תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
לא מבין למה זה, אם אני סוגר אותו כולם נעלמים אבל אפילו כשכמה טאבים בודדים פתוחים המון פרוססים נפתחים ותופסים המון זיכרון http://imageshack.us/photo/my-images/849/unledqnw.png/
-
- 1 תגובה
- 701 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב שמותקנת עליו התוכנה VirtualBox ואני מריץ עליו XP השאלה שלי האם אני יכול שבמחשב הוירטואלי יהיה לי אינטרנט ובמחשב האמיתי לבטל את האפשרות לגלישה? כי אני לא רוצה שיהיה לו חיבור לאיטרנט בכלל...
-
- 4 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שתי שאלות 1. יצרתי דיסק איתחול דרך XP A + פירמוט + CREAT MS DOS בקיצור אחרי שאני מתקין את הקבצים הוא לא מזהה כוננים קשיחים ולא CD רק A למה ? הורדתי GHOST שיעבוד דרך A והתוכנה עולה אבל מזהה רק A לא מזהה אף כונן אחר . איפה אני משיג דיסק איתחול שמזהה את כל הכוננים במחשב ולא רק את A ?
-
- 7 תגובות
- 701 צפיות
-
-
אני מעוניין להוריד קובץ בנפח 4 ג'יגה באמצעות האימיול אך התוכנה לא מאפשרת זאת מישהו יודע איך אני יכול לשחרר את ההגבלה הזאת?
-
- 4 תגובות
- 701 צפיות
-
-
ישלי נגן קריאטיב וברצוני לחבר אותו למחשב התקנתי את הדרייבר אני מחבר את הנגן אבל המחשב מסרב לראות אותו\לזהות אותו חשבתי שהבעייה ב USB התקנתי את הדרייבר של המצלמה והכל בסדר.. אז חשבתי שאולי הבעייה בנגן אז הלכתי לחבר והתקנתי את הדרייבר באותה צורה שהתקנתי אותו בבית ואצלו עבד הכל מצויין מה יכולה להיות הבעייה במחשב שלי??
-
- 1 תגובה
- 701 צפיות
-
-
יש לי בעיה קצת מוזרה, ביומיום אני משתמש בתוכנת הwinamp לטובת צפיה בוידאו ואודיו. אבל לאחרונה (אני חושב שמאז שפירמטתי את הלפטופ לפני כמה חודשים), שמתי לב שכשאני מנסה לנגן סרט (כמעט בבכל פורמט) בוינאמפ במסך מלא, המהירות של הסרט נהיית נמוכה, והוא נהיה קטוע טיפה. חשבתי שזו בעיה של כרטיס מסך או משהו בסגנון, אך נאלצתי לפסול את האופציה הזו, משום שכשאני מנגן בדיוק את אותו הסרט על MP 11 של מייקרוסופט, הוא מתנגן ללא בעיה, גם במסך קטן וגם במסך מלא. אני ממש לא חובב של הMP, ומעדיף לעבוד עם הוינאמפ. יש למישהו רעיון איך אפשר לפתור את הבעיה? תודה מראש! יונתן
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
מה קורה?? אני לא יודע אם זה שייך לפה , בכל מקרה יש לי וידיו שנעשה ב MOVIE MAKER עם סיומת WMV , עכשיו השאלה שלי האם יש איזה שהיא דרך להוציא ממנו את התמונות שבפנים??? תודה לכם
-
- 4 תגובות
- 701 צפיות
-
-
מישהו יודע משהו לגבי windows sp3 ? אמרו לי משהו חדש שווה להתקנה?
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שלום, חרשתי על האינטרנט ומצאתי רק תוכנה אחת שקוראים לה "דיאט MP3" ,היא מעולה אבל לא מספיקה בשבילי,אני צריך תוכנה שתוריד ברמות את משקל הקובץ שמע שלי. לא חשובה האיכות,אני מחפש תוכנה שפשוט תוריד בהרבה את משקל השירים שלי. תודה רבה רבה מראש לעוזרים :]
-
- 3 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שלום יש לי שאלה בקשר לאנטי וירוס של NOD32 הבעיה היא שנגיד והוא מצא לי 10 קבצים נגועים (וירוסים וכדומה) את אלה שקשורות לתוכנות אין בעיה למחוק (וזה במידה שאי אפשר להסיר את זה ) מה קורה אם הוא מוצא לי קובץ נגוע בתוך תיקייה של ה WINDOWS או בתוך SYSTEM32 מה אז אני אמור לעשות אם הוא רושם לי שאי אפשר להסיר את הוירוס ונשאר רק למחוק מה אני אמור לרשום לו הרי אי אפשר להשאיר את זה ככה "LEAVE" תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 701 צפיות
-
-
איפה אני יכול להוריד קודק שיפעיל לי בלי בעיות את כל הסרטונים? הורדתי איזה משהו (K-Lite Codec Pack) והוא מראה לי עכשיו הרבה סרטונים אבל יש גם הרבה שאני לא מצליח לראות (שפעם ראיתי בלי בעיה). פשוט עברתי לעבוד עם מחשב אחר והעניין הזה מציק לי. תודה
-
- 3 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שלום שאני נכנס לתיקייה שיש בה כמה סרטים המחשב אומר ש EXPLORER.EXE צריך להסגר..ואם אני רוצה לדווח...בלה בלה בלה... למה זה נגרם ואיך מטפלים בזה? תודה
-
- 8 תגובות
- 701 צפיות
-
-
אהלן הורדתי סרט שהיה רשום שהוא vhs rip כשאני מנסה לראות אותו עם מדיהפלייר הור רושם לי הודעת שגיאה 80040111 אין לי מושג מה זה וניסיתי לברר באינטרנט אבל לא מצאתי מידע למישהו יש מושג איך אני יכול לצפות בסרטים האלה תודה מראש חברה
-
- 0 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שלום לכולם מישהו מכיר אולי תוכנה לעריכת קבצי שמע שתדע לעשות משהו מאוד פשוט- לחתוך קטע מתוך קובץ MP3 אם מישהו יוכל לעזור לי אודה לו מאוד
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי את ההודעת שגיאה הנ"ל (התמונה הראשונה שמופיעה למטה) וכאשר אני נכנס לגימייל (אפילו עדיין שאני לא מתחבר למייל שלי ) הוא נותן לי שגיאה (תמונה שניה למטה) מה זה ? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 701 צפיות
-
-
-
שלום יש לי SYSTEM MECHANIC עשיתי סריקה וראיתי שיש לי המון קבצים כפולים (סה"כ בערך 1GB תופס לי) , הייתי רוצה לדעת איך אני יודע מה אפשר להסיר ומה לא תודה
-
- 0 תגובות
- 701 צפיות
-
-
אהלן אנשים, אשמח לקבל המלצה לתוכנת P2P שתצרוך מעט משאבי מערכת (יש לי מחשב די ישן וחלש),שלא תתקין לי תוכנות מעקב,רוגלות ושאר מיקרובים ושבאופן כללי תעשה עבודה טובה. מה מומלץ? אה כן ,היא צריכה להיות חינמית ותואמת ל-WIN98SE. ומה שמעניין אותי זה בעיקר מוסיקה,לא סרטים ועניינים אחרים. תודה.
-
- 8 תגובות
- 701 צפיות
-
-
אני לא מצליח להפעיל את המשחק Rising Eagle תמונה של הבעיה http://www.picup.biz/viewer.php?file=1icchzgukuxvplynfih.jpg אני מנסה את GTA ומקבל את התגובה הבאה: failed to initialise direcinput מה קורה למחשב שלי?
-
- 0 תגובות
- 701 צפיות
-
-
במידה והפרדתי את המחשב למחיצות, האם התכנה מנקה רק את הקבצים במחיצה בה היא נמצאת? האם יש להגדיר לה מאיזה כונן לנקות, או שהיא רצה על כל המחיצות?
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
לדוגמא www.fave.co.il חפשו משהו נגיד a יהיו כל מני קישורים, הבעיה היא שיכול להיות חלוקה ל 10 קישורים ואז צריך להכנס לכל אחד מהם בנפרד ואז לחזור אחרוה ולעבור לקישור הבא, חשבתי לפחות לקצר קצת את התהליך ע"י גרירת הקישורים ולפתוח כל אחד מהם בטאב ואז לעבור אחד אחד במקום קדימה ואחורה. יש איזה Addon ל FF שפותר את הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 701 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך GEFORCE GT7800 חיברתי לו כבלים ואותם חיברתי לטלוויזיה עכשיו כשאני מפעיל את המחשב מהתחלה אז אני רואה בטלוויזיה כמו בצג של המחשב , אני רואה אותו מעלה את כל הנתונים וטוען את הווינדוס, רק שאיך שהווינדוס עולה אז התמונה בטלוויזיה נעלמת ולא רואים כלום,יעני עד שהווינדוס עולה רואים הכל טוב ויפה וכשהוא עולה כבר לא רואים כלום בטלוויזיה למה זה קורה??
-
- 4 תגובות
- 701 צפיות
-
-
כול קובץ שאני פותח ויש שם תווים לא סטנדרטים למשל מוכל ב וכו נראים אצלי ממש מוזר. איך אני יכול לסדר את זה? מצרף קובץ עם דוגמא איך זה פותח לי [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 701 צפיות
-
-
-
כל הזמן שאני מנסה לראות ברשת (בשידור חי דרך כתובות URL של סרטים) אני מקבל את ההודעה הזאת: 'Windows Media Player cannot play the file. The file is either corrupt or the Player does not support the format you are trying to play למה??? ניסיתי להגדיר הכל לברירת מחדל,לא עזר,ניסיתי להתקין שוב את המדיה פלייר לא עזר...אני עם WinXP PRO מה עושים??? ???
-
- 1 תגובה
- 701 צפיות
-


