אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
כמה ה CORE1 והCORE2 צריכים להיות במאמץ מקסימלי בOC יעני מה המקסימום שלהם?(E6300) אני יודע ש20 מעלות למעבד עצמו זה מצויין (קירור סטוק ד"א) ומה זה GPU Ambint אשמח אם תגידו לי גם מה הטמפרטורות של כל דבר שהן כבר לא מומלצות , אני יודע שמעבד לא צריך לעבור את ה60 במאמץ , והכרטיס מסך (GPU) , את ה90 שוב תודה...
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איפה אני יכול לקנות נורות LED באיזור המרכז??? מישהו יודע? תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לעשות אוברקלוק מזערי בלי נסיונות קירור לכ.מסך כדי לראות אם המצב משתפר. יש לי את התוכנה POWERSTRIP שהבנתי שהיא טובה אני רק רוצה לראות שהניסיון שלי לא פוגם במחשב ANY 1 ???
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום .. קניתי את הביג טייפון של טרמלטק המוכר.. יש לי מעבד 6550 וכרגע האצתי אותו כבר ל3GHZ עובד יפה 28 מעלות..במנוחה ובערך 36-38 במאמץ.. אני רוצה להגיע איתו ל3500 ככה ואני מאמין שהוא יעמוד בזה אבל הבעיה שלי היא הזכרונות, יש לי של חברת טראנסנד CL5 800MHZ 1GBX2 ואני מלצליח לעבוד איתם גם על 900 MHZ בסבבה, הבעיה שבשביל להגיע ל3.5 למעבד זה כבר מגיע ל1000MHZ יותר ואני מפחד לגרום לנזק.. עד לאן אני יכול להגיע? או שהלוח אם שלי מגביל אותי? למפרט מלא יש בצד.. תודה רבה!!
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, צריך המלצה לקירור טוב ואיכותי למעבד i9 13900kf. כרגע מה שיש לי זה: COOLR MASTER ML360P Silver Edition Liquid Cooler וזה הטמפרטורות שאני בתוך המשחק:
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
יתאים או שאצטרך לקנות גוף קירור קטן יותר?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
REAL TEMP לא נותן לי, בOCCT אני רואה רק שני ליבות. תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני צריך רדיאטור קטן, 80 מ"מ או פחות.. יש כזה? אם כן, איפה אפשר לקנות? תודה מראש..
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי בבקשה מה זה ---->http://www.pchardware.co.il/docs/pi1439370655.htm כי אני רואה את זה בגלריה של המודינג כל הזמן. האמת היא שגם אני רוצה לעשות משהו דומה אז אם אפשר לקבל הסבר קצר אני אשמח.
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי חברה מה קורה? חיפשתי וחיפשתי וחיפשתי ועכשיו מצאתי. http://www.asetek.com/default.asp?showPage=startside.asp&contentSection=2 (03-L-1249 03-L-1250 03-L-1251 03-L-1252 XTREME KITS [Xtreme DUAL Radiator] CPU/VGA/ Chipset Power kit KT12A-12VX ) הבעיה עכשיו היא האם זה תומך במה שיש לי אז במעבד זה תומך. סבבה. אבל האם זה תומך בNvidia Nforce4? או ב Sapphire X800GTO2 PCI-e? האם מישהו יכול לעזור לי? תודה רבה
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעיה עם המתח לא ממש הבנתי בביוס אז או לא כותב לי כמה מתח לתת אלה כמה להוסיף + 0.01 וכו אחרי שהוספתי 0.4 אז בביוס כתוב שהמתח 1.35 נגיד ושאני פותח CPUZ אז כתוב במתח כמו בתמונה אשמח לעזרה. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך כאלה ריקים :\
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אמרו לי שהם השתפרו והמאווררים שמקבלים זה לא כמו פעם... זה נכון?
-
- 20 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קיבלתי היום SP94 ומאוורר אנמקס 92 מילימטר ;D. יש לי מעבד 2.6 וראם giel LL pc3500. המעבד עכשיו על 2.8 והראם כבר לא ממש יציב (הוא על 2-5.3.3.8 יציב) ומתח של 2.7 לראם ו1.65 למעבד. כמה מתח אפשר לתת למעבד ולראם בגדר הבטוח? ולמה הראם לא יציב במהירות כזאת? הוא 433 ואני עכשיו על באס של 866 (שזה בדיוק 433 לראם) אז מה לעשות עכשיו?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני עושה OC ראשון למחשב והייתי רוצה לקבל קצת עזרה עם זה. הנה המפרט של המחשב נראה לי מפרט מתאים ביותר ל-OC: אני חושב שצריך להתחיל בהגדרות ה-BIOS ומתחים אבל אני קצת חושש להרוס משהו =X תודה מראש!
-
- 21 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה הרכבתי היום מחשב חדש מכמה חלקים שהיו לי בבית מעבד פנטיום 4 2.66 לוח אם p4v533-mx של ASUS 256 333ghz DDR ועוד פה ושם שטויות אז ככה: המתקן שמחזיק צמוד את הגוף קירור עם המאוורר למעבד נשבר לי בקצה אז ניסיתי לעשות שהוא יחזיק עם סלוטייפ אבל לא הלך הפעלתי את המחשב והכול טוב רק שהמעבד רץ על 68-70 מעלות במנוחה ישר הוצאתי את המעבד והגוף קירור וניקיתי אותם עם קונטרו 40% [היה עליהם חומר שחור, ועל הגוף קירור הייתה מדבקה שהוצאתי אותה] אחרי שהחזרתי את המעבד ראיתי שהמעלות לא ירדו ולא עלו ישר חזרתי לשלוחן הניתוחים ותיקנתי את המתקן של הגוף קירור עם גומיה וסלוטייפ [הגומייה קשורה חזק ועובדת כמו דבק - וזה עמיד מאוד ולא יפתח בזמן הקרוב] כשהחזרתי את המעבד והגוף קירור המעלות ירדו ל58-60 ב…
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המעבד הוא 2.6 (200X13)... שיניתי את ה-200 ל-250... שמרתי, וזה לא הגיב... הייתי צריך לכבות את המחשב כדי שזה יחזור ל DEFAULT! זה היה מיידי, למה זה קרה? אולי כי צריך להחליף למאוורר חק יותר? תודה!
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום, לאח שלי יש מחשב, במחשב יש 2 מאווררים אחד בספק(מאחורה) ועוד אחד ממש מתחת לספק. מהמחשב מגיע רעש מכיוון המעבד, כבר ניקיתי את המאוורר של המעבד אך לא נגרם שינוי. לאחר מעקב גיליתי שהמאוורר שנמצא מאחורה מתחת לספק לא מוציא חום, ז"א לא באמת עוזר לקרר את המערכת, לכן החלטתי לנסות אופציה שחשבתי עליה: להעביר אותו לסלוט שממש מול המעבד בצד המארז, ההעברה נראית קלילה, אך חשבתי והבנתי שאחרי שאני אעביר אותו המאוורר עדיין יסתובב לאותו כיוון(הכיוון שהוא היה בו כשהוא שימש כמאוורר אחורי) ואז המצב יהיה שהוא מוציא אוורי שממול המעבד במקום "להזריק" אוויר קריר לכיוון מע' הקירור של המעבד. חשבתי בהתחלה להחליף את הכבל השחור שיוצא מהמאוורר באדום(ידוע לי שכשמשנים כיוון זרם גם משנים כיוון תזוזה של…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא מצליח לעשות אפילו שינוי של 10 mhz לא מצליח בתיחול להעלות את הביוס חייב להחזיר לדיפולט כדי להתחיל נא הדרכה ראשונית למרות קריאת המדריכים לא מצליח. תודה מראש לעוזרים. אולי צריך לעצור משהו בsetup לעשות גיסאבל למשהו עיינתי בספרות של הלוח אם אך לא מצליח.
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בדקתי דרך הביוס זה נורמאלי? המעבד הגיע עם הקוריר הזה P4 1700 לוח אם של אסוס לא הוספתי מאווררים נוספים חוץ ממה שהגיע איתו השאלה שלי היא האם כדאי ל להחליף מאוורר למעבד ואם כן לאיזה קירור מים גם אפשר =] אין לי בעיה להשיג כל מוצר אני רק צריך שם מלא כולל דגם והכל ואני גם מחפש משהו שקט אבל שיקרר טוב (אני אל הולך לעשות אובר קלוק רק רוצה לשמור על המעבד שלי =] )
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
החלפתי קירור לvandetta.. ונראלי שאני יילך על אוברקלוק ישלי e72000 לוח ג'יגהבייט g31 זיכרון 3 ג'יגה kingston עד כמה אתם ממליצים שאני יעלה את המהירות של המעבד?
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ברשותי הלוח הנ"ל עם הביוס האחרון מהאתר של אסוס. מעבד: E2200 יציב עד באס 340. זיכרון: 4 * 1GB של קינגסטון DDRII 800 בכל פעם שאני מעלה את ה FSB Strap מעל 200mhz (לדוגמא 266) המחשב מתכבה ולאחר מכן נכנס ללולאה של הפעלות מחדש בלי תצוגה על המסך. כיבוי בכוח ל 10 שניות על ידי הוצאת החשמל והכנסה שלו והמחשב עולה בהצלחה עם ההמהרה והSTRAP שבחרתי, בנוסף אם אני ממשיך לעבוד עם ה STRAP הגבוה מ 200 המחשב יציב והכל פועל כשורה אבל ברגע שמבצעים הפעלה מחדש מחלונות המחשב שוב נכנס ללואה של הפעלה מחדש ולא נדלק. הסיבה שאני צריך STRAP יותר גבוה מ 200 ברורה, אני רוצה מחלקים שיאפשרו לי להריץ את הזיכרון שלי ב 800 בזמן שאני מעלה את הבאס מעל 240(ב 240 אני יכול לקבל DDII 800 עם STRAP של 200 ע"י שימוש ב…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בכמה תוכנות זה רשם לי 3 טנפרטורות מעבד 30+ לוח אם 20+ ו 6 מעלות.. רציתי לדית של מה זה ו בכל התוכנות זה סימן את זה כטמפרטורה של מעבד.. http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/n/i/k/i/b/o/y/0/0/7/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200501012149539636/200501012151142934/ques.jpg http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/n/i/k/i/b/o/y/0/0/7/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200501012149539636/200501012151489997/ques2.jpg :s05: :s05: :s05: עריכה:אני עוד מאת מתכוון להתחיל באוברקלוק אז תנו בבקשה המלצה לקירור אם צריך..
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מארז MIDI ATX ושמו לי בו מאוורר 80 MM מאחורה שמוציא אוויר. לפני חודשים, משהו כזה, המאוורר התחיל לעשות רעש חזק, שנמשך למשך 3 דקות כשמדליקים את המחשב. אני עשיתי בדיקה ואני בטוח ב-100% שהרעש נובע מהמאוורר הזה. אני ניקיתי את האבק מהמאוורר אבל הרעש ממנו (כשמדליקים את המחשב) עדיין נמשך. אז רציתי לשאול אם יש משהו שאני יכול לסדר במאוורר כדי שיפסיק להרעיש או שכדאי לי לקנות אחד חדש?
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-


