונות ? תודה
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
איך עושים סירטונים כאלה שבהם רואים את התצוגה של המחשב? כאילו.. נניח יש תמדריכי יודאו האלה של פוטושופ לדוגמה שזה מראה ממש איך העכבר זז וכל זה ואיפה לוחצים, פשוט עושה קובץ וידאו למסך איך לעזאזל עושים? הנה דוגמה למה שאני מתכוון: לןא צריך לראות הכל..רק תראו איזה שנייה אחת שתבינו למה התכוונתי..איך שמצלמים תמסך..
-
- 3 תגובות
- 686 צפיות
-
-
מהי התוכנה המהירה ביותר והנוחה מבחינת GUI לדחיסת שירים מדיסק ל MP3 :s05:
-
- 0 תגובות
- 686 צפיות
-
-
אני מכיר את האופציה של להסיר תוכנות כאלה דרך הMSCONFIG השאלה אם אני יכול להוסיף תוכנות
-
- 2 תגובות
- 686 צפיות
-
-
שלום אני לא בטוח אם זה מקובל או לא אבל אני צריך עזרה מאחד החברה המקצועים פה יש לי ציור שמאוד יקר ללבי שסרקתי למחשב ואני צריך מישהו שיודע לעבוד עם תוכנה גראפית כלשהי בשהיל לסדר לי אותה לחבר אותה לישר ולשמור על האיכות של התמונה אני אתן יותר פרטים על התמונה למי שיוכל לעזור לי תודה..
-
- 2 תגובות
- 686 צפיות
-
-
-
הבן שלי כנראה לוחץ על כל חלון שנפתח לו כשהוא גולש, דבר שמילא את המחשב שלי בוירוסים. לצערי אין באפשרותי לפרמט, עלי להוריד כמה תמונות וקבצים חשובים ששמרתי על המחשב. בעת כניסה לאינטרנט, המחשב נכבה תוך חצי דקה. האם אפשר להתקין אנטי וירוס על דיסק און קי ומשם לנקות את המחשב?
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
מישהו יודע איך קוראים לתוכנה הזו מצאתי כבר תוכנה דומה שמראה את טמפ' הדיסק קשיח אבל לא של המעבד
-
- 5 תגובות
- 686 צפיות
-
-
הי אני הורדתי תוכנה בקובץ BIN וCUE והדימונד לא מסכים לקבל אותה unable to mount image. cue sheet:line 1- file not accessable עכשיו קודם כל התוכנה כמו ששמתם לב מעליבה את אחד הקבצים דבר שני שום תוכנה אחרת לא משתמשת כרגע בקבצים כך שאני לא יודע ממה נובעת הבעיה (זה כבר קרה לי בעבר יש מצב שדימונד לא יכול לפתוח BINS או שהתהליך מורכב יותר ואני לא מכיר אותו) תודה מראש ואחכ ארז
-
- 5 תגובות
- 686 צפיות
-
-
איך אני יכול לשנות את הבהירות של סרט ? שיהיה יותר בהיר ? במדיה פלייר יש אופציה כזאת
-
- 5 תגובות
- 686 צפיות
-
-
שיגע אותי הדבר הזה, פשוט שיגע אותי, מה לא עשיתי, מה לא ניסיתי ?! שום דבר לא עזר להוריד את הדבר הזה - (רעיונות יתקבלו בברכה) http://www.pbase.com/image/25792653
-
- 4 תגובות
- 686 צפיות
-
-
עשיתי את המבחנים שם וקיבלתי 4455 זה טוב לא טוב ואיך מפרשים את זה?
-
- 6 תגובות
- 686 צפיות
-
-
כל מיני CONF'ים למינים... כמו appconf.exe amcconf.exe ansconf.exe bopconf.exe אני מתאר לעצמי שאלה לא דברים טובים אבל אני פשוט לא מצליח להסיר אותם.. מישהו יכול לעזור? בנוסף שתי התהליכים האלה גם הופיעו: panmavic.exe pngfmsne.exe כנ"ל לגביהם תודה ענקית מראש!
-
- 5 תגובות
- 686 צפיות
-


