אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
כשאני משחק במשחקים כבדים כמו FALLOUT 3, אחרי כמה דקות המחשב מאתחל את עצמו בגלל חימום יתר. הכרטיס מסך מגיע ל- 75 מעלות. בשימוש רגיל במחשב זה נע בין 70 - 75 מעלות. המפרט: מעבד: INTEL CORE 2 DUO E6750 2.66GHZ 4G 1333MHZ לוח אם: GIGABYTE GA-P35C-DS3 זיכרון פנימי: 4GB DDR2 800 KINGSTON כרטיס מסך: GIGABYTE 8800GTS 512MB DDR3 יש לי מאוורר שמוציא אוויר מתחת לספק (ועכשיו שמתי לב שהוא לא עובד....) והמאוורר ניקיתי את המחשב מאבק אתמול אבל זה לא עזר כל כך, האם יש ערכות ניקוי למחשב? (לא מצאתי בחיפוש) ואם אין או יש מה הדרך הכי טובה לנקות את המחשב? (אין לי שואב אבק) ואיזה קירור עדיף לי לקנות? אבל אני צריך משהו באמת טוב! כל הקירורים שמצאתי הם בשביל 8800GT ואני לא יודע אם זה מתאים גם לזה. …
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אני מתכנן לקנות בקרוב מחשב חדש מבוסס על האסוול עכשיו התושבת שלו 1150 יש לי כרגע מוגן 2 לא REV.B הSCMG2000 [REV.A],לפי מה שהבנתי גם מיקום של חורי העגינה של הקירור לא השתנו מה1155 כלומר הקירורים מהתושבת הקודמת אמורים להתאים,השאלה היא אם יש אפשרות להשיג איזה קיט בארץ או מחו"ל כדי להתאים תמוגן שלי לפלטפורמה החדשה?ועד כמה זה יהיה משתלם? תודה ושבוע טוב
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יודע איך ואם אפשר לעשות Overclocking לכרטיס מסך Radeon 8500?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, היום סיימתי להרכיב את המערכת, ובא לי קצת לדחוף אותה לקצה. יש QX9650 עם נינג'ה עליו, לוח אם Asus P5B-E, זיכרונות של GSKILL 2GBHZ. עכשיו מצב נוכחי, ללא OC ללא כלום (רק מתח לזיכרון הועלה ל2.06 ולתזמונים המקוריים שלו 4-4-4-12). אבל הטמפ' לא מסתדרות לי עם הפריים, האם זה תקין ? http://www.upit.ws/uploads/29828612da2e7.jpg
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, הערה: אני חושב שזה מתאים לפה, אם לא אז תעבירו, אל תרצחו אותי אם זה לא מתאים לפני כמה ימים הביאו לנו (לא משנה מי זה לנו.. סיפור ארוך... אבל לא לי לבית) מחשב, עכשיו המיקום המיועד למחשב היה רחוק מהנקודת חשמל, והחוט מאריך לא הגיע. חבר שלי החליט לעשות קומבינה ו"לגנוב" חשמל מהפלורסנטים. הכל עבד בהצלחה ועכשיו אם מכבים את האור המחשב מתכבה שזה יוצא לנו די טוב. עכשיו עלה בראשינו רעיון מבדח: אם יהיה אפשר לעשות את זה מעגלי, כלומר כיבוי האור יכבה את המחשב, וכיבוי המחשב (בעזרת המתג הקידמי כמובן, ולא מתג חיצוני חלופי) יכבה את האור. אני לא חושב שממש נעשה את זה, אבל זה מעניין מאוד אם אפשר לעשות דבר כזה, ובכלליות לשלוט על חשמל בעזרת מתג הכיבוי של המחשב, לדוגמא להדליק קומקום, או כל …
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אשמח להמלצה על קרור למעבד 3950X אני לא מתכוון לעשות OC/ עיקר העבודה היא גרפיקה ורינדור קצת גיימינג. המארז שכנראה יהיה https://www.tms.co.il/index.php?route=product/product&product_id=103471 עדיפות לתקציב של עד 250 שח. תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
אוקי אני שומע את זה הרבה והבנתי את העיקרון שלה.. אבל מה היא באמתר ממה היא מורכבת?! ולמה היא חשובה כלכך!? ??? ???
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מתלבט לגבי קירור המעבד למפרט הבא: מסך: [..] DELL ULTRASHARP 22" (E-IPS PANEL) 2209WA REV A02 ₪1217 מעבד: [..] INTEL CORE i5 S1156 2.8GHz 760 - BOX - זמין במלאי ₪989 לוח אם: [..] GIGABYTE GA-P55-UD3L ₪520 זיכרון: [..] G.SKILL "NT" 4096MB (2048MBX2) DDR3 1333 CL9 - זמין במלאי ₪490 כרטיס מסך: [..] GAINWARD GTX460 "GOLDEN SAMPLE" 1GB GDDR5 - RETAIL - זמין במלאי ₪1212 צורב DVD: [..] SAMSUNG SH-S223FBLK x22 SATA BLACK - זמין במלאי ₪113 מארז: [..] LANCOOL PC-K60B w/o PSU ₪422 ספק כוח: [..] SEASONIC S12II 620W BRONZE - RETAIL - זמין במלאי ₪413 קרור למעבד: [..] ARCTIC-COOLING FREEZER 7 PRO REV.2 - זמין במלאי ₪136 דיסק קשיח: [..] SAMSUNG F3 1TB SATA2 - זמין במלאי ₪309 הר…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
בדרך כלל זה לא ממש מזיז לי, אבל ניסיתי לעשות OC קטן דרך הCCC, ובגלל שהמאוורר פועל על RPM מאוד נמוך במנוחה ברגע שאני מאמץ את הכרטיס המעלות עולות מהר מידי והוא קורס.
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב, כל מי שיש לו צ'פיטק/אנרמקס/אנטק לא משנה איזה גודל בטח יש לו שניים/שלושה מאוורררים קדמים שמכניסים אויר. הגודל שלהם הוא בערך בגובה של בקבוק 1.5 ליטר. כשמהחשב שלי היום התחיל לפלוט חום כמו איזה טבון אפיה החוצה החלטתי לנסות משהו מקורי, אבל הוא הוריד את הטמפ' רק בשתי מעלות: לשים בקבוק מים קפואים של 1.5 ליטר מול המאוררים הקדמים(לא להצמיד) - זה כבר יעשה את העבודה, ולא אין הצטברות של לחות על החלקים החמים בעקבות שקע ברומטרי כי האוויר לא עד כדי כך כשהוא מגיע כבר לחלקים. אבל מה? זה עובד!
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין לבצע אוברקלוק ומחפש המלצה למאוורר למעבד תקציב 1000 ש"ח כמו כן אשמח אם המאוורר יתמוך גם בתושבת 2011 (בגלל שידרוג המחשב בזמן הקרוב) אם ישנם הצעות על קירור מים טוב במחיר הזה אשמח לשמוע
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. מודה מראש לכל מי שנכנס בכדי לעזור לי, ואשמח אם מי שיכנס יגיב ויעזור לי. אוקיי אז ככה, ברשותי המעבד Q6600 G0, ולוח אם Intel DP35DP, יש לי קירור למעבד Artic Cooling Freezer 7 Pro. המחשב אצלי כבר שנה וכמעט ארבעה חודשים(מאז דצמבר 2008) עכשיו אני שומר על המחשב שלי מבחינת וירוסים וכל זה, ולעיתים לא תכופות כ"כ, אני מנקה אותו עם פן, בפעם האחרונה שניקיתי אותו זה היה לפני חצי שנה+, עכשיו לפי חצי שנה ככה, שהיה חורף הטמפ' במחשב שלי היו סבירות ובסדר גמור, במנוחה היה לי על 45-52 לא יותר מזה.. במאמץ כאשר שיחקתי שעה+ Crysis בזמנו, המחשב הגיע לי לטמפ' כמו 72 שזה אז היה -מטורף- כאילו, וזה גם לא היה קורה תמיד.. לפעמים שהייתי משחק זה היה מגיע ל69-70. עכשיו בזמן שאני מדבר איתכם.. …
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הבנתי שה-OC הזה אפשרי בלי הרבה בעיות, אם כן, איזה קירור יהיה מתאים ובאיזו שיטה לעשות את ה-OC בתודה מראש לעוזרים 8D
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
משהוא יודע כמה זה עולה ואם יש את זה בארץ? או בכלל מוצרים של Thermaltake
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. לאחרונה העלתי את הCORE CLOCK ואת המהירות זיכרון דרך התוכנה של NVIDIA מ-732 ל-800 ואת הזיכרון מ-1900 ל-2000. יצרתי לו פרופיל ובהגדרות כשאני רוצה לקבוע מתי הוא יעלה הוא לא נותן לי ורושם לי הודעה שאני צריך לסמן חוק כלשהו. בחרתי את כל האפשרויות ועדיין אני לא מצליח. למישהו יש מדריך טוב יותר איך לבצע את זה בלי בעיות במקום כל פעם לשנות את התדר באופן ידני בהפעלה של הWINDOWS? מצורפת תמונה: [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
כבר יומיים שאני מבקש תשובה לשאלה דיי פשוטה ואף אחד לא עונה! אני די הרבה זמן נעזר בשירותי האתר הזה ובפורומים האחרים באתר די עוזרים לי. ופשוט אין לי ברירה אלה לרעות בשדות זרים... אם לא אקבל תשובות כאן על כל מקרה הנה השאלה שלי שוב : אני רוצה לעשות oc קטן ל GA-945P-S3-Rh ול 7600gt לידטק שלי. (מעבד 6300) איך ובאיזו תוכנה? אם אפשר שם ספציפי....צריך להיות משהו בדיסקי התקנה אבל לא מצאתי... אין לי בעיה של קרור כי זה רק משהו קטן ונסיוני. תודה!!!
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום, רציתי לדעת אם המאוורר של המעבד אמור להפסיק להסתובב? (האם זה קשור לחום של המעבד) (אצלי הוא מתחיל להסתובב ומפסיק וככה חוזר על עצמו, כל כמה שניות בודדות) המחשב שלי חדש, מעבד ולוח אם: E6300, GIGABYE DS3 ??
-
- 22 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום. יש לי מאוורר 120 מ"מ למארז של zalman f3 כניסה שלו - 3 פינים. יש לי לוח אם gigabyte ga-z87-hd3 שכל יציאות המאוווררים שלו הם של 4 פינים. איך אני יכול לחבר אותם? האם אני צריך מתאם מיוחד? אם כן, איזה? תודה מראש לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היה לי ביוס F10 ועדכנתי אותו ל-F11, עשיתי OC והגעתי ל-330X9 עם 1.35 CPU VCORE ה-F11 כלל לא עבד אצלי כמו שצריך, המחשב כל הזמן נכבה. החלטתי לעדכן ל-F12, אחרי העדכון הגעתי לתוצאה זהה, אבל כרגע יש לי בעיות לעלות בFSB אם אני מנסה לעלות מעל 335X9 המחשב נכבה ולא עולה וזה לא משנה כמה אני נותן לו ב-CPU VCORE. המחשב פשוט נכבה ואז מתקשה לעלות עד שהביוס מתאפס באופן אוטומטי. ניסיתי לרדת במכפלה ל-8, הגעתי ל-370X8 אבל הבעיה חוזרת ונשנה. הדבר החיובי כרגע שב335X9 הטמפרטורה במאמץ היא 55 מעלות ב-TAT. (ראוי לציין שב-F10 יכולתי להגיע ל-380X9 יציב) מישהו יודע ממה נובעת הבעיה? או שפשוט להחזיר ל-F10
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ברשותי 2 מאווררים מדגם ARCTIC FAN 12PWM. לכל אחד מהם יש שלושה חיבורים: חיבור 4 פינים ללוח האם זכר, חיבור 4 פינים נקבה וחיבור 3 פינים ללוח האם. אין חיבור ישיר לספק הכח. חיברתי מאוורר אחד ללוח האם בחיבור 4 פינים, מאוורר שני חיברתי לנקבה במאוורר הראשון, הגדרתי בלוח האם את הSMART FAN על PWM, והמאווררים פשוט לא עובדים. ניסיתי לחבר רק מאוורר אחד, להשתמש בחיבור של ה3 פינים, לנסות את כל אפשרויות הSMART FAN בביוס, ובכל זאת לא הצלחתי לגרום למאווררים לפעול. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעונין להרכיב מחשב חדש ושקט יחסית. אני כנראה אקנה XP2500+ ולא מתכנן שום overclocking. מה הקירור השקט ביותר בין: Aerocool DP102, Zalman CNPS 7000A או Tt SilentBoost? לא מצאתי שום review שמשווה ביניהם בעזרת אותה מתודולוגיה וסביבת בדיקה. התכנון הוא לשים במארז רק מאוורר 120 מ"מ ולהשתיק אותו עם fanmate כך שהמחשב עדיין יעבוד יציב בטמפרטורה נסבלת (60 מעלות או קצת יותר זה בסדר מבחינתי כל עוד זה שקט ולא הורס את המעבד).
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, לאחרונה שמתי לב שהמעבד בOC שלילי של 14 ומשהו אחוז!(שימו לב לOC של המעבד): עכשיו, לפני שאני משנה את זה לחיובי, רציתי לשאול האם זה אפשרי. ספק כוח: 350W EZCOOL (בקרוב עובר ל350W FSP). לוח אם: MSI P965. טמפ' לוח אם: 35C במנוחה. טמפ' מעבד: 35C-40C במנוחה. מאווררים: 140 מ"מ ו80 מ"מ. ^^ הנותנים של הטמפ' לפי EVEREST.. האם אני יכול? ואם כן כמה? תודה מראש.
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
יש לי מארז של CHENBRO שהגיע ללא מאווררים בכלל. שאר המפרט הוא: AMD 3000 512*2 GIBABYTE X800XL (עם קרור פסיבי) 2 כוננים אופטיים פלופי אחד כמה מאווררים ואיזה כדאי לשים במארז על מנת לשמור אותו קריר...?
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-


