עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by locke,

    מישהו יודע איפה אפשר למצוא בארץ את צגי ה- LCD שלהם?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Dj_Gal,

    מפרט: MotherBoard - Gigabyte GA-SINXP1394 Cpu - INTEL P4 2.4B GHZ 533MHZ 478PIN 512Cache Memory - GeiL 512MB PC3200 400MHz DDR Dual Channel Gpu - Hercules 3D Prophet 9500 Pro 128MB OEM Hd - WD 80GB 7200RPM 8 MB Cache special version Case - Xaser II A6000A Plus Tower Case DVD - Toshiba x16 OEM Burner - LITE ON 48X12X48 OEM FLOPPY - TEAC FLOPPY DRIVE 1.44 Monitor - AOC 19 9KLR P\S - Antec TruePower 430 Watt הספק לי התחמם מאוד... הרגשתי את זה ביציאת האויר החם מהמאורר האחורי של הספק .. והיה לי מאורר פנוי ..אז אמרתי ...נעסה חור..ונחניס קצת אויר לספק.. תמונות .. אני צלם גרוע .. חיברתי אותו לפאן באס..

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by משה פייגלין,

    מישהו פעם ניסה לעשות למעבד הזה אובר קלוקינג ? יש לי מעבד פרסקוט בא לי לראות מה גבול הסיבולת שלו גם ככה יש לי את ה 630 .

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. מה עדיף תיזמונים 3-3-3-5 עם מהירות 133Mhz או תיזמונים 2-2-2-5 עם מהירות 100Mhz

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by genia,

    .

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by shirNoshe,

    כדאי להחליף משחה טרמית שהיה לי עם הזלמן 700CU ל-AS5? במאמץ הוא מגיע ל-65,ונראה לי שזה חם.אני מדבר על מאמץ של שעתיים משחק HL2 ב-HIGH הרוב.

    • 25 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. כי הבדל המחירים הוא גדול מאוד. המשאבה לאקווריום (3000 ליטר בשעה) עולה 120 שקל , ומשאבה מיוחדת לקירור מים , בהספק של 2000 ליטר בשעה , עולה 600 שקל! אמרו לי (בחנות) שהמשאבות האלה לא עושות רעש, ואפילו הדגימו לי. יש חיסרון כלשהו בשימוש במשאבה לאקווריום? בנוסף , מישהו מוכר בלוק קירור מים טוב? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. היי, יש לי QX9650 Extreme שאני לא ממש מחפש לעשות עליו אוברקלוקינג. רק רוצה שיפעל לעוד שנים ארוכות, אני כבר זקן בשביל כל ההתעסקויות יש לי Freezer 7 Pro של ארקטיק קולינג שמת לו המאוורר לא מזמן. איזה גוף קירור זול, יעיל ושקט יקרר כמו שצריך את המעבד הזה? הוא 130W לדעתי במקסימום. הכי חשוב לי זה שיהיה שקט וזול ושיעשה את העבודה. לא צריך משהו מטורף. רק שישמור על המעבד נורמלי גם כשאין מזגן למשל. יש לי סירקולציה יחסית טובה במארז. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. יש לי מחשב עם מעבד PENTIUM 4 המאוורר שיושב עליו הוא STOCK והוא ממש מרעיש הסתכלתי באוורסט והוא מגיע ל50 מעלות והמאוור מסתובב על 4600 סיבובים לדקה! חשוב להדגיש- החלפתי לפני שבועיים משחה טרמית וניקיתי את המחשב מאבק. מה אפשר לעשות כדי להשתיק קצת את המאוורר? כי הרעש ממש בלתי ניסבל.

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by jacko_il,

    שלום לכולם, החלטתי היום לנסות לעשות OC למחשב החדש שלי. אני לא חדש בתחום ה OC בכללי רק שעד עכשיו עבדתי על AMD 3800X2 939 ושם יש הרבה פחות הגדרות להתעסק איתן.. קראתי קצת ברשת על מה אני אמור להגדיר ובדקתי טמפ' ומתחים לפני ה OC.. הכל בסדר בתאוריה.. נגשתי למעשי.. הגדרתי את כל התזמונים והמתחים לMANUAL , בטלתי את ה C1E , PCI-E+CPU SPREAD SPECTRUM - DISABLED ,את הזכרונות קבעתי על 1.8V ידני ושמתי אותם על תזמונים סטנדרטים של 5-5-5-15 , מתח מעבד קבעתי על 1.22V ויש עוד הגדרות: fsb strap to north bridge - AUTO , CPU GTL - AUTO , CPU PLL VOLTAGE - AUTO , CPU CLOCK SKEW - AUTO , NB CLOCK SKEW - AUTO וכמו כן גם מתח ה NB על AUTO.. והתחלתי להרים קצת FSB - הרמתי קצת ל 366 - רק כדי לראות שהכ…

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. קראתי הרגע את הביקורת, חוץ מהמוצר המצוין, אני חייב לציין שסיימתי לקרוא אותה עם עיקול קל בגבה השמאלית. הביקורת מלאה משפטים מהוררי תהיה ופרטים שנוגדים למדי את חוקי הפיזיקה...... לדוגמה: http://hwzone.co.il/reviews/danger_den/ וגם- http://hwzone.co.il/reviews/danger_den/13/ .....הופתעתי מאוד לשמוע שאם שמים מאווררים על רדיאטור, הם פתאום נהיים שקטים יותר מאם שמים אותם במארז במארזים שמכבדים את עצמם, יש ספייסר מסוים בין הגריל של המארז לבין המאוורר עצמו שמונע יצירת איוושת אוויר (שמהווה בד"כ את רוב הרעש שהמאוורר יוצר....) אז נכון שמעבר האוויר בצלעות הרדיאטור קל יותר ולכן אין איוושה, אבל הרעש שמיסב המאוורר ואיוושת האויר של חיכוך הסנפירים עם האוויר עצמו- זהים. לא יהיה ה…

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by felixb,

    שלום, מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה להורדה מהאינטרנט שמאפשרת לנטר מהירות סיבוב של מאורר המעבד, חום המעבד וכדומה? תודה,

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. אני רוצה לקנות מהאתר הזה כבל מעוגל, עדיף עם לדים וכאלה.. אני רואה בעמוד הזה : http://www.jab-tech.com/customer/home.php?cat=24 שיש שם מלא גדלים, נראה לי זה הולך באינצים, לכבלים ... איזה מהכבלים זה להארד דיסק ואיזה זה לסידירום, אני יודע ש-ATA 133/166 זה להארד דיסק, תקנו אותי אם לא, אבל איזה זה של הסידי ? ??? אם אין בעמוד הזה את מה שאני מחפש אז תפנו אותי בבקשה לעמוד אחר באתר הזה תודה

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by zipdrive,

    שלום לכולם. לאחרונה פתחתי את המארז כדי להתקין זכרון נוסף (שגרם לי הרבה בעיות ו- BSOD אבל זה לפתיל אחר) וגיליתי שהמאוורר האחורי במארז שלי לא פועל. אני לא יודע מתי הוא הפסיק לפעול. זהו מאוורר 12 ס"מ ומחובר ללוח האם (DS3 של ג'יגהבייט) אי-שם ליד המעבד. במבט ראשון לא נראה שהכבל התנתק, ונסיון ידני מראה שהמאוורר לא תקוע. הצעות\עצות יתקבלו בברכה (רצוי לא לקנות מאוורר חדש, אם אפשר). תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. המעבד הוא אינטל פנטיום 4 3000 מגה הרץ עדיפות ראשונה:וונטק איר פלאוו עדיפות שניה :וולקנו 11 איך זה בסדר? אל תציעו לי ת'מפלצתיים אלה אם הקסדה עליהים ;D

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. אני רוצה לדעת אם כדי לי לקנות את הקירור הזה של tt כי אני חושש מאוד שהוא יכול ליפול בתוך המארז ולהרוס לי את החלקים של המחשב..... אבל בגלל שאני לא ממש מבין בזה אז רציתי לשאול אותכם אם יש סכנה שדבר כזה יקרה ויהרוס לי את המחשב?

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by 123456789,

    אני רוצה לקנות שני מאוררים של 80 מ"מ ויש לי שתי שאלות: א) לאן אני מחבר את המאוררים? ב)איך אני מחבר אותם למארז? ג)איזה מאוררים הכי כדאי לקנות? שני השאלות הראשונות די טיפשיות אבל לצערי אני טירון : : : תודה לעוזרים :jump:

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Kitzony,

    אוקי יש לי מעבד AMD DC 3800 ומאוורר Thermaltake BigTyphon המאורר עצבו לא מסתובב רק רציתי לדעת עם זה בסדר המעבד לא על אוברקלוק

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by Impreza,

    יש לי את המעבד הזה עם לוח ישן של PC PARTNER וכרטיס מסך ATI RADEON 7000 אפשר לעשות עם זה משהו?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by doldol360,

    http://www.siz.co.il/my.php?i=tnmzzyjyz2i5.png האם זה הגיוני שזה כביכול 12V אבל הספק לא נותן אפילו 12V? לאחרונה אני מנסה לעשות OC למערכת ופשוט לא מצליח לעבור את ה 3.91 במעבד intel pentium D שגם ככה עובד על 3.4 על סטוק.. יכול להיות שמצאתי את הגורם שמגביל לי את כל הOC? הספק הוא EZCOOL של 500W

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. יש לי את הלוח הבא: ואני רוצה לעדכן לו את הביוס כדי שאני אוכל לעשות אובר קלוק. איך אני יכול לעדכן אותו? או אם יש כבר אפשרות לOC אז איך אני עושה?(חיפשתי בביוס ולא מצאתי). תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by giladoX,

    שלום, ראיתי ב eBay את scythe kabuto לסוקט 1156. מה דעתכם עליו בהשוואה לשאר הקירורים ל 1156?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. אני עומד לקנות קירור לכרטיס מסך ואני מתלבט בין Zalman VF700-Cu Arctic Cooling NV Silencer 6 Rev.2 אני מחפש את זה שיש לו ביצועים טובים יותר (לא אכפת לי מהרעש אבל שניהם שקטים מאוד) קראתי ביקורות סותרות אבל ברובם הבנתי שהזלמן יותר טוב אכשיו אני שואל מה דעתכם והאם הזלמן לא כבד מידיי(270 גרם) ולא מסכן את הכרטיס למרות ששמתי לב שהסיילנסר קל ממנו רק ב27 גרם

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by Kurt,

    יצא והקירור הקודם נהרס (באשמתי) ואני צריך אחד חדש, בסביבות המאה שקל. מעבד amd phenom x6. אני מצרף כאן תמונה כי לא ברור לי אם אני צריך להשאיר את החיבורים מהקירור הקודם (אלה שבצידי המעבד). זאת הפעם הראשונה שאני מתקין אחד לבד. הקירור מגיע עם משחה?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Msika93,

    היי ח'ברה ושבת שלום ומבורך לכולם אז ככה כבר שבועיים שאני מנסה לעשות OC פשוט לא היה לי זמן כל כך... בכל אופן הנה כמה תמונות מהביוס שלי [אחרי שהגדרתי כמה דברים]: יש איך עוד פונקציות שצריך לשנות? להדליק? לכבות? תודה רבה לעונים ולעוזרים אשמח לקבל עזרה... עשיתי בדיקה של OCCT LINKPACK בהגדרות הללו ולא עברתי את הטמפרטורות מקסימום 65... ודרך אגב המתח של המעבד היית במקסימום 1.30. לפי HWMONITOR זה בסדר? אף פעם לא עשיתי OC בגלל זה עריכה: ומזה בבקשה Multi-Steps Load-Line ? במתחים שם? ויש בהגדרה הזאתי רמות זאת אומרת LEVEL מ- 1 עד 10 תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים