תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
המודם הוא Terayon 7xxx המאק הוא מיני תודה
-
- 2 תגובות
- 828 צפיות
-
-
קיבלתי לא מזמן מחשב נייד עם ויסטה 64 ביט והדרייבר של המיני דיסק כמובן לא עובד על המערכת הזאת חרשתי את הרשת במטרה למצוא אך לא מצאתי משהו שימושי מישהו יודע איך אני יכול להשיג דרייבר כזה שיעבוד לי טוב על הויסטה? זה הדגם של המיני דיסק MZ-N510
-
- 2 תגובות
- 986 צפיות
-
-
יש לי מצלמה ישנה של לוג'יטק שאני מעוניין לעשות איתה מולטיטאץ' פאד לניסיון וראות איך זה מגיב אבל הדרייברים המצורפים לא מתאימים לויסטה 64 שלי. אין באתר של לוג'יטק דרייברים. המצלמה היא הכדורית הישנה של לוג'יטק, מהלבנות שעוד לא היה בהן מיקרופון, זה כל מה שאני יודע על המצלמה, קיבלתי אותה ב2003 אני חושב, וזהו, לא יודע לי יותר מזה. אם למישהו יש את הדרייברים הרגילים אפילו ולא ל64 ביט שסביר להניח שאין ויכול לתת לי אני אודה מאוד!
-
- 1 תגובה
- 903 צפיות
-
-
יש לי מסך של PROVIEW 19' Product No. FV926JW Model No. 900W קיבלתי איתו דיסק שמתאים לXP בלבד.. ויש לי 7.. חיפשתי כבר בגוגל ובאתר שלהם ואני לא מוצא. גם חיפשתי בכל המאגרים שיש בסטיקי פה בפורום.. אולי למישהו יתמזל המזל..?
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
ושוב סליחה...ותודה מראש לעוזרים..
-
- 4 תגובות
- 694 צפיות
-
-
היי, קניתי מסך תחת המותג KSP (מדיל של חבר שרצה להזדכות עליו ו KSP רצו לזכות אותו ב 350 ש"ח אז אני לקחתי) אם אינני טועה זהו מסך של חברת אינפיניטי לא הצלחתי דרך גוגל מישהו מכיר :s05:
-
- 0 תגובות
- 492 צפיות
-
-
שלום, אני צריך דרייבר למצלמת CANON POWERSHOT SD600 לווינדוס 2000 . תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 798 צפיות
-
-
מחפש דרייבר למצלמה בשם TEAC mx-72.0mega pixels תודה לא מצליח למצוא
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לא מצאתי דרייבר בכל האינטרנט, אין לי מושג מה הדגם, זה כנראה מה שנפוץ בארץ... אני צריך דרייבר בשביל להתקין אותה... זהו המצלמה: מקווה שמישהו יוכל להפריש לי את הדרייבר מהדיסק של המצלמה תודה.
-
- 1 תגובה
- 678 צפיות
-
-
עד עכשיו אף אחד לא יכול לעזור לי בכל הפורומים ביקרתי .. אי צריך דרייבר למצלמה שלי אין לי את הדיסק זיהיתי את הדגם של המצלמה באתר זאפ http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=137747 דגם: Silver Line 330PC אבל יש שתי דגמים במצלמה הזאת אחת כולל כפתור למעלה + מצלמה ואחת ללא כפתור למעלה וללא מצלמה לי יש ללא מצלמה ומה שיש בזאפ זה עם מצלמה בבקשה תעזרו לי ..
-
- 3 תגובות
- 748 צפיות
-
-
שלום אני מחפש דרייבר למצלמה בשביל חבר טוב שלי אני לא ממש מבין במצלמות אבל כתוב על הקופסא שלה: pc camera 100 k בחיבור usb וזהו זה מה שרשום אז כל מי שיוכל לעזור לי אני מודה לו מראש תודה
-
- 4 תגובות
- 702 צפיות
-
-
עברתי על כל האתרים שיש בסטיקי + חרישה לא קטנה בגוגל ולא מצאתי כלום תחת TGP USB Camera וכו'.. הדגם לא ידוע לכן כל דרייבר שקשור למצלמת USB של GPT ייתקבל בברכה תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://img514.imageshack.us/img514/5778/20070621233341pv6.jpg רשום עליה SILVER LINE (כמו הדיסקים ) איבדתי את הדיסק שבא איתה ואני לא מוצא את הדרייבר בשום מקום.
-
- 7 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
יש את הדרייבר המקורי שאפשר למצוא בגוגלאני חושב אבללא מצאתי האם יש דרייבר אוניברסלי שמתאים למגוון גדול של מצלמות דיגיטליות.
-
- 0 תגובות
- 775 צפיות
-
-
לא מצאתי כלל. אולי דרייברים של מצלמות אחרות יהיה טוב?
-
- 2 תגובות
- 668 צפיות
-
-
יש לי בעבודה מצלמת אינטרנט שאין לי מושג איזה דרייבר מתאים לה, הדיסק שלה אבד והדבר היחידי שכתוב עליה זה PLEOMAX. יש למישהו מושג איך ניתן לדעת איזה דגם היא? או מאיפה אפשר להוריד דרייבר?
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
ב-EVEREST המצלמה מזוהה כך: USB\VID_0C45&PID_612A\5&23E3A327&0&1 הנה התמונה של המצלמה: אם מישהו מכיר ויודע איפה להוריד דרייבר של זה, אני אשמח. תודה.
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
אשמח לכל מי שיכול לעזור לי!! תודה
-
- 0 תגובות
- 546 צפיות
-
-
אני מקווה שאני רושם את ההודעה הזאת בפורום המתאים...(הוא נראה לי הכי מתאים). אני מחפש דרייבר למצלמת אינטרנט...מסוג: KENDA KD-30A החברה = KENDA הדגם = KD-30A
-
- 1 תגובה
- 638 צפיות
-
-
יש לי מצלמת וובקאם שרכשתי לפני כשנתיים וחצי-שלוש +/- לא ממש סגור על זה.... של לוג'יטק העניין הוא שאני מחפש דרייבר (ואני יודע בוודאות שיש גירסא חדשה, כרגע מותקנת אצלי הגירסא שהגיעה עם המצלמה) אבל אני לא בטוח איזה סוג המצלמה שלי ויש באתר שלהם שתי מצלמות שנראות כמו שלי :-\ ו... לא רשום על המצלמה איזה היא.... הראשונה (לפי האתר של לוג'יטק): Logitech® QuickCam® Sphere MP השניה (גם לפי האתר.... :-\): Logitech® QuickCam® Sphere מישהו יכול בבקשה לעזור לי ולהגיד לי איזה דגם המצלמה שלי? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
מישהוא ביכלל מכיר את החברה הזאת ,עשיתי חיפוש בגוגל ואני לא מוצא כלום תודה לעונים
-
- 0 תגובות
- 746 צפיות
-
-
מדובר על מצלמת USB , של SILVER LINE ,דגם: DC-6120 . תודה, בני.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
היי, אני מחפש דרייבר למצלמת רשת Samsung Trution TWC-1200 למערכת הפעלה ויסטה... אני לא מצליח למצוא בשום מקום! בבקשה תעזרו לי! תודה!
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-
-
חיפשתי בכל מקום אפשרי אבל לא מצאתי דרייבר למצלמת רשת של חברת GPT הדגם הוא DC-4120, לווינדוס ויסטה 64-ביט, פשוט קראתי גם כאן וגם בפורומים אחרים שהמון משתמשים מחפשים דרייבר למצלמה הזאת אז אולי מישהו נתקל ויכול להפנות אותי ללינק עם הדרייבר?
-
- 0 תגובות
- 996 צפיות
-
-
יש לי מצלמה רשת של GPT . אני רק שאני מחבר אותה ל usb הווינוס מזהה חומרה חדשה אבל אני מחפש דרייבר בשביל לעדכן אותה . כול מה שאני יודע שהמודל של המצלמה ככה כתוב הוא: usb pc camera , dc-4110. בבקשה אנא עזרו לי במציאת דרייבר !!! תודה לכול המגיב והעוזר!!!!!!!!!!
-
- 1 תגובה
- 3.7k צפיות
-


