עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by TM101,

    אני עושה אוברקלוק ומהירות הזכרונות עולה במקביל למהירות המעבד. אני חושש להגיע עם הזכרונות למהירות שהיא מעל 800 מגה הרץ ללא קירור ואני צפוי להגיע למהירות של 1300 מגה הרץ לזכרונות. עכשיו השאלה היא שאני מתקין גוף קירור לזכרונות צריך להשתמש במשחה תרמית או שמספיק שגוף הקירור יהיה צמוד לזכרונות ללא משחה תרמית?

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Or ei,

    דרעק רציתי לשאול אם אפשר להכין צלעות קירור (לזכרון של כרטיס מסך)לבד יעני לחתוך חתיכת אלומניום בעובי של (?) והאם זה יכול להיות שטוח או שזה צריך להיות עם צלעות עליו ?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by EpoXi,

    שלום. ברשותי פנטיום 4 3000MHZ ואני רוצה לנסות לעשות לו OC. קראתי כמה מדריכים והתחלתי במלכה. ביטלתי את שתי האפשרויות C1E ו EIST שמרתי ועשיתי ריסטארט. אחר הגעתי לשלב המעשי של לעלות את התדרים, הגעתי ללשונית Frequency/Voltage Control שם אמורים להעלות את התדרים אבל יש לי שם רק אפשרות אחת :Memory Frequency For - בה אני יכול בחור בין AUTO, 2.0, 1.66 ו 1.33. איך אני אמור לעלות מתחים ותדרים אם הביוס בכלל לא מציג לי את האפשרות? הלוח אם הוא : GIGABYTE GA-8I865GME-775-RH המעבד : INTEL PENTIUM 4 630, 3000 MHZ (15 X 200 אם תוכלו לעזור לי אני אשמח, תודה. דניאל.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. שלום חברים, לאלה שיש להם את סוג הנטבוק המצויין בכותרת, כתבתי לכם מדריך איך להעלות את תדר המעבד. לקריאת המדריך, הורידו את קובץ המדריך מפה: http://uploading.com/files/9mbcmfd6/%25D7%259E%25D7%2593%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%259AOverClocking%2B%25D7%259C%25D7%25A0%25D7%2598%25D7%2591%25D7%2595%25D7%25A7%2B%25D7%259E%25D7%25A1%25D7%2595%25D7%2592%2BCompaq%2Bmini%2B311c.docx/ (מי שיודע איך להשים את ההיפר קישור בתוך מילים שישלח לי ה"פ).

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  5. Started by semca,

    לילה טוב,אני מחפש תוכנה, שאוכל לעקוב אחר טמפרטורת המעבד שלי ,תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם. השאלה בכותרת, איך ניתן להסיר את גוף הקירור מבלי לגרום לנזק למעבד וללוח אם?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by RollinUp,

    אשמח אם תביאו לי קירור טוב ולא יקר בשביל i5 3470, רצוי מחברה מוכרת תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  8. היי יש לי איזה היטסינק שעליו מאוורר הכל של Green Cooler או Green Power משהו חרא ... וכיביתי את המאוורר 80 מילימטר של EverCool (הם טובים) שעושה ממש מעט רעש (23 דציבלים) והספק בכלל מאוד שקט ואני שומע שריקה מעצבנת כל כך של המאוורר שעל המעבד יא רבאק עכשיו אני מבין למה זה אין עליו גריל כזה ממתכת למה זה קורה ? איך פותרים את זה ואם לא פותרים אז איזה מאוורר או אפילו היסטינק זול וטוב יש כדי להפסיק את השריקה ? תודה

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. motherboard 44c CPU 65c ברשותי athlon 1Ghz, asus A7V 133 בזמן האחרון הווינדוס (xp) עושה ריסט לבד לעיתים קרובות, חשבתי אולי זה קשור להתחממות...

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. corsair a50 עולה עכשיו 92ש"ח באיבורי. Scythe Katana 3 עולה 85 ש"ח. המארז יחסית קטן - ‏Elite 360 Black Micro, המאוררים האלה מתאימים למארז? תודה נ.ב המעבד הוא 2500k וחשוב לי במיוחד השקט וגם אוברקלוק.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by ob,

    E6500K עשה את דרכו אליי מסין הרחוקה . נראה מה הוא שווה (או אני ?!) זה לבינתיים סתם לצורך השוואה מול המעבד שלי (Q6600): נעדכן בהמשך... אגב מישהו זוכר מה היה השיא פה באיזה חנות בישראל ?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by guyyug,

    אני מחפס מאורר 120mm עם 4 פינים לקירור מעבד כל הדגמים שמוצעים בעלי 3 פינים מה שלא יאפשר שינוי מהירות ע"י הלוח אם יש המלצות למשהו שקט ?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. על מפרט זהה (שלי - E6600 + P5B DLX) עם אותם הגדרות OC בדיוק (420X8, RAM@840) אני מקבל טמפרטורת מעבד נמוכה ב-12 מעלות בשימוש ב-SONIC TOWER עם מאוורר ANTEC 120 מ"מ לעומת NINJA עם מאוורר דומה. עם שניהם מרחתי כל פעם מחדש משחה של ZALMAN וכל שאר התנאים זהים לחלוטין... אותה חומרה, אותם תנאים סביבתיים ואותן הגדרות בביוס. מכל הסקירות שקראתי אין מצב שהפרש כזה הוא סביר - ודאי לא לטובת ה-SONIC! מה יכולה להיות הבעיה?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by asili,

    איפה ניתן באזור המרכז לקנות מאוורר 120 ממ חזק במחיר מוזל? תרשמו לי מקום של חנות ספציפי תודה לאדוני ;D

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. היי, ברשותי מארז 550D של קורסאייר עם שלושה מאווררים. שניים מקדימה שמכניסים אוויר ואחד מאחורה שמוציא. אחד המאווררים הקדמיים פועל במהירות נמוכה (430 RPM) ולא מעלה אותה כאשר המחשב מתאמץ, איך אני יכול לדאוג שהוא יתאים את המהירות לטמפ', או לחלופין להעלות את המהירות באופן קבוע? **לוח האם הוא Gigabyte GA-B75-D3V כאשר יש לו רק שני חיבורים כביכול שמאפשרים שליטה על מהירות המאווררים (4 פינים) ואליהם חיברתי את הקירור של המעבד ואחד מהמאווררים הקדמיים. ונראה שספידפפ גם כן לא מאפשר לי לשלוט במהירות שלו...אם כי אני לא בטוח שאני יודע להשתמש בתוכנה כמו שצריך בתודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by gor84,

    ראיתי קירורים מטורפים של COOL MASTER וזלמן.... הV8, V10...גם הSPINQ של THERMAL.. נראה חייתי... אני פשוט חושב שדעתכם, אלה אם הנסיון, היא השיקול הטוב והנכון ביותר...(נכון שקירור משפר את מראה המחשב אבל את האמת זאת תכונה שולית) הצעות עד 400 ש"ח נראות לי הגיוניות, מי שמכיר קירור מים איכותי בסטייה של 250 ש"ח שישמיע קולו. תודה!

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by InFecT[0]r,

    יש לי שאלה איזה קירור מים הכי שווה טוב ומשתלם בואו לא נדבר על תקציב אבל לא להסחף

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. שלום רב, כבר הרבה מאד זמן שהמחשב שלי מתחמם ומגיע לטמפרטורות גבוהות ומתכבה בשל כך. במשחקים כבדים יכול להגיע ל70-80 ואז המנגנון האוטומטי פשוט מכבה אותו, או שהוא מתכבה לבד. בכל מקרה - אפשר להגדיר את הטמפרטורה של הכיבוי אבל אני לא מתסכן בלהעלות אותה. יש מאורר אחד שמכניס אוויר למארז (למטה מימין), אחד שמוציא (למעלה משמאל), HSF למעבד וגם לגשר הצפוני. כפי שאתם רואים הכבלים מסודרים בצורה לא רעה כך שהם לא אמורים להפריע יותר מדי לזרימת אוויר. אבל השורה התחתונה היא שהמערכת כולה מתחממת כאשר המארז סגור. או שלא נכנס מספיק אוויר קר בשביל לפצות על החום שיוצא מהמעבד או שפשוט זרימת האוויר לא טובה במארז. אני מצרף תמונה ומבקש עיצות לפתרון הבעיה. תודה. [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. אני יודע שיש תוכנות כאלה אז אם אתם מכירים תנו לי את השם שלהן

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by prince amir,

    חיפשתי כבר בהמון חנויות ואין להשיג או שהישראלי הממוצא טיפש מידי להבין אנגלית בפשוטה, אפילו בחנות מיוחדת לברגים אולי מישהו הצליח להשיג ברגים כאלו ? לידיעה : ברגיי TUMBSCREWS הם ברגים מחשב רגילים שנועדים לסגור את הפנלים במחשב אבל במקום מברג אפשר לסגור אותם ביד כי הראש שלהם גדול ועבה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. אז ככה, יש לי טרנספורמר והוא פשוט רועש! בדקתי ומה שרועש במערכת שלי הם: 2 מאוררים 80 מ"מ שבחלון. מאורר 120 מ"מ אחורי. והגוף קירור של הכרטיס מסך. עכשיו את הקירור של הכרטיס מסך אני לא הולך להחליף כי אני עוד כמה חודשים כנראה יחליף כרטיס מסך ואז סתם קניתי את הקירור. אז מה שאני צריך זה 2 מאוררים 80 ואחד 120. הדרישות שלי זה שהם יהיו שקטים ואם אפשר שהיו מוארים עם לדים או רגישים לuv אבל שהיו עדיין שקטים.

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by yoav9,

    וואי!!! שנים שלא הייתי פה!!! באמת התגעגתי! טוב חפיף, אני לא פה לצרכי עבודה לו כיף אז ככה. המערכת שלי פשוטה TBERD B XP 2400 8RDA CROSAIR 512 PC3000 מארז באחו שליניג מאוורר (10 מאווררים נכון לרגע זה...) אבל הOC לא הולך משהו, כלומר המחשב עולה בכיף אבל לאחר כמה זמן הוא נתקע, עכשיו לפי מיטב הבנתי אני לא צריך להעלות את הVCORe וכאלה בגלל שהמחשב לא אמור לעלות בכלל אם אין לו מספיק חשמל, ואני בטוח שהוא לא מתחמם. אני בסביבות ה150 FSB לא רציני סתם בודק את הגבולות אין לי שום דבר הPCI (היתרון של כרטיס רשת וקול ON-BOARD) והמחשב קר הלייטנסי לא רציני, אבל הCORSAIR אמור ממילא להתמודד אם זה! נראה לי....

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. שלום אני לא מוצא את המארז שלי בחנויות כנראה כבר עבר זמנו אבל ציירתי את מיקום המאווררים... יש לי שלוש מאוורים של 8ס"מ ומאוורר אחד מאוחורה של 12 ס"מ הייתי רוצה להתייעץ איתכם איזה מאווררים יכניסו אוויר ואיזה יוציאו... תודה רבה מראש http://img513.imageshack.us/img513/4999/100tt6.jpg נ.ב המארז דיי גדול (45X45) אם זה משפיע בצורה זאת או אחרת. שוב תודה

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. אהלן, מאחר ובזמן האחרון גופי קירור אוויר מתחילים להיות מסורבלים מיום ליום ומגיעים למימדים מגוחכים של חללית החלטתי סופית לעבור לקירור מים. לאחר קריאה של מספר מאמרים וביקורת בנושא שכולו חדש לי, החלטתי להתמקד במערכת קירור מים פנימית למעבד בלבד (בנתיים). הבנתי שהחלקים המומלצים למטרה זו הם : 1. משאבה : MCP 355 עולה בארץ 550 שח. 2. רדיאטור : תכלס הכי טוב ThermoChill PA אבל בארץ ניתן להשיג רק את ה Swiftech MCR-220 (אני מעדיף אותו על פני ה 320) ב 400 שח . 3. בלוק קרור למעבד : D-Tech FuZion. לא ניתן להשיג בארץ. פה אני צריך את עזרתכם . 1. האם ניתן לחסוך כסף בהזמנה של החלקים הללו מחו"ל ? (אשמח לשמוע על חנות מומלצת) 2. אם למישהו יש סרטוטים של הבלוק קרור למעבד או סרטוטים של …

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Bug2000,

    כידוע (או שלא) לא היתי פה חודשים מסיבות מפחידות... עכשיו חזרתי כשרוב המפרט שלי שונה ועשיתי אוברקלוק למעבד שלי פנטיום 4 1600 WILLIAMETTE והמהרתי אותו ל 2000 MHZ טמפרטורת מנוחה 40 וטמפרטורת עבודה 50 וכנראה זה בגלל שהמתח שהמעבד מקבל הוא 1.84 וכשבביוס המתח עומד על 1.75 למישהו יש רעיון למה זה ככה? המעבד מקורר על-ידי VANTEC AEROFLOW . עוד מספר ימים אני מקבל קירור לזיכרונות של הכרטיס מסך . יש לי כבר קירור למעבד של הכרטיס מסך היטסינק של פנטיום 3 800 והוא כבר מודבק... קצת תמונות: למרות שאני עובד בבאס 125 אני יכול לשים בלוח אם שלי את מהירות השעון של הזיכרון על 333 והתיזמונים של הזיכרון הם : 2.5-2-2-5 המפרט החדש שלי : מעבד אינטל 1600 מומהר ל 2000 לוח אם אסוס p4pe זיכרון…

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים