עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Cereal Killer,

    הפרוייקט הבא שלי הוא מסך LCD על ה 5.25" החלטתי שאני בונה בעצמי איפה יש סכימות אלקטרוניות של כל הסיפור הזה?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. המפרט הוא: DFI LanParty NF4 Ultra-D AMD athlon64 3200+ venice OCZ PC4000 1gb dual kit TCCD 500MHZ Gold edition Voltage eXtreme עד כמה אני אמור להגיע בקלות? (עם קירור סטוק) ולכמה אני צריך לשנות את התזמונים של הזכרונות כדי להגיע לזה :>? תודה רבה.

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. פתחתי קודם בגיימר ורציתי לשתף אתכם D: http://www.gamer.co.il/gamer2/php/topic.php?topicid=433119 תהנו

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by The Un4givN,

    מישהו ניסה לקרר את המחשב שלו ע"י אקווריום עם שמן תינוקות?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by Bypass,

    שלום, אני עומד לקנות מערכת מחשב SB 2500K asrock extreme4 או MSI GD53 ANTEC 300 אעשה כנראה OC קל למעבד 4 - 4.3, האם הKATANA 3 יספיק לOC כזה, או מוטב לקחת קירור רציני, ה YASYA למשל ? או יש המלצות אחרות ? (לפי מה שקראתי ה AC FREEZER PRO REV2 הוא ממש לא יעיל, ובקושי עולה על קירור הסטוק...) תודה...

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by ameermoadi,

    היי לכולם יש לי כרטיס מסך של ATI RAEDON X1600 מעל הכרטיס יש מאוורר הוא מרעיש מאוד וכמעט לא נסבל שאלתי אם אני מבטל את המאוורר הזה זה אמור להשפיע על הביצועים , יפגע בכרטיס ? אני צריך את עזרתכם בבקשה.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by 2Fluffy4U,

    שלום, לא מזמן רכשתי מחשב חדש למטרת גיימינג. המחשב הקודם עושה את עבודתו נאמנה אבל הוא כבר בן כמה שנים טובות. רציתי לבדוק האם כדאי / יש טעם לנסות לעשות לו OC ואולי לשפר אותו קצת. המפרט הוא כזה: לוח אם p965 neo של MSI ספק כוח (לדעתי ג'נרי דרק) של ever power - 250pl זיכרונות - 3 ג'יגה 800 hrz. מעבד - core 2 duo 6400 על 2.1 ג'גה הרץ. קירור סטוק. טמפרטורות לא במאמץ באזור ה - 52. TJMAX 85. כרטיס מסך - geforce 8800gt מערכת הפעלה 32 ביט. קראתי באינטרנט שדווקא למעבד יש יכולות OC לא רעות בכלל בקירור המקורי. (קראתי שמגיע ל - 3.3). אז שאלתי בסופו של דבר - כדאי לנסות? אני מודאג מהספק כוח. מודאג מזה שהרכיבים יחסית ישנים כבר. אשמח לחוות דעת. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by adamginz,

    המעלות אחרי 20 דקות של המחשב בפעולת Idle.

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by danieln9,

    שלום רציתי לדעת מה זה כרטיס פיתוח הבנתי שזה משהו שמשהו שיושב בPCI ובישנים דSIAA או הסלוט הישן ששככתי איך הוא ניקרא. שאלתי השניה היא באיזו שפה מתכנתים את הכרטיס פיתוח בתודה דניאל נורמן

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. היי קניתי את המארז הזה ואת שניי המאוורים שלו חיברתי ללוח אם ולא ליחידת השליטה של המארז , שם יש כפתור ל5 וולט , 7 ווןלט ו12 וולט , למאוורים של המארז יש פין עם 3 מגעים ואת החיבורים האלו חיברתי ללוח הם לSYS FAN , אבל אני רואה שהם מסתובבים במהירות מקסימלית של 1000, מה לעשות?יש תוכנה שאפשר לווסת מהירות? רוני

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. שלום אנשים, אני מחפש מאוורר שאוכל לחבר לאנטק 300 שלי על הדלת (דוחף אוויר לכיוון הכ"מ). שקט הוא קריטי עבורי ולכן עד עכשיו חשבתי ללכת על ה-S-Flex 800 שדוחף 33.5CFM ודירוג הרעש שלו הוא 8.7dBA. אבל עכשיו ראיתי במחיר זול משמעותית את ה-Slip Stream 800 שדוחף 40.17CFM בדירוג רעש של 10.70 dBA. מה אתם אומרים? על מה ללכת? תודה אנשים.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Chura,

    יש לי בעיה שהמחשב עושה ריסטרט לבד... ומשום מה שאני פותח את הדלת של המארז, זה בקושי קורה... אני עם P4 630 עכשיו גם המאוורר של המעבד מאוד מאוד מרעיש, שימנתי אותו וכדומה... יכול להיות שזה נובע מהתקנה לא טובה או משו ? כי שחיברתי את המעבד לגוף קירור לא הבנתי בכלל אז סתם שמתי ויהיה מה.... באוורסט אני רואה טמפ מעבד של 48 מע', לא יודע כמה זה נכון... אגב, בCPUZ המעבד מראה מתח של 1.296 ומשתנה ל1.312 מיידית וחוזר חלילה קבוע, האם זה באג או מה ? יש לי ספק של אנרמטקס ליברטי 400

    • 19 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. מארז MIDI שני מאווררים של 80 ממ מלבד זה של הספק אני שואל כדי לא לסבול ללא צורך את הרעש חיברתי בנתים את התחתון (כניסת אוויר) ל 12V יש רעש של המראת מסוק קוברה מוקרות יועדי דבר מסרו כי כנראה צה"ל פועל שוב בשטחים המחשב לא המריא בנתיים אבל הוא מנסה בכח

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by SnakeBite,

    שלום קניתי מחשב חדש בשעה טובה.. אני חושב שהוא חם, כי התוכנה של הלוח מראה שהמעבד 52 והלוח 41 ואני לא חושב שזה אמין אז אני צריך תוכנות שבודקות את הטמפרטורות של 1. המעבד 2. הזכרון 3. הלוח 4.דיסק קשיח 5.כרטיס מסך + הזכרון שעליו והכי חשוב שיהיה אמינות עד כמה שאפשר בתודה עידו

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Nadab,

    שלום לכל חברי הפורום... בימים אלו אני מרכיב שני מחשבים לצורכי אולפן הקלטות, ואני צריך המלצות לקירור מעבד 4770k, שיהייה הכי שקט שאפשר אך שיביא ביצועים טובים ל-4.6 אוברקלוקינג, הדגש הוא על השקט! חשוב לציין שיש לי זוג זיכרונות בעלי פרופיל גבוה מסוג: corsair dominator platinum. תקציב עד 500 שקל אם ובאמת שווה את המחיר. (קראתי תגובות ממש טובות לגבי zalman cnps11x extreme מישהו יכול לאשר?) תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  16. Started by ilay22,

    פעמיים עשיתי OC, בפעם הרשונה רק עד 205, וזה גרם לוינדוס לקרוס עם מסכים כחוילים, ולא לעלות שוב (אחרי שבדיקה בS&M שהראתה שהכל בסדר) פירמטתי והתקנתי וינדוס מחדש, ושוב עשיתי OC, הפעם הגעתי ל 235, והוא שוב קרס, ולמרות שהוינדוס עולה, הוא עובד בצורה נוראית (הרצתי כל פעם את S&M והכל היה בסדר) אין בעיות חומרה, בדקו בחנות אחרי הפעם הראשונה איך יכול להיות שה OC הורס לי את וינדוס? :s05: (למנהלים: מתנצל על הפוסטינג הכפול מקודם)

    • 19 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Or ei,

    אני זוכר שאמרו פעם שהמכפלה של P3 נעולה אז איך הצלחתי לעשות OC ?? ובקשר לעניין של הקצרת החיים ע"י OC אם נגיד אני מחזיר את המעבד למצב "רגיל" אז אורך החיים שלו יהיה ארוך יותר ?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. שלום, החלטתי לעשות OC למחשב השני שלי, AMD Athlon 2500+ (Barton) 512MB geil+256MB Geil שניהם 400mhz pc-3200 לוח אם : gigabyte ga-7S748 --- מהירות FSB מקורית: 166 אני העלתי ל 190 [בbios] טמפרטורה: מנוחה 48 מאמץ של שעה: 53 -- עכשיו אני מנסה לעשות FSB 200 זה מעלה את ה windows ועושה איזו שהיא שגיעת מערכת memory dump ...... משהו כזה.. ניסיתי להעלות עוד 5% מתח בCPU ועוד 0.1 בזיכרון -> זה לא עוזר... למה? ומה אני יכול לעשות כדי לתקן את זה? ****עידכון: עידכון הFSB + תמונת מצב קצת למטה....

    • 19 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by Iko89,

    אני מדבר על זה : http://esconline.co.nz/shop/images/TK_BigWater735.jpg עם מה זה מגיע ? מה חסר לי ? איך זה מיתחבר לחשמל ? למישו יש אותה ויכול להמליץ ?

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by JohnnyBravo,

    הכרטיס הזה(מופיע במפרט) מגיע ל70 מעלות במאמץ.אני מחפש גוף קירור אלטרנטיבי.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. אוקיי אז ככה.. במחשבים אני מבין הרבה מאוד אך למעשה באוברקלוק למעבד מעט.. לכרטיסי מסך עשיתי המון פעמים וגם קצת למעבד אך לא ברמה של לשנות מתחים וכו.... אז ככה המעבד שלי הוא CPU Type Intel Pentium 4 530, 3000 MHz ) 775 והגיע שעתו נראה לי חחחח אז אני רוצה לראות מה עוד אפשר לסחוט מימנו והזיכרונות שלי הם של samsung ולא ידוע לי התיזמונים שלהם הלוח אם שלי הוא Motherboard Name Asus P5S800-VM אתם אומרים אפשר לסחוט מהמעבד עוד? אם אפשר בבקשה המלצה על קירור למעבד או משהו גם יעזור המחשב שלי קר מאודד.. יעני הוא עצמו קר אפילו המעבד עד שנוגעים בoc במעבד במנוחה על 35 מעלות ובמאמץ גג 40 אם אפשר עזרה בבקשה אני אודה לכם

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. השם של הכרטיס מסך שלי כמו שכתוב בכותרת: Sapphire Radeon X1950PRO 256MB כבר לומר, לא ביצעתי שום OC! הכל במהירות STOCK. הטמפ' של הכרטיס מסך במנוחה: 65 מעלות בממוצע. והטמפ' של הכרטיס מסך במאמץ הגיעה ליותר מ 100 מעלות! המאוורר פועל, לא ב 100% כל הזמן, אלא רק במעלות גבוהות הוא מגיע ל100% (90 וכו"), ואני מנקה אבק מהמאורר באופן קבוע, ולא ראיתי בעיות במאוורר של הכרטיס מסך בכלל! ניסיתי לחפש בגוגל מעלות של כרטיסי מסך דומים לשלי אבל לא מצאתי כל כך. זה נורא מדאיג אותי המעלות האלה, ממש לא בא לי שהכרטיס מסך שלי יהרס. איך יכול לקרות דבר כזה? זה הגיוני בכלל? ------------------------------------------------- בכל מקרה הנה המפרט של המחשב שלי: מעבד: Intel Dual Core E6300 (לא בוצע…

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by mokisho,

    מה אתם אומרים על זה [attachment deleted by admin]

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by Kriz,

    מדריך אפשר למצוא כאן : http://www.gideontech.com/guides/HD_VU/index.shtml

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. אהלן, אחרי שהתקנתי את הFREEZER PRO, אמנם הוא שקט הרבה יותר מהמאוורר הקודם, אך הטמפ נשארו פחות או יותר אותו דבר. אני עם E8200@3GHZ הטמפ במאמץ היא 50-52(בערך 6-7 מעלות פחות ממקודם) אבל הטמפ במנוחה היא 40, שזה בערך כמו מקודם. המאווררים שלי במארז הם:אחד מאחורה מוציא אוויר(AC pwm) אחד מלמעלה מוציא(ג'נרי), ואחד מקדימה מכניס(ג'נרי) יש למישהו עצה מה יכולה להיות הבעיה? (או שאין בעיה בכלל??). תודה רבה! עריכה: טמפ' נבדקו עם REALTEMP

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים