עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. בסיבוב שדרוגים שעשיתי בבית התקנתי במחשב ה HTPC שלי מעבד Q6600, במקום E6600 שהיה שם 3.5 שנים. הקירור הנוחכי לא מתאים למעבד זה ולכם אני צריך להחליפו בהקדם. יש כמה אילוצים : גובה עד 12 ס"מ - מגבלת המארז מעדיף לא לפרק לוח אם (עצלנות) שיהיה אפקטיבי והכי חשוב - שקט כרגע האופציה שראיתי היא : http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=7397&CatCode=553 אבל הקירור הזה גבולי למעבד שלי, 95W כשאני צריך 105W. המפרט המלא : Intel Core 2 Quad Q6600 CPU Arctic Cooling Alpine 7 Pro CPU Cooler Gigabyte GA-G33M-DS2R Motherboard OCZ Reaper HPC Edition DDR2-1066 2x2GB Memory ATI Radeon HD 2400 Pro 256MB PCI-E Video Card Creative X-Fi Xtreme Music Sound Blaster WD Ca…

    • 19 תגובות
    • 2.7k צפיות
  2. Started by gil_hazan,

    שלום, קראתי על OC באתר והחלתתי לנסות קצת.. אבל אני לא רוצא עדיין לדחוף את המערכת שלי עד הסוף.. אין לי ניסיון בנושא, כך שאני ממש זקוק לעזרתכם בהגדרת הOC.. אז ככה- Intel Core2 Cuad CPU Q6600 @2.40GHz Gigabyte P35-DS3P 4x1024MHz DDR2 PC2-5300 333.3MHz NVIDIA GeForce 8600 GT 1024MB DDR2 128Bits החלפתי את גוף הקירור של אינטל בגוף קירור מסוג OCZ VENDETTA (הוא טוב?) הנה הקריאות מהסנסורים שיצאו עם התוכנהHWMonitor ITE IT87 hardware monitor Voltage sensor 0 1.20 Volts [0x4B] (CPU VCORE) Voltage sensor 1 1.82 Volts [0x72] (DDR) Voltage sensor 2 3.33 Volts [0xD0] (+3.3V) Voltage sensor 3 5.05 Volts [0xBC] (+5V) Voltage sensor 7 12.16 Volts [0xBE] (+12V) Voltage sensor 8 3.26 Volts […

    • 37 תגובות
    • 2.7k צפיות
  3. שלום. הרבה מאוד מדברים כאן בפורום על איזה קירור עדיף.. וקשה למצוא תשובה ברורה וחד משמעית אני רוצה לקנות קירור שהוא יהיה שקט מספיק גם בRPM גבוה במיוחד (עדיף מראש שלא יגיע לגבוה..) ושלא יפגעו הביצועים עקב כך. בעיקרון ראיתי הרבה תגובות טובות על הטוניק אבל הוא נראה לי ענק.. (יש סיכוי לשבירת לוח אם? ) איזה גוף קירור עדיף מאלה ומה היתרונות והחסרונות של כל אחד מאלו? Scythe Infinity VS Scythe Ninja Plus VS TT Big Typhon VS Tuniq Tower או כל קירור אחר שלא ידעתי עליו שהוא בטופ שכחתי גם את Zalman 9500/9700 ו AC Freezer 7 ו Thermalright Ultra או בכלל משהו של גלאסיאל... תודה

    • 30 תגובות
    • 2.7k צפיות
  4. Started by adamginz,

    דיפדפתי באתר של טרמאלטייק לראות אם יש גופי קרור חדשים , או משהו חדש, ולהפתעתי אני רואה מארז XazerIII בקטן! http://www.thermaltake.com/products/xaser3/vm3000a.htm למארז הודבק השם Xaser III Skull Mid אלו הנתונים: P/N VM3000A Case Type Middle Tower Skull series Side Panel Honeycomb Style side panel: Fully EMI shielded (tested by ClassB) Net Weight 10.8 kg (23.81lb) Dimension (H*W*D) 535x 192x 430 mm Cooling System CPU cooling fan on swing bar (intake): 80x80x25 mm, 2050rpm, 21dBA HDD cooling fan on side panel (intake): 80x80x25 mm, 2050rpm, 21dBA Dual fans in rear (exhaust): 80x80x25 mm, 2050rpm, 21dBA Drive Bays 11 Front 6 x 5.25", 2 x 3.5" Internal 3 …

    • 38 תגובות
    • 2.7k צפיות
  5. אני חדש בכל העיניין הזה של האוברקולינג וגם בפורום הזה. יש לי בעיה שאני לא יודע איך לטפל בה: הCPU אחרי 5 שעות של שימוש מגיעה לטמפרטורה של 100c ואז הוא עובד ממש לאט בדקתי וראיתי של כל המאווררים עובדים כמו שצריך אבל זה עדיין מתחמם, איך אני מטפל בזה ? לבינתיים אני פתחתי את המארז של המחשב ושמתי לידו מאוורר רגיל אמיתי וזה באמת עוזר הטמפרטורה ירדה ל50 מעלות אבל הבעיה שהוא עושה יותר מידי רעש אז אני לא יכול להמשיך איתו. רציתי לדעת עם אתם יכולים להציע לי על איזה מאוורר לקנות [ משהו לא יקר כל כך ] ואיפה לקנות ? איך ואיפה לחבר אותו........... ?

    • 31 תגובות
    • 2.7k צפיות
  6. המפרט שברשותי הוא : E7400 2.8GHZ @3.5GHZ עם מתח (קבוע) עבודה לערך 1.4V בOCCT מראה בערך 1.36. לוח GA-EP43 S3L ספק- COUGAR RS 400 המחשב בעיקרון הרבה זמן (שנים) בOC ויציב. לאחרונה ביטלתי את העלאת והורדת תדר המעבר בביוס (אני לא זוכר את שם האופציה) ורציתי לדעת האם זה משפיע על המעבד באיזו שהיא צורה והאם צריכת החשמל עולה (למרות שהמתח קבוע)? וכמובן האם בכללי כדאי לבטל אופציה זו בOC? תודה

    • 12 תגובות
    • 2.7k צפיות
  7. Started by idanashh,

    אני צריך תוכנה לאוברקלוק לקרטיס המסך שלי פרטים voodoo 3000 16MB windows 2000 + win98

    • 26 תגובות
    • 2.7k צפיות
  8. Started by zvi8875,

    שלום שלום, עשיתי OC פשוט למדיי למערכת שלי ל3GHZ , הבעיה בעיקרון היא כאשר זמן מה,במיוחד בזמן שאני משחק במשחקים המחשב קורס,BSOD וכנראה יש בעיה במתחים(לדעתי). השאלה שלי דיי פשוטה,איזה מתחים אני צריך לעלות ולהתעסק על מנת שהמערכת תיהיה יציבה 24 7 . הטמפ' טובות למדיי (בסביבות 41 CPU). מפרט מערכת: Intel E6600 Gigabyte GA-P35-DS4 rev 1.0 4GB RAM 2x1GB and 1x2GB יותר מידע למה שעשיתי בBIOS: MULTI ON 9X FSB על 333 PCI על 100 כמובן SYSTEM MEMORY MULTIPLITER 2.00 בMEMORY FREQUENCY נראה בצד שמאל כמקסימלי על 667 וכששיחקתי בFSB הגעתי בדיוק גם ל667 בSTANDARD TIMING CONTROL הכל על AUTO (זכרונות CAS DRAM RAS וכו..) ובמיוחד בקשר למתחים: המתח היחיד ששיניתי הוא של הCPU עצמו שבנ…

    • 18 תגובות
    • 2.7k צפיות
  9. Started by stingeR-,

    אוקיי.. אז חבר שלי כאן קנה מערכת עם החלקים הנ"ל וזיכרונות GSKILL PK.. עכשיו... הייתה לו התקנה של CPUZ 1.37 על המחשב ושבאתי לעשות VAILDATE ל3767 הוא לא נתן לי בטענה שהCPUZ ישן מידי.. לכן יש לי רק SS ככה שאני מבקש לא לקפוץ עלי "שקרן! רמאי!!" עכשיו לאחר מכן ניסיתי לעלות כל הזמן.. ובFSB של 520 הוא פשוט לא רצה לעלות.. אפילו לא ב520.. ככה שהVAILDATE הכי קרוב שיש לי בשבילכם הוא על 515 עם CPUZ 1.38. בכל מקרה, כל מה שיפה כאן שאנחנו מדברים על מעבד ולוח וזיכרונות על קירור אוויר פשוט ביותר ומעבד עם קירור סטוק והמשחה הטרמית שבאה עליו!. גם הזיכרונות לא רעים בכלל יחסית. אז הנה התמונות : http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=144903 [attachment deleted by admin]

    • 31 תגובות
    • 2.7k צפיות
  10. Started by SubX,

    מעבד הE4500 הצליח להגיע למהירות מקסימלית יציבה של 3600Mhz , כאשר הE2180 הצליח להגיע ל3760Mhz ושם היתאזן בכוחו מול הE4500 (זכרון מטמון של 1MB כנגד 2MB בE4500). המעבדים הותקנו תחת קירור סטוק של אינטל. לוח אם ASUS P5B מעפן עם סימפטומים רבים. הזכרונות הם F2-6400CL4D-2GBPK אשר הרשימו אותי מאוד (גם ציפתי לכך) כשהגיעו למהירויות: 700MHz בתזמונים 3-3-3-10 ובמתח 2.1V 1000MHz בתזמונים 4-4-4-10 ובמתח 2.1V 1100MHz בתזמונים 4-5-5-10 ובמתח 2.1V בבדיקות שבתמונות היו על תזמונים 4-4-3-10 , במתח 1.8V וביחס של 1:1 תמונות: SuperPI 1MB : E4500 @ 3600MHz VS E2180 @ 3600MHz SuperPI 2MB : E4500 @ 3600MHz VS E2180 @ 3600MHz והינה האיזון עם תוספת תדר: E2180 @ 3760MHz לסיכום : הE2180 מומלץ לOC תקצי…

    • 16 תגובות
    • 2.7k צפיות
  11. אם למישהו יש קירור ישן של AMD, לא STOCK, תושבת 939 ומעלה מיותר והוא אינו זקוק לו, אשמח לקבל אותו. תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 2.7k צפיות
  12. Started by מודרמן,

    למישהי יש מושג מה השיא ? לא מזמן הייה לי Q6700 וכרגע הוא התחלף לQ9550. רציתי לדעת מה הכי גבוהה שהושג עד היוםלקירור אויר. מהסתכלות שלי ברשת ראיתי 4.1 מישהו עשה מעבר לזה? מה לגבי מתחים מומלצים ? טמפ מומלץ? אני מעריך ש1.3500 זה מתח בסדר וטמפ של 65 מאמץ זה תקין . המערכת תפעל 24/7 (לוח P45 מקסימוס 2 פורמולה , זכרונות OCZ ריפאייר , ספק 750 של קורסאייר)

    • 34 תגובות
    • 2.7k צפיות
  13. Started by The_Byter,

    8) [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 32 תגובות
    • 2.7k צפיות
  14. Started by motkesabari,

    עד איזה טמפרטורה מותר להגיע איתו ?

    • 2 תגובות
    • 2.7k צפיות
  15. אני מתכוון לקנות בקרוב מעבד i5-4670K. כנראה שלא אבצע OC אבל אני רוצה להשאיר את האופציה פתוחה ולכן אלך על מעבד מסדרה K. השאלה אם לקנות מעבד עם קירור סטוק (שעולה 50 ש"ח יותר) או ללכת על גירסת ה-tray ולהוסיף סכום כלשהו עבור מאוורר צד שלישי. לשקט יש ערך בעיני, אבל אם בשביל הבדל מורגש צריך להוסיף מאות שקלים אז לא ייקרה בזמן הקרוב ואסתפק במאוורר סטוק. דיעות?

    • 19 תגובות
    • 2.7k צפיות
  16. Started by Angel-eyes,

    אני רוצה לעשות אוברקלוק ו אני מבין שצריך להעלות את מהירות הבאס או את המכפלה עם ביוס או עם ג'אמפרים אבל אני לא יודע איך אז אתם יכולים להגיד לי??? לוח אם:MS-6318 micro ATX VA6 VIA VT82C694X

    • 28 תגובות
    • 2.7k צפיות
  17. לצורך קניית מחשב חדש האם הקירורים noctua nh u12s ו- noctua nh c12p se14 מתאימים למעבד kaby lake i7 7700 ? שאלה נוספת חוץ משאלת התאימות, למעבדי sky lake כדוגמת i7 6700 היה את בעיית הבסיסים הדקים של המעבדים שלא כדאי להעמיס קירורים כבדים, האם במעבדים החדשים אין כבר את המגבלה הזאת? שאר הרכיבים מארז coolermaster cm 690 לוח אם gigabyte ga z270x ud5 כרטיס מסך gigabyte gtx 1060 או gtx 970 ספק כח seasonic x 650 לא יודעת אם רק אלה הרכיבים הרלוונטים לשאלה או שצריך לציין עוד. אין לי צורך בoc אלא רק בקירור שיהיה שקט ומעולה. מעדיפה את noctua ספפציפית ובחירה רק של הדגמים של החברה הזאת, או אחד הדגמים שציינתי

    • 3 תגובות
    • 2.7k צפיות
  18. Started by skullfacer,

    שלום אני עומד לרכוש חלקים חדשים למחשב , בהתחלה חשבתי ללכת על הCM Aquadmax עד שהבנתי שזה סתם ביזבוז כסף . המערכת שהולכת להיות היא ככה מעבד -Intel i7 2600k לוח אם asus p8p67 deluxe זכרונות G.Skill Ripjaws-X 2x4GB (8GB) DDR3 1333MHz CL7 כרטיס מסך - hd4870 x2 ספק crosair 620HX מארז CM 690 advanced עכשיו אני מחפש קירור אוויר שיענה על הדרישות הבאות: 1.מתוכנן OC בהמשך 2. חשיבות גדולה לגודל של הקירור בגלל המארז והזכרונות 3.שקט . עוד פעם המארז בינוני ולא גדול מידי והזכרונות בעלי "קוצים" אז צריך לקחת את זה בחשבון. איזה קירור יתאים למעבד- איכותי לOC, לא גדול מידי ושקט.בשביל זה פניתי אליכם. תודה לכול העוזרים. בברכה יוני.

    • 18 תגובות
    • 2.7k צפיות
  19. Started by batmanop,

    רציתי לשאול עד כמה הקירור הזה :[h=1]Scythe Samurai ZZ Rev.B SCSMZ-2100[/h]יותר טוב מהקירור שאינטל מביא ביחד עם המעבד?אם מישהו יוכל להסביר לי מה ההבדל בינהם. תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 2.7k צפיות
  20. היי חברים. אני לא מצליח לעבור את 3.8 כשתדר הבסיס הוא 3.4 וזה משגע אותי. בזמנו קניתי את המחשב כדי שיתאים במיוחד לאוברקלוק. AMD 965 Black Edition @3.4 Gigabyte GA-870A-UD3 G.Skill DDR3 2x2 1600Mhz CL 7-8-7-24 ECO Arctic Cooling Freezer Xtreme Rev 2.0 המכפלה כרגע על 19 NB הורדתי ל 1600 במקום 2000 בבסיס. זיכרונות ידני על 1600. מתח למעבד 1.450v כשהעלתי מתח ל 1.5v (שתי קפיצות) וניסיתי 3.9 המחשב קרס. 4 שעות בבדנקת מאמץ הראו כי 3.8 יציב על טמפרטורה 62 מעלות שהיא המקסימלית המותרת למעבד. איך אני ממשיך מכאן? העלאת מתח יעלה את הטמפרטורה לתחום האסור. תטדה.

    • 3 תגובות
    • 2.7k צפיות
  21. Started by z999,

    הי, ראיתי את הDatavac ודי נדלקתי על הנושא במקום אוויר דחוס. הבעיה היא שאין משלוח לארץ (אפשר דרך buy2usa וזה עולה עוד 30 דולר), מישהו מכיר חנות בארץ שמוכרת את המוצר או משהו מקביל שקיים בארץ? הרצתי חיפוש בפורום ומצאתי רק איזכור אחד בשרשור Black Friday של השנה ואף אחד בסוף לא אמר שהוא קנה את זה. תודה, זיו

    • 8 תגובות
    • 2.7k צפיות
  22. Started by onlyhuman,

    שלום. אני צריך קירור טוב למעבד בתקציב עד 200 ש''ח. שיהיה שקט גם. יש לי מעבד intel 4790k . לא מתוכנן OC. עשיתי טעות שקניתי את הMUGEN 4 בגלל המימדים שלו וביחד איתו את הזכרונות של corsair vengeance. הם גבוהים (52 m''m) וזה מפריע אחד לשני. צריך המלצה לקירור מעבד טוב שיהיה יותר קטן בנוסף. הלוח אם שלי דרך אגב הוא gigabyte h97 gaming 3.

    • 2 תגובות
    • 2.7k צפיות
  23. כמה הוא עולה ומאיפה? ולאיזה מהירות אוכל להגיע עם ה AMD 1.1GHZ שלי?

    • 28 תגובות
    • 2.7k צפיות
  24. Started by ElemenTal,

    אני בתהליך OC לQ6600, עכשיו אני ב 3006MHZ וה OCCT אחרי בערך 5 דקות נתן שגיאה שהתגלתה בעיה ב CORE 1 אז ריצית לשאול מה לעשות עכשיו. מה שאני חושב זה שאם הוא מצא שהבעיה בדיוק ב CORE 1 ולא נתקע או נתן מסך כחול או משהו אחר, אז כנראה שצריך לעלות מתח למעבד..? עד עכשיו במתחים לא נגעתי. הלוח אם: P35-DS3L שתומך עד FSB של 1300 ואני עכשיו ב 1336 אבל לא ניראה לי שזאת הבעיה בינתיים זכרון: CORASIR XMS2 DDR2 800MHZ CL5 2X1GB וקירור למעבד TUNIQ TOWER ;D אז הטמפ' גם לא הבעיה... בינתיים אפשר להשאיר תמעבד במצב הזה מבלי שאני מאמץ אותו ? וד.א בתחילת ה OC היה צריך לקבוע למעבד את המתח שלו או פשוט להשאיר על NORMAL ? וב 10 הדקות שרמשתי את זה בינתיים הפעלתי PRIME95 והוא בינתיים לא נתן שום שגיאה... ע…

    • 15 תגובות
    • 2.7k צפיות
  25. Started by ed1,

    לא בטוח שזה הפורום הכי מתאים לשאלה, אבל לא מצאתי אחד שנראה לי יותר מתאים ונראה לי שפה בטוח יש חבר'ה עם נסיון בענין. כשאתם קונים חלקים ומרכיבים מחשב לבד, האם אתם מבצעים למחשב החדש בדיקות מאמץ כלשהן כדי לראות שהכל תקין? עם איזה תוכנות אתם משתמשים? מה משך הזמן שאתם מבצעים את הבדיקות ברציפות(אם זה בדיקת מאמץ למעבד, למשל)? שעה? 24 שעות? האם בחנויות הם מבצעים בדיקות כאלה לפני שמוסרים מחשב מוכן ללקוח (למי שלא קונה בחלקים)?

    • 9 תגובות
    • 2.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים