עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Proww,

    אהלן. בעבר פתחתי דיון אך איני מוצא אותו. אני מחפש דרייבר למצלמת וידאו במחשב הנייד (יותר נכון נטבוק) של אסוס. הדגם EEE PC 1000HA. אני זקוק לדרייבר אך ורק למצלמה. אני חיפשתי באתר שלהם, חיפשתי בכל מקום ואפילו התקנתי תוכנה שמחפש אוטומטית במחשב דרייברים ומורידה אוטומטית אותן - ושום דבר לא עזר. אשמח אם מישהו יעזור לי למצוא את הדרייבר למצלמה המובנית, העניין הוא מאוד קריטי ודחוף. אשמח בנוסף שאם תמצאו שתנחו אותי ללינק ההורדה. תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by אסף55,

    האם יש למישהו קישור לדרייבר של HP MS 7050 ?

    • 1 תגובה
    • 804 צפיות
  3. Started by The UnKnown,

    אוקיי מדובר בהתקן USB של כרטיס רשת אלחוטי ... אוקיי ההתקן הוא חיצוני כמעין קופסה אפורה הוא של חברת SENAO פרטים מזהים אחרים מאחור FCC ID: NI3-2511UB זה ממש דחוף עיזרו לי למצוא את הדרייבר המקולל הזה! תודה רבה !

    • 2 תגובות
    • 932 צפיות
  4. לא ידוע הדגם במדויק,אבל זה לא משנה לי. העיקר שתמצאו איזה דרייבר מסוים למצלמת האינטרנט של NEAO ואם יש אתר שמרכז כמה דגמים וגם דרייבים ביחד אני אשמח תודה רבה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. תודה !

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  6. אהלן. קניתי DVB לצורך קליטה של שידורי עידן פלוס דרך המחשב. הדיסק שהגיע לי לא עובד, ניסיתי את גוגל אבל לא מצאתי משהו שעובד חוץ מכל מיני וירוסים או תוכנות שדפקו לי את הדפדפן עם פרסומות קופצות משום מקום. אשמח לעזרה!

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  7. שלום. חבר שלי רכש לוח אם של GYGABYTE , מדגם Gigabyte GA-G41M-Combo DDR2+DDR3 G41 CHIPSET הוא טוען שה USB עובד לו מאוד לאט, עד כדי כך שמעביר 700 מגה במספר דקות, בעוד שבמחשב הנייד הכל עובד לו מהר וטוב. נכנסתי לאתר של GYGABYTE כדי להוריד דרייבר ל USB אבל לא מצאתי. מצאתי לאודיו, לרשת ולעוד כמה אבל לא ל USB2 זה הדף של הדרייברים ללוח הספציפי http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3505&dl=1#driver אשמח מאוד לעזרה או פתרון לבעייתהאיטיות של ה USB תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by -AKEL-,

    אני הבנתי שאני צריך עידכון אבל אני לא מוצא להוריד אותו באתר של Nvidia ועוד משהו קטן... צריך דעה על הכרטיס שלי... אולי יהיה שווה לי לקנות כרטיס חדש

    • 3 תגובות
    • 545 צפיות
  9. מישהו יכול לעזור לי למצוא דרייבר ל- GlobespanVirata USB ADSL WAN Modem?

    • 5 תגובות
    • 2k צפיות
  10. Started by spike_staff,

    שלום אנשים! אני מחפש את הדרייבר לכרטיס רשת אלחוטי הנ"ל לWINDOWS 7 X64 . כל הבעיה היא שבאתר יצרן יש רק גרסה לXP וויסטה שזה לא מתאים, המערכת לא מצליחה להתקין את הדרייבר של ויסטה. ובאינטרנט לא מצאתי כלום בקשר לזה. אני כבר בפעם שניה נתקע עם זה בפעם ראשונה הייתי צריך ללכת לשכן ולעשות עם המחשב שלו רשת חוטית ואז להוריד דרייבר מWINDOWS UPDATE. אם מישהו יודע איפה אפשר להוריד אני אשמח מאוד.

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  11. ל-IBM ThinkPad R50e. תודה.

    • 3 תגובות
    • 967 צפיות
  12. Started by roeesnir,

    VIA Tech 3038 PCI to USB Universal Host Controller תודה.

    • 1 תגובה
    • 739 צפיות
  13. Started by -AKEL-,

    חיפשתי גם באתר של ASUS וגם באתר של NVIDIA אין את הדגם הזה להורדה וגם בחבילה של ה-GeForce ב-NVIDIA של הדרייברים הוא לא מוצא אותו... מישהו יודע איפה אני יכול להשיג אותו בבקשה?

    • 4 תגובות
    • 716 צפיות
  14. Started by ludacris,

    חיפשתי לא מעט ולא מצאתי אם למישהו יש את הדיסק שבא עם הסט אני אשמח לדבר איתו תודה

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by eity,

    שלום אני מחפש כבר הרבה מאוד זמן דרייבר לכרטיס טלוויזיה שלי ואני לא מוצא אם מישהו יכול בבקשה להביא לי תודה

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  16. Started by naoriko,

    שלום יש לי כרטיס USB אלחוטי של האינטרנט ואני מחפש דרייבר ואני לא מוצא בבקשה תעזרו לי! זה הדגם :santana 3887 rev1

    • 1 תגובה
    • 3.2k צפיות
  17. Started by hananel111111,

    שלום לכולם, אני מחפש דרייבר לבלוטוס למחשב נייד. המחשב שלי הוא dell עוד פרטים: windows vista home basic intel® dual cpu t2410 @ 2.00GHz 3.00 GB RAM modile intel® 965 Express chipset family חיפשתי במנהל ההתקנים ואין לי מושג איפה זה אמור להיות. תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. Started by asrok69,

    http://img196.imageshack.us/img196/8705/128s.jpg קשה למצוא אתם יכולים לעזור?

    • 1 תגובה
    • 553 צפיות
  19. שלום אני מחפש דרייברים לבקר IDE שלי לוינדוס 64 ביט. ניראה לי שהדגם של הבקר שלי הוא: "ITE IT8212 ATA RAID Controller"

    • 7 תגובות
    • 900 צפיות
  20. שלום התקנתי היום כרטיס מסך חדש 2600XT והתקנתי גם את הדרייברים הכי עדכניים אבל יש לי כול הזמן הודעה של התקן חדש נימצא בשם PCI Drivers אני לא יודע כבר אם זה של הלוח אם או של הכרטיס מסך(כי היתה לי בעיה עם הדרייברים של לוח אם) חרשתי על כול הדרייברים שיש בלוח אם ולא מצאתי שום התקן בשם הזה. אז התחלתי לחשוב אולי זה של הכרטיס מסך:\ משהו יודע מה אני צריך להתקין בשביל להיפטר מזה?

    • 5 תגובות
    • 768 צפיות
  21. Started by -AKEL-,

    שלום לכולם.... כפי שאמרתי בנושא ההודעה אין לי הרבה מה לציין עוד בנוסף לזה אז... מי שיוכל לעזור לי בבקשה אני אודה לו מאוד

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  22. היי, אני צריך בבקשה דרייבר שמתאים לוויסטה 32ביט לג'ויסטיק הזה: sidewinder precision 2 joystick חיפשתי בגוגל ולא מצאתי, מקווה שתמצאו לי. תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 631 צפיות
  23. Started by eegg,

    יש לי את הכ.מסך הבא: ati rade IIc הוא עובד במחשב על דרייבר של pci אבל כשאני מנסה לשנות את זה הוא לא מאפשר. הוא עובד במחשב רק עם 16 צבעים והכל גדול אייקונים ,הכל קשה לעבוד איתו. הוא מחובר לagp לדעתי אבל הוינדוס 98 לא יודע מה הוא מישהו יכול לעזור?

    • 1 תגובה
    • 590 צפיות
  24. Started by nitayc1,

    שלום. מקווה שזה המקום הנכון לבקשה זו. יש לי מחשב נייד Gateway Solo 9550 הורדתי מאתר היצרן של המחשב את כל הדרייברים שייש לכ.מסך של מחשב זה ואף אחד מהם לא מתאים. דרך אגב ביצעתי חיפוש באתר היצרן גם עפ"י Part Number של המחשב. הורדתי תוכנה שתזהה לי את רכיבי המחשב והוא זיהה לי את הכרטיס מסך הבא: Nvidia Corp GeForce 2 GO/MX Ultra [NV11] Nvidia Corp (Gateway 2000) אשמח לעזרה במציאת דרייבר לכ.מסך זה, גם חיפשתי בגוגל ובאתר של NVIDIA ולא מצאתי כלום. תודה 8) בטעות שמתי את ההודעה בפורום מסכי מחשב ולא בפורום כרטיסי מסך, סורי אשמח אם תעבירו את זה בבקשה

    • 2 תגובות
    • 504 צפיות
  25. אהלן לפי EVEREST זהו כרטיס ATI RV370 אבל הבנתי שיש לכל דגם את הסוג הזה, או שהבנתי לא נכון. בכל אופן אין דרייבר כזה באתר של ATI פירקתי את הכרטיס ולא כתוב עליו כלום חוץ מספייר. זקוק לעזרתכם. תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 602 צפיות

דיונים חדשים בפורומים