עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום יש לי 2 מאווררים אחוריים ורציתי לשאול לאיזה צד כדאי לשים? ואיך יודעים אם המאורר שואב או מוציא אוויר? לפי החוט של המאורר? בצד שנמצא החוט של המאורר זה שואב אוויר או שאיבת אוויר זה בצד השני (לא הצד של התחלת החוט)

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. באורך של כ 170 ס"מ. מודינג יפה כלשהו או קירור לרכיבים (איך שהו) ...

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by Angel-eyes,

    יש לי מאוור 80 מ"מ חדש ואני רוצה להרכיב אותו בקידמת המארז אבל לאן צריך לחבר אותו ללוח או ישירות לספק כי יש לו חיבור של שלושה פינים :

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. איך אני יכול לדעת מתי לעצור במס המאווררים שאני סם במחשב מבחינת הספק כח אני לא רוצה להעמיס עליו יותר מידי

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. הוא עומד להישרף או משהו כזה.........והתוכנה דרך אגב לא מזייפת.....גם אני מרגיש שהוא חם וגם בספיד פאן רשום אותו דבר....מפחיד..

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. אז ככה יש לי מעבד E8500 שהתדר שלו הוא 3.16 ג'יגה הרץ. המכפלה שלו היא 9.5 והתדר הוא 333 עכשיו השאלה שלי היא אם אני ישנה את המכפלה ל6 ואת התדר ל527 (כך שגם יוצא 3.16 ג'יגה הרץ +-) אז הביצועים ישארו אותו דבר הוא שירדו\יעלו??????? ומה יותר טוב מכפלה גבוהה או תדר גבוהה???? עריכה: יש לי זכרונות של OCZ 4Gb Kit DDR2 800MHz PC2-6400 Reaper HPC 4-4-4-15 נראה כמובן שהם יכולים לעמוד בתדר של 527 FSB.... הלוח שלי הוא EP45-DS3R והמעבד E8500 והלוח: תודה לעוזרים!!!

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by idanashh,

    [glow=red, 2, 300]מה מתחמם כאשר עושים oc למעבד האם זה גם ה BUS שעל הלוח[/glow]

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by n00b_OCer,

    בהתחלה שאלתי בגיימר... אבל אהאנשים שם לא רציניים.. רציתי לעשות OC למעבד שלי מ-2040Mhz ל-2200Mhz אבל מסתבר שהזכרונות שלי לא מספיק חזקים, ורק קניתי את המחשב אז אני לא מוכן להוציא כ-600 שקל על זכרונות טובים יותר. (אכן כן, עשיתי טעות מרה..) בכל מקרה, ניסיתי לשנות את התזמונים של הזכרונות ולאחר מכן שעשיתי OC המחשב נכבה אחרי כמה שניות. יכול להיות שהסיבה לכך היא המתח ולא התזמונים של הזכרונות או הזכרונות עצמם? (בדקתי את הטמפרטורה והיא הייתה בסדר גמור, דרך אגב..) תודה (רק שתדעו שאני חדש בכל הקטע עם OC... אז אל תצפו ממני ליותר מדיי)

    • 22 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by Dana_s,

    היי אני מעוניינת להחליף את מאווררי המארז למאווררים שקטים יותר (יש לי שניים: אחד מקדימה ואחד אחורי). ראיתי מאווררים עלהם כתוב:רעש 5 DBA על מאווררים "ללא שם" לא רשום את כמות הרעש שהם מפיקים, כך שאינני יודעת איזה תמורה תהיה לי אם אחליף את המאווררים. שאלתי: 5 dba - נחשב למאוורר שקט/בינוני/רועש? איזה מאוורר מארז שקט מומלץ לקניה? תודה רבה

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. המעבד שלי (intel p4 prescott ) מגיע לטמפרטורות גבוהות (95) מה לעשות?? צריך לקנות מארז חדש???.. תודה...

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. טוב אז ככה לצערי הרב אני יאלץ להעדר מהפורום למשך 4-8 שבועות ,אני יוכל לבקר לעיתים נדירות וגם לא להרבה זמן . אני ממנה לי מחליף שעליו אני סומך ב100 אחוז ואם אתם ביקרתם בפורום אז אתם בטח מכירים אותו SHIBBY15 לאחר שאני יחזור מהכפור שיבי יהפוך לכתב באתר . אז אני רוצה לאחל לו בהצלחה ואני מקווה שאתם בעזרתו תמשיכו להוביל את הפורום הזה קדימה . בהצלחה .

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by b3ta0,

    שלום אני מחפש קירור כלשהו בשביל הגשר הצפוני (המקורר פסיבית אך לא יספיק ל OC) וגם לדרומי (אשר לא מקורר כלל) של הלוח אם P5N-E SLI האם קיים קירור בשביל לוח אם זה? אני לא בטוח אם זה צריך להיות משהו במיוחד לדגם זה או משהו כללי יותר תודה רבה

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Liquid,

    אני צריך מאוורר 80 מ"מ לקידמת המארז שלי .. ובגלל שאני מתכוון לשים שם רק 1, אני צריך אחד שידחוף הרבה הרבה אוויר במינימום רעש. תקציב - בערך 80 ש"ח. אז מה כדאי?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. היי, המעבד שלי AMD 64 X2 4800 AM2 מגיע לטמפרטורה של 65-70 מעלות בקלות. מספיק שאני פותח כמה טאבים בפיירפוקס/צופה בסרט והוא כבר מגיע לתחום הזה. חוץ מזה המעבד כל הזמן על 60 מעלות+. זה כבר לא הנושא הראשון שאני פותח. כבר החלפתי משחה טרמית לפני כמה חודשים, יש מאוורר 120mm מקדימה מכניס אוויר ואחד 80mm מאחורה שמוציא אוויר (בני כמה חודשים, מחברות מוכרות). המעבד עם קירור סטוק. האם המעבד בנוי לעבוד בטמפרטורות האלה (65-70) או שזה מזיק? הלוח אם מצפצץ בטמפ' האלה (למרות שאפשר לבטל בביוס)

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by guyyug,

    46 מעלות למעבד בלי oc הענין נורמלי p-3 667

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. יש מצב שכל שלושה שבועות בערך צריך להוסיף נוזל קירור למשאבה? כי אני שמתי לב שכל פעם שאני מסתכל הכמות יורדת

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. אז כן כן החלטתי שזהו נימאס לי מהאי יציבות של הלוח ועשיתי זאת ועוד בהצלחה חח וולט מוד ללוח שלי עשיתי את זה droop mode ואני מיתכוון אולי גם לעשות את הagp mode בכול מקרה מקודם היתי מגיע ל1.6 וולט למעבד ולא יכולתי לעבור את זה עם הייתי עובר לא היה פוסט ללוח משום מה.. וגם ב1.6 וולט בביוס המתח היה יורד גם ל1.456 וזה היה גורם לאי יציבות מאד רצינית בלוח ועכשיו אחרי הוולט מוד!! אני מכוון את הביוס על 1.6 וולט במקורי נימצא על 1.68 ברגיעה ו1.65 בעומס לא יורד מ1.65 לא משנה מה אני עושה!!! כך שהמוד בוצע בהצלחה ועם חיוך חח עכשיו הבעיות!! בזמן שבדקתי את הוולט של המעבד עם התוכנה של הלוח בדקתי גם את הוולט של הספק tt buterflay 480w על 12 וולט ( ולידע כללי אף פעם לא בדקתי את הספק הזה חח)…

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. קיבלתי פנטיום 2 מדוד שלא היה צריך אותו בקיצור פירקתי לו תמאוורר והרכבתי אותו על הלוח שלי (על הציפסט) שהיה רותח וזה הוריד לי את המעלות של המעבד ב5 מעלות ושל הלוח אם ב3 מעלות המאוור מסתובב ב4500-4800RPM והוא מאוד שקט (יחסית למהירות שהוא מסתובב) ולא חשבתי שזה ישפיע כול כך אבל נדהמתי מהתוצאה המלצה שלי תנסו ומצטער שאין תמונות כרגע :-\ ;D

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. שלום לכולם. הסיפור שלי הוא כזה - כשקניתי את המארז שלי (רשום בכותרת ובמפרט שלי) הוא בא עם 6 מאווררים שזה לא רע בככל לסירקולציה טובה , הנה הקישור לאתר היצרן שם בלשונית Specs תוכלו לראות פרטים על המארז כולל כל המאווררים - http://www.nzxt.com/new/products/crafted_series/tempest_evo , המאווררים הם - 2 של 120 מ''מ עם לדים כחולים מקדימה מכניסים אוויר , 2 של 140 מ''מ מלמעלה מוציאים אוויר , אחד של 120 מ''מ עם לדים כחולים בצד מכניס אוויר ואחד של 120 מ''מ מאחורה מוציא אוויר. הבעיה היא שאחרי שימוש לא רב כל כך (אחרי חודש-חודשיים אחרי הקנייה) שמתי לב שבמאווררים שבהם יש לדים (2 מקדימה ו-1 בצד) התחילו לאט לאט להישרף הלדים , ז''א אחד אחרי השני לאט לאט פסקו לעבוד , ואני כמובן ישר הסקתי מסק…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by Lumber_Jack Jim,

    סוף-סוף התחלתי לבתר את המארז לחתיכות קטנות,ובקרוב יתחיל שלב הצביעה. להנאתכם ,מצורפת תמונה:

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by eranmor,

    לאחרונה קניתי מחשב נייד של MSI בBIOS לא מצאתי אפשרות לשנות שום דבר שקשור במהירויות שעון יש בעצם אפשרות לעשות OC למחשבים ניידים?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. לאחר קצת מחשבה אמרתי לעצמי אני אנסה להוריד טמפ' של CPU וGPU לפני שיפור היה CPU על 35 וGPU על 60 לאחר שיפור CPU על 30 וGPU על 50 ממש התפעלתי שיפור לא רע מאוורר 1- מכניס אוויר מאוורר 2- מוציא אוויר מאוורר 3- מוציא אוויר מאוורר 4- מכניס אוויר לכיוון מאוורר של CPU (המאוור של CPU לוקח את האוויר מהאמצע ומוציע לצדדים) מאוורר 5- מוציא אוויר מכרטיס מסך הנה תמונה....

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by midian18,

    יש לי מארז HTPC שנרכש באייבורי לפני 3-4 שנים בערך. זה המארז: http://www.frontier.com.tw/index.asp?page=products&ID=case&It=17a&Type=OPERA הבעייה היא כשאני מודד טמפרטורת מעבד בעזרת core-temp בזמן צפייה בסרט למשל הטמפרטורה מגיעה ל 100 מעלות על פי התכנה. מעבד E8400 Core 2 Due. כרטיס מסף GT240. מה מומלץ לעשות?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. אני רוצה להשקיע על מאוורר טוב למעבד עכשיו אני יודע שהמאוורר שיש לי עכשיו אמור לצאת על הצלע קירור והמאוורר שאני יקנה אמור לבוא עם צלע קירור עכשיו פיקתי את המאוורר שיש לי עכשיו ואני רואה שהצלע קירור דבוקה ממש חזק למעבד..... מישהו יכול לעזור לי איך אני הולך להחליף מאוורר??

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. אני וחבר שלי החלטנו היום להכין מערכת קירור מים תוצרת בית ואת רוב החלקים נראה לי שיש לנו, לאבא שלו יש מוסך ענק לאופנועים בנהרייה ורדיאטורים יש בשפע משאבה טובה לא מצאנו {אנחנו נילך מחר להוציא מאיזו מכונית במגרש גרוטאות של חבר של אבא של חבר שלי ונחפש שם אחת טובה} אם לא נמצא במזבלה הזו נחפש בחנות דגים אולי יש להם משהו טוב, צינורות נקנה בהתאם לחורים של המשאבה והרדיאטור והבלוק מים, לגבי הבלוק מים עדיין אין לנו, כמה זה עולה? משהו בינוני? הכנתי סרטוט של מה שאנחנו רוצים לבנות, תגידו לי אם זה תקין ולא שחכתי משהו: הסרטוט בסדר? המערכת שהקירור ישב עליה: =============== Intel Pentium 3 866MHZ PC PARTNER MOBO 256MB PC133 SDRAM CAS2.5 FUJISTU 15GB 7200 ATA100 ASUS V7100 GEF…

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים