אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
טוב לאחר התקנת קירור המים להלן כמה תוצאות [attachment deleted by admin]
-
- 17 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
אהלן ! השאלה שלי האם כדאי לקנות H80i משומש עם שנה אחריות בכ- 420 ש"ח +- ? (בחנות פלונטר..משלוח וזה...) או לקנות H100i חדש באייבורי (נמצא בעיר שלי..) ב 560 ש"ח ? זה מיועד ל: Corsair Air 240 mATX ( כן בדקתי ואפשר לשים בו H100i) עם מעבד i7-3770k/i7-2600k אחד מן השניים. אם רלוונטי הספק כוח: Earthwatts 500w מתכוון להגיע לOC עד 4.5ghz +-
-
- 3 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
מצאתי קירור למעבד בדקתי את המפרט הטכני שלו והוא ממש מושלם ביחס למחיר 150 שקל http://www.thermaltakeusa.com/Product.aspx?C=1148&ID=1553#Tab1 Blue Orb II Silent CL-P0257 מה אתם אומרים עליו ? Heatsink Dimension 140 (L) x 140 (W) x 66 (H) mm 5.51 (L) x 5.51 (W) x 2.6 (H) in Heatsink Material Copper Base & Aluminum Extrusion Heatpipe N/A Fan Dimension 120 x 24.3 mm Fan Speed 1700 ± 10% RPM Bearing Type Noise Level 17 dBA - שקט מאוד Max. Air Flow 77.85 CFM - דחיסת אויר מעולה Max. Air Pressure 1.80 mmH2O LED Fan Blue Color Power Connector 3-pin Rated Voltage 12V Started Voltage 7V Rated Current Power Input 3W MTBF 30,000 Hour…
-
- 17 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מתכנן מפרט חדש לקרוב משפחה, הבעיה היא שאני לא מצליח להחליט על גוף קירור מתאים ל-Ryzen 5 2600. המטרה היא בעיקר לשמור על המעבד קריר ושקט בזמן עומס. בעיקרון חשבתי על Arctic Cooling Freezer 7 Pro, אבל אני פתוח להצעות. אשמח להמלצה לקירור מתאים מ-TMS עד 150 ש"ח (עדיף פחות). מפרט: מעבד: AMD Ryzen 5 2600 לוח אם: MSI B450M BAZOOKA זיכרון: Corsair DDR 4 16G (8GX2) 3000 CL16 Vengeance מארז: Fractal Design Define S ספק כוח: Corsair CX450 אחסון: SSD+HDD תודה על העזרה.
-
- 3 תגובות
- 2.5k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום ברשותי מעבד AMD 1.33 ולוח אם של ASUS A7V. טמפרטורת המעבד נעה סביב 60-65 מעלות באופן קבוע,לעומת טמפרטורת הלוח שלא עוברת את ה 35 מעלות. כרגע ברשותי מאוורר של spire אשר קיבלתי עם המעבד. מספר שאלות: 1.האם הטמפרטורה נורמלית? (המחשב עובד 24 שעות ביממה). 2.איזה מאוורר מומלץ למעבד הנ"ל והיכן ניתן לרכוש אותו? 3.בתוכנת העזר אשר קיבלתי עם הלוח ומראה את הנתונים על המעבד והלוח כתוב : CPU Fan below threshold יש למישהו מושג על מה מדובר?? בתודה מראש סער.
-
- 2 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
שלום, שמתי לב שהמעבד לא מגיע ל 3.7GHz מצב טורבו אלה רק ל 3.5GHz מה אני צריך לשנות בביאוס כדי שבזמן המשחק ינצל את כל המעבד? CPU Type: Intel Core i5-4590 CPU @ 3.30G Motherboard Name: Gigabyte H97M-D3H System Memory: 16GB Video Card: MSI GTX 1060 ARMOR 6GB OC Power Supply:SeaSonic S12II 620 Bronze
-
- 5 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
קנו לי עכשיו מהונג קונג את הכרטיס Sapphire ATI Radeon HD 4890 ברגע שהתקנתי אותו המאוורר שלו התחיל לעשות רעש מזה שהוא משתפשף בפלסטיק שעוטף את הגוף קירור כשמשכיבים את המחשב אז המאוורר משנה זווית ומפסיק עם הרעש, עכשיו ביררתי עם איזה יבואן של סאפיר בארץ והוא אמר לי שזה יעלה לי 65 דולר לשלוח את זה לחברה והוא לא מכסה את זה. השאלה שלי אם עדיף לי כבר לקנות גוף קירור חדש שיהיה טוב גם ככה בשביל להוריד את החום של הכרטיס הזה או שיש לכם פתרון אחר שיהיה לי יותר זול כרגע? תודה רבה איתמר
-
- 42 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
מכייון שה PCB שונה מרוב הכרטיסים היה קשה למצוא משהו מתאים... הכי דומה שמצאתי היה של כרטיס 7900GT שגם לא היה מדוייק. לאחר המון נסיונות מצאתי את הנגדים המתאימים להעלאת מתח ליבה. כדיי לבצע את המוד מה שנדרש זה עיפרון כתיבה פשוט,ולצייר על הנגד עצמו. לא להגזים, זה עלול להעלות יותר מדיי מתח לליבה ולהרוס את הכרטיס... בכדיי לשמור על המוד אפשר לשים סילוטייפ או איזולירבנד כך שהעופרת לא תתנדף. *אני לא לוקח אחריות אם תהרסו את הכרטיס,הביצוע באחריותכם בלבד. לפני המוד-510MHZ לליבה אחרי המוד - 625 MHZ התוצאה המתקבלת עם OC נמוך מזה... העלאת מתח לזיכרונות לפני מוד- 1526MHZ אחרי מוד - 1594MHZ
-
- 10 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום, הרכבתי את המחשב החדש שלי: Intel Core I7 920@2.67 GHz 45nm GIGABYTE GA-EX58-UD4 (X58) i7 Nehalem - ATX OCZ GOLD DDR3 TRIPLE CHANNEL 6GB 1600MHZ CL8 SAMSUNG 1000GB (HD103UJ) -32MB - 7200RPM S-ATA - SpinPoint F1 GAINWARD HD 4870 1024 GDDR5 Golden Sample - RETAIL SAMSUNG DVR-S223F x22 (BLACK) DUAL LAYER SATA PCPOWER&COOLING S61EPS Silencer 610W Retail COOLERMASTER (CM-690) 690 עם קירור סטוק והפד הטרמי המקורי שעל ההיט-סינק. אתמול ביצעתי בדיקת טמפ' במנוחה ובמאמץ וקיבלתי 50-55 מעלות בIDLE ומעל 90 מעלות בעומס מלא! יש הצעות לגבי מה שאפשר לעשות?
-
- 44 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום לכולם. רצית לדעת לאיזה מהירות אני אוכל להגיע עם AXP1900+ Epox 8k3a+ AX7 Corsair CMX256A-3000c2 2X256MB
-
- 32 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לעשות OC גדול יותר מה- 3.4 שיש לי כרגע, משמע לקנות איזה קירור אוויר טוב כמו Mugen2 ולהרביץ לכיוון ה- 4+. זה לא יהיה 24/7, אני רק רוצה לראות לאן אוכל להגיע. השאלה שלי היא כמה מתח אוכל להעלות למעבד ולכל רכיב נוסף אחר במקסימום (NB, SB, HT וכו'). (אל תגידו לי "למה לקנות MUGEN2 אם אתה רק רוצה לפעם אחת", כי לאחר שאבצע את ה- OC אני רוצה לעשות אחד 24/7 כי מה שמגביל אותי זה הטמפ'.) תודה מראש חברים!
-
- 29 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
הצלחתי בינתיים להגיע ל4.5GHZ יציב 24 שעות בaida, עם מתח של 1.34 במצב override voltage. מקס טמפ 76. הבעיה היא כאשר אני עובר ל adaptive core voltage ,המתח בaida קופץ ל1.43. ב Intel Extreme Tuning Utility זה לא קורה והמתח נשאר על 1.34. מה עושים? שאלה נוספת, האם בשביל להגיע לתדר גבוה יותר יש צורך להעלות את המכפלה של הcache והמתח שלו או שאין קשר בין התדר מעבר לתדר cache? כרגע הוא על default שזה 39 וגם המתח על default. מעבד 4770k לוח msi mpower
-
- 7 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
היייי כולם .... לפני שאתם מתנפלים עלי - אני יודעת שזה לא בדיוק מוד ... אז מה - לא אכפת לי :-) סתם חשבתי להראות לכם כי זה נחמד. המארז: Dragon DX-01BLD Tower החלפתי סה"כ את הנורה של ה- power מירוק דוחה לכחולה מגניבה :-) צבעתי את הכוננים בשחור, עשיתי שאת המחשב ידליקו בסיבוב מפתח (בדיוק כמו במכונית) וזה היה ממש מגניב אבל זה התחיל לעצבן אותי אז הורדתי... המארז: (בינתיים בלי הנורה כי נתקתי אותו כדי שאני אוכל לצלם יותר טוב, אגב...מצטערת על האיכות של התמונות המצלמה שלי היא סתם משהו זול מפולין :-) ) הנורה: (היא מאד חזקה כפי שאתם רואים ..ואפילו הרבה יותר במציאות) שלחו לי case badge (המדבקה המרובעת הזאת ששמים על המארז) ממש מגניב מחו"ל שרשום Athlon super pr…
-
- 27 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
ברשותי מעבד E6550 שעבר אוברקלוק, וכרגע עובד בתפוקה של 137% ובנוסף, ברשותי כרטיס מסך GEFORE 9600GT, שעשיתי לו אוברלוק של 12 אחוז בתחילת השבוע, הגדלתי את האוברקלוק בכרטיס מסך מ-12 ל-14 אחוז (בהדרגה כמובן), ומאז תחילת השבוע, אני חווה נפילת המחשב לפחות פעם אחת ביום, גם כשהמחשב איננו במאמץ. האם ייתכן והספק שלי לא מספיק חזק בכדי להחזיק את שני האוברקלוקים שלי? יש לי ספק 450W של HEC ברצוני לקנות בקרוב RADEON 5770, האם הספק הזה יחזיק את המעבד שלי ואת הכרטיס מסך? (יש סבירות לאוברקלוק לכרטיס מסך בעתיד) איך אני יכול לדעת מה הגורם לנפילת המחשב?
-
- 16 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום יש לי את בקר המאווררים הנ"ל.http://www.scytheus.com/product/kaze-server-5-25-fan-controller/ מחוברים אליו מאווררי PWM וגם רגילים עם 3 פינים. יש שם אופציה לשליטה אוטומטית (וגם סמי-אוטומטית, זה ככה בשתי האופציות) של הבקר בה אתה קובע טמפ' סף שמעליה המאוורר נכנס לפעולה (או מעלה עוצמה במצב הסמי-אוטומטי). הבעיה היא שברגע שהוא מתחיל לעבוד, כשהגיע לטמפ' שקבעתי, הוא עובד במלא העוצמה. ככה בכל 4 הערוצים (בכל אחד יש מאוורר אחר). הטווח בו יש עליה הדרגתית ב RPM ביחס לעליה בטמפ' הוא קטן מאוד, בערך מעלה אחת, שרק בה יש עליה הדרגתית. זה גורם לרעש מיותר מהמאוורר. הייתי מצפה שיהיה גרדיאנט גדול בו יש עליה הדרגתית. גם בחוברת הוראות שלהם מדגימים שם בגרף שהעליה ב RPM היא לאורך 25 מעלות וזה …
-
- 13 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום המחשב שלי פועל לרוב 24 שעות וזה אומר שאני צריך לישון עם הרעש החזק שעושה המאוורר של המעבד שלי שהוא - Vantec AeroFlow של מעבדי AMD המאוורר הזה עושה רעש נורא במיוחד ברעש ששומעים רק אותו ויש שקט אני מחפש פאנל בסגנון הזה - http://www.pch.co.il/docs/pd-2125909354.htm שהוא יהיה רק עם כפתור אחד שאותו אני יחבר למאוורר שעל המעבד ואיתו אני יוכל להמניך את המיהרות כדי שאני יוכל לישון בשקט הבעיה היא שאני לא יודע איזה פאנל ( וגם בזה ) יש מין מפצל שאני יוכל לחבר אותו למאוורר ואז ללוח אם כי פעם אחת שפירקתי את המחשב שכחתי לחבר את המאוורר ללוח אם ( גאון שכמותי ) ואז שהמחשב עלה היה הודעה עם מסך שחור והיה כתוב באדום שאין מאוורר שמקרר את המעבד משהו כזה ובגלל זה אני צריך כנראה פאנל שיתחבר…
-
- 47 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום חברים, הרכבתי מערכת חדשה לפי המפרט הרשום בחתימה. ויש לי הרגשה שהערכים קל הטמפרטורה קצת גבוהים. בזמן של 10%+- מאמץ של ה-CPU אני מקבל חום של: MB 41 מעלות ו- CPU 40 מעלות בזמן מאמץ ורנדור של 80% מעבד אני מקבל חום של: 42 מעלות MB ו- 72 מעלות CPU. האם תקין העניין? תודה.
-
- 13 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
טוב כתבתי את הפוסט הזה גם בפורום מארזים אך מכיוון שהפוסט פונה לשני כיוונים אני מפרסם גם פה: מפרט מערכת: E8400 HIS HD5770 GIGABYTE G31M-ES2L 2GB RAM HEC 500W
-
- 23 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
מישהו יודע איפה ניתן להשיג באזור המרכז דבק טרמי "? אני לא מתכוון למשחה טרמית ששמים בין הצלעות קירור למעבד אלא דבק שבעזרתו ניתן להדביק צלעות לזכרונות וכו'.. תודה מראש govner
-
- 2 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
הייתי רוצה להגיע לפחות ל 3.8GHz . פעם אחרונה ניסיתי להגיע ל 3.8 מבלי לגעת במתח ליבה ללא הצלחה ,לאחר מכן ניסיתי לעלות את המתח ליבה לאזור 1.36V אך גם זה לא עזר מישהו יכול לתת טיפ מה צריך לכוון כדי להגיע ל 3.8 עם יציבות ? -אולי צריך לעלות עוד יותר את המתח ליבה? - או שצריך לנסות לעלות גם מתחים נוספים ? - או שצריך לכוון דברים נוספים מעבר למתחים? ועוד משהו עם איזו תוכנה ניתן לדעת טמפרטורה מדוייקת יותר ,כי אני בודק עם שני תוכנות כאשר בין שני התוכנות REAL TEMP ו- CORE TEMP יש פער של 5 מעלות ? נ.ב: לוח אם שלי זה GIGABYTE GA-P45-DS3
-
- 20 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, כבר פתחתי אשכול בייעוץ לקניית מחשב אך ההיענות מעטה יחסית כך שפותח כאן אשכול חדש בהתייחסות אך ורק לקירור. המפרט עוד לא הושלם סופית - מעבד - amd 2990WX - שימו לב - זה מעבד חם ! זה 250W . קירור - נוזלי - מערכת סגורה . כיון שמעבד כזה חם , הקירור אוויר (נגיד ניקוטה המפלצתי) לא יתמודד היטב כמו קירור נוזלי. חשוב לי לציין כי זה פרמטר חשוב לבחירת מארז. לוח אם - כרגע שוקל X399-GAMING-PRO-CARBON-AC (אבל יש עוד 3 דגמים וזה לדיון אחר בפורום מעבדים +לוחות אם) . זיכרון - 16GB (גם כאן יש אצלי קצת בעייתיות של תאימות הזיכרון ללוח אם, אך כאמור לדיון אחר). 2 דיסקים של M2 . דיסק חיצוני שמתחבר בUSB3 . מארז - עדיין לא בחרתי (פת…
-
- 4 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
ב OC ל4.6Ghz אני מצליח לייצב את המערכת, אבל כאשר אני עולה ל4.7Ghz יש לי מסך כחול שאומר Memory mangmant ולא ברור לי למה... אני עובד על הנתונים לפי התמונה הבאה... BLK - 180mhz multi -X26 SPD -8 VTT - 1.33 זיכרונות על 1440Mhz במקום 1600mhz במקור... ומתח לזיכרון 1.65V כמו שהיצרן אומר... למה הוא כותב לי בעיה " בניהול זיכרון" במסך כחול?? תודה [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 2.4k צפיות
-


