אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
רציתי לדעת איך בדיוק אני משנה את המחלק של הזיכרון בביוס כדי להיות בטוח שהזכרונות לא מגבילים ? יש לי זכרונות 800mhz שעובדים כרגע על 900mhz.. מה שאני רוצה זה שהזכרונות יעבדו בתדר המקורי (800) ולא יעלו ביחד עם המעבד,שלא יווצר יחס של 1:1. *אם אני מגדיר בביוס את ההגדרות של הזכרון על AUTO אז המהירות של הזכרון עולה לתדר 1080 ככה שזה לא עוזר לי..
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ברשותי לוח מסוג: Albatron KX18DS Pro II יש לציין שבלוח לא קיים 4 חורים סביב המעבד דבר שמקשה על בחירת קירור כרגע ברשותי Volcano 12 שכבר לא עושה את העבודה שלו באוברקלוק הקירור מיועד ל-Socket A אז בבקשה חברה עזרו לי למצוא את הקירור המתאים. תודה ענקית לעוזרים.
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ממה שקראתי פה קצת אלה הן התוכנות המומלצות לבדיקת הטמפרטורה מכיוון שהן מודדים מהחיישן של המעבד עצמו(מהDTS?) או משהו בסגנון. בכל מקרה,אני מפעיל עכשיו את שניהם ואני מקבל הבדל מאוד גדול בטמפרטורות.הטמפרטורה בReal Temp נמוכה ב15 מעלות מהטמפרטורה בCore Tep (30 מעלות לעומת 45 מעלות,בIdle).איזו תוכנה צודקת? ועוד משהו לא קשור - מה אני מבטל בביוס כדי שאני אוכל לשלוט ידנית בTuniq ע"י הפנל האחורי שלו?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
צהריים טובים לכם אוקי נכנסתי בדרייברים של NVIDIA לCLOCK FREQUENCY SETTINGS ויש שם אופציה הנקראת detect optimal frequency לחצתי עליה והיא עשתה לי C@ לכ614\454 עכשיו הבעיה היא כשנכנסתי לט"מפ של הכרטיס היא מראה לי 55-53במנוחה ו63במאמץ בדמו של NVIDIA VULCAN הטמ"פ לא נמוכה מידי? האם אפשר להגיע גם ליותר עם הכרטיס שלי?
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כרגע יש לי זיכרון 2X2GB KINGSTON 800 MHZ PC2-6400 CL6 אני עושה OC למעבד אז חשבתי גם להחליף זיכרון שלא יגביל לי וגם שיהיה יותר מהיר. הלוח שלי לא תומך DDR3 לצערי אלא רק DDR2 עד 1200 MHZ אז השאלה מה עדיף לקנות? זכרונות DDR2 800Mhz - 2x2GB G.Skill PI Black Edition Dual Channel שאני אעשה לו OC ל 960 או 1200 http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=ashdod1&uin=8612 עולה 470₪ או זכרונות DDR2 1066Mhz - 2x2GB G.Skill PI Black Edition Dual Channel שישאר כנראה במהירות הזאת http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=ashdod1&uin=8612 עולה 450₪ שווה לי בכלל להשקיע בזה או שלא יהיה הבדל בביצועים? ולמה ה800 עולה יותר יקר מה 1066?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, בצער רב המאוורר הקדמי במארז שבק חיים (המאוורר המקורי של Compucase), לכן ברצוני לקנות את ה-Slip Stream במהירות 1600RPM, אך רוב הזמן ארצה שיעבוד במהירות נמוכה יותר. השאלה היא האם ניתן לשלוט במהירות מאוורר זה דרך תוכנה או שחייב בקר חיצוני? תודה מראש..
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בקרוב מאוד אני משיג קונרו (E6400) ואני צריך קירור אוויר טוב עד ככה 250+- (אני רוצה להוציא את המקסימום עם הקירור) אשמח להצעות, תודה
-
- 22 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום! יש לי Ati Radeon x850xt של MSI והוא מגיע לטמפרטורה של 81-82 מעלות, ולפי מה שאני יודע הוא לא אמור להגיע לטמפרטורה הזאת. כמו כן, אני שם לב כי במשחקים כגון HL2, CSS,BF2,RTW וכדומה ה FPS מאוד לא יציב (בCSS למשל, הFPS נע בין 40 ל-140). השאלה היא האם יש קשר בין שתי הבעיות (כי כבר ראיתי מישהו שסבל מ-FPS לא יציב בגלל שהתחמם לו כרטיס המסך), והאם קירור כגון ATI SILENCER 5 יפתור את הבעייה. תודה
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כותרת... הכרטיס מסך הוא: Nvidia GeForce 6200 TurboCache נו אז יש סיכוי חברה? תודה, אבי.
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה יש לי מעבד amd 64 bit 3000+ 939 ובעתיד אני מתכנן אוברקלוק רציתי לשאול אם בכלל כדאי לי ועם קירור של ביג טייפון לאיזה מהירות אני יכול להגיעעע כמו חן רציתי תוכנות שיוכלו לעזור לי לפתוח את ה fsb בביו כי הוא סגור לי
-
- 28 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש קירור למעבד יותר טוב? בחנות סקאי פי סי? לא איכפת לי שיעלה 50 שח יותר.
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כן כן.. הבנתם נכון.. צריך לשרוף לוח אם.. הקטע פה הוא שלא יהיו יותר מידיי סימנים ובאחריות יקחו אותו.. הסיבות לא חשובות.. זה לוח של אינטל ככה שמאובר קלוקינג אפשר לשכוח.. אני צריך לשרוף אותו הלילה ומחר ליסוע לתת אותו במסגרת האחריות. רק תגובות רציניות בבקשה זה חשוב.
-
- 17 תגובות
- 1k צפיות
-
-
משעמם.. אני מניח שתבינו מהתמונות מה הולך.. יצא יפה לא ?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך מאורר ממש טוב כדי שהמחשב לא יעשה לי ריסט שמתאים לאינטל אהה ואיך אני ידע האם זה מתאים לספק שלי ? והאם זו בעיה להתקין אותו ? האם כדי לקנות ThermalTake Extreme Volcano 12 ?
-
- 22 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ZALMAN CNPS10X Extreme Socket 1156,1366,775, AM2+,AM2,AM3,754,939,940 בחנות לא רשום שמתאים
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי וודו 4 4500 ואני רוצה לעשות לו אוברקלוק לא רצחני אבל לא קטן. אז אני רוצה לדעת אם אפשר לשים היטסינק ומאוורר של המעבד על כרטיס מסך רגיל...? ואם כן איך אני מוריד את ההיטסינק של הכרטיס מסך והמאוורר ושם אותו אחרי זה על הציפ'סט של הלוח? מישהו יודע?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן קיבלתי אתמול את המחשב החדש כבר עידכנתי את המפרט בצד וכשקניתי אותו דווקא כן השתדלתי לבחור בחלקים שקטים יחסית. בזמן מאמץ - לא מפריע לי הרעש. אבל בזמן מנוחה הרעש כן מפריע לי. (אפילו יותר מהמחשב הקודם) מה שאני חושב עליו , אולי המאווררים כל הזמן (גם במנוחה) של הכרטיס והמעבד תמיד עובדים על MAX? יכול להיות עוד משהו? איך אני בודק את זה? [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שוב שלום.. יש לי את המארז Thermaltake Soprano VG7000BWS שפאנל הצד שלו נראה בדיוק כך: http://www.techpowerup.com/reviews/Thermaltake/SopranoRS101/images/ttsrs22.jpg יש ברשותי כמה מאווררי 80mm ישנים שאני מעוניין להוסיף 2 מהם למארז (השאר יהפכו לUSB ^^) אז ככה: 1. עליון מוציא/מכניס אוויר? אני מניח שמכניס כי זה קרוב למאוורר המעבד אז זה דיי יעיל.. 2. תחתון מכניס/מוציא אוויר? זה ממוקם בדיוק מול צלעות הקירור של כרטיס המסך, ונשמע לי טוב שהאוויר החם שיוציא מהן (יש מאוורר גדול עליהן) יצא ישר החוצה במקום לעלות. 3. כדאי לי להחליף את המאוורר הקדמי (100mm) במאוורר 80mm ולשם את ה100mm מול המעבד? אני לא בטוח שהקדמי מאוד יעיל ונראה לי שה100mm יהיה יותר יעיל למאוור המעבד מבחינת ד…
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי ;D יש לי פנטיום 3 866 מגה הרץ זיכרון 256 SDRAM של קינגסטון ולוח אם של גיגה בייט אני רוצה להמהיר את המעבד קצת... וראיתי שההיטסינק הכי נורמלי לפנטיום 3 סוקט 370 זה הגולדן אורב.... בכמה זה יוריד לי את חום המעבד ? הוא עכשיו במאמץ שיא על 53 מעלות מקסימום וגם אין לי בכלל משחה טרמית על המעבד! אז אני שואל אם זה גולדן אורב טוב : אם הוא מקרר טוב , אם הוא מוציא הרבה רעש (לפי טרמלטייק רק 26 דציבלים זה ממש ממש מעט...) וכו' וכו'... כמו כן אני אשמח לדעת על עוד היטסינקים לסוקט 370 וגם הסברים למה הם טובים.... הגולדן אורב גם לא עולה הרבה ככה שזה עוד סיבה טובה... וגם תגידו לי לכמה אני יגיע עם הOC הזה... עריכה עזבו את הגולדן אורב תענו לי על הוולקנו 7 ששאלתי עליו בתגובה ה…
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המעבד במאמץ עד 75 מעלות בCALL OF DUTY הכרטיס מסך 92 במאמץ ללא מאמץ מעבד 40-45 כ.מסך 50-55 על המעבד קירור זלמן 7700ALCU זה בסדר???
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לאבי סלרון 1000 ואני רוצה לעשות לו o/c ואני רוצה לדעת את הגבולות שחס וחלילה אני לא אשרוף את המעבד ואני אני אצטרך לשלם . זה לוח של sis , אבל אינו יודע את הדגם . מישהו מכיר ?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
Thermaltake SilentCat 80mm או Thermaltake SMART CASE FAN II v.2 - 80mm fan+ Controller?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש אתר טוב של קניות רצוי ישראלי אני מחפש מארז טוב... אם למישהו יש אתר טוב פליז שיעזוי תודה מראש ;D
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת איך אני נועל pci agp בלוח ga-7vax קראתי בחוברת אבל לא מצאתי
-
- 16 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה קורה אם 2 מאווררים זהים שכל אחד מסתובב 1000 RPM , מחוברים אחד על השני ומזרימים אוויר לאותו הכיוון ? האם מכפילים את כמות האויר ? האם הרעש יהיה כמו 2000 RPM או 1000 RPM ? תודה
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-


