עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by yav92,

    יש לי מעבד PD 930 אין אורברקלוק או משהו מאוורר מקורי של המעבד ועובד בטמ'פ של 60 מעלות במצב נח מה לעשות קניית המעבד ב אייבורי והתקנה עצמית מה לעשות??? תודה לעוזרים!

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. ערב טוב. איך אני יכול לדעת מה הטמפרטורה של הארדיסק שמחובר דרך usb?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by stanly123,

    אהלן , יש ברשותי את הלוח הזה GIGABYTE P55-UD3 ואיך שהבנתי הלוח לא מומלץ לאוברקלוק , ובכל זאת אם אני רוצה לבצע אוברקלוק ללא שינוי מתחים, עד איזה תדר תאורתית אפשר יהיה להגיע ללא כל סכנה? ואם ישנו צורך בקירור אז אני מוכן להשקיע כ 200-300 ש"ח על הקירור לא חובה שיהיה שקט עד מאוד אבל יש העדפה שיהיה עם LED תודה לעוזרים

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. שלום לכולם! האשכול השני שאני פותח פה (השני בנושא אחר לחלוטין), מקווה שלא עברתי על החוקים.. הבעיה היא כזו: היום הסתכלתי ופתחתי את המארז, וגיליתי שהמאורר האחורי לא עובד.. סובבתי אותו קצת עם האצבע ופתאום הוא התחיל לעבוד.. להסתובב בדיוק כמו בימים הראשונים אחרי שקיבלתי את המחשב. (אחרי מחקר קצר גיליתי שהוא פשוט לא מתחיל להסתובב כשאני מדליק את המחשב) הקטע הוא שלפני איזה שבוע (וגם עכשיו מדי פעם) SPEEDFAN הראה מין קפיצות מוזרות במהירות שלו, כאילו הסנסור שם דפוק.. (רוב הזמן זה היה על 1500-1700 ואז פתאום הייתה מין קפיצה כזאת ל 337500 או ל0 ואז זה חזר למספר הגיוני..) זה לא הפריע לי כי המאורר עבד בסדר. התוכנה של הלוח אם של GIGABYTE מראה שהוא כל הזמן על 0.. מה נדפק שם? יש מצב לסדר את …

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by KF,

    שלום בדקתי עכשיו בתוכנת EVEREST את הטמפ במחשב שלי motherboard:46C CPU:68C AUX:51 GPU:72C GPU AMBIENT:55C MAXTOR:54C הארד דיסק WD:39 הארד דיסק מה אתם אומרים ?????????? בסדר ?

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. מישהו ניסה לעשות קומבינה לאחר שנשרף לו משהו לאחר אוברקלוק וקיבל אחריות? כמו למשל אם נשרף מעבד מאוברקלוק להחזיר את כל ההגדרות בביוס לקדמותן ולהגיד שזה נשרף מברק או כל מיני דברים כאלה כמו להחזיר קירור מקורי של כרטיס מסך וכו'... תודה על התשובות.

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. טוב אז ככה ה-AX7 שלי בפעם הראשונה עבד עם מאורר מארז רגיל, הביצועים היו טובים המעבד עבד בסביבות ה-49 מעלות. היה לי דלתא 60 על 25 מ"מ עובד במהירות של 6026RPM הרכבתי את הדלתא על מאורר ה-80 מ"מ בפינה כלומר על הAX7 היו שני מאווררים עם טמפ' של 42 מעלות. יום בהיר אחד החלו רעשים תהומיים מהדלתא כמו מקדחה שקודחת בקיר. והסתובבה במהירות של 6557RPM לפי מד המהירות בביוס, ופתאום ראש המאוורר (החלק של הלהבים) התפרק ונפל במורד המארז עם 2 להבים שבורים. מזל שזה הסתיים כך ושלא חתך לי את המארז לפיצה... אני רוצה לקנות דלתא חדשה 60 על 38 מ"מ ומהירות הסיבוב שלה 8000RPM ויש לי מספר שאלות: 1.איך הרעש שלה בילתי נסבל, או סביר ? 2.גם איתה יכולים להיות מפלות כתוצאה ממהירות גבוהה ? אני מעוניין בהמלצות …

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Or94,

    היי, אני מעלה תמונה של הטמרפורות של המחשב שלי. תגידו לי אם הטמפרטורות טובות או לא ואם אני צריך לקנות קירור לאחד החלקים. הטמפרטורות הן בזמן שאני גולש באינטרנט, מדבר במסנג'ר וICQ והאנטי וירוס פועל. הנה התמונה: והנה המפרט מחשב שלי: מעבד:E6750 לוח אם: P35-DS3L כרטיס מסך: 8500GT דיסק קשיח: 160GB זיכרון: 2GB תודה.

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. שלום לכולם, יש לי מערכת חדשה (מפרט מעודכן פה בצד) ואני מעוניין לבצע OC... קראתי את כל המדריכים, עשיתי את כל מבחני המאמץ למעבד ואני די מוכן לעשות את זה רק יש כמה דברים שלא ברורים ואשמח לעזרה: - קראתי מדריך עם זכרונות 1333MHZ ושם הQPI מכוון ל2.4 ג'יגה הרץ. אצלי באוטומט, בלי שינוי הוא עולה ל3800 מגה (זכרונות של 1600 מגה הרץ - דומינייטור)... האם להשאיר את זה ככה או להוריד? (עדיין לא שמרתי הגדרות ובדקתי את העניין, רק משחק עם זה בינתיים). - מה לגבי המתח של הזכרונות ברגע שהם יעבדו על 1600 מלא? להשאיר כמו שזה נקבע אוטומטית או לעלות ל1.65 כמו שכתוב עליהם? את הQPI אני הולך לעלות לX36 ואת הBclk ל200MHZ ככה שאני אקבל 4 ג'יגה... במדריך פה מומלץ לתת ל Vcore Voltage מתח של 1.400, האם ז…

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by VBMaster,

    שלום לכולם! אני מנסה כבר המוןן זמן להכין תאורה אחורית למסך LCD שלי... הוא קטן 16X2 וניסיתי לשים כמה לדים חזקים (לא בטוח שהם אולטרא, הם שקופים וחזקים אבל בחנות ראיתי יותר חזקים) וגם ניסיתי לשים שני מנורות 6V, שעבדו בסדר אבל צריך לדחוף את המסך פנימה כדי שזה יהיה טוב ואז אי אפשר לקרא טוב.. יש אולי הצעות נוספות? כי אולטרא ברייט שראיתי בחנות עולים 10 ש"ח ללד ואני צריך לפחות 4 נראה לי... זה יקר! בתודה, נדב

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by W0lverine,

    כרטיס מסך ראשון : geforce4 - 440mx - 128mb - chaintech כרטיס מסך שני : voodoo banchee - 16mb - creative שתי הכרטיסים הגיעו עם היטסינק בלבד בלי מאורר בלי כלום אז חשבתי שהם כנראה לא מתחממים, אחרת היצרנים היו מוסיפים שם עוד משהו בכל מקרה הכרטיס מסך ראשון בטמפרטורה סבירה שהוא רק בוינדוס תוכנות וזה 10 דקות בהפעלת משחק סטנדרטי הוא מתחיל להתחמם ! הוספתי לו מאורר קטן שהוצאתי מפנטיום 2, גם לא הכי עוזר, עדיין הוא מתחמם הכרטיס השני אין מה לדבר זה רק מחשב שרת לינוקס, כל מה שהוא מראה זה מסך דוס שחור עם כתוב לבן (קונסול..) ולא רק שההיטסינק רותח עד כדי כך שלא הייתי יכול לשים את האצבע עליו למשך יותר מ2 שניות בלי לדפוק צרחה כל הכרטיס רותח, גם שאני נוגע בקצה שלו שלא קרוב בכלל לצ'יפ הכרטיס …

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. טוב אחרי שהייתי עם לוח של GG החלטתי לנסות את ASUS , אבל הבעיה שלי שיש כל כך הרבה אפשרויות שמה שאני לא מבין כלום , אני לא מוצא איפה אני מבטל את כל הדברים [ דוג': C1E ] אני פשוט מסתבך.. אני עם מעבד Q8400 ועם זיכרונות KINGSTON 800MHZ 4GB ואני רוצה להגיע ל OC נחמד [ באזור ה 3.20-3.40 ] אני עם קירור noctua nh-u12p אז שמישהו יתן לי פה עזרה בבקשה..

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by MadGhost,

    מצאתי שימוש לאחד המחשבים הישנים שלי - בעיקר לאינטרנט - והבעיה שהוא עושה רעש של טרקטור... לפני כמה חודשים כבר החלפתי לו את הספק הג'נרי שהגיע איתו למשהו יותר נורמלי ודי שקט , והחלפתי גם את הקרור לכרטיס מסך... לאחר בדיקה היה קל לראות שאת הרעש עושה המאוורר של המעבד (פנטיום4). אז המטרה שלי עכשיו היא להפוך אותו לכמה שיותר חרישי -בתקציב של כ600~700 ש''ח. ומה שחשבתי לעשות בינתים זה להחליף למארז נורמלי כגון centurion 532 , ולשים למעבד איוורור פסיבי - נראה לי sonic tower . זהו... אשמח לשמוע תגובות או הצעות.

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. שלום, ככל הנראה אזדקק לקירור מינימאלי (בתקציב) למעבד i3. ראיתי את הקירור ThermalTake TMG i3 CLP0555 CPU Cooler I3 I5 I7. השאלה, האם הוא באמת אפקטיבי? הוא נראה כמו חיקוי של קירור סטוק מבית אינטל... :s05: הייעוד של המעבד הוא להריץ סרטי HD ומשחקים, כלומר יעבוד במאמץ רגיל עד מכובד. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. 48 מעלות במנוחה, 55 מעלות במאמץ. הסינק הוא אינטל מקורי (שפועל על 800 RPM) , מארז מאוורר. אני יודע שהRPM נמוך, אבל הוא לא היה עובר פעם את ה43 במנוחה על אותה מהירות. המאוורר שעל הסינק לא מחובר לשום פוטנציומטר אלא ישירות ללוח האם. אז 2 שאלות: טמפ' נוראית שמצריכה סינק חדש? למה הRPM נמוך כלכך?? תודה מראש =)

    • 23 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by E_XeQuit,

    קניתי לפני שלושה חודשים את ה HD4850 בגרסא הפשוטה ועקב תקלה בכרטיס הוא הוחלף לגרסא מיוחדת עם מאוורר של Zalman. רציתי לדעת איך אני יכול לקבוע את המהירות סיבוב במאוורר של הכרטיס החדש ? הוא עושה רעש ממש חזק ואני ישן ליד המחשב וזה ממש בלתי נסבל. כל שאר המפרט בצד. תודה לעוזרים !

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by FIRE-KID,

    ברשימת הOC של האתר ראיתי את זה http://www.hwzone.co.il/ocdb/index.php?action=viewinfo&project_id=495 ממה התלהבו פה בדיוק? הוא הוריד את הביצועים שלו לא? מ2800 מגהרץ ל מגהרץ2400 מה הקטע פה ? OC זה בשביל לשפר לא?

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by le cat,

    בשבוע הבא יגיע המחשב החדששש שלי. : המארז הוא: Dragon AX-01SLD Aluminum Case Silver + חלון. באחד מהשיטוטים שלי באתרי מודינג נתקלתי במדריך מודינג ל- Chieftec. מכיוון שאני די בור בנושא, ועד כה נהנה לראות, אני פונה אליכם כדי שתעזרו לי להתחיל לעשות קצת מודינג בעצמי. - אז חלון גדול כבר יש (כן, עצלן אני... ), רציתי לדעת מהו בדיוק ה- neon string שמוזכר שם? כיצד הוא מאיר? היכן אפשר לקנות? - אגב, היכן כדאי לקנות מנורה שתאיר את פנים המארז? - ומה זה (לכל הרוחות) LED? תודה רבה! אני מניח ששאלות נוספות יגיעו בהמשך...

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. קניתי מעבד P4 3G 800M יד שניה. המעבד הגיע עם הרבה שאריות משחה תרמית. התחלתי לנקות עם אלכוהול 70%. הניקוי קשה והמשטח מסרב להבריק. גרדתי שאריות קשות עם קיסם שיניים ותוך כך גם "חיטטתי" בחור השחור שבפינת המעבד. נראה היה לי שאני מסיר שאריות משחה עד שהגעתי לפרינט שעליו מותקן המעבד. עכשיו נראה לי שבעצם פרצתי את חור האיטום של המעבד ומרגע זה הרכיב איננו אטום יותר ולכן הלחות עלולה לחדור אליו ולהרוס אותו במהירות. האם באמת זה מה שקרה? האם בעצם הרסתי את המעבד ואין טעם להרכיבו? זו פעם ראשונה שיוצא לי להתעסק עם מעבד ולא ראיתי אזהרות בנושא החור שבפינה?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by ModChiP,

    סוקט 775 יש לי את המקורי של אינטל- הוא מרעיש מאוד. הוא עובד ב 4K RPM ברגיל בלי מאמץ מיוחד. יש לי מאורר נוסף של אינטל רק בפרופיל נמוך- הוא לא שווה כלום. אבקש המלצה למאורר והיטסינק שיתאימו מKSP או איבורי. האם ניתן לעשות למשב הזה אוברקלוקינג כדי להמהיר אותו קצת? או להחליף רכיבים בזול? תודה!

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by MaxZ,

    אז ככה, שקניתי את המערכת לא חשבתי שאני יעשה OC כי הייתי ממש בור במחשבים. אחרי חצי שנה (היום) אני מומחה בכל מה שקשור לזה חח. אז החלטתי לעשות OC למעבד שלי, ששמעתי שהוא דיי טוב לאוברקלוק. אבל מה? צ'יפסט מגביל - P43. הגעתי לשיא הFSB בלוח אם שזה 419. איך הOC לדעתכם? האם הוא טוב? אז הנה התוצאות שהגעתי אליהן: בדיקה של שעה בOCCT ומעלות:

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by ori24,

    שלום לכולם יש לי מחשב חדש דנדש בן שבועיים סה"כ. רציתי לבדוק את הטמפ' של רכיבי המחשב והורדתי מספר תוכנות כאשר בכולם אני מקבל מספרים סבירים עבור המעבד,כונן קשיח וכרטיס המסך אך את הטמפרטורה של לוח האם אני לא מצליח לראות באף תוכנה משום מה. הורדתי את ASUS PC PROBE ואני רואה ששם הטפמרטורה של הלוח היא 142 מעלות!! היכול להיות דבר כזה??? עבור ה8400 אני מקבל 18 מעלות,עבור הGTX 285 אני מקבל 40 מעלות ועבור הכונן קשיח 28 מעלות. אני חייב לציין שהמחשב עובד מצוין.

    • 19 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by אפי יקר,

    שלום, איך אני מבצע אוברקלוק במחשב נייד לנובו? תודה לעונים.

  24. Started by see4,

    אובר קלוק ראשון למעבד שלי , יש לי הסתיגות בקשר למתח של מעבד 1.5V , אני חושב שזה גבווה , מישהו יכול לעזור , תודה ... בעומס הטמפרטורה בממוצע 60 ...

    • 24 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Bingo,

    כל היום הזה הייתי עסוק ב-OC העלתי את הבאס מ266 ל-400 בקפיצות של 10 וכל קפיצה בדקתי באורטוס. כשסופסוף הגעתי ל400 באס אורטוס הוציא שגיאה מישהו יודע מה הבעיה?

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים