תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התקנתי לאחותי את גירסת הבטא בזמנו והכל הלך חלק. היום כשהיא הפעילה את המסנג'ר הוא ביקש ממנה..(יותר נכון דרש) להוריד את הגירסא הרישמית.. כאשר הסתיימה ההתקנה והעלנו את המסנג'ר הופיעה ההודעה שצירפתי בתמונה.. למישהו יש פיתרון? נ.ב. הסרתי והתקנתי שוב מס' פעמים הורדתי ממס' אתרים שונים הפעלתי את המחשב מס' פעמים מחדש. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 707 צפיות
-
-
התוכנה Kaspersky Internet Security 2009 הודיע לי כבר כמה פעמים על נסיונות כניסה למחשב שלי (כל פעם ip שונה) דרך הפורט 1434 האם אני צריך לסגור את הפורט הזה?
-
- 5 תגובות
- 707 צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול עם איזו תוכנה אפשר להמיר קבצי avi ל קבצי amv
-
- 1 תגובה
- 707 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי WINDOWS XP SP1, כאשר מתקינים אותו הוא בא עם MP8, אז רציתי את 9, והייתה לי בעיה עם ה WINDOWS UPDATE, אז חיפשתי לינק להורדה ישירה, והורדתי והתקנתי, הבעיה היא שהMP עכשיו בעברית (גרסא 9), איך אני הופך אותה לאנגלית ? או אם מישהו יודע איך מסירים את מה שיש לי עכשיו, ויש לו לינק למדיה פלייר 9 באנגלית. תודה רבה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 707 צפיות
-
-
הקובץ של התוכנה memtest86 (גרסת ה iso) בת'רד ה FAQ בפורום תמיכה טכנית פגום, מישהו יודע איפה אפשר להוריד את התוכנה, גרסת ה iso?
-
- 3 תגובות
- 707 צפיות
-
-
-
אני מתכוון כמו BEARSHARE רק בלי הוירוסים ... תודה
-
- 4 תגובות
- 707 צפיות
-
-
שלום לכולם. האם מישהו מכיר במקרה תוסף להורדת הטאבים ב-IE7 למטה? הכוונה היא שהטאבים "יישבו" בתחתית המסך ולא למעלה כמו היום. תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 707 צפיות
-
-
יש לי סרט vcd על דיסק ואני לא מצליח לראות אותו באף תוכנת סרטים מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 707 צפיות
-
-
האפשרות היחידה היא רק אם לוחצים על החץ הקטן בצד שמאל ואז מקבלים פירוט של הטאבים ואז בוחרים וזה עובר בלי בעיות. נמאס כבר מזה כבר מאתמול וזה משגע אותי
-
- 6 תגובות
- 707 צפיות
-
-
שלום לכולם. לאחרונה שמעתי על הפילטר Tzan בכמה פורמים שונים. הבנתי שהפילטר הזה זה מין מקודד של סרטי XVID שהם מוקלטים ב-25 FPS או29 FPS ויכול לכוון אותם עד 75 FPS. הדבר נותן תמונה יותר חלקה, צבעים יותר טובים ויותר פרטים בתמונה. לפי מה שהבנתי הפילטר נמצא בנגן CyberLink PowerDVD 8. לשם כך השגתי את הנגן וניסיתי לחפש שם את האפשרות להפעיל את הפילטר המדובר, אך לא מצאתי משהו בנוגע לפילטר. השאלה שלי היא איך אני מפעיל את הפילטר הזה? האם זה מקודד שצריכים להוריד בנוסף לנגן PowerDVD 8? אם כן, אשמח לקישור. אשמח אם מישהו שמבין בנושא הפילטר Tzan ויכול להסביר לי עליו יותר ולהגיד לי איך אני מפעיל אותו. תודה רבה לכולם.
-
- 3 תגובות
- 707 צפיות
-
-
שלום. אני עורך כרגע סרט, אך בעיה אחת עוצרת אותי. כאשר אני מפעיל את הSlow Motion, הקול נעלם! (כנ"ל גם להגברת מהירות). בעבר מישהו אמר לי שזה נוצר בכדי למנוע "צליל ארוך ומיגע". למרות זאת - אני זקוק לצליל ה"ארוך ומיגע" זה! מישהו יודע כיצד לפתור את הבעיה ? תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 707 צפיות
-
-
לא מצליח להתקין מערכת הפעלה שהבוט עולה אז אני לוחץ 2 לעלות תמערכת הפעלה והוא רושם לי הודעת שגיעה non-System disk or disk error replace the disk and press any key עכשיו ניסיתי כמה הגדרות בביוס ואני לא מבין מה הבעיה הארדיסק תקין לחלוטין אני השתגעתי האמת מהשגיעה תודה למי שעוזר אני טכנאי pc ככה שאני היתעסקתי עם רוב התקלות אז רק מי שמיקצועי בבקשה ומכיר תתקלה שיענה תודה ויום טוב
-
- 1 תגובה
- 707 צפיות
-
-
היי, בעת פתיחת ה - Live Messenger יש את המקום בו כותבים את שם היוזר שלך, יש לי שם רשימה של אנשים שהתחברו אך אני רוצה למחוק אותם מהרשימה ושרק היוזר שלי יהיה ברשימה זו. איך זה אפשרי?
-
- 4 תגובות
- 707 צפיות
-
-
מהי התוכנה הכי מהירה בהורדות עם רואטר שלא אצטרך לפתוח לה פורט כלומר היא פותחת פורט לבד , בסגנון אימש ושריזה ?
-
- 5 תגובות
- 707 צפיות
-
-
-
שלום. אשמח אם תמליצו לי על תוכנה קלילה לשינוי ה-Themes של WinXP ( מה לעשות, אין הרבה אפשרויות במקור) לשינוי הסגנון החזותי ללא דרישת ביצועים מיוחדת. ** נתוני חומרה כלליים : P4 2.4 Ghz 256 MB DDR. בתודה מראש, אלוני יאיר.
-
- 2 תגובות
- 707 צפיות
-
-
עכשיו יש לי עבודה לעשות לבגרות במחשבים באקסס, יש לי בבית אופיס 07 ובבית ספר 03...עכשיו יש מספר שינויים שאני רוצה לעשות בבית...האם דברים שאני יבצע ב07 יעבדו על 03?
-
- 2 תגובות
- 707 צפיות
-
-
יש לי בעיה שכאשר אני מחבר למחשב מכשיר חדש, האשף מזהה אותו, אני נותן לו להתקין את כל התקני הUSB שהוא מבקש להתקין והכל עובד כשורה, הבעיה היא שכל פעם שאני מנתק ומחבר את המכשיר מחדש הוא נותן לי שוב להתקין את אותן התוכנות למרות שכבר התקנתי אותן. מה הבעיה ?
-
- 5 תגובות
- 707 צפיות
-
-
אהלן חברים יקרים אני חופר באינטרנט מזה שבוע וניסיתי אין ספור תוכנות שונות ללא הצלחה אני מחפש תוכנה שמסוגלת להמיר מסמך PDF ל *.doc או *.rtf וכמובן שתתמוך בעברית אז למי שמכיר ויש המלצה על תוכנה שתעשה את העבודה אני אשמח אם תוכל להמליץ לי בתודה מראש AngelDust
-
- 1 תגובה
- 707 צפיות
-
-
שלום לכם שוב, אני מחפש כבר הרבה זמן כל מיני תוכנות לצרכים שונים, אשמח לעזרה מכם. 1. הבקשה הראשונה שלי היא מקודד וידיאו, אני צריך תוכנה לא מסובכת שאני מכניס לה קובץ וידיאו בפורמט מסויים, דרכה אני אוכל לבחור לאיזה פורמט אני רוצה לקודד. לדוגמא לקחת קובץ MPEG להפוך את הקובץ לDVD (DVD הרי מסודר במין תקיות כאלה), אבל אני צריך שהתוכנה הזאת תוכל לקודד לי גם קליפים וסירטונים לפורמט MP4 בגלל שבקרוב אני קונה IRIVER U10 ואני רוצה לשים שם קליפים מפורמט אחר, גם הפוקט פיסי של אבא שלי יודע לקרוא רק את הפורמט הזה. בקיצור אני יסכם את זה במקודד וידיאו שיכול לקודד לDVD ושלל פורמטים. 2. עכשיו פה יש לי שאלה שאני חושב שתוכנה מסויימת תפתור לי אותה. יש לי במחשב מסמכים סודיים, עכשיו אני רוצה גישה …
-
- 7 תגובות
- 707 צפיות
-
-
יש לי בעיה בתוכנת נירו גרסה 6 כשאני מנסה לצרוב דיסק של SVCD הוא מציג לי שיש מקודד חסר והוא MPEG 2 מאיפה אני יכול להוריד תמונה מצורפת ... סליחה אם הכותרת לא היתה מספיק טובה אבל פשוט הבעיה ב NERO לא מצאתי כותרת יותר טובה מקווה שעכשיו יותר טוב !! סליחה ותודה מראש
-
- 2 תגובות
- 707 צפיות
-
-
גירסה 9 עושה לי יותר מדי בעיות. אבל איך מוצאים את 8 ? כל נסיונות החיפוש מביאים אותי לגירסה 9...
-
- 2 תגובות
- 707 צפיות
-
-
שלום עדכנתי לIE9 מ8 ועכשיו כול פעם שאני נכנס לGMAIL הוא קורס ובעוד כול מני מצבים שאני לא זוכר משהו יודע למה?! תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 707 צפיות
-
-
אפשר מדריך על התוכנה? אני מעוניין, אך לא הבנתי איך לתפעל אותה.
-
- 0 תגובות
- 707 צפיות
-


