אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
לפני שאני קונה מאווררים חדשים ל SUNBEAM TRANSFORMER הרועש יש לי מספר שאלות לשאול: 1.המאווררים של AC יותר יעלים מאלו שיש לי כרגע או שהם פחות יעלים ? 2. איך אני אמור לחבר אותם הרי הם באים רק עם חיבור בעל 3 פינים [ הזה שמתחבר ללוח אם] אבל כזכור לי יש רק חיבור 1 מתאים בלוח ואני צריך 5 מאווררים חדשים על מנת להשתיק את הרעש.. כאילו במאווררים שבאים עם המארז יש גם חיבור 3 פינים וגם זה עם 4 שמתחבר ישירות לספק ולכן אין בעיה לחבר אותם .. ויש לי עוד 2 שאלות קטנות ככה בשביל לא לפתוח דיון חדש אני ישאל פה : 3. אם מוציאים את הקירור של כ.מ כדי לנקות את האבק ואז מחזירים האחריות בטלה? 4. לפני שאני יתחיל ב O.C רציתי לדעת כשאני יקנה משחה נגיד של זלמן ולאחר השימוש בטח ישאר לי עוד משחה אז …
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברה יש לי מעבד intel pentium 4 3.00 ghz כאשר אני גולש בחלק מהאתרים או רואה HD הניצול של המעבד בין 50%-100% רק והוא מגיע ל65 מעלות משחה תרמית שמתי לפני איזה חצי שנה ואבק אני מנקה כל כמה חודשים אולי גם צריך להחליף מאוור למעבד אם כ ן איזה עדיף תקציב 100-150 או שפשוט לשים שוב משחה טרמית ולבדוק
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אני צריך הסבר איך לפתוח תליבה הרביעית במפרט הזה והאם כדי באמת והאם צריך להוסיף קירור בעקבות הליבה שתפתח (יש לי את הידע המספיק (אני מקווה) בשביל לעשות פתיחה זו אני מבין באוברקלוק פשוט אף פעם לא ניסיתי לפתוח עוד ליבה ואני לא לגמרי בטוח אמרו לי שזה פשוט ולכן עדיף גם לקנות מעבדים של AMD בעקבות האפשרות למרובע ליבות במחיר מגוחך) הינה המפרט: מעבד: [..] AMD ATHLON II X3 425 AM3 (2.7GHz) - BOX ₪462 לוח אם: [..] GIGABYTE GA-MA78GM-UD2H ₪427 זיכרון: [..] PATRIOT 4096MB (2048X2) DDR2 800MHz CL5 : PSD24G800K ₪307 כרטיס מסך: [..] POWER COLOR HD4850 PCS 512MB GDDR5 HDMI - RETAIL ₪564 צורב DVD: [..] SAMSUNG SH-S223B x22 SATA BLACK ₪122 מארז: [..] ANTEC TWO HUNDRED w/o PSU ₪261 ספק כוח: …
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הלוח מקסימוס 2 פורמולה כשלעצמו אמור לתת קרוב ל700 (670 אני כבר ראיתי , עם E8500 ) נכון לעכשיו הכי הרבה זה משהו כמו 4250 שהגעתי אליו .. ואני רוצה לעבור את זה מתח למעבד 1.45 זכרונות לא מגבילים. מכפלה 8 וחצי טמפ טובות.... ניסיתי לתת מתח לגשרים הפצצתי באיזה 1.8 וגם למעבד... וואלה לא עלה .. ואני לא מבין למה זה לא עובד לי .. מה 500 זה מה שהוא יכול לתת ל Q ?
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז אחרי שגיליתי למה יש לי קריסות בלתי פוסקות ב BF3.. הבעיה הייתה בהתחממות יתר של הזכרונות. ומאז לפני כל משחק יש טקס מיוחד של הוצאת המחשב, הפיכתו על הצד וקימבון של מאורר ביתי לתוך המחשב. אז הרעיון שלי הוא כזה, חשוב לציין שכל המאוררים שיותקנו הם מאוררים 92ממ שנלקחו משרת של DELL כולם בעלי 116CFM ובעלי 5000+ סל''ד הוספת ספק נוסף למארז. בקר מאוררים LAMPTRON FC2 הוספת מאוורר בקדמת המארז מתחת לכונן DVD. שהזכרונות נמצאים עם המאורר באותו הקו החלפת מאורר על המעבד לגם מאורר מהשרת. החלפת מאורר אחורי למאורר זהה לקודמים. בידוד על ידי מחסום של החלק העליון והתחתון על ידי חומר מבודד חום. בחלק התחתון הוספת 2 מאוררים מכניסים אוויר בשביל זוג כרטיסים GTX 260 שהם מוציאים יפה מאוד את האווי…
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לשאול כמה עולה קירור לזכרונות?? שיתאים לכרטיס הזה: msi GF 4 Ti4200 128Mb+TV+DVI בתודה מראש יאיר גובאני
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ערב טוב. רציתי לדעת אם אני עושה OC אז האחריות נעלמת? יש איזשהי דרך להוכיח שעשיתי OC? תודה. חג שמח.
-
- 20 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מארז TT V4 עם המאוררים הבאים. למטה אחד מכניס, בצד האחורי מול המעבד מוציא. ועוד מאורר למעלה מוציא (אני יהפוך אותו בבוקר כדי שיכניס) מפרט Q9400 עם אוברקלוק ל 3.6 2 כרטיסים GTX260 עם הקירור סטוק (הקפסה השחורה) קירור למעבד ac 64 freezer pro הכרטיסים במנוחה 49 ו43 הצעות לסידור מאוררים? המאוררים יוחלפו מאוחר יותר במאוררים של דלטה...
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי את המעבד 2.4C ללא OC ולוח של ASUS P4P800 וראיתי שמתח המעבד הוא בערך 1.59V זה לא גבוה מידי?? ובביוס הוא מתח מעבד מוגדר לי אוטומטית ולא ידנית בבקשה זה חשוב לי!!
-
- 19 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זו ליבת FERMI אם אני זוכר נכון היא מחזיקה מעולה עד מעלות ממש גבוהות. (הקדמה) בקיצור הבעיה היא שעבדתי על המחשב ושכחתי לסגור תמארז, אחר כך כשהשתמשתי בו הרגל שלי נגעה בלהבים של המאוורר בום עיקמה אותו לגמריי, שברה להב אחד ומאז רעש של מכסחת דשא. ניתן להחליף תמאורר? תקעתי עט לעצור אותו ושמתי מאורר על המארז הפתוח זה מאיר את הכרטיס על 60 במאמץ ו40-50 מנוחה זה פתרון מאוד יצירתי כן אבל אני חייב שתעזרו לי לסדר את זה, לא באלי להשקיע על כרטיס חדש ואין אחריות על זה, אני מחכה לדור הבאה של המעבדים וכרטיסי מסך ואני הולך ממש להקיע כך שאני מעדיף פשוט לסדר את הכרטיס הזה.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
-
אני רוצה להוסיף מאוורר בגג של המארז אז 2 שאלות: 1. אם אני אשים בגג מאוורר שיוציא אוויר, עד כמה זה יכול להשפיע על טמפרטורת המעבד וטמפרטורת המארז? 2. בדיוק בקטע שאני רוצה לקדוח בו יש לי קורת מתכת כזאת של המארז. אני יכול לנסר אותה ולא יקרה כלום למארז וכל זה???? זה המארז הינה התמונה של הקורה http://planet.nana.co.il/gazu/kora.jpeg תודה רבה רבה
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רק היום הגיע אליי ה7600gs של לידטק, אחרי חצי שעה משחק, אני יוצא מהמשחק, בודק טמפרטורה והופה, 71 מעלות! וזה לא השתנה במשך 20 דקות! מה אני יכול לעשות?!?! יכול להיות שהוא מזייף? תודה למי שעוזר, זה ממש דחוף, אני לא רוצה שיגרם לו נזק
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם היום הגיע אליי מP-SEE מעבד Athlon II X3 425 חדש מבוסס DENEB ולא PROPUS המעבד נפתח בהצלחה ל Phenom II X4 B25 ויציב 100% תחת ההגדרות החדשות http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=756331 http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=756343 [attachment deleted by admin]
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מבצע OC ראשון על מחשב ישן שאפשר להרוס, ועליו מותקן ווינדוס 98, הבעיה היא שכל התוכנות לניהול OC דרך מערכת הפעלה שמצאתי מתאימות רק ל ווינדוס 2000 או חדש יותר. יש לכם משהו? הערה: אוי אלוהים זה טירוף! אני לא יכול להתמודד עם 98 יותר! הוא כל הזמן קורס לי כשאני רק מנסה להריץ בדיקה ראשונית ב S&M
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מעבד Core 2 Quad Q6600 2.4GHz שאני עושה לו OC ל- 3.5GHz. קניתי קירור מסוג Mugen II Rev.b 5 Heat Pipes CPU Cooler s1156/s1366, אך למרות התקנתו - המעבד נמצא בטמפ' של כ-65 מעלות במצב IDLE. הסיבה היחידה שאני מצליח לחשוב עליה היא שפשוט לא שמתי נכון את המשחה הטרמית (ייתכן ששמתי יותר מדי?) 1. האם עצם כך ששמתי יותר מדי משחה יכול לגרום לכך שהקירור עד כדי כך לא יהיה אפקטיבי? 2. במידה שכן, היכן ניתן למצוא מדריך כיצד לשים משחה בכמות ובצורה נכונה? 3. בהינתן מדריך, כיצד להסיר ולנקות את המשחה שכבר שמתי כדי לתקן את הנעשה? תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המפרט: Q6600 Ep45-ud3l GSKILL 800 CL4 MUGEN 2 שמתי על 400*8 והעלתי מתח ל1.46~ אחרי VDROOP והכל השאר עדיין על AUTO היה יציב איזה 40 דקות ואז קרס נכבה המחשב היה צורך להוציא את הבטרייה כדי שיעלה בכלל הלוח אם חדש דנדש יש סיכוי שצריך לעדכן בשבילו BIOS? וגם ניסיתי 425*8 עם VCORE 1.488 אחרי VDROOP PLL 1.65 TERMINATION 1.4 MCH 1.36 ICH 1.3 וזה לא היה יציב ללילה בPRIME95 וזה באמת מוגזם לפי דעתי דרך אגב ניסיתי להתקין את הEASYTUNE 6 שבא עם הדיסק המקורי(!) והוא לא עובד בכללת גם זה מהאתר של GIGABYTE
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כל מי שיש לו AMD 64 (רצוי 3000-3200 ) תרשמו פה את ההבדלי הטמפ' של המעבד במאמץ ובמנוחה למשל במאמץ 40 ובמנוחה 30 ... תודה
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן חברה, כרגע ה-3770K שלי מכוון על 4.6GHZ כאשר ה-VCORE על 1.304v ועובד מצויין (טפו טפו) כ-55-60 מעלות בפעולה. רציתי לדעת האם ניתן לעבור ל-4.8 ואם כן, בכמה אצטרך להעלות את ה-vcore בערך ?? לוח האם הינו Asus P8Z77-V DELUXE תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני כבר חודשים נאבק עם המאוורר צ'יפסט של הלוח אם שלי, גורם לרעש מחריד. האמת שזה לא פעם ראשונה שאני נתקל במאוורר צ'פיסט קטן שעושה רעש אדיר. ניקיתי אותו עם ספריי לחץ אויר וגם שימנתי עם ספריי אחר וכך הצלחתי לפתור את הבעיה ליומיים בלבד והוא שוב פעם מרעיש. שאלתי היא מה אתם אומרים על מוצר הקירור של THERMALTAKE שבו יש שני רכיבי קירור אחד לצ'יפסט הצפוני והשני לצ'פיסט הדרומי + פנל לצד האחורי של המארז עם מתג לכיוונון מהירות המאווררים של 3 רמות. יש להזכיר שאני רוכש מארז עם סירקולציה לא טובה במיוחד וגם מתעסק עם אוברקלוק Thermaltake Extreme Spirit North & South - עולה 85 ש"ח קישור: http://www.thermaltake.com/coolers/chipset/a1899.htm אני מתלבט בין זה לבין מוצר אחר שזה מאוורר עם לד…
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היום קיבלתי את המעבד החדש שלי - Athlon X3 450. כוון שהלוח אם שלי מכיל את האופציה של ACC, החלטתי לנסות לפתוח את הליבה הרביעית (במעד הקודם היה כשלון, כנראה שאין לו יותר מ-2 ליבות בכל זאת Athlon X2 250). התוצאה לפניכם: http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1793384 השאלה שלי היא אילו בדיקות וכמה זמן להריץ כדי להיות בטוח בלפחות 90% שהכל עובד כשורה? לא שיניתי מתחים או מהירויות (המתח המוצג נע בין 1.296 לבין 1.312). הטמפ (לפי HWMONITOR) עומדת על 60 במנוחה (הייתה 58 לפני הפתיחה).
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
EVEREST ו-EASY TUNE של הלוח טוענים שהמעבד מתחמם מאוד אבל הגוף קירור שלו פושר. מתחמם רק קצת יותר מהסטוק. האם יש מצב שהקירור לא מחובר טוב ולכן לא מוליך את החום? או שהתוכנות טועות?
-
- 19 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הלוח אם שלי מציג 80 מעלות עזרו לי והעם זה מסוכן או יהרוס את המחשב http://jsadk.tk/Piximg/upload/1248901184.png http://jsadk.tk/Piximg/upload/1350233687.png דרך אגב האתר של התמונות הוא האתר שלי http://jsadk.tk/Piximg עם אסור לירשום את זה תרשמו לי אל תנעלו בבקשה
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-


