אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
I finally decided to buy a water cooling system since if i wanna over i gotte pump the rpm and that just lame havin to play with that every day.... So i came to you Hwzone looking for info and advice that will help me decide what water cooling system will i buy... since as i see it i can pick Emp which u all will prolly recommand... but ive read the review here over that system and it didnt sound so great... so ofcuse i went to "some sites" and saw the Azetek aka WaterChill... Searched For some review about it and all looked sweeet as pie... havent found any other systems sellin on sites.... unless u can direct me to one.... Im not so sure i wanna buy the system in parts…
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תקשיבו יש לי בעייה רצינית! ניסיתי להוסיף מאוורר למחשב שלי (פנטיום 4 1.4 עם לוח אינטל גאריבלדי) ומשהו כניראה השתבש התהליך. עשיתי את מה שאמרו במדריך ולקחתי מאוורר מספק ישן הוספתי לו חיבור וחיברתי אותו לשקע FAN על הלוח אם. פתחתי את המחשב שמח, המאוורר התחיל לפעול עד ש :-\ פתאום המחשב נכבה, ישר ידעתי שמשהו רציני השתבש. עכשיו שאני מנסה להפעיל את המחשב אין טיפת סימן חיים! ואני ממש עצבני . בכל מיקרה לדעתי הלך הספק, נכון? או שהלך הלוח אם? מה לעשות? ושאלה חשובה היא האם יש סיכוי שהלך לי כרטיס Geforce 4 ti 4600 שהבאתי מארה"ב. הוא התקלקל כבר פעם אחת והיה סיפור שלם להחזיר אותו ולקבל חדש... בכל מיקרה כל תשובה תעזור. בתודה מוומוו
-
אהלן ברשותי הלוח K8NF9 Ultra בשילוב עם המעבד 3800+ 939 E4. עכשיו - בשניה שאני מעלה FSB לא משנה כמה הוא אומר לי - CPU OverClock Now! שניה לאחר מכן הוא עושה ריסטרט ואומר -CPU OVerclock skip ובקיצור,אני לא מצליח לעשות שום אובר קלוק. הבעיה ידועה? בתודה מראש
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הי, אני בונה מפרט עם לוח Gigabyte MA785GM-UD2H. קראתי ביקורות על כך שהלוח הנ"ל נוטה להתחמם ובמיוחד ה-MOSFET (מגיעים לכמעט 100 מעלות!). התכוונתי להשתמש ב-Scythe Katana 3 עבור הקירור, כיון שהוא זורק אוויר גם על ה-MOSFET והיה עוזר לקרר אותם. אבל, מסתבר שאת ה-Scythe Katana 3 שמביאים לארץ, מביאים רק בדגם עבור אינטל ולא עבור AM2 (ב-KSP רשום שיש רק גרסה ל1366, ובסקיי-פיסי אמרו לי במפורש שלא מיובאת הגרסה ל-AMD) איזה קירור מעבד אחר יכול לעזור לי לשמור על הMOSFET-ים שלא יתחממו, ועדיין לעלות באזור 150 ש"ח?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, התחדשתי בכרטיס מסך הנ"ל.יש לציין כי הוא OC מעולה (בהשוואה ל9600GT שהיה). *תוצאות OC יעלו בקרוב אך נכון לעכשיו בSTOCK מגיע עם:620 לליבה,1050 לזיכרונות ו1300 לשיידר.לאחר OC (נבדק בOCCT כשעתיים)ליבה 745,זיכרון 1150 ושיידר 1607 (לפי תוכנת GPUZ שיפור מ16.8GPIXELS ל21.5GPIXELS. שאלתי ה1 היא:האם להשאיר את כיווני המאוורר לAUTO או לקבוע בעצמי כשמההפעלה יהיה קבוע נגיד על 40%(לעומת 25%) ובמשחקים להרים ידנית או להשאיר לתוכנה לקבוע? 2.בקשר לחיבור הHDMI משום מה הטלוויזיה לא מזוהה בחיבור זה מה ההליך כדי לזהות את הטלוויזיה(עשיתי דרך הדרייבר FORCE DETECTION ואז RESET ועדיין הTV לא מזוהה),מדובר בMARANTZ 32 HD-READY עם כניסת HDMI פעילה.
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אז ככה קניתי מחשב חדש ואני חושב שאפשר להוציא ממנו יותר אבל אני לא ממש מצליח.... מעבד - AMD 2800+ שהעלתי אותו ל 3200+ לוח - GIGABYTE 7NNXP זכרון 1024 ( 512X2 ) של GEIL 433MHZ CAS2 כרטיס מסך ( מיד שניה ) MSI GE-FORCE 4 TI4600 הכרטיס מסך אמור מעבוד על 300/660 והעלתי את המהירות ל 315/733 והניקוד שלי ב 3DMARK01 הוא בסביבות 13,800 ואריתי כאן אנשים אם מעבדים וכרטיסי מסך יותר חלשים שהגיעו ליותר. אני משתמש ב-NVHARDPAGE שהורדתי מ GURU3D ואני לא מרוצה מהתוצעה !! מה לדעתכם אני יכול לעשות כדי לקבל יותר מהמחשב ( שמעתי שיש דריברים OMEGA שנותנים יותר... אבל לא ממש מצאתי מאיפה להוריד אותם. ועוד דבר חשוב לא פחות המעבד שלי עובד בטמפרטורה מאוד גבוהה ( נראה לי ) בסביבות…
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
דבר ראשון, מצטער לא ידעתי ממש באיזה פורום לרשום וחשבתי שזה הכי נורמלי דבר שני, הגיוני שהמחשב שלי קולט הרבה אבק יותר מהרגיל ? וכמובן לשאלת המיליון, יש משהו לעשות בנוגע לדבר המעצבן הזה ?
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נתקלתי במכשיר מאוד מעניין שלפי הבנתי הוא מעיין ביי באס דיגיטלי עם אפשרות לחיבור עד 8 מאווררים, כאשר המידע עליהם מוצג בצג LCD בחזית המכשיר. אחרי קריאה של הביקורת על ההארדקנו 2 שבאתר הבנתי שזה בעצם משמש לניתור טמפרטורות ברחבי המחשב. השאלה היא: מה זה באמת עושה?? הנה הקישור לאתר המוצר: http://www.innovatek.de/sites/dd5.html
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התפקיד שלו בעצם הוא להוציא אוויר חם נכון? אז למה כשאני שם יד אני לא מרגיש את האוויר החם יוצא? ובעצם אני מרגיש איוורור קל?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בידיוק לפני 5 דקות נכבה לי המחשב לפני שהוא נכבה הוא השמיעה 7 צלילים של ני נו ני נו ני נו ני.. (נשמע מצחיק חח) ואז נכבה מישה ויכול להגיד לי אולי מה הבעיה ?
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם הקירור Noctua NH-D14 נכנס לתוך המארז Antac P183 ? הגובה של הקירור : 160 מ"מ הרוחב של המארז: 205 מ"מ אני יודע שיש עוד מרווח של 45 מ"מ (4.5 ס"מ) אבל, כשחשבתי על זה, יש גם את הלוח אם וגם את המקום בצד לסידור הכבלים ואת המעבד עצמו שזה גם תופס מקום ברוחב. אז השאלה שלי אם הקירור יצליח להיכנס... תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתלבט הין 2 לוחות למעבד E6300 1. זה CONROEXFIRE ESATA 2 שעולה 550 ש"ח והשני זה GYGABYTE 965P S3 שהבנתי שהוא אוברקלוקר הרבה יותר טוב אבל עולה 250 ש"ח יותר האמת לא בא לי להתעסק יותר מידי בלקנות מאווררים ולהעלות מתחים למעבד השאלה שלי אם אני רוצה להגיע לOC של 300 עד 400 באס 1.האם אני יכול להישאר בקירור סטוק? 2.האם אני יכול לעשות את זה בלי להעלות מתח? 3.האם אני חייב זכרונות של 800 MHZ כדי להגיע לבאס כזה? 4.בוא נצא מנק' הנחה שעם הCONROEXFIRE ESATA 2 אני אגיע ל300 באס(זה מה שהגיעו איתו בביקורות)=2.1 גיגה או להוסיף את ה250 ש"ח הפרש ולקחת את ה965P S3 שייתן לי באס של 400 (בהנחה שזה הבאס המקסימלי באמת שאוכל להגיע אליו מבלי להעלות מתחים ולהישאר עם קירור סטוק)=2.8 גיגה האם ההפרש ב…
-
- 19 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה ההבדים בין רדיטורים בשביל קירור מחשב לבין רדיטורים של מכוניות/אופנועים?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
pix update: Cold plate temp: Geforce3 Defalut core: 200MHz Air OC: 250MHz MCW50-T: 270MHz (no artifacts, no v-mods) 17C~ idle 28C~ load ambient 18C~
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איזה דבק טרמי הכי כדאי לקנות??? אני רוצה להדביק לזכרונות של הכרטיס מסך(FX5200) ד"א אני גר באיזור ירושליים(מעלה אדומים!!!) וחוץ מקי אס פי יש עוד מקום בסביבה שבוא אפשר להשיג דבק טרמי(יש לי נסיעות חינם אז תרגישו חופשי להגיד לי ליסוע לכל איזור ירושליים בשביל לקנות)
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום בניתי מקלט אינפרא אדום שקולט את הפקודות מהשלט לפי המדריך הזה יש לי קצת בעיות עם התוכנות, הם לא מזהות לי את השלט ונותנות שגיאות אבל ב WINLIRC הצלחתי ללמד אותו את הכפתורים, והוא זיהה אותם, ככה שאין ביעה במקלט, אבל התוכה עדיין נותנת שגיאה בהתחלה. גם לא בדיוק הבנתי איזה מהתוכנות צריך, מישהו יכול להסביר לי בבקשה? תודה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו נתקל בזה בארץ? בחול? מצאתי ב 30 דולר כולל שילוח אבל זה יקר להחריד.. (באותו מחיר אפשר לקנות גוף קירור חדש..)
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה אני יודע שהוא לא טוב לאוברקלוק אבל עדיין אין דבר העומד בפני הרצון (חוץ מכוסית בלונדינית בחוטיני...) אז ניסיתי לעשות לו אוברקלוק בהתחלה העליתי לו ת'באס ל135 או 138 נדמה לי והוא פעל על 1025 מגה הרץ. היה יציב, אבל לא הספיק לי... העלתי ת'באס ל140 אני חושב והוא פעל לי על 1050 גם דיי יציב אבל היו קפיצות פתאומיות כאלה וריסטים.... שוב לא הספיק אז החלטתי להעלות עוד העלתי ת'באס ל150 ואז שהפעלתי מחדש הוא היה על 1125 וזה לא עשה ספירת זכרונות, אז ניסיתי לשים אותו שוב על 150 אבל את המהירות של הזכרונות לשים על host clock -33 יעני 117 מגה הרץ... אז בפעם הראשונה אחרי ההפעלה מחדש הוא עשה ספירת זכרונות והמשיך עד לטעינה של הווינדוס 2000 שלי שם הוא נתקע בטעינה.... אני מיואש, אין מה לעש…
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני נאלץ לבקש את עזרתכם, יש לי קירור H50 corsair ועברתי לתושבת AM3 אני לא מוצא את המתאם לAM2/AM3 האם יש למישהו רעיון האם ניתן להתאים את התושבת של אינטל/ פיתרון אחר נורמלי. תודה מראש לעוזרים,ושבת שלום!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה אתמול הרכבתי את המחשב החדש שלי אבל לצערי הוא לא שקט כמו שציפיתי. ראשית כל הדיסק קשיח בזמן SEAK אחראי על מירב הרעש. שנית כונן הדיסקים בפעולה עושה המון רעש אני חושב לשכך רעידות לא בטוח כיצד. המארז הוא HEC 6A19 שהרכבתי בו את כל הרכיבים החדשים. פירוט קירור: מארז- 2 מאוררים GLACIAL TECH 120MM שקטים 1 קדמי אחד אחורי PUSH PULL. מעבד- MUGEN 2 על גבי I5 760 - בדקתי טמפרטורות הכל תקין PWM מווסת לשקט. כרטיס מסך GIGABYTE NVIDIA GeForce GTX 460 GPU http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3530#ov קירור עם HEATPIPES ושני מאררים. ספק כוח SEASONIC 520W S12II ניסיתי למצוא איזה מאורר אחראי לרעש עולה יורד גלי במחזורים של שנייה (כולם עובדים מסתובבים כמו שצריך וכו'). פתחת…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחרי הרבה כאבי ראש הצלחתי להגיע לתדר של 4.1GHZ במעבד Q6600 עם מתח די גבוה יש לציין 1.72V אני כמובן ינסה לעלות עוד ולעדכן בהתאם [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כתוב בBIOS שהמעבד שלי על טמפרטורה של 60 מעלות ?? האם זה גבוה מה אני אמור לעשות ???
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השאלה היא כזאת... אפשרי לעשות 250FSB ולהשאיר את הזכרון על 1000 ואז יהיה 1:2? או שזה לא אפשרי?
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
יש לי 2 מאווררים שקיבלתי עם המארז, אין לי צורך בקירור חזק במיוחד וניתן לחתוך את המהירות בחצי בכיף. השאלה היא מה הדרך הכי זולה לבצע זאת? הבנתי שחיבור מתאם ל3 פין וחיבור ללוח האם לא ייתן לי שליטה, ורוב הבקרים שראיתי בEBAY הם עם חיבור 3 פין. מישהו מכיר בקר בעל חיבור MOLEX? או דרך אחרת לשלוט בהם? (במקרה הגרוע אני אחבר נגד בשביל לחתוך את המהירות בחצי).
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-


