אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
קיי, אז ככה... אחרי בערך שנתיים של שיגעון טוטאלי מהטרקטור שיושב לי על השולחן, ממש ליד המסך, החלטתי שבשדרוג הקרב ובא אני דואג לשקט (תרתי משמע) הנפשי שלי... המערכת תכלול מעבד Athlon XP 2500+ (Barton) שלא יעבור שום אוברקלוק (אני לא בקטע הזה בכלל, כמה מפתיע..). לכן, אני אדאג למארז שקט (המשקל שלא לא ממש חשוב לי, כך שאלומניום לא משחק פה תפקיד), ללא מאווררים מיותרים, ו-HSF שקט במיוחד. בתור מארז, חשבתי לקחת את ה-Antec SONATA (שמגיע עם ספק 380W של אנטק ועולה 800 ש"ח) - מארז שתוכנן מראש להיות מארז שקט. הביקורות חיוביות מאוד - http://www.insideproject.com/showreview.cfm?reviewid=108 המארז נראה מגניב (הוא מבריק כזה), מתוכנן טוב (תמונה של המארז עם הכל בפנים - סדר מושלם), ולא יקר מדיי …
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום, כבר פתחתי אשכול על קריסות של כרטיס המסך שלי אבל לדעתי זו תקלת תוכנה (קורה רק ביוטיוב). לעניין, בגלל הקריסות החלטתי לבדוק את כרטיס המסך. ב-OCCT הכרטיס התחמם לשיא של 92 מעלות! (הוא כנראה יכל יותר אבל עצרתי כאן). יתר על כך, הכרטיס הנ"ל הוא כרטיס עם קירור ה-DS של EVGA עם שני מאווררים שאמור להיות קר יותר! הכרטיס מצוחצח (לפני כמה ימים הורדתי את המסגרת עם המאווררים ושאבתי אבק מגוף הקירור והמאווררים. יש לציין שבבדיקת המאמץ המאווררים עלו ל-100% בגלל התחממות הכרטיס. המארז הינו מארז מאוורר מדגם HAF 932 עם מאוורר צד שמכניס לכיוון הכרטיס. יש לי עוד אחריות, אבל אני לא יודע בדיוק איך לפנות ל-EVGA לממשה והאם זו באמת בעיה. HELP!
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
טוב אז ככה אני רוצה לעשות קירור מים עכשיו כשהלכתי למחסן שלנו ראיתי מכשיר של מים קרים וחמים וחשבתי אולי נשתמש בוא במקום רדיאטור עכשיו רציתי לדעת אם זה אפשרי אני רוצה לחסוך בכסף כי אין לי אז חשבתי להוציא את הכסף רק על צינורות ובלוק ומשאבה אולי אני יצליח להביא מדודים שלי
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
למה אני לא יכול להגיע עם המעבד ל3.50GHZ? טמפ35-67 מיפרט: EP45 UD3LR 6GB 3HDD 1CD E7500 enermax naxn 550
-
- 27 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שניהם TCCD/TCC5 כמו שאתם שמים לב הכוונה היא לסטיק אחד בודד של 512MB הדגמים המלאים: Mushkin Black Line 512MB 550MHz PC4400 מתחייבים לתזמונים של 2.5-4-4-7 ב 550MHz Corsair XMS PC3200C2 v4.2 400MHz מתחייבים לתזמונים של 2-3-3-6 ב 400MHz שניהם סביבות אותו מחיר (הבדל של 50 שקל) מי עדיף ולמה?
-
- 24 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום לכולם שאלה קטנה שלא ממש הצלחתי למצוא לה מענה - האם קירור שמתאים לסוקט 1156 מתאים גם 1155? או שיש שוני בלוחות שמונעים להתקין גוף קירור - כגון BACK PLATE שונה, חורים במיקום שונה סביב הסוקט? לדוגמא הMUGEN 2 REV.B - שמגיע עם מתאם לסוקט 1156, יהיה בעייתי להתקין אותו על סוקט 1155? תודה מראש על הINFO נ.ב. לדעתי מומלץ לעדכן את הסטיקי בנושא זה
-
- 6 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני קונה עכשיו מחשב חדש ואני צריך לקנות HSF עבור המעבד שלי אני מעוניין בO/c של עד בסביבות ה2533 מגה הרץ משהו כזה. וכמובן אני מעוניין בHSF טוב שיקרר טוב מאוד וגם שיהיה שקט זה מאוד חשוב בשבילי אני לא יכול לסבול רעש המחשב הזה משמש ל מערכת קולנוע ביתית חשוב מאוד שהוא יהיה שקט תודה רבה אז תגידו לי מה לקנות מה השילוב הכי טוב שיש תקציב עד 300 שח לא יותר מזה.
-
- 26 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום, ברצוני לעשות OC למעבד מסוג intel q6600. קראתי את המדריך שבאתר והתחלתי קצת להעלות את ה-FSB ויש לי כמה שאלות. יש לי לוח אם ASROCK 4core 1600-D800 חרא של לוח אם לכל הדעות.. עברתי על כל האפשרויות שם הניתנות לשינוי, מספר פעמים, ביסודיות רבה אבל אני עדיין לא מוצא מספר דברים.. 1.[מצאתי בסוף] -EIST \ COOL'N'QUIT 2. shutdown temperature 3.מחלק הזיכרון\ command rate 4.Dram bank interleave cpu multiplier ו-ratio actual value הם אותו דבר נכון?] [אז משום מה בתוכנה אוורסט רשום שזה 7 ואילו בביוס רשום שזה 9 ללא אפשרות לשנות אותו כמובן..למה ככה?!] עריכה: גם את זה הצלחתי לשנות, אבל אני לא מבין, העלתי את המכפלה מ-7 ל-9 ומשום מה המעבד עובד על אותה תדירות(כפי שרואים ב-cpuz ועוד תוכנות) …
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, זה המפרט שלי: INTEL CORE I7 920 2.66 X58 PRO-E MSI GFORCE 9800GT 512 עם OC קטן מהחברה שהוא מאוד קטן. VALUE GEIL 3X1GB DDR3 1333MHZ WIN+600 600W HEC מאוורר למעבד 1366 CORE I7 LGA מאוורר למעבד AM3\1366\1156 HEAT-PIPE COLD BIT זהו לפי מה שהבנתי זה מה שאתם צריכים לדעת בכדי לעזור לי. אני מעוניין לבצע OC ולהגיע ל- 3.2 ככה בתור התחלה ואולי בעתיד ל- 4.0. אם תוכלו להביא לי מדריכים ולעזור לי אני אשמח מאוד. ואני צריך פירוט קטן על השלבים הראשוניים בהתחלת OC מה עלי בעצם לעשות. ורציתי לדעת האם כל הרכיבים של המחשב מתאימים ל- OC או שיש משהוא שיגביל אותי? תודה מראש (:
-
- 19 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://www.facebook.com/album.php?aid=252955&id=587817925&l=bdda17d1fa הדף פתוח לכולם. זה הקירור הראשון של גליד לכרטיסי מסך ואני חייב לציין שנכון לעכשיו הוא עושה עבודה מעולה. בד"כ הכרטיס היה באיזור ב75 מעלות במנוחה עכשיו הוא לא עובר את ה45. בקרוב אתן באנצ'ים ומספרים.
-
- 11 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
כנראה המערכת הכי חזקה שיש כיום (מחשב ביתי)... Athlon64 FX55 Cooled by Chilly 1 Phase Change System @ 3468 MHz (289x12) 2x512MB GSkill TCCD PC3200 @ 289 2,5.3.3.6 2xGF 6800U SLI Cooled by DangerDan Water Cooling System MSI nF4 SLI Mobo 3dMark03 Score about 23600 3dMark05 score about 11300 Pushed to the Xtreme @ See yourself
-
- 30 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
יש לי מארז עם 2 מאווררים. אחד מאחורה 120 מ"מ + אחד מקדימה עם לד 120 מ"מ. המארז שלי הוא CM 531 אם אני לא טועה... עכשיו המארז הגיע עם עם רשת למניעת כניסת אבק למארז במאוורר של הפאנל הקדמי. הקליפס במארז שתופס את הרשת לפאנל הקדמי נשבר לי. האם ישנה דרך בכל זאת לשים את הרשת? ולקבע אותה איכשהוא במקום עם זולירבד או משהו כזה? כי פשוט נכנס לי טונות של אבק מהחלק הקדמי שעושה לי בלאגן רציני. תודה לכל העוזרים.
-
- 13 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שנה טובה לכולם מכיוון שאין לי אפשרות להחליף כרגע את המחשב אני רוצה לעשות אוברקלוקינג למעבד ולכרטיס מסך. לשם כך אני צריך את עזרתכם, כי הניסיון שלי בתחום הזה הוא אפסי. אשמח אם תוכלו להדריך אותי כיצד להפוך את ה"קופסא הישנה" שלי ל"שוקקת חיים" וצעירה שוב... להלן הפרטים: CPU - Pentium 3 500Mhz SLOT1 Soltek Mainboard - SL-67EV1, VIA APOLLO PRO 133 chipset 3dfx - voodoo 3 3000 עם צריך עוד פרטים, אני כמובן ייתן .... מקווה לשיתוף פעולה
-
- 15 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד hp pavilion g 1020j בעל מעבד intel core i3 380M עשיתי לו בדיקת מאמץ בתוכנה OCCT 4.2.0 עשיתי את הבדיקה CPU:LINPACK ותוך 10 שניות המעבד הגיע לטמפרטורה המקסימלית שלו והתוכנית עצרה זו סיבה לדאגה או שזה נורמאלי כי זה מחשב נייד?
-
- 7 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שמעתי שאפשר לצבוע מקלדת מארז וכל אלה אבל אף פעם לא שמעת\ראיתי מישהו אשר צבע את המסך שלו האם זה אפשרי אם כן כיצד?
-
- 15 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
יצא לי לראות תמונות של מזגנים קטנים למחשבשיושבים בDRIVE BAY ואנשים שמחברים את המזגן ישירות למחשב אז יש מערכות מוכנות למחשב ויש מודים... מישו יכול למצוא לי בנצ'ים של מערכות כאלו? והאם אפשר להשיג מערכת מוכנה וכמה יעלה כזה דבר? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
למה באתר של CM לא רשום באיזה W / TDP הגופי קרור תומכים ? איפה אפשר להשיג את הנתון הזה ? ואם יש הבדל בין השניים ?
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
- 2 followers
-
-
אתם חושבים שמישהו ירצה לקנות כרטיס מסך וודו 3 3000 בשביל מודינג רצחני?.... ואני לא מתכוון כזה של לחבר לו לדים ושטויות אלא יותר לאלה שלוקחים רובי אויר ונפצים קטנים או משאית או אפילו ועושים לכרטיסים, מעבדים, מדפסות וכו'... מודינג :AR15: היה איזה מישהו ששם פה לינק לאתר כזה.... ;D
-
- 18 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
החלטתי לא מזמן שהגיע הזמן להחליף את הקירור הצולע למחשב שלי. הטמפרטורות שלי כרגע (במנוחה): מעבד 47 לוח אם 27 כרטיס מסך 37 דיסקים קשיחים 27 מעלות הgolden target שלי זה הכל מתחת ל25 במנוחה. חשבתי על לופ יחיד של מעבד-כרטיס מסך עם רדיאטור 240 בקונפיגירציית push pull. -לופ כזה יכול להחזיק את המעבד והכרטיס מסך מתחת ל25? המאווררים בתכנון הם fractal ssr2 *4 שכבר ברשותי אז אין צורך להכניס אותם לתקציב. עכשיו בנוגע לhard drives- כרגע הם פשוט חנוקים בצורה מחרידה אז לסדר את זה לא יהיה כ"כ קושי. אני מתכנן להושיב אותם בפינה הימנית-תחתונה של המארז עם מאוורר ממש צמוד אליהם. איזה מאוורר מומלץ? מעדיף משהו מתחת ל15dba בכמות הרעש. לוח אם- קודם כל הוא מאובק אז אני יעשה לו ניקוי כללי מאבק, זה י…
-
- 10 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
יש לי heat sink של רסיבר (אני אשתדל לשים תמונה ביום הקרוב). למי שאינו מכיר מדובר בHS גדול מאוד, בעל "סנפירים" גדולים. יש אילו שהן מחשבות/הצעות לגבי איך אפשר אולי להוסיף את העניין הזה לקרר קצת את העניינים?
-
- 19 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות ביום ראשון את הקירור מים cooler master nepton 140xl האם יש מצב שיהיה נזילה כלשהי? ועד כמה הוא באמת כדאי?
-
- 14 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני מנסה לעשות OC ל805 שלי בתוכנה שבאה עם הלוח אם שלי, אבל כל פעם זה לא שומר לי את הOC, פעמיים המחשב נתקע לי כשקפצתי 10 מגה בFSB, בשאר הפעמים עשיתי רסטרט רגיל,שמרתי,עשיתי עוד GO בשביל בדיקה ועדיין זה לא שמר לי כלום, הורדתי בניסיון הOC האחרון שלי את המהירות של הזכרונות[TWINMOS 533MHZ]למהירות יותר קרובה ל533[מעלה ביחד עם הFSB]ועכשיו זה שם לי את זה במצב של 400MHZ עם CAS יותר נמוך.. זה הדבר היחיד שנשמר.. זאת בעיה בתוכנה? מישהו יכול לתת לי תוכנה יותר טובה לOC וכאלה? כי אני לא עשיתי OC אף פעם =\ או שלעשות פשוט דרך הביוס?
-
- 35 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
חברי הפורום שלום הסיפור בקצרה (לא ממש קריטי לשאלה, אבל אולי מישהו ילמד ממנו לקח) - הסרתי את הקירור של המעבד במחשב שלי (סוקט 775, קירור סטוק של אינטל) לאחר כ-6 שנים, אך כאשר רציתי להחזירו לא הצלחתי. מסתבר שתופסני הפלסטיק הלבנים שנכנסים לחורים בלוח איבדו את האלסטיות שלהם (הם התרחבו) ולא הצלחתי בשום אופן למקמם מול החורים, כך שלחיצה על החלק העליון שלהם (הפלסטיק השחור) תנעל אותם במקום. שיחקתי עם זה הרבה זמן, ואפילו פירקתי את הלוח במטרה לנסות ליישר את התופסנים מול החורים, אך ללא הועיל. בסופו של דבר אחד התופסנים האלו נשבר והייתי צריך לקנות קירור חדש (כן, דפקו אותי - קירור סטוק של אינטל לסוקט 775 עלה לי 79 ש"ח, אבל לא הייתה לי ברירה). לפיכך החלטתי שמהיום אני מעדיף להתעסק עם קירו…
-
- 7 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
טוב אחרי המון משחקים הצלחתי לגרום לסלרי לרוץ יפה וגם לחייך המהירות 1.54GHZ ורץ יפה מאוד, עם כרטיס GF2 TI הנה הביצועים
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היי, הוספתי 8GB RAM למחשב היום ואמרתי שננצל את ההזדמנות, ושמתי משחה תרמית על המעבד. MX-4 של ARCTIC. עכשיו החזרתי את הכל למקום, ווידאתי שלושה פעמיים שהמאורר לא זז, תפוס במקום בצורה נכונה ומסובב (תושבת 1155, מאורר של intel) נכון, המאורר כן מסתובב אבל המעלות עלו משמעותית. לפני ששמתי משחה תרמית המעבד ישב על 40-45 מעלות במנוחה, ועכשיו הוא על 70 וכשאני לא נוגע בו בכלל יורד ל60. מה הקטע? זה אמור להיות ככה? יכול להיות שהלך המאורר שלו? תודה לעוזרים...
-
- 9 תגובות
- 2.2k צפיות
-


