עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. תוכנה שתפעל כמו התוכנות שמקבלים עם כרטיסי הקול(עם שלי לא קיבלתי אחת כזו) שתשלוט על הבאס ושאר הצלילים שאני שומע כמו בתמונה http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/kulas/icom-acer/realtek.png

    • 0 תגובות
    • 711 צפיות
  2. Started by davidreznic,

    שלום לכם. אני צריך לוכו לאתר של תוכנה מסוימת (לא חינמית). הלוגו צריך להיות עם החיה בשם ermine (אין לי מושג איך קוראים לה בעברית) ד"א אין פה זכויות יוצרים או משהו כזה, נכון?

    • 1 תגובה
    • 711 צפיות
  3. Started by yoel14,

    אני קצת משתגע בנושא מסויים ולא יודע איך לפתור ת'בעיה אשמח מאוד אם מישהו כאן סופסופסופסופסוף יפתור לי אותה. יש לי ספריה בגודל 1.3 GB(עם כל מיני סוגים של קבצים) הבעיה שלי- איך לדמות אותה(כולה כמו שהיא) לקובץ bin או iso למרות גודלה, ואח"כ לדמות אותה ככונן בעזרת Deamon. אני יודע שזה אולי לא קשור ממש לחומרה אבל ראיתי שזה הפורום הכי עדכני מבחינת כניסה של אנשים תודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדה רבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבה

    • 7 תגובות
    • 711 צפיות
  4. Started by Pc1ko,

    שלום לכולם התקנתי את התוכנה ואני מנסה להכניס לתוכה כמה אימיילים שיש לי, הצלחתי להכניס אבל רק את Gmail כל השאר שניסיתי פשוט לא עובדים, אם מישהו יכול לעזור לי בזה אני אשמח לאיזה מדריך או משהו כזה. אני בעיקר רוצה שהאימייל ביאהו שלי יהיה שם, ואם אפשר גם AIM ועוד משהו שממש לא רציני זה האימייל שלי בוואלה. אם מישהו יכול לעזור לי ולהסביר לי איך אני עושה את זה אני אודה לו מאד מאד!!!

  5. אני משתמש גם בכונן נייד וגם בכונן הפנימי ומעוניין שעל שניהם יהיו את אותם קבצים מתיקיות מסוימות שיש לי על הפנימי, מכירים תוכנה שכל פעם כשאני מוסיף קובץ לתיקייה על הפנימי היא תוסיף אותו גם לנייד? :s05: (זה פשוט סיוט להדביק כל קובץ שאני מוסיף פעמיים ואני עושה את זה הרבה)

    • 0 תגובות
    • 711 צפיות
  6. Started by Nosh,

    אחרי שבוע מאז שדיווחתי על FireFox 3 BETA 2 RC1, יצא הגרסה הסופית של FireFox 3 BETA 2. הגרסה החדש זמינה ביותר מ25 שפות בינהם אנגלית ועברית. להורדה: http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-beta.html

  7. אם אני מדבר עם מישהו בתוכנת נטמיטינג... האם יש אפשרות כלשהי שהוא נישמר ואני יוכל להתקשר אליו שוב... אני מצליח להגיע להסטוריה של ההתקשרוית ולשמות שאיתם דברתי אבל אי אפשר להתקשר אליהם.. האם יש דרך אחרת..? תודה

    • 0 תגובות
    • 711 צפיות
  8. Started by Dr Hardware,

    או קיי אז זה המצב הורדתי קובץ RAR, כאשר אני מנסה לפתוח אותו, הוא אומר לי שאין ארצ'יבס, בקיצור אי אפשר לפתוח אבל שפותחים את קובץ הזה עם דיימון טולז, זה עולה.. אני שואל איך אני יכול לצרוב את הקובץ המוזר הזה כדי שיצא תקין. צריבה רגילה כאילו הוא היה IMAGE לא הולכת הוא אומר שאין מקום בדיסק והוא אמור להכנס בלי בעייה...

    • 4 תגובות
    • 711 צפיות
  9. אני פותח את הסרט שאני רוצה לראות וזה מראה לי איזה 2 שניות או משהו כזה ואחרי זה קופץ לסוף. אני ניסיתי הרבה סרטים כבר וזה אותו דבר לכולם תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 711 צפיות
  10. כשאני מפעיל איזה סרטון באינטרנט מבלי להוריד אותו אל המחשב שלי, הוא זז נורא לאט: לא רואי תמונה רצה, אפילו לא זוחלת , הזמן של הסרטון ממשיך להתקדם אבל אני רואה פריימים בודדים במשהו כמו 10 שניות... בקיצור זה ממש מקרטע ואי אפשר לראות סירטונים...... :-\ איך פותרים את זה?? ??? תודה לכל העוזרים

    • 4 תגובות
    • 711 צפיות
  11. Started by מכבי חיפה,

    כשאני נכנס ל מדיה פליר באה לי שגאיה : an internal application error has occured !! איך אני יכול לתקן את זה ? מישהו יכול לעזור ?

    • 5 תגובות
    • 711 צפיות
  12. כמו שהכותרת אומרת ;D

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  13. Started by nati86,

    שלום לכולם, רכשתי היום רדיו דיסק MP3 USB של PREMIER והתאכזבתי שאי אפשר לבחור קבצי MP3 לפי תיקיות. הרדיו דיסק מסדר את השירים לפי התיקיות אבל הוא רואה בכולם כתיקייה אחת, וניתן לדלג כל פעם מקובץ לקובץ או בקפיצות של 10 קבצים. אני מחפש תוכנה שתוכל לארגן לי את הקבצים ע"י מיספור לדוג': 01-אייל גולן - חלומות . 02-אייל גולן - בלעדייך. ובמידה ואשחיל כמה קבצים בתוך הרשימה היא אוטומאטית תמספר מחדש בהתחשב לקבצים שצורפו. תודה מראש לכל העוזרים. נ.ב לפי שאתם קונים רדיו דיסק MP3 (כולם כבר באים ככה) תוודאו שיש אפשרות של browsing מתיקיות, אני חשבתי שזה מובן מאליו.

    • 3 תגובות
    • 711 צפיות
  14. Started by PCBuster,

    שלום לכולם! יש לי מצלמלית חדשה מסוג מינולטה Z3 והי מצלמת ווידאו בפורמט MOV ואני מחפש תוכנה שתמיר אותו לפורמט MPEG יש למישהו המלצות? תודה

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  15. אני רוצה להקליט קטע קול שמושמע בstreaming אבל אני לא רוצה שהעוצמה המקורית תשתנה. (יש תלות בעוצמת היציאה שמכוונת במחשב) אם אני שם על הכי חזק אז זה לא יוצא טוב. האם יש תוכנה שמאפשרת לי לעשות את זה? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  16. Started by pure perfection,

    מה המצב ?? תראו יש לי בעיה שלא הייתה לי באקספלורר , נגיד באתר MAKO כשאני מפעיל סרטון , סדרה או לא חשוב מה אני לא יכול להעביר קדימה/אחורה , או להנמיך / להגביר תקול למה ??? איך מסדרים את זה ?? תודה

  17. Started by shuy,

    מישהו מכיר איזשהי תוכנה שאני אוכל להציג בעזרתה נתונים מתוך האמיול על LCD בחיבור פרללי? תודה!

    • 1 תגובה
    • 711 צפיות
  18. היי היתה לי בעבר תוכנה חמודה שנתנה לי הרבה מידע לגבי הדיסקים הקשיחים שלי כמו כמה זמן הם פועלים כבר או כמה בלאי כבר יש להם ועוד כל מיני דברים מענינים... יש לכם מושג מהי או איך קוראים לה? או אפילו תוכנה דומה? תודה..

    • 6 תגובות
    • 711 צפיות
  19. Started by the king2006,

    שלום .. מה המצב ?? תראו יש לי בעיה בוורד הוא מתקן לי את המילים באנגלית אבל בעברית הוא לא מתקן איך אני יכול לסדר את זה ?? תודהה

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  20. טוב אז לא יודע ניסיתי בהתחלה לעצב קטלוג או משהו סתם ואז גלשתי משם לרהיטים וסתם ניסיתי משהו ולא יודע זה ממש לא התחום שלי בעיצוב.. לא טוב ממש בעריכה של תמונות אבל זה משיצא.. איך? תמונת מקור: http://communabuilder.tapuz.co.il/UsersFolders/cardboardfurniture/images/2206200430393.jpg ושלי..

    • 4 תגובות
    • 711 צפיות
  21. Started by ben060,

    שלום אני משתמש בדר"כ בטימספיק אבל לאחרונה, אין לי מושג למה, הוא לא עובד. במסנגר יש DELAY עצום את סקייפ אני לא אוהב. יש המלצות? תודה ושבת שלום.

    • 5 תגובות
    • 711 צפיות
  22. ^ תודה

    • 3 תגובות
    • 711 צפיות
  23. Started by Culandur,

    הד. קשיח שלי מחולק כרגע לפרטישיונים אני רוצה לחבר כמה מהם בלי למחוק את המידע שעליהם יש דרך לעשות זאת?

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  24. יש לי כרטיס ללכידת וידאו, אני רוצה להעביר מהוידאו שלי את הסרטים למחשב, אחר כך להפוך אותם ל-xvid ושיהיה במשקל{לכל היותר 700 MB} הכרטיס וידאו של הוא: AVerMedia DVD EZMaker USB2.0 הנה לינק למפרט: http://www.aver.com/products/dvm_AVerDVD_ezMaker_usb.shtml תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  25. Started by gargar,

    במקום העבודה שלנו חוסמים את פורט 80. מה שאומר שלא ניתן לגלוש. מה שכן נראה שפורטים אחרים עובדים מכיוון שניתן לעשות פינגים לאתרים. יש דרך לשנות את הפורט של פיירפוקס על מנת לעקוף את החסימה? אגב, אני יכול לעבוד רק בפיירפוקס שם אז לא להציע אקספלורר. תודה!

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות

דיונים חדשים בפורומים