תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אז הסיפור הוא כזה: המון פעמים בשיחות סקייפ יש רעשי רקע מעצבנים, ולגרום לצד השני להחליף מיקרופון אני לא ממש יכול. הרעשי רקע האלו הם הצלילים הגבוהים יותר ואני מחפש איזה אקולייזר שאני אוכל להשתיק\להנמיך אותם בשביל שהם יהיו פחות מורגשים. ווינדוס 7 אם זה משנה. תודה!
-
- 1 תגובה
- 3.2k צפיות
-
-
-
שלום, אני עובד עם WIN XP PRO ENG התקנתי את NTUNE ובחרתי בהורדה את הגרסא באנגלית. משום מה לאחר ההתקנה התפריטים הם בעיברית. יש אפשרות לבצע התקנה באנגלית ? אולי לשנות את הגדרות השפה ? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 498 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 538 צפיות
-
-
שלום, אם למשהו יש את ההתקנה הזאת בבקשה ליצור קשר באי סי קיו 227651622.
-
- 3 תגובות
- 672 צפיות
-
-
שלום, למישהו במקרה יש קישור או יכול לשלוח לי את ה"עיצוב"של לונגהורן? תודה רבה רבה מראש! NiGHt-FiRe
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-
-
שלום מקווה שאני במקום הנכון ושזו שאלה שיש לה תשובה... לפני שנה יצרתי את התמונה המצורפת באתר שבו אפשר לבחור כל מיני אפשרויות לפרצופים, לבוש, תכשיטים, תסרוקות וכך להרכיב לך כל מיני דמויות. לצערי כל התמונות שיצרתי באתר זה אבדו עם הדיסקונקי. הייתי מעדיף למצוא את האתר המקורי ולא אתר אחר אלטרנטיבי מסיבות שלי שמסובך לפרט. תודה רבה על העזרה [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
מחפש את הגירסה הכי אחרונה של Windows Media Player 11 להורדה ישירה
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
אם מישהו יכול להביא לי את הגרסה הכי חדשה של AVG החינמי תודה
-
- 1 תגובה
- 595 צפיות
-
-
נכנסתי לטירוף בנצ'מרקינג עצבני למחשב שלי...(כן, כן מעבד עגלה אבל זה כל הכיף...) שבו אני מתחרע כמעט על כל תוכנת בנצ'מרקינג אפשרית. כל הזמן קראתי באתר של טום (THG) על ה Unreal Tournament דמו, שבו הוא משתמש כבנצ'מרק למעבדים וכרטיסים גרפיים וכו'. אז החלטתי: גם אני רוצה גם אני רוצה.... מי שיכול ויודע שיספק את הקישור המתאים. אשמח גם לשמוע על הקומנד ליינז המתאימים. ומי שמכיר עוד בנצ'ים מעניינים (רק לכרטיס מסך ולמעבד) מוזמן לתרום. אבל הכי חשוב - Unreal Tournament Demo שאיתו אוכל להמשיך בטירוף הבנצ'ים !!!!!!! תודה מראש :saint:
-
אני צריך את הדפדפן והאנטי וירוס הכי קלים שאפשר ככה שכמעט ולא יעמיסו ויהיו הכי פשוטים שאפשר למחשב של אמא שלי שהוא נורא ישן P-3 866 ASUS TUV4X 256 SDRAM GF 4MX חשבתי על FF 1.5 מה אתם אומרים?
-
- 2 תגובות
- 737 צפיות
-
-
חברים יקרים רכשתי לאחרונה את הלוח אם DS3 וגם את הרמקולים של LOGITECH X540 עכשיו שומעים טוב האמת... אבל אני רוצה בבקשה למצוא את הדרייבר הכי חדש של הכרטי קול REATLEK שתומך ב HD sound כי זה שבא עם הדיסק הוא מתאים רק ל SP1 . בקיצור חחח אחרי החפירה הזאת , הדרייבר הזה קיים בכלל , משהו שיעשה את איכות השמע לאולטימטיבית יותר בגדר העובדה שיש לי כרטיס OB ?
-
- 5 תגובות
- 582 צפיות
-
-
באתר http://www.4flasher.com היו הדרכות וידאו בעברית למתחילים, מדריכים ממש טובים. האתר כבר לא קיים. האם ניתן להשיג את המדריכים שהיו שם בצורה כלשהי ? בתודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
פריהאנד פוטושופ פייג' מייקר מחשהו שמע? יודע? מכיר? :-/ תודה
-
- 3 תגובות
- 993 צפיות
-
-
מחפש את המסנג'ר ליב את הגירסה הכי חדשה תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 724 צפיות
-
-
אם מישהו יכול לשלוח אותו לכיווני או לומר לי איזה תוכנה מתקינה אותו.
-
- 2 תגובות
- 885 צפיות
-
-
הפונט השחור שמופיע על הצו. הוא מנוקד כזה... מישהו מכיר את הפונט?
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים . יש למישהו פה אולי את התוכנה הנ"ל ל64 ביט או שיוכל לתת לי לינק להורדה?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
נכנסתי לעשרות אתרים יפנים/סינים, וכל מה שמצאתי שם היתה גירסא יפנית... ככה אי אפשר לעבוד. תודה.
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-
-
מחפש את התוכנה MYHTPC - התוכנה היא ממשק משתמש פשוט הנעזר בתוספים ובתוכנות חיצוניות על מנת לנהל את המדיה שלנו. (גירסה מלאה ולא זמנית)
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
-
-
אני זוכר את הימים של NORTON תגידו למשהו יש מושג איפה להוריד אותו תודה רבה רבה למוצאים ואם אפשר של דוס ולא של ווינדוס
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מחפש את התוכנה(חבילת התוכנות) orcad עדיף הגרסאות החדשות כמו 9.2 נ.ב. היכן ניתן להשיג ליד כחול?
-
שלום אני צריך את התוכנה S&M בגרסה הכי חדשה שלה לא משהו ישן חיפשתי בגוגל באימיול ולא מצאתי אשמח אם תמצאו לי תודה!
-
- 3 תגובות
- 617 צפיות
-
-
היי אני בעל מינידיסק SONY MZ-N707 מזה זמן רב. לצערי, איבדתי את הדיסק עם התוכנה שאיתה העברתי שירים מהמחשב למינידיסק. עוד יומיים אני נוסע לנסיעה ארוכה מאוד ואני חייב להעביר מספר לא קטן של שירים. לא הצלחתי למצוא את התוכנה שלמיטב זכרוני נקראת SONY NET MD, אפילו לא באתר הרשמי של סוני אך זמני קצר. אם למישהו יש לינק לתוכנה זה באמת דחוף. תודה
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
אני מחפש את התוכנה Suites זו תוכנה שבעזרתה ניתן להתקין סקינים.. תודה למי שיעזור..
-
- 2 תגובות
- 473 צפיות
-


