אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
טוף לפני כ שבוע וחצי עשיתי הזמנה קטנה, מאחר והמשאבה הישנה שלי רועשת כמו טרקטור (הידור L30) והבלוק לא מתאים לתושבת (MAZE4 למעבד AMD) הזמנתי משאבה חדשה , למרות שהיא דיי חלשה 500 ליטר\שעה היא אמורה להיות ממש שקטה. מאחר ואני מקרר רק את המעבד ולא עושה OC מטורך היא צריכה להספיק לי. בנוסף קיבלתי את הבלוק DD MC-TDX, פילפורט ומתאם T. לזה יצטרף Black Ice Pro הישן שלי ומיכל מים של Aqua Computers (אם אני זוכר נכון). רק אני מבואס כי המכס זימבר אותי ב200 שקל מחר אני יעלה תמונות של המערכת בהרצה. בינתיים החלקים:
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש 3 אפשרויות לכיוון מהירות המאוררים (ספארק\וולקנו\סמארט פאן2) 1. סנסור - מהירות לפי טמפרטורה 2. ראוסטט - שליטה ע"י המשתמש 3. ג'מפר - מהירות מקסימלית כל הזמן האם זה בריא למאורר לעבוד תמידית עם הג'אמפר ? או שזה לא מומלץ ?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תודה , דרכים מקוריות כיא ין לי כסף להשקיע בקירור כרגע
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני כמעט בטוח ששאלו את זה מתישהוא אבל לא מוצא. ואם זה בכלל יעזור (אם המאוורר יסתובב יותר מהר) תודה רבה
-
- 20 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום עשיתי בדיקת מאמץ בOCCT ואחרי כמה דקות שהוא בערך הגיע ל98.5 אחוזי מאמץ הוא עשה לי מן צפצוף וכתב שהמעבד חם... חשוב לציין שהוא כתב לי בתוכנה 68 מעלות וREAL TEMP כתב 58 (למה ההבדל העצום הזה בין התוכנות?) מה לעשות?? הינה תמונה: http://www.siz.co.il/my.php?i=zrwmxmhzeymt.bmp
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן חברים אני מחפש מאורר למטרה אחרת (לא למחשב) שיהיה כמה שיותר שקט, אפשר על חשבון סל"ד, אין בעיה. גודל 10-12 משהו כזה, אפשר גם פחות. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב זכיתי במאוורר הזה והוא יבוא אלי עוד כמה ימים http://www.coolermaster.nl/asb-v73-u2.htm וזכיתי בעוד כמה.. אבל אני רוצה מידע עליו.. כאילו אני קורה באתר והכל ג'יבריש.. לא יודע מה הם רוצים ממני אתם יכולים להגיד לי שני דברים.. האם הוא שקט? והאם אני יוכל לעשות overclock איתו ועד איזה מהירות יש לי עכשיו p4 2200 ולוח אם: http://www.asus.com.tw/mb/socket478/p4s333-m/overview.htm תודה לעוזרים
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז יש לי 3.2C ו twinmos 512 X2 3200 400HRZ 2.5-3-3-8 השאלה היא, האם הזכרונות יגבילו אותי מלהגיע ל 4000? חשבתי כי אוליי התזמונים לא משהו או שזה רק 400הרצ אז זה לא משהו... אז תאחלס, מה אני צריך לשפר בשביל אוברקלוק?
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוקיי אז ככה, אחרי שהגעתי ל4 גיגה הרץ לא יציב כל כך, מצאתי עוד כמה אפשרויות בביוס בלשונית של הCPU... אולי אתם תוכלו לעזור לי לדעת מזה כי בחוברת לא רשום כלום על זה (אני אחרי חיפוש של שעה וחצי)... מה זה VID CMOS Setting ?! יש מ-1 עד 62, אצלי על 62... Max CPUID Value Limit ?! יש Disable ו-Enable, אצלי על Disable... CPU Internal Thermal Control ?! יש Auto וDisable אצלי על Auto... ואחרון חביב Hyper-Threading Technology יש Disable ו-Enable אצלי על Enable... הכל אפשרויות ברירת מחדל, מה אתם אומרים ?! לשנות מש'ו ?! אני רוצה בעקרון להמשיך עוד קצת עם הOC... תודה רבה לעונים...
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני רוצה ללמוד + לעשות OC למעבד עכשיו שאלתי מישהו והוא אמר לי שזה לוקח שעות ואפילו ימים .. יש אולי איזה מדריך ? עם תמונות ? איך אני יודע מתי לעצור ? בקיצור אני בחיים לא עשיתי וגם לא מבין יש אולי איזה משהו ?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, עשיתי OC למעבד ולאחר מיכן ביצעתי לו בדיקת מאמץ, סה"כ המחשב מתפקד סבבה.. רק רציתי לדעת האם הטמפ' תקינה לאור הנתונים ב- CPU-Z? האם אין חשש שיקרה נזק כלשהו כתוצאה מהטמפ'? אם צריך פרטי המערכת בצד... תודה לעונים..
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זה רושם לי CPU 1 - 60 CPU 2 - 82 מה זה אומר ? זה טוב זה רע?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עריכה: יודעים מה? תשכחו מ HardOCP, האתר של הבחור עם המארז המדהים: http://www.angelfire.com/indie/osman/computercase/index.html
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכרטיס ממש חם! אני לא יכול לגעת בו ליותר מכמה שניות... אני לא עושה שום OVERCLOCKING או משהו, לשום רכיב! השאלה מה אפשר לעשות לפני שיקרה משהו.. ואיך אפשר למדוד את החום של הכרטיס במדויק?
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה הציוד הנדרש בממוצע לאוברקלוקינג לכרטיס מסך? מה הציוד הנדרש בממוצע לאוברקלוקינג למעבד? :smoke: ???
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי את הקירור הנ"ל http://www.techpowerup.com/reviews/ArcticCooling/Freezer64Pro/2.html ללוח הזה http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2554 עכשיו ראיתי שהוא דורש חיבור אחר ל 3 חורים כפי שנראה כאן http://www.techpowerup.com/reviews/ArcticCooling/Freezer64Pro/3.html ולי יש רק את זה מה עושים? האם צריך מתאם? לא קבלתי אחד כזה עם הלוח
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יודע משהו על המארז הזה? הוא נראה פצצה עם כל הצינורות קירור שיש לו השאלה היא אם הוא באמת שווה את זה?
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז ככה: לא מזמן עשיתי אובר למחשב שלי והוא התחיל לעשות לי בעיות אז החזרתי אותו למצב הנורמלי שלו. ומאז שאני מעלה משחקים לפעמים הוא נכבה לי לבד? מישהו יודע מה הבעיה? :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
Cooler Master Hyper TX 3 לאומת Xigmatek HDT-S963 H.D.C, במדדים של קירור ושקט. בנוסף, הרבה זמן לא קניתי חומרה וציוד חדש, עם גוף הקירור מקבלים גם משחה טרמית או ש אני ממש לא מתכנן OC והרבה יותר חשוב לי השקט..
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
??? ??? ??? ??? ???
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, פתחתי בעבר דיונים בפורום הזה ובופורומים אחרים והומלץ לי על ה מוגן 3 של שקייט לאחרונה התפרסמה כתבת ביקורת על קירורים למעבדים וראיתי שם את ה: GEID TRANQUILLO ARCTIC COOLING FREEZER 13 PRO ששניהם הציגו תוצאות רעש של פחות מ 28 Db וגם קיררו די טוב האם ביצועיו של המוגן 3 שהומלץ לי שווים או טובים יותר מהביצועים של המאוררים המדוברים? ואיזה מהם עדיף? תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אני מנסה לעשות OC פעם ראשונה ויש לי שגיאה ב OCCT CODE 1 מה זה אומר תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכרטיס שלי 5200 לפני חודש היה 128 מגה ועכשיו ניראה לי ששיניתי את זה בטעות ל-64 מגה. זה הישתנה בגלל התוכנה לכרטיס של לוח אם שלא שלי(בטעות התקנתי כמו מטומטם) או בגלל RIVA TUNER ובכל התוכנות זה רושם 64 מגה איך אני משנה את זה בחזרה ובאיזה תוכנה???
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תמונה כללית של איזור המחשב... תמונה של דלת המארז פתוח למי שלא רואה בגלל הפלאש אז יש שם צורב DVD של NEC וצורב רגיל של NU. צפייה פנימית: לא כ"כ ברור אבל זה קירור להארדיסק...2 מאווררים: My Big Typhoon: תמונה פנימית כוללת: המחשב בחושך: המאוורר של הקירור לכרטיס מסך, Slincer:
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עשיתי OC לE6300 : Core speed: 2627 Multiplier; X7 Bus Speed: 375.6 Rated FSB:1504.0 הזכרונות עובדים על: dram frequency :375.3 FSB:DRAM 1:1 התוכנה OCCT מראה שהכל תקין ויציב,הטמפרטורות במעמץ 50 מעלות 38 במנוחה עכשיו השאלות והבעיה: -המעבד כל שניה קופץ מ2.6 ל2.2 וקופץ ממכפלה של X7 ל X6 במנוחה במעמץ הוא עובד על 2.6-X7 האם זה תקין? -האם הטמפרטורות יציבות למרות שהקירור הוא קירור רגיל מהמפעל? -יש אפשרות לעשות עוד קצת OC או שאני בגבול? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-


