אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
כול פעם שאני מפעיל את המחשב או עושה ריסט המחשב נידלק לשניה ואחרי זה מיתכבה ל2 שניות ואחרי זה נדלק שוב. יכול להיות בגלל OC ?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי השבוע קירור חדש לכרטיס החלפתי ואני שיש על הקירור המקורי מדבקה טרמית אבל יש עליה בד ורוד יש מצב שלא הורידו את המגן מדבקה מהקירור של הזיכרונות????? תמונות לא יודע למה אני לא מצליח להציג תמונות http://img848.imageshack.us/i/img0047e.jpg/ http://img847.imageshack.us/i/img0048y.jpg/ http://img26.imageshack.us/i/img0049il.jpg/ http://img848.imageshack.us/i/img0050r.jpg/ הקירור הראשי של המעבד הוצא עכשיו זה צריך להיות עם הורוד הזה או שזה צריך לשבת על הלבן??
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.antec-inc.com/pro_details_enclosure.php?ProdID=15138 מארז מדהים . ספק עם חיבורי SATA יציאה חיצונית של מחבר 12V, שליטה על טמפ' וחיווי דרך הלוח, הדיסקים יושבים על גומיות במגרות ב 90 מעלות לאופן הרגיל. בנוי לשקט ! . אבל אחרי התקנת קירור מים למעבד ולכרטיס המסך , המאוררים היחידים הם בספק ובמארז (12" 1450 RPM !! - שקט !) אחרי ההתקנה הבחנתי שיש קצת רעש של ויברציות - כמה מדבקות ספוג קטנות פתרו את הבעיה. מה אומר .. כל כך שקט !! רק כשהחדר סגור ניתן להבחין ברעש שלו מעל רעש הרקע בחוץ. פשוט תענוג ! !
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
או קיי אז ככה החלטתי לפני חודש ככה לבנות מערכת קירור מים למחשב... אז אחרי כמה תיכנונים של הבלוק וכמה תיכנונים בכללי... הצלחתי לעשות את הבלוק תמונות: עוד תנונות של הבלוק השאלה שלי.. איפה הכי כדאי לי לעשות כניסה ויצאה של מים.. בהתחלה חשבתי על כניסה באמצע איפה שיש 3X3 עמודים כאלה.. ושני יציאות בצדדים... אבל יש לי בעיה אחר כך לחבר אותו בגלל שיש לי חיבור סקוט A אז אם יהיה לי כניסה באמצע יהיה לי בעיה לחבר את הבלוק.. מישהו יכול להציע לי משהו אחר או אפילו לעלות רעיות איך אני יחבר את הבלוק למרות שיש לי כניסה באמצע.... אהה לא הסברתי למה אי אפשר באמצע.. כי באמצע עובר כמו ברזל כזה שניתפס על ההבית של המעבד... בתודה אלעד .
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בזמן הקרוב אני קונה מחשב חדש ואני דיי סגור על זה שאני קונה את המעבד AMD athlon xp 2100+ באתר שלהם כתוב שחיבים אמצעי קירור אז אני רוצה לדעת שמות של חברות טובות שמיצרות אמצעי קירור למעבדים ובכלל בנוסף לזה הבנתי שהכרטיס מסך החדש geforce4 ti 4600 לא מיוצר ע"י nvidia אז רציתי לדעת איזה חברה משתמשת בשבב ליצור כרטיס מסך הכי טוב. ודבר אחרון אבל הכי חשוב: איזה לוח אם ואיזה זיכרון לקנות שמתאים למעבד שלי?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ניסיתי משהו שהצליח לי על הפנטיום 3 450 באוברקלוק, ונראה לי שהצלחתי גם על הסלרון - קירור פאסיבי !!! כן, הוולקנו 7 עובד כרגע בלי קירור אקטיבי בכלל !!! הכל יציב באוברקלוק ל1430... 43 מעלות על המעבד, אבל אפשר להוריד את זה כי המאורר עדיין תלוי על ההיטסינק ! אם אני אצליח אני עוד אצתן לעצמי ח"ח... אני חייב להמשיך לבדוק את זה.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול אתכם מה אתם אומרים על הזלמן הזה http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=&products_id=8248&PHPSESSID=7a8ec1588e9d7515ed3f1b42d0c35ec9 האם הוא יקרר טוב ? (P4 3.0GHZ) נ.ב ראיתי באתר של זלמן תאימות ללוח אם ואין שם בכלל לוחות אם של אינטל,ולי יש לוח אם של אינטל ROCK LAKE ועוד משהו ראיתי פה אצל מישהו שכן מורכב אצלו מאורר של זלמן על אותו לוח אם כמו שלי... אז זה כן מתאים ?
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://hwzone.co.il/articles/oc_cebit2008/ ביקרתי מטעם האתר בתערוכת המחשבים CeBIT, ומה אומר לכם? הייתה חגיגת אוברקלוק שכמותה לא ראיתי. אם תסתכלו טוב בעמוד השני, תוכלו לראות תמונה(לא ממש מחמיאה) של עבדכם הנאמן מוזג LN2.
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אני מחפש זוג מאווררים כמה שיותר יעילים למארז הנ"ל יש לי מערכת: AMD 955 HD 6950ֲ@6970 תודה חברים
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש מטלות כבדות שלוקחות הרבה חשמל \ הספק ויש כאלה שמשום מה לא האם ניתן באופן אוטומטי לעלות את התדר בהתאם ליכולת של הקירור נניח והוא מסוגל להגיע לחום סביר ב 200 WATTS אז המעבד יעלה את התדר עד שהוא יגיע לוואט תודה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
התקנתי קירור עצבני ביותר על המעבד שלי. לבנתיים אני ב- OC ל- 4.1G על מתח 1.5V וטמפרטורה של גג 70 מעלות במאמץ. כל ניסיון לעלות את המכפלה מעבר (ל- 4.2G) מובילה לקריסה. הבנתי שאפשר לשחק גם עם תדר בסיס או משו כזה...אז אני מעלה עכשיו תמונה של תוכנת OC ואשמח אם תסבירו לי מה הדברים הרלוונטים שסימנתי ומה הלאה כדי להתקדם ב- OC..
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
היי, אשמח להמלצה לקירור עבור כ.מסך HD4870 עד 180 ש"ח. בעיקרון חשבתי על Accelero TWIN TURBO Pro של ARCTIC COOLING. השאלה היא האן הקירור הזה באמת יהיה טוב יותר משמעותית מהקירור סטוק [הקירור של הכ.מסך הנ"ל הינו הקירור הרגיל]? בתודה מראש! נ.ב. הטפ' של הכ.מסך כרגע עומדות על 79 במנוחה ו-93/2 במאמץ. עריכה: שמתי לב שהקירור הזה די ענקי - הוא יכנס במארז שלי? [THERMALTAKE SOPRANO DX]
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלוווום לכולם . דבר ראשון והכי חשוב זה שאני חדש (מהיום ) ואתם עושים עבודת קודש פה והאתר הזה חבל על הזמן, אבל בגלל שחנופה לא עוזרת אני יגש לבעיה שלי. אז ככה כולם מדברים פה על התחממויות של 65 מעלות ומטה , מה שיש לי זה ככה: amd 1800 +, לוח epox 8k3a כשרק קניתי את המחשב הטמפרטורה של המעבד הגיע "רק" ל73 מעלות והטכנאי במעבדה אמר לי שזה תקין כל עוד זה לא עובר את ה75 מעלות והמחשב באמת עבד כמו בובהלה רק שכעבור שנה וחצי הגעתי לטמפרטורה מטורפת של 83 מעלות והמחשב מתחיל לעשות לי ריסטארטים , מסכים כחולים ותקיעות אם אני משתמש אפילו ב2 תוכנות ביחד ככה שהעבודה בלתי אפשרית והמצב חייב בתיקון. המצב ככה כבר חודש בערך ואי אפשר להשתמש במחשב איך שהוא עכשיו אלה לגלישה בלבד ( ולהשארת הודעות בפורומ…
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם כדאי לשתמש בתוכנה? ולאחר מכן להשאיר את ההגדרות בביוס? והאם כדאי לעשות למערכת זו OC האם יהיה שיפור מורגש(בעיקר משחקים)? מפרט מעבד E7400 לוח אם ep43-s3l gigabyte זיכרון 4 GB של KINGSTONE 2X2GB כרטיס מסך GTX260 ספק:huntkey model:lw-6400h 400W
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי 150 שח לקניה קרור לכרטיס מסך ! אני רוצה להוציא ממנו את הכל ראידון 9700 פרו איזה לקנות ?! ומאיפה אפשר להזמין אותו באיטרנאט תודה...
-
- 20 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי את המאוורר הנ"ל בגודל 120mm. לפי מה שאמרו לי פה ולפי מה שכתוב באתר של TT המאוורר אמור להיות כזה שממש לא שומעים אותו, אבל אחרי שהתקנתי אותו הוא עושה מן רעש כזה של בזז, לא חזק, שדיי שומעים והוא דיי מציק... השאלה שלי היא, האם זה נכון וככה המאוורר הזה אמור להישמע או שקיבלתי פשוט מאוורר פגום ויש טעם ללכת להחליף? :s05:
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן חברים, ברצוני לבצע OC למעבד E6750. לוח האם מדגם GA-G41M-ES2L, יש לציין כי זו פעם ראשונה שאני מבצע OC. קראתי את המדריך והבנתי בגדול את מהלך הפעולות שיש לבצע. עדכנתי בהתאם את הביוס אך הצלחתי להעלות FSB רק עד 336, ניסיתי להתעסק עם המתחים השונים ללא הצלחה. העליתי בהדרגה את מתח המעבד אך בכל מצב קרס הביוס ועלה הביוס החלופי. חשוב לציין שהערכים בביוס הזה שונים ולא מוכרים לי כפי שמתוארים מהמדריכים. צילומים של הביוס: בעיקר קשה לי להבין אילו מתחים של CPU עלי להרים ובאיזה סדר וקצב. מה ההבדל בין ה terminarion ל referecne? המטרה שלי היא להגיע לכל היותר ל 3.4, אבל אני בספק אם אגיע ל 3 בקצב הזה.. בבקשה תעזרו לי תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום, אני מריץ AMD XP 1900 עם HSF המקורי של AMD והגריז המקורי שקיבלתי עם המעבד .... איזה קריאות טמפ' אני אמור לקבל ? כרגע אני יושב על 64 -68 IDLE תלוי בטמפ' בחוץ ... ו 72-78 FULL LOAD. אני מריץ את המעבד על ASUS A7V333 ואני דיי בטוח שיש לו קריאות טמפ' יותר גבוהות מהרגיל .. למשהו יש מושג ? תודה מראש Dardasaba.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם אני יכול לעשות אוברקלוק(לפחות 10% שיפור במהירות) נ.ב הטפריט של המחשב למעטה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי HD5850 הגעתי לתדרים 900/1200MHZ/1350V הכל טוב ויפה. אבל לפעמים אחרי reboot קורה מצב שהמתח חוזר לקדמותו (1087) והתדרים נשארים בOC על 900/1200. עכשיו זה מעצבן כל פעם להיכנס לתוכנה ולהחזיר את המתח בחזרה כדי שהכרטיס יהיה יציב. אני משתמש ב MSI AB וכמובן שהאפשרות start with windows פעילה.. ככה שזו לא הבעיה.. יש משהו לעשות חוץ מלצרוב ביוס לכרטיס ? שאין לי מושג איך עושים זאת. תודה .
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, זה מה שיש לי עכשיו בנושא הקירור: CM 690 case mugen2 + fan 3X artic colling AF12025L 120mm (שתיים למעלה + אחורה) מאוורר שקוף שבאו עם המארז 120mm (קדימה) glacialtech 120mm case fan (לא בשימוש) אשמח לדעת איך אוכל לשפר את שקט המארז אם זה באמצעות סידור/הסרה המאווררים או החלפה של המאווררים. והאם יש שיטות לטיפול אקוסטי שאפשר לאלתר בנוסף? (המחירים של הספוגים המיוחדים למארזים עולים הרבה בגלל המשלוח באתרים בחו"ל) העניין העיקרי הוא השתקה של המחשב. תודה לעונים.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב מכיוון שאני תקוע עם גיפורס 4 (סליחה על המילה) מסריח.., ואין הלי אפשרות בלוח אם שלי, של VIA לנעול את הAGP/PCI על תדר מסויים.., לכן לקנות כרטיס מסך חדש וטוב יכול לעלות לי מעל 1000 ש"ח ומכיוון שיש לי תקציב די נמוך של 500~600, חשבתי לקנות לוח אם חדש עם אפשרות לנעילה של AGP/PCI, יש לי מעבד פנטיום ארבע B, אז האם הרעיון לקנית לוח אם, שווה את זה? אם כן, איזה לוח אם אתם ממליצים לי לקנות שמאפשר אוברקלוק, נעילה של AGP/PCI, משהו שיהיה טוב לאוברקלוק, תקציב של כ 500~600 שקל, אפשר לחרוג טיפה, אם יש משהו ששווה טיפה יותר כסף.. 8) תודה!
-
- 20 תגובות
- 1.1k צפיות
-


